Fuh.. ha a beltere nem lenne ennyire ocsmány, már rég lenne egy ilyen autóm...
Külsőre nekem is tetszett mindig, csak utánaolvasva műszakilag emitt-amott nem éppen tökéletes, a váltó rémlik főleg hogy problémás egy idő után, mert nem túl kifinomult - kevésbé szépen mondva gyári hibás - megoldás. Erre nem mondanám hogy túlzottan csúnya a belseje, bár az a fénylő (mű)fabetétet feledném. Persze a linkelt autó erősen sarkítás, amikor a kínálat legtöbb darabja párszázezres borderline beater... Az átlag belső sem túl szép...és lassan csak 20 éves autók, a karosszéria kezdhet elfogyni a szokásos helyeken. Jó eset ha csak kezd. Ha sajátnak soha nem kellene, az utcán azért mindig utána fordulok ha nagyritkán látok egyet, akár lefingott elhajlott fekete lemezfelnin is, láthatóan imbolygó kerekekkel...de a forma az forma 20 év után is. :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.04.06. 17:27:08
Ezt hogy oldják meg a bukólámpás autóknál? Felkapcsolják mindkét lámpát, majd az egyik lámpánál lehúzák az áramellátást, az fent marad mintha nem is működne és szórakoznak a normál kapcsolóval le-fel a másikkal? Vagy a hardcore arcok pimpelnek külön kapcsolót per lámpa? Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.04.30. 22:37:55
Vihetem javitani a csigat... Elfolyt az olaj az autobol. Onnan jottem ra, hogy a turbo elkezdett zorogni. Azota zorog. Lehet a motort is felujitjuk. Mondanam, hogy akar 350 lo fole is mehetnek most de a turbo nemigazan fog tobbet kipreselni magabol mint 300 :( Masik turbo kitet meg nem tudok venni ha felujitom a motort.
Tudod mit mondanak felénk arról, aki kurvának áll :)
Ezt a GT-R-t láttam valamelyik nap pesten, legalábbis az is zöld volt. :) A felnik színe már nem ugrik be. Utoljára szerkesztette: slRa4fV9t, 2016.07.31. 22:21:50