Uraim, már ennyi. Hamachival jól ment a lag kezdetéig, DirectIP-vel meg behozta az üres lobbyt, vártam öt percet, de semmit nem javult.
További jó játékot. :-)
Lelkesedés az van csak gép nincs mert én játszanék csak nagyon akad, remélem ez a betaverzió miatt van .Szal ha lesz egész akkor játszunk.Csak gyõzzük kivárni.
megvolt második menet is petko-val, ezt már legalább sikerült végigjáccani :) ha lenne még két jelentkezõ lehetne nyomni egy 2v2-t is, bár nem tul nagy a lelkesedés itt látom :/
nah emgvolt elsõ game igaz elhalálozott egy alttab miatt :D de eégsz jó volt :) ha valaki esetleg akar jön akkor jöjjön fel a hamachi networkre :)
nah elvielg inditottam egy hostot, akinek van kedve probákozzon :) tüzfalon, outereken hasonlokon engedjétek át hamachi-t és supreme commandert is...
ha megy hamachi akkor az egy lan-t szimulál gyk, ergo akik fentvanak egy hamachi networkon azok látják egymást lan-on igy lan-on lehet hostolni és joinolni :)
Nekem a multi alatt csak a GPGNet van, az meg ugye az eredeti azoknak akik bejutottak a bétába. A hamaci pedig lanon megy nem? Arra én nem tudtam rámenni csak a skirmis-re....
Na van szerver?
Na látom már van béta.Be s van állítvan,nemsoká lejön. NÉGY ÉS FÉL ÓRRAA?? b+!Mindegy.Leszedem majd hozzá a sok bisz-baszt,patch hekk meg mittomén mi,és majd gémelek.Multizni csak hamachin lehet,v a gémben is lehet szerverekt keresni és játszani??
oks a network: név: supremehun pass: commanderhun
fenn van a hamaci
tökmind1, de leginkább a legújabb... :)
melyik verzió, ez a legújabb HamachiSetup-1.0.0.62-en.exe
Naja, ennek a foganatos pontja úgyis az idõ. Mert ez alsó hangon is több órás "meccs" lenne, amit meg nehéz összegyeztetni. De legalább nem lassulna be talán :)
Igy van. Pl 20000 mass-ba kerül egy egység, akkor a max massod 20000 legyen, legyen is feltöltve ennyire, ÉS semmi mást ne termelj éppen akkor ugye, ami massba kerül. Plusz a lehetõ legtöbb gyár, ami csak arra az egységre koncentrál. Igy lehet a legnagyobb építési sebesség.
Egy olyanban benne lennék, hogy egymás bázisához nem nyúlunk :)
Tehát egy practice jellegû, ahol van egy központi csatatér, aztán mindenki azt küld be amit akar. És közben a bázisán kisilabizálhatja a fejlesztéseket, meg minden egységet kipróbálhat mások ellen.
Mass storagekbol epitettem kiba sokat, a max mass-on 8-9000 korul volt, ahogy energiam is 20-21 ezer(energy storage). De ha jol ertelmezem akkor a cucc epitesenel, ahol irja mennyi massba fog kerulni az egesz cucc, ahoz erdemes belonom a max mass-omat?
hmm, nem akar az itt megjelent nagyérdemü összehozni valami össznépi hepajt? csinálhatnánk egy többrésztvevõs multit mert ahogy látom még mindig jópáran nyomják a cuccot :)
Nem elég, hogy 100-200%-on legyél, hanem fent a csíkoknak is fullon kell lennie, amikor építeni kezded a cuccot. Ugyanis a csík jelzi, hogy mennyid van raktáron. Hiába töltõdik utána 2unit/seccel vissza. Egy ideig pl csak 400 mass unitod lehet raktáron asszem, és ugye van ami eleve többe kerül ennél. Szal várnod kell, amíg töltõdik fel újra mass. Aztán késõbb lehet plusz mass stroaget építeni, amivel megnövelhetõ a raktáron lévõ mass. Vagy ha kifogytál a mass kitermelõ helyekbõl, akkor power->mass convertert is lehet építeni.
Pl van 1000 massod raktáron, és rázavarsz az építkezésre 4 engineert (vagy 4 gyártat egy unitra), akkor a.) 1000-be kerül vagy kevesebbe, akkor 4x gyorsabban kész lesz b.) ha 1000-nél többe kerül, akkor a fennmaradó rész sebességét már korlátozza a mass begyûjtés sebessége, ami meg nem túl gyors ugye..
Az AI probléma valószínûleg a béta miatt jön elõ. Lehet, hogy csak egy very-hard AI van bent ami kap egy pár könnyítést, mivel én nem tapasztaltam különbséget Easy és Medium AI között (összeengedtem õket és az Easy még így is több ezer ponttal a Medium elõtt járt állandóan mielõtt kiengedtam az atomot).
Sztem a gyaraknak ennek nem tul sok koze van hozza, mert egy masik gyar gyakorlatilag ez a Mobile factory, ami magaban egy experimental unit is, 3as techrobottal kell epiteni. De lehet kiprobalom majd azt is, hogy tobb gyarat keszitek, lehet volt a gepnek is tobb, de a keszitendo robot kozeleben pl nem lattam egyet sem.
Ha nincs Mass/Eneriga fedezete a sok gyártásnak akkor ne várj túl rózsás sebességet. Plusz a gép nem egy gyárral termel, hanem legtöbbször három-négy land gyárral ontja az egységeket.
Szerintem csak arra gondolt, hogy az egyik gyárt ezt, a másik meg azt, a haramdik meg amazt. Produktívabb mintha csak egy gyártana kettes rásegítéssel.
En azt vettem eszre, hogy a gep egy emberrel gyart, en meg rakuldtem az osszes epitomet, ennek ellenere 10x-er lassabb voltam mint a gep, szal vmi a generatorokkal lehet, amik kek sugarral belementek az epitendo cuccba. Ez erdekelne engem, mert hiaba a sok epito....
Ez a besegítés automatikus, nem kell egymásmellé rakni õket vagy valami?
Sot, az epito egysegek is segithetnek a gyaraknak. Ha van folos epito egyseg, azt erdemes a gyarak kornyeken jaroroztetni, mert akkor besegit. Meg annyit, hogy a megkezdett epitkezeseket barki befejezheti, tech leveltol fuggetlenul.
Vki please magyarazza el, hogy lehet gyorsitani az epitkezeseket. Az AI-tol lattam ,hogy a unique egysegeit vmi iszonyat speedel gyartja, korbe volt veve asszem generatorokkal, es azok nyomattak bele a kraftot. Mig en legyartottam egy orias mobile factoryt, a gep mar a 3dik lepegetojet hozta elolre a masik 2 fuggetlenseg napjas ufo hajoja melle :P
hát én is nézegettem, persze még nagyobb idõt nem töltöttem el vele, de nem vagyok elragadtatva... eléggé eszi a gépet, ahhoz képest nem nagy cucc Én aztmondom hogy akár beta akár nem, simán ráver erre a kereskedelmi termékre az opensource TA Spring
válasz : beta 1 es állapot... alt lenyomásával az egész kezelöfelületet be tudod állitani plusz áthelyezni mindent rajta ... a 2 es szint gondolom azert hogy ne keljen egy 100 k ba kerölõ bertával löni a szomszéd szigetre...
No, sikerült végre egy átfogóbbatt jáccanom tennap és nagyon el vagyok keseredve. Elég sokminden van ami kolosszális baromság.
Elsõ ilyen a képernyõ felosztása a látható tér és a menü között. Ez a szélesvásznú mód idegesítõ, fõként mivel gyakorlatilag amíg egyik irányba nem kell scrollozni addig másikba kétszer annyit tekerek.
Hihetetlenül idegesítõ, hogy a legyártott egységek nem veszik fel a gyár csapatszámát, és mindig ki kell jelölgetni õket. Ehhez persze ki kell zoomolni, meg be kell zoomolni. Lassan elkopik az egér görgõje...
Az egész méretezése szar. Eccerûen nem látom át mikor milyen egységeim vannak a pálya mely pontján. Nagyon rá kell közelíteni a térképre ahhoz, hogy felismerhetõ méretûek legyenek az egységek és akkor megint bejön a scrollozásos hülyeség :@
A minimapon nem lehet klikkre odaugrani ... Ez atom gáz...
És akkor jöjjenek a gameplay elemek...
Ez az egység upgrade valami hihetetlen káoszt hoz a játékba. Gyakorlatilag sose tudtam melyik bánya hányas szintû.
A gyárak különbözõ szintjei is lehetnének markánsabban különbözõ alakúak.
Hiányzik a kis csík ami megmondja, hogy az egység mennyi energiát és fémet fogyaszt.
Nem lehet kikapcsolni a cuccokat ... Ami hihetelen, mert mondjuk a 3-as szintû radart szinte ingyér fel lehet húzni, viszont 1000 energiát zabál per másodperc...
Az építõk olyan kicsik, hogy nagyítóval kell õket keresni.
Az egyes szintû egységek teljesen értéktelenek.
Az egész nincs egyensúlyban. Gyakorlatilag 2 db 1- es bánya termelése fedezi egy 2-es bánya megépítését, ami viszont sokkal jobban termel. Át lehet és érdemes is szaladni az alacsonyabb technikai szinteken mert teljesen értéktelenek.
Nem tetszik az egész második szint. Olyan, mint egy kis 3. szint. Kis berta, kis akármi -.- Minek?
És egyébként is, miért nem lehet a keyboardot úgy konfigurálni, ahogy én szeretném???
Egész pontosan:
Siló: növeli a Mass termelést (extractor/fabricator). Erõmû: csökkenti az energiafogyasztást. Energiatárolók: növelik az energiatermelést.
Elmélet a fenti tapasztalatokból (nincs tesztelve). Extractor/Fabricator: csökkenti a Mass fogyasztást.
Itt vannak Supreme Commander béta visszajátszások (C:\Documents and Settings\felhasználói neved\Local Settings\Application Data\Gas Powered\SupremeCommander\replays-be kell rakni) http://www.gamereplays.org/community/index.php?showforum=1396
a fórumban pedig valahol az van, hogy a mass exactorok mellé érdemes metal storage-ket építeni, mert megnöveli a kitermelést
Ez mekkora. :D Ráraktam egy lézert a Cybran commanderre, kipróbáltam egy üres területen, hogy lássam milyen, de nem kapcsolt ki és folyamatosan égette maga elõtt a talajt. Akárhová ment, mindenfelé hosszú égésnyomokat hagyott maga után. :DDD
Game Controls R - Repair E - Reclaim P - Patrol A - Attack C - Capture S - Stop D - Dive F - Ferry I - Guard / Assist U - Unload Z - Unit Pause Ctrl-K - Suicide Selected Units N - Nuke LeftBracket - Cycle Fire State M - Move T - Track Unit Selection Ctrl-Shift-A - Select all Air units Ctrl-Alt-S - Select all Naval Units Ctrl-L - Select all Land Units Ctrl-B - Select all Engineers Alt-Period - Select nearest idle Engineer Shift-Period - Cycle through idle Engineers Alt-Comma - Select Commander Ctrl-X - Select All Units and buildings Ctrl-C - Select all units and buildings on screen Ctrl-Period - Select all engineers on screen Ctrl-H - Select all factories on screen H - Select nearest factory Ctrl-D - Select nearest Land factory Ctrl-A - Select nearest Air factory Ctrl-S - Select nearest Naval factory Camera Arrow keys - Move camera Q - Zoom In W - Zoom Out Shift-Q - Zoom In Fast Shift-W - Zoom Out Fast T - Track unit Ctrl-E - Toggle Defense Overlay Ctrl-R - Toggle Economy Overlay Ctrl-T - Toggle Intel Overlay V - Restore default camera view Ctrl-M - Go to Commander Comma - Go to Commander Period - Go to Idle Engineer UI Esc - Open the Escape menu Ctrl+Alt+F1 - Toggles the UI on / off Alt-L - Toggles life bars on / off Ctrl-W - Toggle Military Overlay Ctrl-E - Toggle Defense Overlay Ctrl-R - Toggle Economy Overlay Ctrl-T - Toggle Intel Overlay Ctrl-N - Rename Unit Home - Split screen on End - Split screen off Shift+Pageup - Scroll Up through chat history (by page) Shift + Pagedown - Scroll Down through chat history (by page) Shift-Pageup - Scroll Up through chat history (by line) Shift-Pagedown - Scroll down through chat history (by line) Alt-UpArrow - Rotate layout Alt-DownArrow - Rotate layout F2 - Toggle Scores Tab - Toggle Objectives F3 - Toggle Transmission Log F4 - Toggle Diplomacy window F11 - Toggle Connectivity Window Game Pause - Pause game Ctrl-F - Screen Shot Ctrl-Alt-F - Dump Frames NumMinus - Decrease game speed NumPlus - Increase game speed NumStar - Reset game speed Num0 - Set input focus to primary monitor Num1 - Set input focus to secondary monitor
Hja...
Bár nekem az elõzõ TA-ban voltak olyan billkombók, amik itt hiányoznak, de ez sztem csak ideiglenes (pl. ctrl-c kijelöli commandert, ctrl-w az összes(!) fegyverrel rendelkezõ dolgot, ctrl-b az építõket, stbstb) Meg hiányzik még 1-2 apróság, például ez a patrolrendszer (van itt valami, de nem mûxik teljesen jól), vagy az attack-move (próbáltam A-betável támadni valamerre, erre odamentek és lõtték azt a pontot:))