:):) , hmm megnézem majd akkor, mert dirket figyeltem, land factory melleé építettem, 3. meg 1es szintû generatorokat, de nem nagyon láttam hogy csökkent volna, de ez 20-asba volt, majd megnézem itt is én most a 'zöld'ekre vagyok rá kattanva, a Galactic Colossus miatt :D de amúgy nekem még a pirosak a kedvenceim :P , nem hiába monkeylord fan vagyok :D , nah meg Galactic Colossus =D
jövõhéten, játszhatnánk lanba! ha lenne kedved ?!
Egyébként érdekes, nemegészen értem a logikáját, arra tudok gondolni, hogy mivel így közvetlenül össze van kötve kisebb az energiaveszteség (szállításnál), és ezért "csökken" az energiaigény :)
Egyébként nekem tuti ez az "emberekbõl megmaradt faction" (mittomén mi a neve, kék logó) lesz a kedvencem a pajzsgenerátorok miatt...nagyon tutik :). A az exp egysége meg nagyon durva...saját pajzs, egységet gyárt, BB ágyú...
Egyébként nekem egy dolog hiányzik: Az áram csak úgy a levegõben halad, miért nincsenek vezetékek? :D Milyen poén lenne má, ha a monkeylord vezetéket húzna maga után, igaz tuti van UPS-e, de akkor lézerágyú melett szerintem az nem tart soká
Ha generátort raksz mellé akkor az energiaigénye csökken!
Azt nem néztem még, hogy számít e ha nagyobb generátort rakok mellé....
Attól erõsebb nem lesz a pajzs, csak kevesebbet fogyaszt....ami lényeges....nemtudom meddig nézted, de a végén már 3 vagy 4 3as szintû generátorom vol, mert akkora volt az energiaigény...
Azért raktam a mass csinálót is generátor mellé, hogy kevesebbet egyen...
Azu egység kevesebbe klerülnek... azt néztem, hogy a kis generátorok 1 ponttal csökkentik az energiaszükségletet....
meg, sztem,tök rossz hogy a nagy egyégeket, átnevezi, pl a monkeylord-nak más volt a neve, nekem ez nem tetszik
hehe én is inkább így csinálom, hogy 'felépítem a gazdaságot' és aztán kezdek bele a támadásba de amúgy jó kis védelem volt ;) én még mindig nem értem, azt az épület support dolgot, látttam hogy tettél pow generatort, a legelsõ shield gen. mellé, nem tom mit supportolt, de a monkeylord ugyan úgy leszedte, mintha nem lett volna ott generator
Nem néztem vissza. Nem nem akartam támadni, nuke-al akartam kivégezni. Az az igazság, hogy eddig fél óráknál többet nem játszottam még és kíváncsi voltam miket tud ez a népség. Meg egyébként is defenzív emberke vagyok. Szeretem jól felépíteni a "gazdaságot" mielõtt megyek támadni. És ha már támadás van akkor szeretem a nagy csatákat, ahol nem annyi hogy megyek és elsöpröm, hanem túléli, õ is jön, tehát a hosszú kemény meccseket szeretem...Nem a 10 perces rushot. Visszanéztem egy korábbi replayt (ott lestem el hogy nyomja a gép). Ha nagyon akarnék akkor simán bemehetnék kinyírni...nagyon sokáig nicns katonai egysége, énmeg legyárthatok egy csomó elsõ szintût azt rush. De mi ebben az élvezet? Mi ebben a taktika/stratégia? :)
jó kis game lehetett amúgy nem akartál támadni?:D:D meg, nem tom te megnézted-e,de amikor már ment a monkeylordocska, akkor már ugye építtte a következõt,és az amikor kész lett, az beakadt!!! :D nem mozdult, még azelõtt volt kész hogy a 2. gunship, ment.... :D
Rendesen fel kell készülni...nézd meg a replayem, valamikor a 20. perc környékén már majdnem kész volt az a védelmem ami a játék végiég kísért :)
hmm, felpeccseltem, a menû jó, amikor smirmishbe kilehet választani az ai-t meg minden az nem tetszik
játszok mediumon, 1-2 dolgo megváltozott .okok . 32 perc körül járok és, jön 1 monkeylord.......... de vmi más volt a neve, vmi kaka, mondom ez tiszta szar, így nem lehet játszani, hogy már az elején lerushol..... a 20-as verzió jobb volt én sztem remélem a teljesben nem így lesz hogy, már félóránál, lehet készülõdni az exit-re
Nah megszületett az új replay, ezúttal 1 óra és 9 perc, de most nem azért fejeztem be mert sztszedtek, hanem mert iszonyatosan akadt már. Ugyanúgy jött a 30.percben a monkeylord, csak mostmár megfelelõ volt a fogadtatás :). Érdeklõdõk erre fáradjanak :)
CSak pár órát lesz fent, legkésõbb este leszedem.
Hát késõ...tegnap játszottm még1et szal az már nincs meg, de eddigi tapasztalataim alapján a gép mindíg ugyanúgy játszik....szal lejátszok egy rövid easy-vel és tuti jön majd :)
nekem , dual core-om van, de csak 1 GB/ddr2-es :P én nem értem azt hogy, építettem, két nuke elhárítót is, jön a nuke, és felrobban a bázisom..................... nem értem hogy tudnám, felrobbantani, pedig.......ááh idegesítõ, bezzeg neki mûködik a nuke elhárító, ( volt benne nuke elhárító rakéta, azt hiszem szám szerint 4 az 1-ikben, és hatókörében is benne volt... )
igen, repülõk..... építettem tech 2-es bombázót, és az istennek se akar, földi egységet bombázni.....remélem, a teljesben ,lesz 1 jópár változtatás
Én már csak sárdobálás címszó alatt fogok ide írogatni úgy látom...
1. a kérdésre, hogy mit várok bétától: Koncepcionálisan összerakott koherens gémet, amiben a változtatások az egységek adatainak +/- 5%-os buherálása lesz a végleges elõtt.
2. nem tudom hova tenni ezeket az egység bónusz dolgokat, kifejezetten megfoghatatlan, hogy egy 3-as szintû technikailag elvileg kiforrott cucc profitál egy tehcnikailag alacsony szintû épület közelségébõl... Ha már mindenáron akartak bele ilyet rakni, akkor miért nem lehet a nyersanyag disztribúciót valamilyen látható csatornán megvalósítani, és akkor legyen veszteség nagyobb távolságok esetén. Ennek még a játékmenet szempontjából is több értelme van. Nem hiszem, hogyha valaki odáig jut, hogy az ellenfél bázisában a fúziós erõmûig elér, akkor az energia raktárakat kezdi el lelõni, és nem a fúzióst. Egy vezeték megrongálása viszont a bázistól távol is megtörténhet, sõt arra kényszerítheti a játékost, hogy megvédje a startégiailag fontosabb útvonalakat, elosztókat.
3. a védelmet nem igazán lehet védelemnek nevezni. Gyakorlatilag nincs meg az a koncepció, hogy oda építünk egy drágább üteget, ahol az profitálhat a domborzat adottságaiból. A védelem általában arról szól, hogy kevesebb nyersanyagból mindenféle helyzeti elõnyt kihasználva tud eredményes lenni. Mindennek az ára a helyhez kötöttség. Most amikor megtámadom a gépet látszik, hogy az ütegtornyokból építi a kerítést, és már az alap szintû ütegek olyan tûzerõt képvislenek, hogy még a 3-as szintû egységek is elhullanak -.-
4. a repülõk valami hihetetlen módon csak megadott egységekre lõhetnek. Agyament dolog, hogy egy vadászrepülõ nem tud földi célpontokra lõni. Oké ne tudjon alap szinten, de hogy a legmagasabb szinten se!!! Ugyanez a nonszensz dolog figyelhetõ meg a földi rakétás egységeknél.
Csak egy kérdés a végére... Ha ez a játék a globális stratégiáról szól, akkor miért nem lehet egy összesített felületen látni, hogy mely gyárak mely egységeke gyártják ???
zsolo, rakd fel a 30 perces monkeylordos replayt valahová
Valakinek akinek dual coreja, 1,5 GB ramja van, a nézze már meg hogy 2vs2 ben 3vs3 ban szaggat-e neki a.l-lel
hamacsit töltsd le (keress vissza a fórumban)
ja + nukeot is építettem, kb 2/3 ig épült fel, kár hogy nem lehetet elmenteni viszont a medium a.l. lassan terjeszkedik metal exactorok terén nekem 30 volt kb neki meg 15(20*20 as map, az átlós map) Na mondjuk a metalt megosztottam neki(ha maxon van a tárolómennyiséged, akkor átutalja a termelésnek azt a százalékát, amit beállítottál)
hmm:):) nálam, easy-n olyan 1 óra, 20-nál ár küldi a nagy egységet, és építi az interkontinentális ágyút, meg a nuke silo-t
én most balanced-en próbálkozok :) , elég jóó , dinamikus az egész játék menet, nem unatkozok az biztos :) , bár amivel jön az elején hanyat sem dobok tõle :):), az már más kérdés, hogy örülök ha nekem is van egységem, és vissza verem :D
míg a 2 easy a.l. semmi experimentel unitot
nekem medium szövetséges a.l. 3 monkeylordot küldött míg az easy 2 semmi experimentel unitot én meg 1 fatboyt 1 battleshipet, és 1 félig felépített szuper artellery ágyút :)
értem, remélem majd ide kilinkelitek, vagy elmondjátok ha van :D
amúgy, ha felpeccselem, akkor majd mehetnénk vmikor, lan-ozni!!??!
csak, attól félek, vagyis, nem akarom azt ami neked van, hogy még ízin is, 30 perc múlva monkeylordal jöjjön.....bár hogy ha ez a peccs eltörli al aggzást, akkor mehet B)
hmm, nem tudom lejátszani a repleyeket, mert gondolom más verziójú,csak a 20-as tudom amúgy, a nuke-ot a shield generator, tényleg kitudja védeni?!?!
Hát ez röhej, megint easy AI. 31. perc monkeylord. 36. perc exp gunship.
Ez egyszerûen nevetséges!
Ha érdekel valakit felrakhatom valahová a replayt...
pedig fennt van a replay, akkor lépek,ki mikor a 4. ik monkeylord jön
2vs2 allyban játszottam, kedvenc egységem pedig a base commander, minél több annál jobb :))) 2.7 is fenn van piratebay.org pld
nekem a 20-as van meg, azaz 2.0 (azt hiszem)
Hát énj nem értem ti milyen AIkkel játszotok. Én most nyomtam easy Ai ellen, 30. percben monkeylord + exp gunship jött és annyi is volt nekem...
amúgy, a 2.7, meg a 3-as már nem szaggat/laggzik gép ellen már?!?vissza olvasva ilyeneket látok,de nincs megerõsítve torrenten meg csak a 2.0 ( 20 ) -t találtam :S
nem tom letölteni pedig most megnézném médium ellen, huhh
neked mi a kedvenc egységed?:)
mindhárom gép medium a.l.
www.mezfutar.hu/sup/2VS2_SKIRMISH.SupremeCommanderReplay 2vs2 skirmish 3 gép+én ellen jött 3 monkeylorddal,2 gunshippel, de nem egyszerre, de ez is elég volt a védelmünknek a másik géppel másik gépen 1gb rammal, 9800pro
huhh:D én játszottam turt ellen, de nem jött 20 perc múlva, Monkeylordal viszont, de aggódj, easy-be is jön monkeylordal! :) csak nem 20 perc után, hanem , 1:20 óra környékén, ha nem támadod, én úgy csináltam hogy 2 easy-t beállítottam, elvoltam az 1ikkel, utána meg jött a másik , experimental-lal , oszt heló :D a medium az meg durva már, olyan 1: 10 környékén, ( óra)
én most balanced-ete próbálom, de nem nagyon megy :D
LOL hát ez az mai nem igaz, most játszottam turtle ellen. nem jött 20 percig semmivel. 20. percben jött egy monkeylordal :D. Ezt még túléltem, de védelmem nem maradt és jött egy experimantal gunship azt annyi.
Az easy folyamatosan küldi a gyenge szar egységeket, a többit nem próbáltam.
értem én, ez világos is azt hiszem ( de köszi azért hogy bõvebben kifejtetted ;) ) csak arra akarok kilyukadni hogy itt a srácok emlegetnek itt ilyen ai gyorsítót, hogy ennek célja, és funkciója ?! ?
A turtle meg a rush egyértelmû, az elõbbin csak a bázisán motoszkál, meg néha egy-egy lightos támadást intéz. Szal ott a bázisát elfoglalni lesz nehéz. A rush ai meg támad folyamatosan, csõstül jön mindene. A maradék meg a szokásos.
érdekelne mit, mert ugye bár ez a beta , nem errel szól ( ai meg skirmish ) , az egy másik dolgok, hogy 1 kis programozással, engedélyezni lehet nah már most, ugye bár van alapból 5 'fokozat' Easy Medium Balanced Rush Turtle és akor mit változtat?!
de azért nem rossz az annyira mert ponthogy a debugloggolás miatt lassul, és ez az amit kiszedett
Ha programoztál már, akkor tudhatod, hogy ennyi már bõven megburít egy programot :) Sokszor 1-1 betûn múlhat az is, hogy egyátalán mûködik-e. Egy ilyen méretû programnál pedig egy iteráció kiiktatása már jelentõs lehet a teljesítményre nézve. Nem véletlenül béta ez.
pont az hogy, nem kell , vagyis nem szükséges az akkor jön 'létre', nekme akkor jöt létre , amikro játszottam 1et, és megint akartam játszani és nem ngedett, amikor töröltem a fájlt/átneveztem, akkor már engfedett
írd át a lua fájlt
Nincs ilyen fájlom :(
el tudnád nekem küldeni a te prefs fájlodat, szerintem ha lenne megoldaná!
igen találkoztam vele nem tom, már hogy javult meg, de amikor átírtam a lua fájl, akkor ment
jah nem, menny dokumentum és szettingsz \ a te neved \ local settings\application data \ gas powered\ és itt töröld ki a game.prefs nevû fájl, vagy írd át a prefs-t akár mire, ha átírod akkor nem kell mindne belépésnél, profilt csinálnod
zoli:nekem a 20-as vrzió van meg , nem tom hogy tiéd pontosan hanyas, de ha volna kedved, meg mûködne is, lanozhatnánk vmikor ?!?! :)
Most telepítettem újra a rendszerem és a következõ problémába botlottam:
Találkozott valaki hasonlóval? Mi lehet a megoldás?
ott a linkben egy táblázat amit az #505 ben linkeltem ha generátorokat raksz a factoryhoz akkor pl olcsóbban fog gyártani egységet
nem vették ki, marhaságot írtak... ugyanúgy bennevan, csak van az exeben egy ellenõrzõ algoritmus plusszba ami nem hagyja hogy bármilyen hostolásos része menjen a játéknak annélkül hogy a háttérben a gpgnet futna és be van loginolva
áh,én médiumon, nem bírok a géppel :) nekem amikor már olyan, 100 fölött van a pop akkor lassúlbe, 1 20x20 km-eres pályán, az ai gyorsítónak, akkor mi a funkciója? hogy gyorsítsa a ai-t vagy mi.....
remélem azért nem ilyen lesz a game, remélem sikerül majd vhogy mégjobban optimalizálni, mert ez így nem jó,hogy 100 fölött már néha beakad jah és Zoli ( ^^ ) : neked mi a kedvenc egységed ? a nagyok közül, nekem a === Monkeylord :D , de most megtetszett a Galatic Colossus :) ( 240000 Hp , nem semmi, és a legerõsebb is szvsz )
egy skirmisht nyomtam 2vs2 én +3 gép, és olyan tech 3 elején lassult be a.l. gyorsítóval
2006. okt. 31. 01:35 #432 c:\doc&sett\felhasználói_neved\Local S\Application data\Gas Powered\SupremeCommander\replays ide kell rakni hogy münködjön
2006. okt. 31. 01:32 #431 replay itt: www.mezfutar.hu/sup/ nekem volt megint a legtöbb pontom bebe
és a replays-t emúgy hova kell másolni!!!!!!!! ??? :S
tényleg az miért jó ha,mondjuk a land factory-hoz generátorokat kapcsolunk?!?! nam nagyon értem, a gép mindig azt csinálja :) , gyorsabban fogja ezáltaál építani az egységeket?! meg a mass ex......-hez is oda szoktam kapcsolni a generátort, de minek?!?! remélem tud vki válaszolni rá :)
ez mi is pontosan? leírást légyszi róla
petko: amúgy én is átírtam a lua file-t és úgy mûköüdik nekem is persze, én azt olvastam hivatalos fórumon hogy a 30-asból kivetteék a skirmish-t és a lant!!!!!! meg az ai-t is ezzel 1ütt gondolom!!!
Meg van egy másik updatelt .30 as skirmish, ai, lan stb. mod is de sajnos az a helyzet hogy a lua scriptek átírásával meg lehet oldani mint elõtte, annyiban más most a helyzet, hogy .30 asban a bináris exebe irtak át egykét dolgot hogy amikor hostol vagy kapcsolódik mindíg ellenõrzi hogy a háttérben a hivatalos gpgnetre fel van e csatlakozva. Szóval nekünk ez nem sokat segít de azért berakom.
kijöttek al. gyorsítások: http://thepiratebay.org/tor/3549352/Supreme_Commander_27_AI_speedup.rar http://thepiratebay.org/tor/3549183/Supreme_Commander_27_Speed_patch.zip valamelyiket az egyik közül próbáljátok ki, de mentsétek el elõtte, amit felülír
nem tom ti hogy vagytok vele, de én tudok játszani az MP beta-val , ( skirmish modban, gép ellen ) úgy hogy elég jó :P:P ,csak hát nem tom, ha tényleg ilyen nagy gép kell hozzá akkor :X nem tom ( 100-on felüli populáció néhol bebe akad :S:S )