A dombornyom is folia. Nem is tudom, hogyan csinalnak ezt meg karosszeria munkaval de valszeg honapokba telne orak helyett. Szar a kep? Nyomtal ra hangot? Direkt nez ki zizisen.
Az LS k*rva hangulatosan kerreg mindenben, Mr. Regular tegnapi videójában egy LS swapes DeLorean volt, alig hallani valamit az egész videó alatt a motorhangtól...
Vajon a következő GTR is ilyen tankszerű dizájn lesz? Biztosan, olyan f4sza kis 'gyufásdobozokat' már soha nem fognak csinálni, mint a 90-es években. :( Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.09.27. 21:33:10
Furcsa ebből a szögből látni, hogy elöl milyen hangsúlyosan nagyobb a nyomtáv mint hátul...főleg hogy RWD. Ennyire beépítették volna a motorteret és kényszerből szélesítették túl ilyen mértékben? Kicsit olyan érzése van, mint egy kitámasztós gyerekbiciklinek...csak fordítva.
Jól néznek ki az autók, leginkább a felnik tetszenek. Viszont, az hogy az összes kocsi alja leér a földre, annnnyira randa - rohadtul elrontja az összképet. Így még a kerekek sem mutatnak jól a gépeken.
Kifejezetten a kiváló magyar utakhoz lettek fejlesztve... Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.11.06. 13:01:34
Persze, gondolom airride-osak /vagy hasonló/, amint indul a motor emelkedik is a hasa jó pár centivel mindegyiknek és csak az állva reprezentelős showfíling miatt fekszenek a földön. Csak igazi hülyegyerekek próbálhatnak ilyen hasmagassággal daily-zni, az első lökösleszakadásig... :D Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.11.06. 17:55:20
Persze, értem én, hogy a légrugós rencccert is meg kell mutatni (mármint, hogy beszerelték, és nem pálinkázták el az árát), de ez álló helyzetben is csúnya (aránytalan, unszimmetrikus, odanemillő).