"A vezetési próbák során alig lehetett észrevehetõ különbséget kimutatni a jármûvek menetteljesítményében."Akkor nem érezték meg a 130 oktánt?
Téged is félrevezetett ez a cikk. És két marhaság is van egyik a 130-as szám a másik olyasmit sugall hogy az oktánszám a teljesítményt növeli, és ez sem igaz mert a benzint alkotó komponensek közül az oktánnak a legkisebb a fûtõértéke és pont azért mert a legnagyobb a kompresziótûrése.
Amíg a PB gázt cseppfolyósítani lehet nyomáson addig a hidrogént és a metánt(földgáz) csak hûtéssel és ezért nem tud az autó egyszerre 25km-nél többet megtenni mert az autóban is hûteni kellene a tartályt és az meg felzabálja az energia nagy részét.
"A Bécsi Mûszaki Egyetem által végzett vizsgálatok az alacsonyabb fogyasztás mellett a szén-dioxid-kibocsátás csökkenését is kimutatták."
3%-al! Azt elfelejtették megírni
"Csak nem ért annyira hozzá, mint te, és bízott abban a forrásban, ahonnan "
Azért ez általános iskolai tananyag, itt nincs a bizalomnak helye.
Az oktán bírja legjobban az összenyomást nem robban korán, és a gyújtásra is a legjobban reagál ezért jó a minél magasabb oktánszám de csak 100ig lehetséges, a cikkíró kissé hülye.
Ki volt az a hozzánemértõ barom aki ilyen hülyeséget leírt ebben a "cikkben".Egy biztos kémiai fizikai analfabéta! Van 130%-os konyhasó? Van 130%-os alkohol?
Az oktánszáma hiába magasabb, de a fûtõértéke kisebb valamivel, és a teljesítmény abból jön. A magas oktnszám csak azt biztosítja, hogy nagyobb nyomáson se gyullad meg magától...
"A vezetési próbák során alig lehetett észrevehetõ különbséget kimutatni a jármûvek menetteljesítményében."
Akkor nem érezték meg a 130 oktánt?
Hát nálunk kedves politikusink biztos kitalálnak majd rá valami jó kis adót, hogy azért ne érje meg...