Nem tud valaki olyan modot, hogy több mindent lehessen állítgatni (hálózati játék restrictions)? Akár helyi hálózati játszmában is, pl hogy fejenként csak 1 Experimentált lehessen építeni, stb stb...
Bocs, enm 40-50, hanem 100T3 bottal van egy árban(mass) a fatboy(én valahogy kevesebbre emlékeztem) de a soulripper csak 42 T3 bot ára.És azis végtelen mennyiséget leszed belõle légi fölény esetén.
UI: hogy miért nincs itt szerk. gomb??? vagy csak nem látom?
Szia!
-T3 rush ellen valóban gunship, de ami még beválós: T3 pajzsok alatt 10 T2Pd meg 10-12 T2 arti.
-De a legeslegjobb a fatboy. 40-50 T3 bottal kb egy árban van, de kis légvédelemmel lenyom annyit, amennyi egy folyosón elfér.Meg lényegében minden népnek van jó expje ezek ellen(cybrannak a soulripper, aeonnak meg czar, bár annnak agyat nemnagyon programoztak:D)
-Vagy szimplán ellen kell támadni. Nekiküldeni 2x annyi botot mint amennyit õ küld, és a probléma meg van oldva:)
Az SC resorcue harc. Ez van, ezt kell szeretni:) alapban gyúrni kell t3 fabrikatorokra és hipphopp megvan a resorcue fölényed.Onnantól lehet válogatni hogy atommal, artival, vagy T1 land scouttal nyírod-e ki:)
Ez biza' tényleg anyagháború, aki többet birtokol és gyorsabban, az nyer.
A T3 gunship ellen pedig a t2 légvédelem semmit sem ér, hogy a T3 bombázót meg se említsem. Azt csak a T3 légvédelem nyírja ki.
Kaptam már ki úgy, hogy egy ellen csak a T3 bombázóra gyúrt, kettõvel lenyomta a Commanderemet és end.
Legalább T3 fighter legyen nálad úgy 20-30, viszonylag gyorsan megvan, s akkor már nincs meglepetés, nem tud úgy fickándozni a légtérben az ellen + van kíséret a földieknek is.
Akárcsak az életben, a földi egységek szart sem érnek légi támogatás nélkül....
Viszont ahol nincs erõs földi légvédelem, azokat a mexeket, és egységeket szétszedi a t3 gunship esetleg néhány strat bomber segítségével. Próbáld ki a FA kiegészítõt, a GPGNET-en mindenki azzal játszik. (FA helyett a simával játszottam, és nagyon furcsa volt visszatérni, 1 játék után el is ment a kedvem a simától, a FA-hoz visszatértem)
hát nekem ez anyag háborúnak tûnik. olcsóbb és gyorsabb legyártani a t3 mechet mint a gunshippet vagy a fightert, innentõl be fognak érni. Soha nem gyártok légierõt. Nekem használhatatlannak tûnnek. 2 land factory, egy t2, ami ontja az aa-kat, egy t3 ami a mech-eket, azok meg ledarálják a pályát, illetve befutnak a pajzsok alá.
térképfüggõ de alapvetõen ha levegõt uralod sok t3 fighterrel és van mellé t3 gunship 20db legalább akkor mindent letarolsz a pályán.
Gunshipekre gyúrjál rá,azokkal siman megvágod a földi sereget.Ajánlom UEF-et,ott van t3 gunship is,az nagyon gyilkos az alapban.
Sziasztok, következõ kérdésem lenne a profibb játékosoktól: tömören: mit lehet csinálni T3 rush ellen? alapjátékkal játszunk haverokkal, és nekem egyelõre úgy tûnik, hogy az nyer aki hamarabb legyárt kb 40 t3 asaultkbotot, ez meg azért elég lankasztó, amolyan c&c-s sok tank, azt go.
Kár. De azért nem kellett volna kijelentkezned a GPG-rõl.
Egyébként értetlenül állok a jelenség elõtt. Teljesen eltûntek a jó stratégiai játékok mostanában. Magic Carpet, Battle Isle, Settlers, Dune, Starcraft és tsai. Hol vannak ilyen játékok mostanában? Két éve az egyetlen , s igazán nívós, komplex játék a SC-FA kombó. S erre is alig pár ezer játékos?
Fel van borulva a világ. Mindenki hülye konzolt nyomat?
Francba, kihalóban van a hozzám hasonló fanatikus stratégiaõrült.
UEF commander 1es szintû drone-t mivel lehet támadni?
Tegnap setonon durva trükköt láttam vele :D
Hova tûnt Petko?
Magam is hiányoltam, elég jó kis meglepetéseket lehetett okozni az ellenség hátában felépített nagy hatótávolságú radarral /2-es szintû rep. eng/, s jöhetett a 120 gunship :)).
Na ja, a Supreme-ben inkább a commander lehet fejleszteni, vagy egy t3 engi már mindent épít.
Ügyes fickók még + egységeket is alkottak, e téren az SC elég mostoha, kieg is csak egy volt, én vevõ lennék még egy rakatra, legalább egy hadjárat szerkesztõt csinálhatnának....
Mostanában agyaltam azon, hogy a régi Total Annihilation-ban, a nagy elõdben volt légi építõ egység is, vajon az miért maradt ki a Supreme Commander-bõl?
Tök buli lenne, hogy a mass-ot légi egységekkel ki lehetne "lopni" az ellenfél területérõl :).
GPGNET lehalt: 600 userrõl, miután visszaléptem 4 online user, majd chat szobában 55, remélem mihamarabb megcsinálják, mert újra ledobott, és azóta is 2 szer fagyott
Nagyon köszönöm a gyors választ alig várom, hogy este kiprobálhassam, már kb fél éve ezt keresem
Alapból nincsen benne multi save, de van hozzá mod: link
Sziasztok az lenne a problémám, hogy ha multiba játszom a játékot, ip csatlakozással, vagy lan-on, akkor nincs benne mentés, ez léteik, senkinek nincsen benne? Vagy csak az okozná ezt a problémát, hogy nekem a "probaverzio" van meg? Ha valakinek megvan a teljes változat, és ezt kiprobálná, hogy azon van mentés, nagyon köszönném, fontos lenne.
Valahogy tölts fel egy replayt légyszi valahová, mert egyszerüen elképzelni sem bírom hogy hogy csinálod...
Próbáltam már így is, de nem voltam gyorsabb. Ma este volt kis idõm játszani és a következõképpen alakultak a dolgok: Jött egy gyalog experimentál, azt lenyírtam pár T3 guhshippel. Utána jött egy Soulripper, majd egy Czar, nem okoztak nagy kárt és rengeteg mass-t kaptam.
Építettem 3 Fatboyt, amikkel meggondolatlanul betámadtam a bal alsó Seraphin bázist. Védtem õket kb. 30 T3 fighterrel, de álcázott T3 bomberekkel kiszedte a Fatboy-okat, pedig az utolsó már lõtte a fõ bázisát. ;-)))
Ha van t3 radarom, akkor vége a Seraphinnak.
Legközelebb elõször egy Fatboy-jal lemegyek a szélen, építek bázist radarral és csak utána küldöm a többi fatboyt délre.
Annyira sok mass-om volt, hogy elkezdtem építeni egy maVor-t a commanderrel.
A Factory-kat mindíg elõször építi mindenki!!! 1 AF/LF, 1PG 1 ME 1 PG 1ME, az elsõ engi a maradék 2 masst építi be, addig a commander PG-ket nyom, vagy hidrot assistál
Na, egyszer megnéznék egy replay-t, amikor valaki ezt eléri. Pedig azt hittem eddig, hogy tudok építkezni...
Nekem a következõ a stratégiám: 1db T1 PG 1db AF 2db ME Közben 4 T1 Eng. 1db T1 AT, amivel cipelgetem az engi-ket.
Így tudok a 20. percig kiépíteni 1 nagy bázist, 1 védelmi vonalat a bázistól jobb alsó irányban a 3 ME-re, valamint 1 kis firebase-t a jobb oldali ME köré + kb. 10 T3 Fightert és 3 T3 Gunshipet.
Az nem 28 hanem 27!, és neki nem 56, hanem 54!:)Igen, szerintem is így KELLENE állni. De az a baj hogy nekem, mint egyszerû földi halandónak ez nem nagyon sikerál:)
Pedig az pontosan feleannyi(tudom, mértem).
Mondjuk nekem is sok eszem van hogy 3nap fa-zas után a csíter al-kal kezdek(supcomot toltam nagyon sokat, szerintem kicsit jobb, de abban nincs ilyen kemény al. Még a sorian cheater sem.)
Na megyek, gyûröm még kicsit az alx-eket(egyenlõre inkább csak 1et..:)))
Ha körberakja mass Storage-al akkor 28 vagy 36 az incominng (már keverem) illetve Mass fabricator (és azt is körbe MassStorage). 20. percnél már úgy kellene állni 6 mass ponntal, hogy legalább 10-15db 3as engineer, 4 nuke védelem 2-1-1-1 töltettel töltve, fullos pajzs borít mindent, 3as légvédelmi épületbõl 10-darab, ~400 Mass incoming, Illetve az Exp.gunship épp emelkedik a levegõbe, +3as superiorfighterbõl 5-10 ahogy épp esik, és kettes AA védelembõl ~15. Néztem párszor csítes AI-t, 4es map mindegyik mindegyik ellen. Érdekes, igazából az építési ideje ugyan annyinak tûnik mint valósan,(megítélésem alapján az nem rövidebb) csak mindenbõl poont 2x annyi az incomingja, 3as MassEx-bõl 4Storage-el 56 (akkor a playernek a fele 28:D). Sajna én nem játszok online, csak a gép ellen marad lehetõségem, meg hébe hóba haverok ellen. De a csítes AI-legyõzéséhez nekem ez mindig kell, mert 23. perctõl négyesével jönnek az atomok, és ha kettõ vagy három is van...
Aki türelmi idõ nélkül veri meg a AIx-et, az 1-es kettes védelembõl hogy gyárt? mert elég nehéz elképzelnem hogy az könnyedén sikerülne nekem :D de majd próbálkozom.
Na azt mégis hogyan? Ha türelmi idõt használsz, akkor nem mehetsz ki egy bizonyos területrõl ugyebár. Ian's crosson 6 mass érhetõ el ekkor. Ha mind t3, akkor még mindíg csak 6x18, azaz 108(vagy mégsem,de nézzétek el, korán van még). Még esetleg körberaksz párat storage-val, legyen 120.
SACU+ACU ras-ra fejlesztése?(ez jósok idõ meg nyersanyag....)Esetleg mass fab. telep? Szerintem nem nagyon éri meg 12 mass-ért 3500 energia...
Egyébként már egyre jobb vagyok, türelmi idõ nélkül 1v3-ban már 20 percig kibírom.:)
Ami pályát tudok ajánlani, az a shuriken island(v. hasonló) 8 személyes 40x40-es, és vagy 150 mass van rajta:) Énis azon tolom mostanság(csak kicsit zavar hgy az alx turtle 21percnél dobja az atomot:/)Egyébként bocs hgy telenyomom a topikot a dumámmal, de ugysem ír senki sajnos:(
A Percival sem rossz, fõleg ha t2 AA-val fedezed, meg esetleg mobil shielddel. Árban jobban megéri az experimentalok ellen, és 9000 hp-ja van.(ML-t már 8-10 szétszedi, 2/3 költségért) Viszont rohadt lassú a Percival, úgyhogy érdemes t3 transporttal vinni { az már csak hab a tortán, ha ML(-ek) mögé, vagy GC(-k) mögé be tudod droppolni, így még kevesebb lesz a vesztegésük(fõleg, ha van elõttük más egység is[30 t1 scout :)] ) } Szerintem Fatboyokkal építs percivalt, és t2 AA-t(strat. bomberek ellen)
Stat: 20. percnél nekem kb. 160 mass-om van + ennek megfelelõ energia. A bázis pajzsrendszere nincs még készen és csak akkor kezdem el építeni az elsõ AA-t. Mire átér az elsõ bombázó kötelék (kb. 100 T1 és T2 bomber), addigra készen van elég AA, hogy leszedje õket.
25. percnél már 200 mass-om van és néhány T3 gunship.
30. percnél a bázis nagyon meg van erõsítve és van még 2 erõs bázis + 1 fatboy.
Innen viszont még ki kellene találni, hogyan tovább...
A régi AIx ellen teljesen más stratégiát alkalmaztam, de az nem volt olyan "okos", mint a Sorian AI és tonnaszám küldte a T1-es és T2-es egységeket. Ezek ellen lehetett védekezni.
Most Sorian AIx-k ellen nyomom, ezek nem rush-olnak, fõleg nem egy 20x20-as pályán. De azért adtam magamnak 20 perc türelmi idõt, ennyi még belefér 3 AIx ellen. ;-)))
De sokkal jobb a régi AI ellen harcolni, mert a Sorian AIx hajlamos T3 artit építeni tonna számra, amik elõbb-utóbb szétszedik a bázisomat.
Most a 30. percnél járok, mind a 3 AIx experimentálja odaért a bázisomra és ott meg is halt, ellátva engem fontos materiallal. T3-as gunshipek szedték le õket, az elsõt még csak 3, a többinél már 10+.
Mindkét szomszéd lõ már 1-1 T3 artival és a 40. perctõl elkezd lõni egy cybran T4 arti is.
Most azon gondolkodom, hogy hogyan támadjak ki még idõben.
Sajnos a Sorian AI igen jól harcol a Fatboy ellen, T3 bombert és gunship-et is ráküld, valamint ezeket fedezi T3 fighterekkel. Most azt találtam ki, hogy az upgradelt commenderrel folyamatosan utána építek egy lánc T3 AA-t. Talán így menni fog...
A Sorion AI leggyengébb pontja, hogy a bázisát szárazföldi támadás ellen nem nagyon védi be. Ha lenne brick-em, akkor azokat simán rá merném zavarni a bázisára. Sajnos az UEF T3-as egységei annyira azért nem jók, hogy egy ilyet meg lehessen velük játszani. (És túléljék v. legalább elég sok kárt okozzanak...)
Ennél a csatánál használtál türelmi idõt?Mert én 3 alx ellen képtelen vagyok kimenni a bázisombol(örülök ha 10percig megmaradok valahogy), egyszerûen annyira rushol, annyi egység jön, hogy alig fér el...10Percnél vagy 400t1 tank mászkál a környéken+ tonnányi gunship. egyszerûen nem bírom õket visszatartani, és benyonak a pajzsaim alá.Fõleg hogy ezen a pályán nagyon kevés a mass , de ígymeg hgy beszorít a 4 kezdõ massmora, végképp nincs semmim.Szóval te vagy extrém erõs vagy, vagy tudsz valamit amit én nem:)
Na ma reggel megvolt 2v2-ben 2 alx. Seton's clutch pályán, én az egyik sarokban, velem egy alx rush. Az ellen 1 alx rush meg egy alx tech, mi mind2en sera-val, õk uef. A csapattársam nemis támadott soha, csak védekezett, azt viszont elég jól:-). Hála neki 20.percig túléltem, onnantól meg legyártottam elõször egy exp botot(21perc) amivel õt védtem, mert majdnem megpusztult szegény:).Aztán 25percnél készlett az ahvassa, amivel kiütöttem az ellen összesen 8 fatboyát:) Utána egy másikkal az acucra mentem. A játékidõ 38 perc, nekem 1200kill, 40loss(xD). Jó csata volt, ezután jöhet csapattárs nélkül:S.
Sikerült valakinek a bin könyvtárban lévõ performance test.bat-ot lefuttatni? mert ha elindítom, csak a játék töltõdik be úgyanúgy, mintha az exe-vel indítanám. Az igaz, hogy a kis DOS-os ablak csak akkor tûnik el ha ki is léptem. valahová mentené az eredményt?
Nem akad(t) egy kicsit sem: Core2Duo 2GHz, 2GB RAM, 8600GT, Vista.
3 AIx ellen az elsõ a túlélés, most próbáltam 3 legújabb Sorian AIx ellen, 4-5 percem volt felkészülni, aztán megjött koordinált csapások 3-4 bomberrel egyszerre + megpakolt air transportok.
De nem volt akkora gáz, mint a nem Sorian AIx-ek fullos T1 seregei, amik egyszerre terhelték túl a PD védelmemet. A Sorian AI soha nem küld egyszerre ennyi egységet.
15 percet játszottam, aztán abba kellett hagynom. Holnap több idõm lesz, remélem. ;-)))
A Sorian AIx viszont abban tényleg sokkal jobb, hogy megkeresi a nem védett bázis részt/egységeket és azokkal elbánik.
"Én meg a replaynézegetéssel múlatom az idõt,próbálok tanulni a "nagyok" játékából:)"
Az is nagyon jó, de tanulj a magadéból, nekem nagyon hasznos volt a saját játékomat végignézni az ellenfél szemszögébõl /nem observer nézõpont, hanem a másik fél/.
S persze tele van a net mentésekkel, tanulni lehet, sõt kell.
"Hiába egy magamfajta bázison ücsörgõs játékosnak"
:))))
Mintha csak magamat látnám régen :). A gép ellen olyan baba volt beülni az állásba, építeni ezer T2 védelmet, s a gépi ellen rongyol a halálba a sok egységével. Nekem volt 100 buktám, neki 3000.
Majd kidugtam az arcomat a netre, s második csatám azzal végzõdött, hogy néhány jelentéktelen /5-6 t2 egység/ tank a hátamba "szállítódott", játék vége, tanulság levonva, gondolkozik, elemez.
A gép ilyet nem csinál. Igaz sokan mondják, hogy a sorian képes komolyabb stratégiai csapásokra, de nem próbáltam.....
Az emberi ellen az igazi. Csak ne dobálja netet a szolgáltatód, mint nálam, mert az qrvára bosszantó ....
Kár:(. A géped hogy bírta azt a "túl sok" egységet?mert biztos nagyon akadt már.:)Énmeg a replaynézegetéssel múlatom az idõt,próbálok tanulni a "nagyok" játékából:)
Hiába egy magamfajta bázison ücsörgõs játékosnak, aki eddig mindíg a mass fabricatorokból élt, kicsit nehéz átállni erre az FA-s stílusra.
A hétvégém asszem nagyon szenvedõs lessz, de talán sikerülni fog az alx.Neten majd csak azután....
Sajnos nincsen meg, mert egy bizonyon mérethatár felett már nem megy a replay - túl sok egység volt és túl hosszú volt a game.
Most kedvet kaptam egy kis keménykedéshez, letöltöttem a legújabb Sorian AI-t és játszom egyet 3 AIx-el szemben, de nuke nélkül, mert az elveszi a játék élvezetét.
Köszönöm a tanácsot, lehet tényleg megfogadom, csak új net is kéne még...a mostani annyira rakat szar, néha teljesen elszáll(dejó hgy megvan osztva a net egy másik géppel, vezetéknélkülivel:-()Ami az alx-et illeti, igen veretm már el, de szerintem az bug volt, mert csak azon a pályán jött össze, másik pályán még nem. és feltûnõen laza meccs volt. Szal annyira kajak nem vagyok fa-val:) pedig alapba már nagyon ment, nem volt gond 1v4ben a 4 sorian chetar al.Az éjfélig játszásról annyit, hogy 15évesen ezt enm engedhetem meg magamnak, és amúgy sem vagyok olyan kocka:) Patron! Talán azért lassabb, mert fa-ban sokkal csillogóbbak a felületek, és minden lézer meg szirszar jobban ki van dolgozva.Szerintem.
Most jáccok az FA-val, teccik ez is, csak azt nem értem mitõl nagyobb a gépigénye mint a simának? Használom a Core maximizert én is, remélem ér is valamit. Mondjuk az is igaz, hogy full grafon tolom, lehet engedni kéne belõle, hogy, 20 Fps alá ne nagyon essen még nagyobb harc közben sem.
A legkeményebb a nuke volt. Mivel neki 2-szeres az építési sebessége, képtelen voltam elég gyorsan építeni a nuke defense-t.
Ha mégegyszer játszanék egy ilyen játékot, akkor kikapcsolnám a nuke-ot.
De kellene egy olyan AIx is, ami tud egyszerre több T4-es egységgel támadni...
Ian's Cross. Bal felsõ sarokban, UEF-el. Jobb felsõ adaptive Aeon AIx, bal alsó adaptive AIx Seraphin, jobb alsó Turtle AIx Cybran.
A "Cross" alsó végén építettem ki egy védelmi vonalat. A 18-19. perctõl folyamatosan lõtt a Cybran Nuke-kal. Ez ellen a flying commander taktikát alkalmaztam, a commaner váltott T3 transporttal repkedett, a nuke-ok így nem találták el.
A 23. perctõl jött Seraphin T4 bomber, de azt elég egyszerû lenyírni.
Az ellentámadást 3 Fatboy követte el a Seraphin ellen, T3 bombázók az Aeon ellen.
A lényeg, hogy mindig pontosan tudni kell, hogy mit miért csinál az ember és akkor megy a dolog. Ha van egy másodperc, amikor céltalan vagy, akkor vége a dalnak...
Ezen a pályán jöttem rá, hogy T3 Arti teljesen hatástalan egy AIx Seraphin bázis ellen, pedig építettem 5 db-ot, amik folyamatosan lõtték a bázist. Semmi hatása nem volt.
Igaz, hogy engem meg Cybran T4 Artival lõttek, annak sem volt hatása...
Gyere a netre, a csaló aix csak elveszi a kedved. Én is kijártam ezt az iskolát.
A neten van egy rakat ûberkemény csávó, de gyakran kikapsz hozzád hasonló alap játékosokat is /bár ha vertél már aix gépet, akkor kajak lehetsz :))/. Gyakorlat teszi a mestert. Már én is jól fejlõdöm, csak egyelõre kicsi pályákon tudok nyomulni. Mindenképpen a többiektõl tudsz tanulni, jó alap a fejlõdéshez.
Kapcsolódj a netre, CB klán elõnyben, s fõleg kora délutántól éjfélig nyomulj, hajnal kettõkor már csak a kõkemények csapatával találkozol, s lenyomnak gyorsan, bár ez személyes tapasztalat, lehet, neked jobban megy.
Hagyd a gépi játékot, elveszi az önbizalmadat.
Najó annyira nem sürgõs:) Gyorsan toltam egyet 1 alx rush ellen, 14perc alatt lesöpört a pályáról, de úgy hogy csak lestem...Még tanulgatok egy kicsit fa-zni, teljesen más mint az alap SC, sokkal agresszívabb.Más: ti az alx-ek közül milyen ellen mentek?mert azért csaknem mindegy hogy adaptive vagy tech...
Azt a 3v1-et melyk pályán nyomtad?Én eddig csak 1v1-ben próbáltam a csítert, de azmég nem volt vészes, csak gõzöm nincs melyk pályán kéne, egyiken sincs elég mass, amin meg van, ott nem tudom megvédeni õket.Lehet lassan felmászom már énis a netre, bár forged-ben még nagyon keveset toltam, mert eddig csak az alappal játszogattam.Szerintem enm lett jobb a kieg, de rosszabb se, ugyhogy a kedvencem lett ezis:)
A Vista még nem járt nálam, talán jobb lenne, nem tudom. Most van egy jó videókártyám /9800/, de új gép készül, a mostani 1,8Ghz alapon, amit fel lehet húzni 3-ra, de nem volt stabil, vagy mittudomén.
A kétmagosom bírja jelenleg, de már lassan két éves, s nem tudom még mindig, hogy az alaplapom miatt szakad meg néha a kapcsolat, vagy a szolgáltató pocsék. Esetleg mindkettõ. Azért nyomok hat-hét meccset naponta, s egy ha szakad. Csak bosszantó.
Azért az biztos, hogy egy négymagosra fogok szavazni, csak erõsebb, majd csak ír valaki egy CoreMax progit 4 magra is, s akkor tuti, nyomulhatok 3v3-ban is /esetleg/, fõleg ha a Tcom is odafigyel ...
quad + vista nem kell ezen tul semmi. Egy értelmesebb lapban jobb hûtéssel 3,4-re siman fel tudod húzni a quadot és onnantól kezdve nem te leszel a lassabb multiban sosem :)
bocs ha valakit zavar de muszály valahova leírnom: legyõztem 1v1ben egy alx ai-t :DXD
ADSL a legmegbízhatóbb nálam kimaradás még nem volt (évek alatt). Igaz Inviteles területen vok nem Tkomoson. 8 Mbites csomag is van.:) Ha pesti vagy akkor viszont egyértelmûen digikábel kell neked. http://www.digikabel.hu/Internet.html
Nem tudtok olyan szolgáltatót, aki ténylegesen 24 órán keresztül folyamatosan internetet biztosít??
A Tcom /Emitel volt régen, na az még valahogy jó volt/ egy kalap xar, esténként hajigálja a vonalat, talán délelõtt nem annyira, de bosszantó. Mondjuk ha pdf vagy doc adatokat töltök le ezerszám a netrõl /:)))/ akkor nem különösebben érdekes. De éppen félórája hajított el egy 1v1-ben, miközben jó csata volt ....
Tud valaki olyan netet, ami tökbiztos? Kerül, amibe kerül ....
Akkor bocs, velem lehet a probléma, valójában én nem használom termelésben ezt a parancsot, csak mérnököknél vagy támadásnál, gyártásnál egyénileg szabom meg a szükséges mennyiséget és minõséget ....
+ illene megtanulnom jól elhelyezett poénokkal operálni, amik tán' még humorosak is lehetnének, sorry.
Legalább jó nap volt azért a tegnapi, egy hét óta végre nyertem 1v1-ben hosszú csatában jó ellenféllel szemben. Király érzés volt :))).
"neked meg lehet, hogy máshogy kellett volna megfogalmazni az utolsó mondatot:"Vagy csak nem értem, mi a probléma .....", mert ténylegesen lehet átvitt értelemben is értelmezni"
amúgy nem sértõdtem meg, csak tegnap szar napom volt... peace