Mert a kiadás elõtt megváltoztatták.(vagy bugos volt, vagy designeri döntés miatt, vagy a teljesítmény javítása érdekében történt)
Na jó.... csak én ezt nem kitaláltam, hogy túráztassam a verebeket hanem a játék trailerében láttam, és gondoltam megkérdezem, hogy miért nincs akkor ilyen. Egyszerûbb ha egy "nem tudom"-mal letudjuk! ;)
kösz a segítséget! mûködik, tuti minden, de az embereknél a tech 3as harcirobik még mindig nem lõnek rakétát a hétukból/fejük fölül...:/ :D:D:D:D ez a legnagyobb problémám....:D
Itt tudod megvenni: cdgalaxis Hát szerintem pedig jobb lett a FA, mint az alap(kénytelen vagyok agresszívabban játszani, nem csak a bázisomat építgetni, ami a sok Isisezés után unalmas volt)
Köx! Megpróbálom... A supr.com.-ot most vettem meg a tescoban 3 ezrest kértek érte.. az FA-t nem láttam ott, viszont azt nem is szeretem annyira mert valamivel másabb a játékmenet meg a grafika sem olyan mint az simáé és azt már nem igazán bírja el a gépem. Jaj meg azt akartam még kérdezni ohgy a titán robotoknak miért nincs a hátukon olyan kis rakétavetõ doboz mint a trailerekben? :P
Van külön patch a sima SupComnál supcom_patch_1.0.3189_to_1.1.3280.exe. Ezt tedd fel a patch nélküli játékra.patches link Egyébként meg vedd meg a FA-t, ha eddig nem tetted(ha még egyáltalán lehet kapni)
Sziasztok! Kérdésem lenne, hogy minek van 3280-as patch ha szar!? A másik kérdésem meg, hogy mit tegyek hogy ne legyen ... Felrakom a patchet és utána indítom a játékot, elindul rendesen, viszont a skirmis menübõl kilép és a kisablakban bug hibára és vmi hiányzó resource dll-re hivatkozik. Aki tud az segíthetne! Köszi! ;)
A videókból: UEF épületek, egységek költségei, építési idejük: Land factory: 280Mass,500Energy, 50 build time Air factory: 240M,500E,50bt Sea factory: 320M,700E,50bt Research station: 220M,500E,42bt Heavy PD: 130m,300E,28bt Heavy AA tower 180M,400E,28bt
Cybran: Experimental Land gantry(épület):360M,1500E, 60bt Megalith:400M, 2000E, 70 bt Factory add-on: Anti air turret:80M,165E,11bt
Area command is van benne!! (paint command) (x360-kezelõfelület2.ik videónál látszik)
Új videók single player kampányból, kezelõfelület, stb.. link Jó lesz ez(fõleg a cybran csupa pókláb tetszett a videók közül)
Én emiatt annyira nem aggódok, hiszen az SC1 motorja is jóval többre képes, mint amit ténylegesen kihoztak belõle. Példának ott a deformálható terep is, amit moddal meg is valósítottak. Ráadásul biztos javítgatnak is rajta, szóval nem lesz ez rossz.
A lobbyrendszerrõl meg annyit, hogy fel kell rakni steamre és kész. Ez a GPG-s szarság sosem volt jó semmire.
mivel tök ugyanaz a motor mint az sc1 ezért bizonyára el fog futni ugyanazon a gépen is szerintem elég egyértelmû hogy az sc2 nem több, mint az sc1 motorja, plussz egy sokkal primitívebb játékmechanizmus amivel rá lehet erõszakolni xboxra is a stratégiát egyszerûen mivel mûbalhéznak hogy nem sikerült üzletileg jól az sc1, ugyanis nem kell senkinek, lewarezolják pcn blalbalba... akkor majd most jól odabasznak, és xboxra fejlesztenek egy primkó de piacképest szart
ahelyett hogy az sc1-et normálisan támogatták volna, normális lobbyrendszert, patchelést stb.-lett volna akkor talán nem néhányezer ember kínlódna csak vele
Csávóka azt mondja a videóban, hogy 4-5 éves gépen is el fog futni. :))
Elnézve SC2 grafikáját ehhez majd 8 magos proci kell :D anno mint az SC1hez a 4 magos.
Azert eleg kellemes idotoltes volt addig amig jatszottal... en sem jatszom vele mar vagy 3 honapja de ha az SC2 fele annyi ideig fog lekotni mint az 1 elegedett leszek....
Lassulás miatt nem igazán jön be mostanság a Supreme, pedig elég jó játék lenne komoly optimalizálással. Generals Zero Hour modokkal tolok mert ott legalább nem fogja úgy vissza a gépet.
Kíváncsi lennék milyen konfiggal lehet 80*80km-es mapot tolni 3-4 computer ellen lassulásmentesen. Kinek van ilyen gépe és mi a gépének konfigja?
Szia! Jaja mostmár valami nekem is rémlik, csak elfejetkeztem róla.
Játékos, nem nyomulok.. amúgy azért néztem a gpgnet fórumot és láttam hogy kiadtak egy beta patchet egy fél éve kb. Gondoltam ha kiadják a véglegest akkor felrakom a játékot hogy megnézegessem mi változott. De látom ebbõl se lesz semmi, mert a beta patch más játékok esetében azt jelenti hogy 1-2 hét múlva kiadják a véglegest. Itt viszont szerintem a supcom fejlesztõi támogatásának ezekszerint vége, a vásárlók meg mint már láttuk korábbi hozzáállásukból le vannak szarva.
Elég extrém ötlet, biztos nem azért fogok csatlakozni egy stratégiai játék szerverére, hogy egy egyébként ingyenes, vagy online játékot görcsöljek ....
Csak látom néhány játékosnál, hogy a sudoku-t adott idõ alatt teljesítette, s ez megjelenik az eredményei között, s nekem sincs lövésem errõl, hogy hogyan kapcsolódik ez a SuppComhoz, azért kérdeztem ...
Szia Pet, regen nem voltal a GPGnet-en es ott van egy beepitett Sodoku jatek azoknak akik mar nem birjak az SC-t vagy a FA-t.... Probaljak tartani a letszamot...
ez hogy kapcsolódik a supcomhoz? :) a suduku egy ázsai eredetû logikai játék, amit manapság nagy divat pc-re átvinni. A lényege, hogy egy 9x9-es négyzetrácsba 1-9 a számjegyeket írnak szétszórva, és azt ki kell egészíteni, úgy hogy soronként és oszloponként nem lehet kétszer ugyanaz a számjegy.. tehát 1-9-ig mindennek kell szerepelnie
Fiúk, mi az a Sudoku games, hogy kell azt mûvelni?
hali felraktam a játékot minden jól mûködött, kiléptem és most akartam folytatni, de ha zoomolok akkor eltûnik az egér és csak a kamerát tudom forgatni vele, ha kizoomolok akkor meg megy rendesen. ez mitõl lehet?
Tudom, ennyi idõ alatt bárki megtanulhatta volna, hogy milyen módon lehet barátnak jelölni valakit .... na nekem nem megy ... vén fasz 48 éves , na nekem lövésem sincs ....
Ha van valakinek ötlete, megköszönném, talán nem olyan nagy kihívás , s nekem fontos.
Gyereke, hangyaboyt szeretném barátnak jelölni, hogy kell ezt csinálni?
Bocs ha láma vagyok, most csatáztam vele, eddig azt sem tudtam, hogy létezik .....
Másnak is vacak mostanában a GPGNet, vagy vegyek megint egy új gépet?
Nekem nagyon bejon, pont azokat a dolgokat rakjak bele ami az 1-bol kimaradt (pl egyseg fejlesztes) igy a demo alapjan nagyon varom...
Ugyanaz a pálya, csak éppen annyi a különbség, hogy CT magyaráz, és más dolgokat is mond, ja és még annyi a különbség, hogy nagy felbontásban láthatod(jobban látod az egységek kidolgozottságát)
A dev vid már volt e3-on vagy gc-n, fene se tudja már. Egyébként meg visszalépés a 2 az 1-hez képest.
ÚJ SupCom 2 képek, videók: hardwired_kepek hardwired_video Nagyon durván néz ki, remélem elég lesz a directx9 es kari, nem kell neki directx 11-et támogató.
Fiúk, tudja valaki, hogy hogyan lehet lekérdezni a statisztikákat, pl. mennyi costum, vagy 1v1 Aeon,UEF játékot nyomattam eddig, vagy marad az idõnként frissülõ GPGNet nyilvántartás?
Nem fontos, csak mintha nem lenne pontos a kimutatás, vagy én vagyok homály ezekhez a dolgokhoz ....
Félek, hogy a 2-t tönkreteszik. De meglátjuk...
Supreme Commmander 2-rõl, és Demigodról fejlesztõi napló(Sorian, aki a Sorian AI-eket csinálta, az) http://soriandev.blogspot.com/
A template az airstaging tech3-as épületek miatt tûnhet használhatatlannak. Építs fel egyet, majd reclamationozzad - alatta vannak más épületek! Óvatosan kell kiválasztani, és menni fog a template is.
ha nem a fenti dologgal találkoztál, kérlek írd le.
Fawcet: A gépi ellenfelet csak üde színfoltnak használjuk, leginkább egymás gerillakommanderét kell elkapni. A commander fejlesztések is csaknem mind ingyenesek. Általában teleport+resource+tech4-en szoktuk használni.
Az ötlet valóban egy cheat modból jöttde az annyira túl volt turbózva, hogy a commander sereg nélkül erõsebb volt, mint bázissal. Ezért állítgattuk lejjebb, míg jó nem lett - így már nem ugrálhatsz, mindenhová experimentalokat építgetve. Kell egy-két szilárd nyersanyagbázis, amit meg is kell tudni védeni, nagyon sok múlik a stealth-radar harcon, különben belefuthatsz valami csúnyába. Minden gyorsabban történik, és ha nem alkalmazkodsz mindig a hirtelen stratégiaváltásokhoz, könnyen BUMM lesz belõle. Játszunk párban gép ellen, hogy legyen idõ stratégiákat kipróbálni, egymás ellen, és (bár ez egy hiányos csapatbeállításnak köszönhetõ) egymás ellen, s közben a gépi Aix is szórja ránk az áldást.
No, lényeg a lényeg, olyan, mintha egy új játékkal játszanék. :D
Modef Mostorage egy lényeges dolgot vesz ki, template használhatatlan vele.
Normal kipróbáltam tegnap a modcsomagod, tényleg ilyen gyorsan építkezik commander? Valahogy cheat számomra, mert a computer nem ilyen iramban fejlõdik.
Ma este tesztelek majd supcom modot forgedA alatt hogy quantum kapu teleport funkcióval, de a tactical nuke mode szépen megy. Folyamatosan lõtte az ellent, öröm volt látni. Nem kellett irányítanom célzással.
No, frissítettem a linkemen a Modef Mostoragét. Nem cizelláltam túl, csak kiszedtem belõle az AI-módosító könyvtárakat - így a 3 régi faj AI nem építi az új cuccokat belõle, viszont a Seraphim AI ismét mûködik.
Kösz a segítséget!
Az újakban nem vagyok biztos, mert ahhoz 3d modellezni is kell, de az .scd fileok egyszerû, tömörítés nélküli zipek, Total Commandernél enter, és bennük vagy. Vigyázz, az eredetin semmit se módosíts, mert sync errorral nem tudsz majd játszani!
Általában az units könyvtárban találof ez egységeket leíró adatokat. Téged a .lua és .bp érdekel. Sok modolt egységet néztem meg, ez a link is segít: http://supcom.wikia.com/wiki/Blueprint
Utána egyszerûen átmásoltam a mod megfelelõ könyvtárába az eredeti egységet, ami a blackops esetén felülírja, ha ugyanazon a néven hagyod - ha adsz neki másikat, általában beteszi újnak.
Ha megtennéd, hogy a linkemen levõ modokat kipróbálod, és rámutatsz hiányosságaira, illetve a fölösleges egységekre, hálám. :)
ha tetszik ez az új, akcióorientált játékstílus, akkor kérlek, ne csak a fejlesztésbe, de a hálózati játékba is csatlakozz!
Köszönöm!
Normal szeretném megkérdezni, hogy kell új egységet létrehozni új tulajdonságokkal? Érdekel hogyan csinálod.
Frissítgetem rendesen, a modef-problémát kell megoldanom legközelebb. Igen, a sera eléggé el van hanyagolva, kapott is tõlem pár pluszt... :)
Mi ezeket használjuk mind - valamelyiket a gamedata, valamelyiket a mods könyvtárba kell pakolni, a maps-ba pedig a térképeket. Ha tetszik, játssz velünk multiplayer lan-ban!
http://normal.eqnet.hu/cucc/FA/
Vannak e még alien nacionhoz hasonló plussz egységmodok? Nagyon tetszik hogy lehet variálni mivel támadhatok vagy védekezhetek. És tényleg jól látom hogy seraphim nem kap semmit attól a módtól?
Á, attól van? Köszönöm! Ez esetben bedolgozom a többi modba, hátha akkor rendben lesz.
MoDef MoStorage mód használata nálam azt eredményezi, hogy seraphim computer csak áll egyhelyben és a többi faj computere meg dolgozik ahogy szokott.
Zoli: azt tudom, hogy serára korlátoz - a map editorral kapcsolatban kérdeztem! Kösz a linkeket! Sajnos AI-ba még nem ártottam bele magam, de ha jól láttam, minden egység "tervrajzában" szerepel az, hogy mennyire akarják lelõni, és megépíteni...
False: a serának nincs valami regeneration fieldje? vagy ez csak a kiegészítõimben szerepel?
Minden fajnak van elõnye és hátránya. Az engineering suit nem kap szerepet az 1v1 netes csatákban, nincs idõd építeni, s annyi anyagod sincs. Így bármelyik faj használható. A cybran fajnak 1v1-ben például van t1 gunship-je, ami nálam sok gyõzelmet eredményezett, 4-5 egység fél perc alatt kilövi az ellenséges Commandert. Az aeon szárazföldi egységeinek nagyobb a hatótávolsága, úgy vettem észre, pláne a T3 egysége lõ igen messze. Az UEF T3-as robotja némi "lövészet után elpusztíthatatlan, brutál erõsen lõ, s elég nagy távra. Kettõ három eldönti a csatát.
Nincs egyértelmû favorit, mind játszható, én is nemsokára aeon 1v1 meccseket nyomok ....
Normal : fajok tekintetében nálam az Aeon és seraphim indul hátránnyal,mert nincs engineering suitjuk,igy túl sok engineert kell menedzselni,és mindig belezavarodok.Amugy meg messze a legerõsebb faj az Aeon a t3 gunshipje miatt,sajnos imba is emiatt a game.
Fel kell telepíteni, ha nem csak seraphimmal akarsz lenni
Egyébként nem tudnád megoldani, hogy a "Commanders Revenges FA UEF/Cybran/Aeon/Seraphim"(csomó upgrade, és minden upgrade építhetõ, nincsen lekorlátozva a fejlõdés)+a "spawn all faction ACU"-nál(minden játékosnak 4 acuja spawnol[be kell hogy legyen kapcsolva a prebuild units]) az A.I. használja ki az upgradet, vagy ne csak 1 commander építsen?
A map editort melyiket/hogy használjátok? A Forged Alliance mellett kell telepíteni az SC-t is?
A bunkert a régi, nem upgradelhetõ Hydrocarbon Power Plant-ból csinálnám. Az egységek kilõnek, Omni, vision radius van, szereli lasan a bent levõ egységeket, és pajzs is van. De nem tudja felvenni-kirakni az egységeket, akárhogy is kombináltam a tulajdonságokat. Az ikon megvan, rá is lehet kattintani, de nem történik semmi. :(
Sajna ehhez nincs még segédprogram, ezért notepaddal - Windows Commanderrel. Az .scd-k egyszerû zip-ek, a .lua és .bp pedig egyszerû txt.
Pörgõsebb játékmenethez a Drakka Commander modot használtuk, de az akadt a BlackOpssal, és egyébként is annyira erõs volt, hogy egy magányos commandert nehezebb volt kivégezni, mint egy bázisokkal, sereggel megtámogatottat - így leoptimalizáltam nagyjából. Aztán kiraktam, és várom a beszólásokat! :D
Cybrannak van a Cloaking lopakodó technológia, az UEFnél a páncél, és a brutális tûzerõ (ezért próbálom a bunkert is, hogy kilõjenek a betett egységek, és látótávban érzékelje a láthatatlant omnival).
Aeon az pajzsos, a Seraphim meg energia, eddig, bár e kettõ nem tökéletes - szerintetek milyen elõnyei/hátrányai vannak a fajoknak? Mi a kedvenc, vagy útált, és miért?
A modokat én ide rakom: THQ\Gas Powered Games\Supreme Commander - Forged Alliance\mods\ a térképek ugyanígy, csak maps könyvtár alatt.
Minden cucc külön könyvtárban figyel, kivéve az .scd-k, ezek a gamedata könyvtárba kerülnek (az elõbbi linken az aliennation ezért van úgy becsomagolva).
Ez a folyamatkezelõ helyére épül be, és tudod priorizálni: http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896653.aspx
Ha túlságosan szaggat az SC, vedd le a sebességet kb -3-mal. Lassabb lesz, de folyamatos, több ideje van számolni.
Jó látni, hogy még aktív a játékosközösség! :) Nagy mod-rajongó vagyok, most kezdtem én is belenyúlkálni a fileokba - ha szeretnétek, próbáljátok ki ti is, stabilan futnak egymás mellett:
http://normal.eqnet.hu/cucc/FA/
Alien Nation: új egységek, a szállítórepülõkbõl kilõnek a jármûvek Blackops: új egységek, ebbe piszkáltam bele, a commandereket alakítottam át, így pörgõsebb gerillaharc jellegû hadviselést is lehet folytatni Modef Mostorage: ad pár új lõtornyot, és tech 1, 2, 3 fém és energiatárolót Underwater Buildings: a legtöbb support épület víz alá is építhetõ (ahol van értelme)
Most keresgélek tovább, mert képtelen vagyok összehozni egy terran bunkert a transportok alapján - ha ti is a barátaim vagytok, nem csak a google, segítsetek. :)