Amúgy szép volt Alonso elõzése is Webberrel(?) szemben, na de a Kimié, utsó körben az 1 . helyért, brrr :)
Hát, azthiszem nem kell kommentálnom, de tényleg világbajnok Kimi...
reggel volt
1 R. Schumacher Toyota 1:46.106 2 J. Button BAR 1:46.141 3 G. Fisichella Renault 1:46.276 4 C. Klien Red Bull 1:46.464 5 T. Sato BAR 1:46.841 6 D. Coulthard Red Bull 1:46.892 7 M. Webber Williams 1:47.233 8 J. Villeneuve Sauber 1:47.440 9 R. Barrichello Ferrari 1:48.248 10 F. Massa Sauber 1:48.278 11 N. Karthikeyan Jordan 1:48.718 12 A. Pizzonia Williams 1:48.898 13 C. Albers Minardi 1:50.843 14 M. Schumacher Ferrari 1:52.676 15 R. Doornbos Minardi 1:52.894 16 F. Alonso Renault 1:54.667 17 K. Räikkönen McLaren 2:02.309 18 T. Monteiro Jordan idõ nélkül 19 J. Trulli Toyota idõ nélkül 20 JP. Montoya McLaren idõ nélkül
ÉN szerintem nem érdemes olyanokrol beszélni hogy mi lett volna ha........!Ez egy technikai sport és itt az összeség számít.Hiába volt jo kimi akkor viszon a motor nem birta vagy esetleg a gumi de az is csak 2x. Megoldás!!_Kimi megmondja a mercine vagy csinálnak normális motort a Mclaenbe vagy ekhuzok a picsába.. És akkor jobban törekednének a megbiszhatoságra hisz egy ilyen jo kiválo és gyors pilotát ugy se akarnak elveszteni
Hagyd! Ha alonso nyer, jobb a kocsija. Ha alonso nem nyer, nem nyomja eléggé.
"Alonsoé lesz a vb-cím, de erkölcsileg Kimi Raikkönen az év gyõztese. Mindenkinél gyorsabb, ám rengetegszer volt peches. A megbízhatatlan autó és az új szabályok áldozata" - nyilatkozta Prost a Welt am Sonntag címû német lapnak.
Jah, és kivételesen a FIA sem szúrt ki Kimivel.
szerintem az utolsó két futamon is 2õs McLaren gyõzelem lesz, de legalább abban az elõny nem a Renaultnál van
Grat Alonsonak
Na ja, majd jövõre...
Kössz :)
Szép futam volt, kár az elveszett pontokért, Alonso-nak pedig grat, ez már tényleg sültgalamb volt .
A konstrüktõri címet ne felejtsük el, a Mercedes átvette a vezetést, asszem 2 ponttal .
Egész pontosan, hogy nyilvánvalóan nagy különbség van erõben a V8 és V10 közt, ezt pedig ezer féleképp lehet értelmezni, igazán ennél diplomatikusabb választ nem is adhatott volna, sõt kifejezetten pozitív, a hangsúly talán a következõ mondatán van, miszerint jön a téli tesztidõszak ami fontosabb ennél a pár napnál, legalább van egy mûködõ alap, nem úgy, mint egyes csapatoknál (nem, nem a Renault :) ) .
de la Rosa azt mondta hogy nagyon gyenge a V8-as motor.
A McLaren Silverstone-ban tesztel, Wurz 114 kört teljesített gumiteszteléssel a japán nagydíjra készülve az MP4-20A ülésében, Pedro de la Rosa pedig 40 kört ment az új V8-as MP4-20B -vel . Mindkét teszt hiba nélkül zárult .
Pedro de la Rosa: "The last two days of testing have gone well. There is obviously a big difference in power between the Mercedes-Benz V10 and the V8, but this can be adapted to by adjusting your driving style.
We are currently on a steep learning and it is early days, but so far all is going well and we have a long Winter testing programme to look forward to, to continue our development programme."
Alex Wurz: "I can’t believe we are nearly at the end of the 2005 season. This has really been brought home to me by the fact that we have been conducting Michelin tyre development work here for the Japanese Grands Prix! This has been a positive test and we now have a very good idea of which tyre we will run at Suzuka next month."