The 'black screen issue,' for advanced users only: The Nvidia ForceWare Network Access Manager, which sometimes comes installed with NForce chipset motherboards and similar products, is a significant culprit to these reports. If you have this installed, try uninstalling it and evaluating your beta performance. Typically, you can re-install this software from the CDs or DVDs that ship with your hardware. Please note that this is an unsupported suggestion and we do not warrant any increase in performance. Moreover, please refer to the Terms of Service and the EULA before attempting to modify your hardware and software configurations.
Oké akkor legyen valaki oly szives leforditani :)
ott irja gpgneten az elölap hogy milyen chipsetû alaplapoknál mit kell csinalni ha elsötétedik a kép..
nekem tökéletesen megy a fileplanet fõoldalon levõ kulcsgeneraló... csak egy sima fileplanet accouint kell (nem elõfizetõs) aztán adja a kulcsot miután benyomsz néhány adatot
na gyertek már magyarok baszki ott a lobbyban csatornalistát lehuzzátok, select channel... és van egy "Hungary" nevû... csak 2-3 an vagyunk eddig
Konkrétan hogy a rákba lehet ott kulcsot szerezni? Mert nekem azt irja, hogy subscriber kell legyen x dollárért, hogy joinolhassak a beta programba...
még midnig ad tudtommal legalábbis tegnap este mgé tuti volt szal szvsz ez már neme lfogyos mars regizni és gyere gamelni :D
arra rájöttem hogy van alul a medál ikonos ranklist gomb, ott rákeresek a nevetekre, megnézem a profilt, és jobb klikk a profilon a névre és lehet friend listbe invitolni (offlineban is).. szóval veletek ketten így tettem de ahogy írtam ha gondoljátok folyamatosan fenntarthatnánk egy Hungary csatornát és akkor ott mindenki megtalálja a másikat
anyira nem probáltam ki mert ugye nincs kivel..., amcsikal meg inkább msot nem jáccanék mert ha 100%ot fejlõdött a netkod velük akkoris lagzilajcsi lenne szvsz...
hm, ma játszottam,medium ellen, 20x20as pályán, viszonylag nem akadt, azért mert levettem a grafot :) , igaz a víz hihetetlenül kontrasztos, kiflyt a szemem, de jó volt végül is, nem tom mitörtént, sztem a battleshipem kilõtte a commanderjét, vagy a 'védelmem' mert küldözgeetett commandert, ha jól láttam a front vonal nál azt a nagy pukkot :D , mindenesetre jó volt lehet felkéne tenni....halahova .... aki tud jó helyet szivesen feltöltöm a replayt, amúy valami 1 óra körül végeztem is 'vele'
:P:P képzelem milyen jó lehet, multiba is nyomni:D , gondolom ott sem jobb, ha játszik vagy 3 ember, egy 20x20 km-es pályán,vagy nekünk az AI-miatt akad?!?!
Nos hát 2 easy AI ellen már az 5x5-ös map sem gut :) Egy az hogy elkezdett akadni, de két AI ugy kiterjeszkedett a mass lelõhelyekre, hogy tök lassan tudtam csak fejlõdni. Aztán mikor már épp a monkey-m 75%-ánál jártam, elkezdett artilleryzni... ilyen zöld bigyók hullottak a bázisra, semmit nem tudtam tenni ellene. Lenyomták az egész bázisom még mielõtt a monkey elkészült volna...
1ébként nemtudjátok valahogy lehet forgatni a képernyõt? vagy a kezelõfelületet eltüntetni? csak áthelyezni tudtam oldalra de úgy mégzavaróbb:) túl kicsi a játéktér meg az nem tetszik (nagyon nem) hogy aprók az alap egységek kis foltok:) még 4x fsaa + 16x asf el se valami részletesek. igaz ez még csak beta szóval remélem fullba részletesebbek lesznek az egységek és lehetnének nagyobbak is. egyébként érdekes ez a beta nemtudom hogy kipróbáltátok-e de nálam a legrosszabb bealításokba és a legjobba + fsa stb tök ugyanúgy megy, szarul:) de közel ugyanannyi fps-el érdekes
Kösz így végre betudtam fejezni 1 pályát igaz ellenség 90% át a társam irtotta ki:)
hmm látom itt azért eljátszogattok vele, meg látom több mint 1órákat játszotok az lenne a kérdésem, hogy hogyan mert nekem 20-30 perc alatt 0-3fps re esik és így lehetetlen játszani ha tovább próbálkozok kb 40. percben meg újraindul a gép:( szóval hogy tudtok ti ezzel játszani milyen bealításba? vagy 3fps el nyomjátok:) 1ébként 2.7es verzióval próbálkoztam speed patch crack-el
Végre :D
huhhh, nah igen, Monkeylord-al vigyázni kell :P:P:P
Most végre be tudtam fejezni egy meccset az AI ellen :) Az 5nkm-es pályán voltam, én vs 1 turtle ai. Lenyomott mint szart, pedig én álltam nyerésre. Néhány artillery installációval, meg tech3 artillerykkel kipucoltam a térkép 4/5-érõl az AI-t, és már a fõ báziást bombáztam. Egyszercsak nekemjött egy ilyen baszottnagy pókkal. AZ a pók a fél térképen átment mint aki nem érez, semmi védelmem nem tudta megállítani... leszabta a bázisom nagy részét, meg szinte minden egységemet, mire szétlõttem. A maradék cuccal kicsit lassabb ütemben ugyan, de folytattam a bázisa bombázását. Alig maradt belõle valami, talán csak 2 gyár meg a hozzá tartozó power cuccok, mikor megint megjelent egy pók... esélyem nem volt.
nemtom én rmeénykedem azért hátha 3.0ban már megcsinálták a multis akadát meg desync-et :) de hát ha nincs jelentkezõ akkor nincs :/
ezért, nem peccselük fel, 3.0ra :D , vagyis legalább én , még náha néha játszadozom a skirmishel, de ha sokan vagyunk, akkor lagg :S:S , bár amíg demo nem jön ki, addig úgy ahogy jó
nem véletlen nincs benne skirmish (akadás rulz...) meg elvégre ez multi béta ugye... :)
a fileplaneten osztogatnak public open beta kulcsokat, de elvileg már nem sokáig... én tegnap kaptam, de sajnos tök béna az a hivatalos gpgnet, nem lehet egy normális játékot összehozni mert folyton szétlaggol vagy szétesik az amerikai játékosokkal.. a 27 es directip meg hamachi még ennél sokkal jobb volt
hmm, én nem rég játszottam és, nekem is akad :S de végig tudtam játszani, igaz gyõztem, de azis hozzá segített, hogy a két fatboy-ja ott ragadt, én meg nuke al, meg exp, gunship-el, és monkey-al, meg még 1 jó pár efgységgel lenyomtam, én arra jöttem rá hogy a exp. interkontinentális ágyó, nagy rossz, alig sebez ( alig találja el a célpontot) és marha sokat fogyaszt........
Na megint szórakoztam vele, de ettõl az AI speeduptól sem lett jelentõsen jobb. Egy fél óra után így is játszhatatlan, annyi idõ alatt meg nemnagyon lehet befejezni. Egyszer már nagyonközel álltam hozzá, letéptem a fél bázisát, aztán ott elfogytak a támadó egységeim. Uccu vissza gyártani még. Na itt kezdett belassulni nagyon, illetve miközben 3fps-el próbáltam még tenni valamit, megjelent valami kibaszott nagy hajóval, és szétlõtte a fél bázisomat úgy, hogy teljes védelmem volt :D Hiába küldtem rá egy halom repülõt, csak a feléig tudták lelõni az energiáját, mire visszaért a saját bázisára a dokkba... Onnantól meg valahogy nem volt kedvem tovább tökölni 3fps-el. Még kipróbáltam 2x easy ai ellen is, de ott is ugyanugy elkezd akadni. Viszont ha pl lagoláskor minden mozdizható egységemet kiküldöm rá, és persze odavesznek, meg tõle is egy rakat, akkor úgy 5 percre még rendbejön a dolog, de aztán megint rákezd a lagolásra.
Kisérleteztem a gyártható cuccokkal is, meg stratégiákkal. Itt egy kép arról, hogy a power genek hogyan csatlakoznak be a gyárakba:
Amint látható még a shield generatorba is becsatlakoznak, növelve az újratöltés sebességét. Ilyen shield cuccot amúgy érdemes építeni amint elérhetõ, nagyon hasznos. Viszont marhára vigyázni kell, mert egy ilyen power gen kilövése láncreakciót indíthat el, tehát egyet kilõnek és robban végig az összes. Szal rizikós õket egymás mellé építeni. Fõleg a nagyobb reactorok bazinagy károkat tudnak okozni, ha felrobbannak. Úgy vettem észre, hogy a 3. féle faction generátorai viszont nem robbannak fel igy láncoltan. Csak az az egy, amit kilõ az ember.
Plusz rájöttem arra is, hogy pl a naval yard gyorsabban gyárt egységet, ha melléküldök pár engineert. Tehát becsatlakoznak a gyártásba. Természetesen ha tech3 egységet gyártasz, tech3 engineerek is kellenek. A kék faction tech3 titanjai valami hihetetlen szarok. Az ellenségnek van valami missile turretje, ami egy-egy lövéssel leszedegette nekem õket, pedig mentem vagy 20-al. A tech3 gunshipek nem rosszak, de a bomber még jobb :) Egy bombájával kiiktatja a legtöbb épületet, és nem is nagyon fogy ki. Csak akkro van gond, ha légvédelembe ütközik, mert az egy lövéssel leszedi. Szinte nincs armorja. Viszont csapatosan villámtámadásokra nagyon jó, le lehet tépni vele a fél báziást. Persze mindnek elsõre célpontot kell megadni, mert miután egy bombát ledobtak, úgyis lelövik õket. Meg az a baj, hogy kurva sokáig épülnek, szal érdemes az air factoryt megtámogatni power genekkel rendesen.
Odáig viszont egyszer sem jutottam el még, hogy a tech3 naval unitokat kipróbáljam... olyan lassan épülnek, még 4 engineer beavatkozásával is, hogy bõven akad a game mire elkészül valami.
Ehez már csak annyit fûznék, hogy a zenéje se olyan fasza mint a TA nak. :D
Akkor reagálok rá: a mass exactorokhoz 4 irányban(Észak ,Dél,Kelet,Nyugat[ahol kapcsolódok az exactorhoz]) rakjál mass storegokat, 4 már az elsõ szintûnél 1 et növel, én 1 tech1-es engineert mindíg erre ütemezek, egy másikat meg energy tárolóra Ha végignézted volna akkor láttad volna, hogy a vége felé mikor szükségem volt arra, hogy legyen raktáron akkor épitgettem storage-okat, akkoriban teljesen felesleges volt, ennyi erõvel a végtelenségig lehetne storage-ot építeni, mert úgyis +-ba termelek. Egyszerûen úgy építkezek/termelek mindíg, hogy +ban maradjak...ennyi. Arra nem lehet hagyatkozni, hogy felhalmozok sokat, mert annyifelé képtelenség figyelni, hogy védelmet, gyárakat, egységeket, meg még storage-okat is építgessek, és egyébként is ha minuszba kerülök akkor nem kicsit leszek minuszba és akkor az a storage már nem oszt nem szoroz.(Ez a következõhöz is tartozik)
ennek kapcsán vettem észre hogy rengeteg masst elpazarolsz az alacsony tároló kapacitásod miatt, illetve amiatt mert össz vissz 3-4 gyárad volt mikor a monkeylord beért a védelmedhez, ami igen kevés Miért lenne kevés? Sose lesz annyi nyersanyagod, hogy egyszerre tudjál gyártani 4+ gyárban egyszerre, +pajzsok, +építkezések.
gyáraidban pedig néha elfelejtesz termelni, pedig könnyû építési sorrendet(building queue-t) beállítani: shift + click 5 ctrl + click 50, és ugye a gyárak fejlesztése elõtt beállíthatod akár ezt is. Nem elfelejtek termelni, hanem dirket nem termelek, minek mikor ott az automata védelem? :) Viszont ezt a shift+click 5 dolgot nem értem. Hova kattintsak 5ször, vagy hol van 5ös gomb, vagy mi? gyárba fogom azt kattingatok a képre és rakja sorba megvan a building queue-m ha kell....
az easy gép már a közepétõl több energiát, masst termelt, így nem csoda hogy legyõzõtt, ez a játék erõforrás-termelési versenybõl is áll Nemtudom honann gondolod, hogy legyõzött... Engem nem gyõzött le. Leverhettem volna ha akartam volna. Az hogy többet termelt nem jelent semmit, ha egyszer nem jött semmivel.
tüzérséget is keményen kell építeni Ha végignézted volna láttad volna, hogy megtettem :)
dragoon teeth-et használd,nem experimental unitok ellen jó az ellenség terelésére Az meg mi?
a bázisodat is, ne csak az elõretolt állásaidat védd be repülõk ellen(statikus védelemmel), 1 nagy csapatszállítót 3-4 2-es szintû légvédelem tud lelõni, és ha le tud szállni, akkor a távolságok miatt gáz van (mire odaérsz a földi erõiddel jelentõs veszteséget szenvedsz),a repülõid meg nem biztos hogy arra vannak éppen a járõrözés közben, fõleg nem tech1 es interceptorokkal Valóban a légvédelem a gyenge pontom. Azért csak az elõretoltban van komoly légvédelem, mert a gép arról jön, és a 3-as szintûeknek van elég hatótávjuk...késõbb ez is bizonyított.
Egy dolgot nem veszel figyelembe: Alapvetõen ebben a játékban arra gyúrtam rá, hogy (jól kiismerve az easy AI-t) túléljem a 30. percben bekövetkezõ támadást. Utána pedig, hogy beássam magam és lenukeolhassam, mert az jó. Ez nem egy "valódi" helyzet ahol valóban komolyabban venném a dolgot, olyan taktikákat alkalmaztam amik az adott Ai !semlegesítésére! jók voltak, célom nem legyõzése volt, hanem, az hogy lássam mi rejlik a kékekben :). Mivel ahogy korábban is írtam, ez volt az elsõ meccsem ahol tudtam is csinálni valamit és nem csak legyalultak.
Mindenesetre köszönöm a tippeket, majd meglátom mennyire alkalmazhatóak a különbözõ AIk ellen.
még egy hiba: legalább középen a mass spotokat zargasd néha, csak úgy a látszat kedvéért, hogy nem csak nuke-kal akarsz nyerni :)
1 base commander lehet hogyha felrobban, akkor teljesen kinyír egy monkeylordot?
ha megnézed az én replayeimet, én amint lehet folyamatosaqn base commandereket építek, legutolsó játékomnál volt vagy 16 :) ma 08:18 #562
energiatermelõ mellé energy storage: nõ a termelés fém termelõ mellé metal storage: nõ a termelés energiából fémet konvertáló(mass converter?) mellé energiatermelõ: csökken a szügséges energia a mass converternél(3-as erõmû, 2 es converterhez 1500 energia helyett 1000 kb) gyárak mellé energiatermelõk: csökkenti a gyártáshoz szükséges energiamennyiséget.
gyárak mellé ???: csökkenti a gyártáshoz szükséges fémmennyiséget????
én észrevettem a játékomon, hogy mindig ott szúrom el, hogy a commanderemet, kilövik, és vége a játéknak ( így van beállítva ) addig nem jutokel vagyis nincs eszembe hogy kaput csináljak, és csináljak, commandert, pedig lehet hogy ezzel megúsznám :S:S
a védelmed viszont tetszett, a mobil rakétakilövõid nyírták ki az elsõ monkeylordot nagy részben
végignéztem a replayodat az elsõ monkelordig és a következõ hibákat szûrtem le a játékodban: -a mass exactorokhoz 4 irányban(Észak ,Dél,Kelet,Nyugat[ahol kapcsolódok az exactorhoz]) rakjál mass storegokat, 4 már az elsõ szintûnél 1 et növel, én 1 tech1-es engineert mindíg erre ütemezek, egy másikat meg energy tárolóra -ennek kapcsán vettem észre hogy rengeteg masst elpazarolsz az alacsony tároló kapacitásod miatt, illetve amiatt mert össz vissz 3-4 gyárad volt mikor a monkeylord beért a védelmedhez, ami igen kevés 4-4 fajtánként ilyen szinten(idõben) már minimum(ne feledd itt sok egységgel kell védekezned, illetve támadnod[kivéve experimentel unitok esetében]) -a gyáraidban pedig néha elfelejtesz termelni, pedig könnyû építési sorrendet(building queue-t) beállítani: shift + click 5 ctrl + click 50, és ugye a gyárak fejlesztése elõtt beállíthatod akár ezt is. -az easy gép már a közepétõl több energiát, masst termelt, így nem csoda hogy legyõzõtt, ez a játék erõforrás-termelési versenybõl is áll -tüzérséget is keményen kell építeni -dragoon teeth-et használd,nem experimental unitok ellen jó az ellenség terelésére -a bázisodat is, ne csak az elõretolt állásaidat védd be repülõk ellen(statikus védelemmel), 1 nagy csapatszállítót 3-4 2-es szintû légvédelem tud lelõni, és ha le tud szállni, akkor a távolságok miatt gáz van (mire odaérsz a földi erõiddel jelentõs veszteséget szenvedsz),a repülõid meg nem biztos hogy arra vannak éppen a járõrözés közben, fõleg nem tech1 es interceptorokkal
Nem, az statikus tüzérség, és a pályán bárhová lõhet.
a GC -az a zöldeknél van, nem tom a frakció nevét, és sztem ez a legerõsebb , a monkey, és a fatoy, közül, 240 000 -élettel, és sztem nagyon erõs fegyverrel, hát öhm... nagyon erõs sztem
Mi ez a galactic colossus? ideje megkukkantanom...
Szívesen lanoznék, de sajnos nem fog menni, mert kolihálón vagyok, proxy mögött...