Na igen, Németországban aztán lehet verni neki :) Hatalmas élmény lehetett az a menet, én még "csak" Lamborghini Gallardoban ültem, még vezethettem is, de sajnos csak városon belül lámpától lámpáig mentem vele, de azért nagyjából lehetett érezni, hogy mit tud :) Mindenesetre köszi az észrevételeket, ha esetleg megvennénk a nyáron, akkor tolom majd a képeket és videókat ezerrel! :D
Jó nektek, nem is mondtam hogy ne vegyetek, de ha igazán kiakarjátok használni az adottságait akkor vagy menjetek el Németországba vele nyaralni (2 kocsival 1 Ferka meg egy családi amibe holmi + többiek vannak). És a Német autópályán meg kihajtani belõle amit csak tud, vagy versenypályára vigyétek ahogy már mondtam :).
Olaszországba voltam nyaralni Rosolina Mareban. Volt egy Fekete F430as. Volt bennem 2 koktél úgy hogy volt bátorságom oda menni a sráchoz hogy elvinne e egy körre, mert még sose ültem és láttam ilyen autót de a kedvencem. Mondta a srác kicsi mosollyal hogy 2 perc alatt kimegyünk a fõútig és vissza. Mondom rendben tökéletes. Kiértünk a településrõl adott neki egy nagy gázt, na ott beszartam amikor lefékezett vissza mászott belém...vissza vitt aztán elindult Velencébe, én meg amikor kiszálltam ott ültem még fél órát elszívtam fél doboz cigit és mondtam hogy most már nyugodtan meghalhatok :). Szóval nekem ilyen élményt nyújtott.
Ha megveszitek akkor jó szórakozást hozzá. :). Ha pedig nem kell adjátok nekem :P.
Szerencsére az anyagi helyzetünk megengedi hogy ilyet vegyünk, és nem azért mondtam mert családi autót szeretnék, csak egyszerûen jobban kedvelem az olyan kocsikat, amibe többen beférünk, pl az M3-al voltam így, na az sem volt piskóta :)
Azt elfelejtettem oda írni, azért jó a verseny F430 (bár a sima is) mert kiviszed a ringre vagy pannóniára és kis vezetés elmélet vagy gyakorolhatod a versenyzõi karriered :). De tényleg a verseny pályákon tudod csak meghajtani.
Másik minek vennétek ha a magyar utakon 150 felett megdöglesz vele? Legálisan ki se viheted jó formán hiszen ennek oda lépsz egy hajszálat már 100on van, mint láthattad azon amit linkeltél. Max feszíthetsz vele gyök 8000el a városban meg kint a fõúton megsétáltatod, de egy Ferrari nem csak ettõl jó, hanem a hangjától és a sebességétõl, de ha ezt nem tod kihasználni akkor kuka. Ezért kell verseny F430ast venni, régen volt használtautók.hu-n. Most csak 2 dbot találtam.
gondolom fogják tesztelni a Top Gearben, arra leszek kiváncsi, hogy mit alakít az Lp670-hez képest...mondjuk van olyan érzésem, hogy a ferrari tudja mit csinál, mindig is tudta, nem lehet ellenfél egy lambo:D
Sziasztok. Remélem nem off. Nemtudom volt e valaki hétvégén brnoban a luxus autó találkozón,mi szombaton felnéztünk.Aki volt az sok szép ferrari láthatott! Bejáratnál rögtön R8. Üdv!
És akkor az F1 Clientisek·· fõleg a régebbi kocsik ahol télleg kellett gépészkedni:)
páran már tuti eldobták õket de szerintem ha beülsz egy ilyen kocsiba nem az lessz az elsõ hjogy kihajtod a lelkét ha egyáltalán ki tudod bár menyire teli lehet azért tuti nyom egy két próba kört:) igazi low amatör meg úgysem fog venni asztán lehet hogy a ferrari nem is ad el nekik. asszem az enzonál volt ez hogy csak a respectesek kaphattak
Ember legyen a talpán, aki ezt meg meri csinálni a sajátjával:) Ezt nem értem igazán az FXX és az 599XX esetében is, hogy az a 30 amatõr (többnyire) aki megveszi õket, hogy tud pályán tartani ennyi erõt, anélkül, hogy egyszer is eldobná valamelyik kanyarban.
Tudom, hogy topic inkább az F1-rõl szól, de ennek itt a helye:)) 599GTO (ez még semmi, a ferrari oldalán elég egyedi gépet lehet összedobni, már csak pénz kellene hozzá)
Szerintem jó lesz, csak Schumi, Todt és Kimi képe ne legyen annyira halvány. Valamint, nem kukacoskodásból, de ha a csapat VB-ket akarod felsorolni, akkor ne hagyd le a 2008-asat sem. Szerintem mehetne alá az egyéni Vb címek felsorolása is.
de ha vettelnek nem fosik be a motorja akkor nemhiszem h meglett volna az elsõ hely...am meg rém unalmas ûberfos futamot lesznek így, egyszer kijönnek a boxba 4 másodpercre és am meg vonatoznak, grat az FIA-nak megint, azt is elbaszták ami már el volt baszva
ferrári ferrári a ferrári egy konzervdobozgyár a lambodzsinni a király
Ezzel nem értek egyet. 2005-ben, 2006-ban és 2007-ben csak hiba nélkül lehetett megszerezni a VB címet, mert kiélezettek voltak az évek. Egy kiélezett évbe nem fér bele sok hiba. Massa 2008-ban nagyon sok futamot eldobott, kezdve Ausztráliával, majd Malajzia és Anglia. Ennyi hiba nem fér bele egyszerûen nem világbajnoki szintû ennyit hibázni. Azért Massa is kapott vissza sok ajándék pontot a sorstól pl. Franciaországban és Belgiumban. Szó se róla Hamilton is elég gyenge volt sokat hibázott, a tavalyi egy ilyen gyenge év volt, Massa tényleg erején felül teljesített, de ez is csak erre volt elég, ez van.
saját hibáiból? inkább a csapatéból...Massa tavaly magához képest átlagon felülit teljesített és megérdemelte volna a wb címet, az meg h egy csaló geci csapat és pilóta miatt nem jött ez össze (mivel azt a futamot olyan simán behúzta volna ahogy kell, ha nem kell ennyire rohanni akkor a tankolócsõ is a helyén marad elhiheted...) egyszerûen szánalmas, mint ahogy a forma 1 az utóbbi években...sajnálom h nem lesz külön sorozat a nagy csapatokkal, mert így nézhetjük a kabarét tovább amíg ez a kedves vezetõség a helyén van! évek óta másról se szól a sorozat mint h ki csalt és mennyire ésatöbbi ésatöbbi, a mostani diffuzór dolog is elég érdekes volt, hozott egy szép wb címet Buttonnek, grat neki...
Etikátlan lenne egy futamot kihúzni. Kapásból, a tankolócsövet nem a Renault hagyta a Ferrarin, hanem a szerelõk. Max annyi lehetne, hogy Alonso eredményeit elvennék és így a mögötte lévõk feljönnének 1-1 hellyel. De mivel ez az este 1 évvel rá derült ki, így nem lehet belenyulni egy ilyen eseménybe. Gondolj bele, Hamilton olyan herélt pite módon vezetett volna letekert motorral ez esetben, vagy széttaposta volna a kocsit az elsõ helyért?!
Na ezért még csak fel sem merült ez a dolog.
Massa évelején és évközben szúrta el az évét saját hibáiból.
Kollégám azt mondja, hogy ha azt a futamot nullázzák, akkor azon múlik Massa vb-címe. Meg azt is mondja, hogy a bebizonyosodott bundákat bizony annulálják(remélem, jó szót használok). Mondjuk nem tudom, ki hány pontot szerzett ott akkor, de Briatore még oda fog vágni ezügyben, az tuti.
Már hogy lenne?! Nincs olyan, hogy visszamenõleg belenyúlunk egy évbe. Nem ezen múlt Massa VB címe.
Most akkor van harc azért, hogy nullázzák a tavalyi singapore-i futam eredményét?
Ezt meg azért, mert elalvás elõtt ezt hallgatom. A világ legszebb motor hangja...Ha egyszer egy 94es V12es Ferka motorral ellátott F1 es verdába ülhetnék, legyen az Ferka, vagy Minardi, már elmondhatnám hogy nyugodtan meghallhatok.
Lehet szégyen, de nem tudom, ki az a Farkas Péter. Az a cannabis-termesztõ néhai olimpikon ugrik be a nevérõl:)
Viszont sem a pilóták többségének nyilatkozataira, sem a Farkas Péterre nincs szükségem ahhoz, hogy véleményem legyen. Van is:)
Oké lezárásként egy idézetet bepasszintok Farkas Pétertõl, ha megengeded:
"A tehetsége alapján Kimi többet érdemelne egyetlen vb-címnél, és még azt is mondhatjuk, hogy nem abban az évben nyújtotta a legjobb egyéni teljesítményét, amikor végre feltette a várva várt pontot az i-re."
Tarthatsz utolsó mohikánnak, én úgy érzem, nem alkuszom meg. Csak azt szeretném mondani, hogy nekem legalább annyira furcsa, hogy emberek elhiszik, ami kommunikálva lett 2007-ben, mint amennyire másoknak furcsa, hogy én nem hiszem el. És gondoltam, hangot merek adni a véleményemnek és számítottam rá, hgy esetleg nem hülyéznek le, hanem elfogadják, hogy ez az én véleményem.
Jól van. Ha érvelnél értelmesen, akkor még komolyan is lehetne venni. Ne haragudj, de akik ilyenekt mondogatnak még 2009-ben, hogy a 2007-es VB-t azt csak leosztották, hát az egyiük utolsó mohikán vagy, mert már szinte mindenki feltudta dolgozni a végeredményt. Szóval érvelj, támaszd alá, bizonyíts.
Árak: Vittem magammal 5 szendvicset és 2 hûtött thremost. Egy petákot nem költöttem egész Mogyoródon. Nyugodtan illesz be egy olyan számot ezek mellé ami neked kiteszi a fél napi igényeid és ennyi, nem túl bonyolult a sztori és ott tartasz, hogy jegy ár.
Kösz a tippet. Valóban, ügyes megoldás, már-már sajnálom is a szegény csóró osztrákokat, hogy erre kényszerülnek:)
"Az állapotok alatt meg azt értem, hogy ha nem akarok 4x áron venni szendvicset, akkor fél kilométert gyalogolva vehetek 2x áron, ennyi."
Sima, rendes áron is kapsz.
(Sry, hogy belekötök, de mivel kb. 1 km-re lakok a ringtõl légvonalban így tudom hogy hova érdemes menni :)
De mondok egy remek, ámde olcsó ötletet. A hungaroring mitn tudjuk egy ilyen völgyes-dombos részen terül el, ezért egész jól belátható. A ring mellett közvetlen a domboldalon vannak kempingek közvetlen a ring betonkeritése mellett, az aszfaltut másik oldalán. Vannak bizonyos külföldiek (pl. osztrákok, minden évben ugyanazok) akik hoznak katonai sátrat, 3-4 méter magas állványzatot, meg mindent magukkal. Kifizetik a 3 napos kempingdíjat, és ugyanazt élvezhetik, mint az aszfaltút másik oldalán, a keritésen belül lévõ nézõk, csak jóval olcsóbban. 4-5 méter magas állvány tetejére felmennek, felviszik a sert meg a kempingszéket és belátják az egész pályát simán, mert a betonkerités csak 2 méter magas. Kaját beszerzik nagyobb hipermarketben, vagy hoznak egy fél ökröt és megsütik tüzön. Össz-vissz tehát kijöttek 3 napos f1-ezésbõl baromi olcsón, mert csak a kempingdijat, benzinpénzt és a vásárolnivaló kaját kellett fizetniük. Ez egy 6-7 fõs társaságnál elég minimális költség fejenként. A ringet meg lehet úszni olcsón, csak tudni kell hogy hogyan.
Örülök, hogy megint a személyeskedésnél tartasz. Én is hülye, naív kisgyereknek tartom, aki elhiszi a 2007-es ferrari vb tisztaságát, de nem rontanék neked, hogy kis hiszékeny pöcs vagy, esetleg irigyellek, hogy jobban tudod végigizgulni, élvezni az f1-et nálam.
Az állapotok alatt meg azt értem, hogy ha nem akarok 4x áron venni szendvicset, akkor fél kilométert gyalogolva vehetek 2x áron, ennyi. Mert én ilyen vagyok, nekem ez a véleményem. Ettõl még nem vagyok hülye, csak nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy feltörlik velem a padlót. Az én szemszögembõl pedig úgy néz ki, hogyha még sokan lennének, akik nem hajtják a fejüket oda, hogy tessék már felpofozni és rámszarni, akkor elõbb-utóbb a kis faszfej paliklacika, meg a sleppje megkérdezné, hogy hé faszfejek, miért nem jöttök a ringre. És mi, a plebs, elmondanánk. És olcsóbb lenne a szendvics, aztán szép lassan emelnék az árat, amíg megint azt mondanánk: nem. De ennyi megalkuvóval ezt nem lehet megcsinálni.
Nem fogok találni statisztikát, mert nem keresek. Nem is látom értelmét. Neked hiába mondok, írok bármit, akár érvelhetek is, lehülyézel és kész. Másokat is lehülyézel, akiknek különbözik a véleménye a tiédtõl, meg a veled egyezõkétõl. Legszívesebben olyanokkal fórumozol, akikkel bólogathattok egymásnak, hogy így van, de kurvára nagyon igazunk van nekünk. Figyellek pár éve, tudom.
Hülyeség tengereket beszélsz. Csak az ovisok toljáka sértõdött a McLAren nem lehetett VB dumát, aki ezt elhiszi, az agyhalott. Tetejében megejeled azzal, hogy ha olyanok lesznek az állapotok, milyen olyanok? Ha nem voltál honnan tudod milyenek az állapotok? Ismerõstõl? Nincs kosz és szemét, a WC-k tiszták bár tény nem a legmodernebbek, de tiszták és a büfék meg drágák mint minden redezvénye. Abszolút nem értem mirõl beszélsz. De neked mondhatom aki ilyen hülyeségeket beszél. De van az az ember akit a tények sem tudnak meggyõzni õ csak él a saját világában.
Hát akkor találj olyan statisztikát én várom. De elõre elmondom annyit fogsz találni, hogy Quick Nick futotta a legtöbb versenyt a jelenlegi mezõnybõl aki nem tudott még nyerni, és a nyeretlen pilóták közül neki van a legtöbb pontja. Barrichello futotta eddig a legtöbb versenyt az f1 történetébe, Fisichella meg a legtöbb futam az elsõ gyõzelem elõtt top 10-ben van benne. Valóban klasszisok, amúgy jó statisztika böngészét, biztos tanulsz majd belõle sok okosságot és kicsit felkészültebb leszel az f1-bõl.
A tavalyi, meg az idei évet, meg szvsz a tavalyelõttit is ki lehet dobni a kukába, úgyhogy nem is igazán érdekel a két falnak koccolása. Viszont volt idõszak, amikor csak az õ Mercije füstölt, de elég nagy rendszerességgel. 10 év nem múlhat el nyomtalanul, elég jó verdák voltak alatta, valszeg egy rakás statisztikát találhatnék, amely alapján Barrichello, Heidfeld, Trulli, Fisichella óriási klasszisok. Õk is ültek elég jó autókban, amikor csapattársaik világbajnokok, vagy esélyesek voltak.
Az, hogy miket nyilatkoznak másik pilóták a sajtónak és milyen indokkal teszik, valamilyen egészen csekély mértékben persze befolyásolja a véleményemet:)
2007-ben a merci nem lehetett vb, mert rábizonyították a lopást. Hamilton felrúgta a gentlemen's aggreementet a Hungaroringen, amire Alonso bepöccent és a törlesztéséért kapott 5 rajthely büntetést.
Egyszer kimegyek majd a futamra persze. De megvárom, míg azt hallom, hogy na, mostmár emberhez méltóak az állapotok. Ha valamiért 10 ropit, vagy többet is kiköhögök, akkor elvárom, hogy ne szívjak a büfével, kosszal, wc-vel, stb.
De szerencsére a pilóták és a többésg klasszisnak tartja. Már csak az F1-es rekordjai miatt is több mint egy pilóta a sok közül, al elmúlt 10 év meghatározó alakja. Önhibáján nem bukott el Vb-t, ez a hibázós dolog is egy ilyen új eleme amivel fikázni lehet, mint a nem tud elõzni és a vonatozik meg a motiválatlan. Tavaly volt 2 fal koccolása, és most sokan ebbõl táplálkoznak, hogy sokat hibázik.
Végezetül megint a nem érdemelte meg 2007-ben... Csak neki kellett feladnia veresenyt önhibáján kívül technikai problémák miatt, ráadásul mindkétszer dobogós helyrõl. Alonsonak és ahmiltonnak nem volt ilyen problémája. Räikkönen egész évben egyszer hibázott, a monacoi idõmérõ második szakaszánál amikor falat fogott, azon kívül nem volt volt hibája. Õ nyerte a legtöbb futamot számszerint 6-ot, Alonso és Hamilton 4-4-et. És a legtöbb leggyorsabb köre is neki volt.
Akkor most mond meg nekem miért nem õ érdemelte, mert tényleg kíváncsi vagyok a te nézetedre.
Õ neki van az f1 történelmében a 3. legtöbb leggyorsabb köre, asszem a 6. legtöbb pontja, de ebben már nem vagyok biztos. És ha minden igaz, õ neki van a 6. lehtöbb õódiumja is az f1 történetében, hát azért nehezen nem nevezném klasszisnak. És 17. helyrõl 1.-nek lenni?! Az a baj, hogy az amebrek elfelejtenek bizonyos dolgokat amik régebben történtek, majd berögzül bennük valami amit sokat hallanak és megtetszik nekik, aztán utána semmi nem tudja kitörölni belõlük.
Amúgy addig gondolod, így, hogy nem éri meg kimenni, amíg nem voltál. Hatalmas élmény élõben látni a pilótákat és az autókat + a szag és a hang, zseniális. Ráadásul kivetítõk is vannak, semmirõl nem maradsz le.
A ruhák meg egy részük futamra járásra jók, de vannak olyanok amik hétköznapi viseletben is hordhatók.
Valóban nem az. Vannak felnõtt emberek, akiknek fontos, hogy ránézésre, idegenek is megtudjanak róluk dolgokat. Van, akinek az ilyenfajta extrovertáltság nem vonzó. Huszon-x-évesen változott meg a hozzáállásom a kérdéshez.
"33 évesen már nem érzem szükségét annak, hogy mások lássák, melyik a kedvenc f1 csapatom."
Szerintem az, hogy ki hord csapatpólót és ki nem, az nem életkorfüggõ.
Valóban nem voltam, mert nem érzem, hogy megéri az élmény az összeget. Vagy más értékrend szerint élek és 10-15k-t hasznosabban el tudok költeni, illetve eddig mindig találtam valamit, ami azért az összegért nagyobb élvezetet nyújt.
Ismerek olyat, akinek kirámolták a zenét akocsijából Mogyoródon.
Nekem nem szórakozás, ha olyan kompromisszumokat kell kötnöm, hogy fél km-t gyalogolok, hogy ne 1k-ba kerüljön a szendvics.
Kerülöm is a márkajelzéses pólókat és mivel vannak olyan brandek, amik által személy szerint pénzt kereshetek, akár még ilyeneket is hordhatok.
Szerintem nem erõsebb lúzernek nevezni valakit, mint foteldrukkernek. 33 évesen már nem érzem szükségét annak, hogy mások lássák, melyik a kedvenc f1 csapatom.
Akkor se Nike, se Adidas, se Puma, se semmilyen márkajelzéssel ellátott pólót ne vegyél, mert akkor is reklámozod a céget. Csapatpólót, zászlót, stb. azért vesz az ember, hogy megmutathassa, hogy õ hova tartozik, hogy kimutassa a rajongását.Persze ettõl függetlenül is rajongó, de az a kifejezés, hogy lúzer, aki pólót vesz, nagyon erõs.
1k-ért meg csak az vesz szendvicset, aki olyan hülye, hogy nem képes menni fél km-t a szomszéd falu legközelebbi boltjáig. Feltörni nem nagyon fogják a kocsidat, ugyanis baromi sok rendõr van a ringen és környékén, elég nagy idiótának tartom azt a kocsifeltörõt, aki épp a ringen akar meglovasítani valamit egy kocsiból.
Nemtom, de ebbõl a hozzászólásodból nekem az tûnik ki , hogy még nem voltál a ringen(ha voltál, akkor elnézést), vagy nem tudom, mert teljesen más élmény onnan nézni egy futamot, mint a tv-bõl. Egyébként a Hungaroring az egyik legjobban belátható pálya az összes közül, Monzában vagy Spa-ban feleennyit nem látnál belõle.
Meg 1k-ért egy szendvics, stb. És akkor még esélyes, hogy feltörik a kocsimat is. És a kocsik hangján kívül annyi az összes élmény, hogy látok egy egyenest, vagy egy egyenest, meg egy kanyart, vagy két kanyart:)
Amúgy pólót csak a lúzerek vesznek. Fizessek, hogy reklámozhassak? Kizárt!
Azt tegyük hozzá hogy nagyobb részben a "foteldurkkerekbõl" él az F1, nem azokból akik kimennek a pályára... azokból akik a tv-t bambulják és nézik a reklámokat, vásárolják az emblémás pólókat...
Hagyjuk már ezt a "foteldurkker" szöveget, még jó hogy nem megyek ki 11K-ért az idõmérõre nevetséges.
Hogy megnézel egy gyárat kívülrõl, az a te dolgod. Nem csak Kimi hozott +3 helyeket az elmúlt futamokon, Alonso legalább akkora emberfelettieket teljesített hogy példát is hozzak.
Személy szerint magyar f1 oldalakat nem is olvasok, mert szarok(crash.net, stb.).
Abból a szempontból, hogy nem hagyja magát stresszelni, maximális tiszteletem Kimié egyébként. Vannak céljai, nem rossz pilóta és nincs az a szituáció, amikor energiát pazarol felesleges dolgokra. De. Véleményem szerint egyáltalán nem klasszis és ugyan voltak évei, amikor oroszlánként küzdött és látszólag a technika(vagy saját maga) akadályozta a vb-címben, amikor vb lett, konkrétan nem érdemelte meg.
Persze, hogy lekezelõ vagy, elegem van, hogy mindenki lenézi Kimit, az média meg a téves urbanlegendek miatt. Érdekes sehol 1 kurvaszó sem jelent meg az elmúlt5 futamáról, ahol minden futamon +3 helyet hozott a kocsi tudásához képest.
Ne mond, hogy nincs alapja amit mondok amikor ilyeneket találnak ki, hogy Kimi versenyben volt és még is fagyizni ment.
A foteldurkkert azért engedtettem meg magamnak, mert én kijárok a ringre, magyar és nemzetközi dolakaról is tájékozódom és én vagyok annyira elhivatott Ferrari drukker, hogy elmentem megnézni a gyárat(kívülrõl) a fioranoi resztpályát (kívülrõl) és a múzeumot.
Elég lekezelõ ez a mindent jobban tudsz és aki máshogy tudja, az foteldrukker stílus. Már be is ugrott, hogy tuldképp nincs itt semmi változás. Aki padlógáz Kimit a szájára veszi, az tuti valami outsider lehet csak és Szujótól tudja a frankót.
a pilóták nem... Legyen az Kimi,Alonso vagy akár Schumacher...
Kimi így járt sajnos, sok szerencsét neki remélem még fog nyerni vb-t más csapattal is.
Ez egy olyan pletyka volt, mint, hogy Alonso már rég aláírt ami be is igazolódott, vagy, hogy Domi fúrja Kimit ami szintén.
Most nem kell megint ez a kamu szöveg aki nem beszél blablabla. Ez olyan tipikus foteldrukker duma aki vasárnap leül a TV elé és azt hiszi képben van, mert hallja a Szujó Zotyót meg a Csollner Gyuszkót és amit mondanak az szent. Ha követnéd akkor tudnád, hogy egy futam alatt, legalább 20 interjút készítenek egy pilótával és kapnak legalább 100 kérdést.
És ott voltál, amikor Luca ezt mondta Stefanonak? Fél évvel a szerzõdés elõtt? Te láttad az aláírás dátumát?
És ha már a másodikos szintnél tartunk: egyenlõre helyesen = egyelõre. Kimitõl nem hallhattál valótlanságot, ahogy egy néma embertõl sem. Aki nem beszél valamirõl, nem hazudik valamirõl.
Igen jól értesült vagyok, ugyanis fél évvel a szerzõdés elõtt azt mondat Monty Dominak, hogy nem rúghatja ki Kimit, Kimi nem feláldozható, mert ez a barom már akkor kiakarta tenni Kimit a csapatból.
Egyenlõre a Ferrari hazudozott összevissza, hogy mi lesz 2010-ben, Kimitõl még nem halottam valótlanságokat állítani.
Szerintem is másodikos szint a tiéd. És elfogadom, hogy szerinted másodikos szint az enyém.
"Mit mondtak meg Lucaék?!"
Azt hittem, ezt: "A pénz miatt és hiába tagadják Montiék, kimi utalt ma rá, hogy nem vele és a vezetésével volt a gond."
Illetve nem is az, hogy ha Lucaék megmondták, hanem hogy Kimi megmondta.
Tuldképp arra akartam célozni, hogy te döntöd el, hogy melyik nyilatkozat takarja a valódi és egyetlen igazságot. Tehát ha Kimi szerint a pénz miatt van és Luca(már ha di Montezemolot nevezed Montinak) szerint nem a pénz miatt, akkor nyilvánvaló, hogy Kimi mondja az igazat, hiszen a jólértesült Kit--Kat szerint úgy van.
Ez nagyon másodikos szint. Elég méltatlan egy felnõtt emberhez.
Bocs, én nem olvastam korábban az sg-n ezt a forumot, így nem tudtam az ezzel kapcsolatos hszekrõl.
Biztosan a pénz is szerepet játszott Alonso leigazolásában, hiszen a pénz nagy úr, a Santander meg biztos jó pénzt fizetett. Viszont Kimi bizonytalansága is közrejátszhatott, bár szerintem úgy döntött volna, hogy még 2010-ben marad az F1-ben, és '11-ben igazolt volna át rallyba, vagy végleg abbahagyja.
Egyébként meg azért volatam mkioktató, mert unalmas már az ilyen ragadvány urban legendeket olvasni, mint hogy Kimi csak úgy fogta magát és pofátlanul elkezdett fagyizni a verseny közepén. Te voltál a 12303. aki ezzel jött.
Idegesítõ, hogy az ilyen elferdült pletykák miatt pocskondiáznak egy pilótát.