Kár. De azért nem kellett volna kijelentkezned a GPG-rõl.
Egyébként értetlenül állok a jelenség elõtt. Teljesen eltûntek a jó stratégiai játékok mostanában. Magic Carpet, Battle Isle, Settlers, Dune, Starcraft és tsai. Hol vannak ilyen játékok mostanában? Két éve az egyetlen , s igazán nívós, komplex játék a SC-FA kombó. S erre is alig pár ezer játékos?
Fel van borulva a világ. Mindenki hülye konzolt nyomat?
Francba, kihalóban van a hozzám hasonló fanatikus stratégiaõrült.
Sziasztok, következõ kérdésem lenne a profibb játékosoktól: tömören: mit lehet csinálni T3 rush ellen? alapjátékkal játszunk haverokkal, és nekem egyelõre úgy tûnik, hogy az nyer aki hamarabb legyárt kb 40 t3 asaultkbotot, ez meg azért elég lankasztó, amolyan c&c-s sok tank, azt go.
Gunshipekre gyúrjál rá,azokkal siman megvágod a földi sereget.Ajánlom UEF-et,ott van t3 gunship is,az nagyon gyilkos az alapban.
térképfüggõ de alapvetõen ha levegõt uralod sok t3 fighterrel és van mellé t3 gunship 20db legalább akkor mindent letarolsz a pályán.
hát nekem ez anyag háborúnak tûnik. olcsóbb és gyorsabb legyártani a t3 mechet mint a gunshippet vagy a fightert, innentõl be fognak érni. Soha nem gyártok légierõt. Nekem használhatatlannak tûnnek. 2 land factory, egy t2, ami ontja az aa-kat, egy t3 ami a mech-eket, azok meg ledarálják a pályát, illetve befutnak a pajzsok alá.
Viszont ahol nincs erõs földi légvédelem, azokat a mexeket, és egységeket szétszedi a t3 gunship esetleg néhány strat bomber segítségével. Próbáld ki a FA kiegészítõt, a GPGNET-en mindenki azzal játszik. (FA helyett a simával játszottam, és nagyon furcsa volt visszatérni, 1 játék után el is ment a kedvem a simától, a FA-hoz visszatértem)
Ez biza' tényleg anyagháború, aki többet birtokol és gyorsabban, az nyer.
A T3 gunship ellen pedig a t2 légvédelem semmit sem ér, hogy a T3 bombázót meg se említsem. Azt csak a T3 légvédelem nyírja ki.
Kaptam már ki úgy, hogy egy ellen csak a T3 bombázóra gyúrt, kettõvel lenyomta a Commanderemet és end.
Legalább T3 fighter legyen nálad úgy 20-30, viszonylag gyorsan megvan, s akkor már nincs meglepetés, nem tud úgy fickándozni a légtérben az ellen + van kíséret a földieknek is.
Akárcsak az életben, a földi egységek szart sem érnek légi támogatás nélkül....
-T3 rush ellen valóban gunship, de ami még beválós: T3 pajzsok alatt 10 T2Pd meg 10-12 T2 arti.
-De a legeslegjobb a fatboy. 40-50 T3 bottal kb egy árban van, de kis légvédelemmel lenyom annyit, amennyi egy folyosón elfér.Meg lényegében minden népnek van jó expje ezek ellen(cybrannak a soulripper, aeonnak meg czar, bár annnak agyat nemnagyon programoztak:D)
-Vagy szimplán ellen kell támadni. Nekiküldeni 2x annyi botot mint amennyit õ küld, és a probléma meg van oldva:)
Az SC resorcue harc. Ez van, ezt kell szeretni:) alapban gyúrni kell t3 fabrikatorokra és hipphopp megvan a resorcue fölényed.Onnantól lehet válogatni hogy atommal, artival, vagy T1 land scouttal nyírod-e ki:)
Bocs, enm 40-50, hanem 100T3 bottal van egy árban(mass) a fatboy(én valahogy kevesebbre emlékeztem) de a soulripper csak 42 T3 bot ára.És azis végtelen mennyiséget leszed belõle légi fölény esetén.
UI: hogy miért nincs itt szerk. gomb??? vagy csak nem látom?
Ha úgy gondolod hogy megéri és veszel VIP jogot 1000Ft-ért, akkor tudsz szerkeszteni is.
Nem tud valaki olyan modot, hogy több mindent lehessen állítgatni (hálózati játék restrictions)? Akár helyi hálózati játszmában is, pl hogy fejenként csak 1 Experimentált lehessen építeni, stb stb...
Valami jó kis UI modot tudtok mondani, ami megy a legfrisebb FA-al? Ami kéne: -állítható méretû stratégiai ikonok (1680-ban túl kicsik) -a kiválasztott egység barja legyen mindig látható, ne csak addig, amíg a kurzor rajta van -több információ a kijelölt csapatokról -jobban állítható minimap
Játszottam egy jót kis (10x10-es) pályán AIx ellen.
Felállás: Pálya: Vya3 Protectorate 20 perc türelmi idõ Bal alsó: saját - Cybran Bal felsõ: S. AIx - Seraphin Jobb alsó: S. AI - UEF Jobb felsõ: S. Air AI - Aeon
Próbáltam már UEF-fel de azzal játszva a Seraphin AIx lerohan sok T3 + 1 Ythotha egységgel. Ez utóbbit éppen le tudom nyírni, de a halála után még jócskán pusztít az energia gömb.
Szóval UAF-fel feladtam. Volt benne sikerem, de gyõzni nem tudtam.
Ezután váltottam Cybran-ra. Nekik vannak szvsz. a legjobb T4 egységeik. A Sorian AI nagyon fél a Soul Rippertõl. Minden oka meg is van persze rá.
Az AI taktikája az, hogy rengeteg T3 Fightert épít. Ennek rendeli alá a gazdaságát, ezért másra nem nagyon jut. Ez annyira megterheli, hogy kb. 200K Score körül már megelõzöm. Amint elkészül a Soul Ripper, ezt a rengeteg T3 Fightert ráküldi. Ha az ember elég sok T3 AA-t épít, akkor ennek nincs sok értelme, csak a T3 Fighterek halnak meg. Nekem általában ekkorra már van minden Mass Extraktor mellett 4 db T3 AA. Így redukáltam az összes ellen Airforce-át 0-ra.
Ezután már csak idõ kérdése volt, bár a Seraphin bázist csak 3db T3 Arti tudta meggyengíteni, a Megalith-eket ki tudta szedni TM-lokkal. 1 v. 2 T3 Artinak semmi hatása sincsen, a 3. után nem tudnak idõben feltöltõdni a pajzsok.
TML-t én is sokat építettem, remekül tudják írtani az ellenséges T3 MA-t, valamint remekül lehet velük az ellenség lõtávolba levõ bázisát írtani, pl. 9-es szalvóval kiszedni a pajzsot, majd egy 3-assal a TMD-t, aztán egyenként a maradékot.
Ez persze egy AIx ellen túl sokat nem ér, mert mindent azonnal újra épít, de erre is elmegy az ideje és erõforrásai.
Most megpróbálok belevenni még egy AIx-t a játékba, az UEF is S. AIx lesz. Majd meglátjuk, mert így két oldalról leszek kemény nyomás alatt. De az UEF-nek nincsen erõs T4 egysége - kivétel a maVor, de azt nem fogja tudni felépíteni...
helo mar egyszer reklamoztam itt egy hamachi cimet (nincs meg eredetibe a jatek sajna) de a hamachiv agy virus vagy windows miatt mindig valtozik ......eddig 3 an nyomjuk ha erdekel akkor keress meg xfire en az nem valtozik nev: warriorgula
Sziasztok nem tudnátok megmondani honnan tudnák leszedni a supreme commander kieghez map editort? Köszi.
A sima SupComos mapeditor a Vaultban van, a mappok kompatibilissé tehetõk Nemhivatalos HazardX map editor http://forums.gaspowered.com/viewtopic.php?t=697
Ha nagyon szépen kérlek eldobnád mailben a használt modokat és pár legutóbbi játékodat,nagyon kiváncsi lennék.Nekem 20-as pályán,20p norushal,1 AIx ugy h semmi más nincs mellette is komoly fejtörést okoz,alig birom megverni,vagy nem is sikerül :)
Sokat játszottam már a neten, de egy aix leverése fõleg kicsi pályán igen nehéz, fõleg ha elég mass áll rendelkezésre, olyankor borzalmas gyorsan fejlõdik, hajigálja az atomot /mondjuk letiltható/, szinte verhetetlen ....
http://www.supcom-live.com/replays.html
Innen jó replay csomagot tudsz letölteni, néhány tanulmányozása után okosabb leszel, igen profik a fiúk, s nem is csalnak, mint a gép ...
Ó, összeszedtem egy ilyen AI csomagot, haverokkal így toljuk. Sok minden beállítható vele, legfõképp az AI csítelésének szorzója (1.4x nél elég ideális). És nagyon okos húzásai vannak. Csak oda dob atomot ahol épp nincs védelmed, ha kell a bázis szélét harapdálja vele. Ha meg olyan ponnt nincs, akkor 4 atomot indít 1xre. Nem egyszer teleportált már be két-három "kis ACU"-val a bázisomra, lebontani a pajzsot, mert az altillery nem tudta megbontani épp. 1 experimentál egységgel nem indul el, csak 2-3 darabbal. Ha valakit érdekel, feldobom valahova.
Sorian A.I., lobby, és cheat options az alap, csak kár hogy nem UI only. 00_AIFix.scd 00_cheatoptions.scd 02_sorian_ai_pack.scd 03_lobbyenhancement.scd kis ACU meg SCU. Én mostanában(mivel nem otthoni neten vagyok, és laggolna, ezért a thermo survival-t próbálom 3 szövi AI-val, valamint All faction ACU, és Heroes moddal(utóbbival csomó ACU upgradet lehet fejleszteni, és mind fenn lehet)) Eddig nem sikerült túlélni, csak ha total veterancyt is benyomtam(ilyenkor fatboyos ranget ért el az aeon ACU-m)
A "fiuk" nyitottak egy masikat mert nem tetszett hogy sok tag van de senki sincs fennt soha, szoval egy kicsit aktivabba akartak tenni hogy nyitnak egy ujat es az jon oda aki jatszik is....
Szeretném megkérdezni, hogy a megszokott sima supreme építkezési elrendezést sikerült valakinek a Supreme:FA-n beállítani. Nekem az építkezési ikonok zavarnak (állandóan jobbra balra kell nyomogatni). Lehet mondjuk két-három soros de mind látható legyen egyszerre?
Mennyiben más ez a kiegészítõ mint a síma? Melyek lettek erõsebbek/gyengébbek?
1024*768-on volt a sima supreme commanderen is. Nem hiszem hogy kell nagyobb felbontás nekem. Inkább átláthatóbb legyen az építõk építkezési ikonjai. (összes ki legyen rakva akár több sorban egymás alatt)
tegyél fel ui modot: link Repülõket mindig érdemes gyártani, mert különben véged van hosszú távon(kis területet be lehet még védeni t2 mobil légvédelemmel, de nagy területen már esélytelen légierõ nélkül. Általában 2.ik, vagy 3.ik gyár szokott lenni az air factory, kivéve a nagy pályákon, és általában egybõl t3 ra megy az egyikkel, míg a másikkal a t1 es interceptorokat építi, majd a t3-as gyárral épít t3 as interceptorokat, majd vagy t3 gunshipet(aeon restorer rush[alacsony energiaköltség], vagy néhány strat bombert, amivel a commanderre megy) Igazából nézz meg néhány replayt
Egy kérdésem lenne az atommal kapcsolatban van esély hogy több heavy pajzsok fel tudják fogni az atomot? Van e olyan magyar tutorial ami bemutatja a lépéseket építkezésben és harcban is? Kézikönyv eléggé szûkszavú.
Az atomot csak az antinuke védi ki, illetve, ha véletlenül eltalál egy repülõt, ami épp ott járõrözik(elég alacsony az esélye) magyar linkhttp://supcom.game-server.cc/ A youtube videó hasznos, de angol nyelvû
Van valakinek ötlete, barátommal játszunk neten, SupcomFA-t, legújabb patch. És ha már egy 30-40 perce megy a játék és elég sok egység van a pályán, akkor egyszerûen megáll. Lehet zoomolni, mindenki látszik, proci 100%-on áll csak meg se mozdul a játék. Ilyenkor kilépéskor jön a windowsos üzi hogy leállt a program blabla. De semmi konkrét hibaüzenet. A gépek bírják, Sorian AI-val ugyan, de hátha nem az a gond.
Gazdasággal kapcsolatos lenne a kérdésem: gyorsan elfoglalok 4 metalt Tech1 metal extractorral, közben megépítek néhány power generátor, land airt, utána commanderrel és néhány mérnökkel felgyorsitom tech2-re a metal extractorokat. Utána szoktam berakosgatni keresztbe metal storagékat. Amint lehet némi védelem kiépítés után egy 10-20km-es pályán fejfejlesztek tech3 ezeket, majd tech 3as mérnökökkel a quantum kaput megépítem és abból kijövõ kommandereket fejlesztem resource bonust és engine driod képességet.
Kérdés az, hogy lehet e még jobb termelést elérni a fentebb leírt módszernél? Vagy milyen jó tippetek van?
Szerintem a SACU nem eri meg resorce-kent 9000 massba kerul + a gyar + upgrade, meg lassan keszul.. T3 PG (3200 mass) kore 16 (1600 mass) T2 MF es sokkal jobban jarsz gazdasagilag (+16 mass a SACU csak +10)... Itt csak a mass termelest nezem mert az energia van eleg amugy is...
16 T2 az 2400 energiat eszik (- adjecency bonus) 16+ mass-ert, a T3 az 12+ mass es -3500 energia, gazdasagosabb uzemeltetni a T2-t, meg hogy ha leromboljak akkor jobb epiteni vissza a T2-t.. Az egyetlen problema az az hogy az 1 T3 MF az 300 massba kerul a 16 T2 meg 1200-ba de gazdasagossagi szempontbol jobb a T2..
És az építkezést melyekre bíznád? Tech3-as mérnökökre, vagy jobb a SACU droid fejlesztéssel, vagy a Tech2-es engi torony? Az a kérdés melyiket érdemes mondjuk experimental egységekre használni ha van metál és energia elég?
Másik kérdés ha gyorsan akarsz támadó/védõ tapasztalat melyik éri meg jobban? Tegnap ott buktam el, hogy a Mavor sose akart kész lenni, pedig a station vígan és gyorsan kész volt. Addigra viszont kettõ volt fejem felett ellennek is.
Mindenkepp az engi torony 15-20 darabbal minden percek alatt keszul el es olcso oket felhuzni... A SACU-t felejtsd el mert semmire sem jo...
Experimental egységekre az lenne kérdés hogy milyen esetben melyeket érdemes legyártani elsõnek? Anti nuke védelembõl mennyit érdemes legyártani ha 2 random ai-s computer van? Elsõsorban UEF-re kéne, azzal tolom de a több nációt is kérném ha tudod.
Hát a normál AI még ha TECH/TURTLE is lesz, olyan 30 percig nem lõ rád atomot. És ha lõ is akkor is csak 1-2 darabot egyszerre. A csítes már más tészta, az képes a 21. percben már kettesével indítani atomot, és folyamatosan építi az indítósilókat, képes lesz idõvel 6-7 töltetet is egyszerre kilõni. Na most ezt 3-4 atom védelemmel jó ha a 30. percig bírni.
Kirpóbáltam a Sorian ai-t (nem a cheatereket, hanem a simákat) 3-an ellenem, kb 35 perc után annyi pontom van mint nekik összesen, elég bénák... kis és közepes pályán néztem, de lehet kipróbálom nagyon is.
1.4 AIx szorzót lõjj be, úgy már szinten lesz. Simát vagy Turtlet.
Lenne egy kérésem a hardcore játékosok felé: tudtok olyan replayt adni ami megmutatná hogy érdemes fejleszteni a termelést és védelmet minél rövidebb idõ alatt? Nekem az elsõ 20 perc is elég lenne.
Engi torony tényleg bevált. Csak kissé bizonytalan vagyok hogy milyen sorrendben mit is fejlesszek. Mikor érdemes techelni felfele az épületeket. Tegnap 45 percnél 71 metalom és 10000 áramom volt. Rengeteg gunshipet és néhány heavy gunshipet raktam be védelemnek. Ezek a gunshipek az anti-air repcsiket le tudják szedni?
Meló és kaja után jól esik elnyújtott, "teknõs" stratégiával elütni az idõt :D Csak az egyik AI valami 65 experimentált veszített :D Ami mellettem volt meg kinyírtam, mert szétlõtte a szaros Fatboy-ával az én pajzsomat. Na amikor 'break'ra nyomta-m, majdnem elfogytam :D 1.9-es szorzójú AI, már elég vicces dolgokat csinál :D 15 atom 1 sorozatban :D
Honnan volt az a 120k energiád? Mert én a képen látok 8 darab T3 pg-t, meg a félmillió T2 mass fabricatort. Az Al-októl viszont elég szép teljesítmény, hogy 3 scathis tüzét vissza tudják tartani(vagy pont akkor kezdted el lõni, és azonnal meghalt?:D). Mindenesetre gratulálok, hasonló teljesítmény nekem csak alap SC-ben jön össze, ahol még jobb volt a mass fabricator... A replayt énis megköszönném ;)
Óóóó, ez Sorian AI(jól konfigolható ha a kiegeket is letöltöd(1,4x-1,9x legyen az erõforrás csít, az építés meg 1.0)), tud meglepit okozni. Amikor 3 Sacuval beteleportol a bázisomba pl :D Vagyponnt úgy lövi az atomot, hogy a védelem nem fogja meg, de azért a robbanás hulláma lekapcsol pár pajzsot :D Amúgy azok szerintem mass storage-ok. És T3 powerbõl bújkál még szerte szét ott pár :D Az AI lelõtt Experimentáljai volt a fõ mass forrásom, azért kellett a sok storage :D Pajzsból meg tele volt AI bázisa, sõõt, képes a repülõivel hárítani a lövedékeket ha úgy találja jónak :D Meg fennt volt ez, meg total veterancy, amitõl a pajzsok is fejlõdnek ha sokat bekapnak :D
helo egyzser mar írtam ide de az már régen volt....szóval akinek nincs meg eredetibe de szeretne online nyomulni az keressen fel xfire-en felhasználónév: warriorgula
Nincs olyan AI egyik RTS-ben sem amelyik olyan jó lenne mint egy ember. Mindenhol ha nehézséget állítasz akkor több pénzt kap, meg gyorsabban építkezik. Viszont van ilyen beállítás hogy land expansion limit, azt állítsd none-ra, meg naval-nál is, akkor normálisabban épít. Ha másra nem jó, legalább nem ácsorog az experimentál egységeivel a bázisa közepén, mint az alap AI.
Ez a supreme commander2 egységek felfejlõdnek, meg ponnt benne van a commander revengsbe #3955 (Total Veterancy). Akkor vicces igazán, ha 8x tempóra van rakva a pajzs fejlõdés és egy fatboy kb 3 perc csata után felfejlõdik 52.000 HP-ra, és egy megállíthatalan szuperszörny lesz belõle, mert leszedte 4db megabotomat :D
Chris Taylor SupCom 2 interjúja(angol nyelvû) 2es1es
Nah megnéztem ezt a teasert az egész kicsit ilyen star wars os ra, sikerült ,most ,hogy kivették a gazdasági részt elmondhatják ,hogy tönkre tették az egész játék taktikai részét, megjelent egy DOTA klón demigod néven az is totál szar bukás lesz,(lett) erre most itt van ez a kiváló elsõ résszel rendelkezõ játék, jó történet minden, erre meg ide raknak egy supcom 2 nevû mocsadékot ami még az elsõ re nem is hasonlít a magjában, nem tudom miért lett ilyen felkapott ez a dota stílus de jó lenne elfelejteni mert ennek a játéknak nem a tower defense a lényege:@Ezt a játékot is tönkre teszik hát gratulálok tényleg nem marad más húzó strat a pc-n csak a total war ok meg a starcraft.
Sziasztok ! Az mitõl van hogy a játékban egyre lassabban telik az idõ? Az elején minden normális, de utána borzalmasan belassul, kb négyszer lassabban telik az idõ , vagyis 4 perc alatt a játékban csak egy perc telik el. A gépem e8400 processzor HD4850 videokártya 4GB 1333MHz Ram.
A sim(ulation) speed[a szimuláció sebessége] lecsökken a sok egység, és az A.I. miatt. A procidnak olyan 2-4 A.I.-t 0-+1 es sebességig el kellene viselni 500 as unit limit mellett
konzolban(0-ával lehet elõhozni) a ren_shownetworkstats parancs mutatja az aktuális, a maximum sim speedet, a pinget.
A Demigod meg egész jó lenne, ha több egységgel lehetne variálni , ill. irányítani(a sim speed nálam +9, ami a Demigodnál nagyon gyors a sok micro miatt[vétek ennyire nem kihasználni az engine-ben lévõ potenciált])és ha lehetne moddolni.
A #3990-esnél meg adtam linket, ahol Chris Taylor adott interjút. A gazdasági résszel meg tényleg kellett valamit csinálni, mert ha megnézed a fórumokat, ott is rengeteg helyen lett jelezve, hogy sok embert a gazdaság bonyolultsága riasztott el(meg hogy nem tudta futtatni normál sebességgel a játékot)
A Squire enix meg remélem jobb sztorit,és kampányt kalapál össze, mint amit a SupCom-ban sikerült.
u.i.: az új fatboy nem tetszik, a többi jól néz ki.
Nemrég vettem egy új laptopot, az hittem simán vinni fogja a játékot, fõleg a régi AthlonXp-hez képest (dual core 2ghz, 3gb ram, gef9300m gs) Hát lowon, 4 ai-val még éppen hogy játszható...
Gyerekek, mostanában állandóan összeakadok egy nemir nevû sráccal, aki állandón elkalapál, túl profi. Van olyan, hogy engem spécéz ki valaki, vagy csak túl balszerencsés vagyok? Lehet attakra hívni játékosokat?
Azonkívül azt kérdezném a szagértõktõl, hogy mire való a tournament? Oszt-szoroz valamit? Már az értékelésben.
S hova tûnt Petko?
Túl sok klán alakult és szûnt meg mostanában .....
Biztos meglátta a supcom 2 nek a híreit és infarktust kapott.:D