Game over, srácok. Ezt buktuk. Mégse készül olyan játék, ami ûberelné a Dark Messiah-t... Ez biz nem egy játék. Mióta az intel bácsi pénzeli... ez csak egy engine:
Jó hír: ha minden igaz, Game Developers Conference, San Francisco 2010.03.09. Ott és akkor végre alaposabban nyilvánosságra kerülnek a dolgok az Intel bácsinak köszönhetõen a project offsetrõl. Addig marad a Dark Messiah...
576 áruház egyik eladóje megerõsítette nekem hogy singlebe lehet majd nyomni és álítólag az elder scroll oblivion és az assasins creed keveréke a játék szabad játék léghajókat sárkányokat és egybeket lehet vásárolni király
Az Intel megvette az egész céget. Remélhetõleg hamarabb lesz belõle valami, mint várható volt.
Hihetetlen hangulatos ez a game, igaz még qrva keveset láttam belõle, de nagyon ÜT. A grafika pazar, valami isteni. Topic megy a kedvencekbe, hirtelen Most wanted game lett nálam, kár hogy még nagyon sok idõ a megjelenésig, még kiadójuk sincs, akik egy kicsit megpénzelnék, és ezáltal felgyorsítanák a fejlesztést. Pár screen:
A múltkori nyúlfarknyi mozi után már egy második szníkpík is készen van, a honlapon írják, hogy mirror-okat keresnek. Remélem, hamarosan elérhetõ lesz valahol.
Az Offset Software jelenleg három embert foglalkoztat. Sam McGrath alapítót, aki CTO, vezetõ programozó és játékdizájner is egyben, illetve a mûvészetben jártas Stringer fivéreket Travist és Travort. A csapat három tagja a Savage: The Battle for Newerth c. játékon dolgozott korábban. Ez a három fõs csapat készíti a Project Offset (munkacím) címû epikus fantasy FPS-t és az alatta dübörgõ, ígéretes 3D motort. A bemutató múviban látottak alapján könnyen alkalmazható, korhû motort alkottak, mely az Unreal Engine-hez hasonló büntetéssel szolgál. A tervek szerint a Project Offset egy méretes fantasy világban játszódna, ahol kedvünkre választhatunk karakterosztályt, ahol a klánok küldetésalapú rendszerben nyomulnak és foglalnak el egyre nemesebb poziciót a ranglétrán, s ahol egyedül, koop, illetve csapatban egyaránt megadatott a túlélés lehetõsége. Íjászként távolról hergelhetjük az ellenséget, majd a közelükbe érve kardot ránthatunk és megforgathatjuk az életünkre áhitozó bestiákban. Képességeink a használt fegyverek függvényében fejlõdnek.
A jármûharcra áhitozó játékosoknak sem kell keseregniük. Megülhetjük a szabadon rohangáló párkányokat és irányíthatunk ostromfegyvereket.
A csapat jelenleg kiadót keres, mert fogytán a spájzban lévõ konzervkészlet. Így akinek akad néhány millió dollár a bankszámláját, írjon Sammynek.
Az Offset Engine-t következõ generációs játékok fejlesztésére készítette a csapat. A nagy fejlesztõi csapatok kiszolgálására hivatott rendszer kialakításakor fontos szerepet játszott a gyors, lényegretörõ kezelõfelület kialakítása, mely hosszú órákat és vaskos pénzkötegeket spórol a fejlesztõknek.
Egyesített shaderek és megvilágítás: A motor átfogó 64 bites, lebegõpontos, HDR renderelõ pipeline-t alkalmaz, mely lehetõvé teszi a filmekben alkalmazott színtartomány és a különféle 3D effektusok, pl. motion blur, depth of field és specular bloom, kihasználását. Mindemellé normal mapping technológia (a'la Doom3) és a fejlett shader rendszernek hála programozói felügyeletet mellõzõ effektkészítõ áll rendelkezésre. Ha mégis extra effektusokra lenne szüksége a csapatnak, akkor XML fileok segítségével bõvíthetõ a készlet.
Az összes shader kódot a program generálja menet közben, így mellõzhetõk a különbözõ megvilágításokhoz külön-külön elkészített shaderek és külsõ fileok használatára sincs szükség, a rendszer mindent maga elvégez. Az Offset Engine textura alapú árnyékolást használ, s ha a hardver támogatja, akkor különféle izom shadow mapping technológiával nyakonöntve. A világban szereplõ összes objektum globális rendszerben csücsül, így a megvilágítás, az árnyékok és az önárnyékok mindenhol jelen vannak.
info: Hardwired
Azzal nem lesz gond mivel nem holnap fogják kiadni.
Megjelent egy videó az igen csak szépnek ígérkezõ Proejct Offsetbõl, mely stílusát tekintve egy igen ritka Fantasy környezetben játszódó FPS lenne. A játékban több faj közül is választhatunk, emellett megülhetõ lényeket és repülésre fogható sárkányokat is ígérnek a készítõ urak, valamint single és multiplayer hancúrozásokat is. A videóban beletekinthetünk a készítés pillanataiba, illetve egy rövidke ingame jelenetet is láthatunk.