Eladható legyen:D hát igen mindig ez a cél de most ,hogy utána nézegettem az egésznek én biztos ,hogy nem veszem meg a 2 õt az 1 az jó játék kettõ az baromság és nem egy fan mondja ezt több barátom is játszik vele nekik sem tetszik.
Nekem csak annyi nem tetszett az 1 gazdasági rendszerében, hogy kb 10-15 percig (skirmishben vagy multiban) alig lehet építkezni, utána meg, ha megvan az elsõ tech3 power plant meg tech3 mass extractor, beindul a dolog, a végén már nem is számít a nyersanyag...
Hát nemir azért annyira nem jó :) De tény hogy nagyon régen játszik már (kb 3000 rankjáték). Én is összeakadtam már vele többször, van hogy nyertem , van hogy nem.
A tournament egy jó idõtöltés, beleszámít a rankodba.
Petkow pedig kicsit sok lett a munkája, se ideje se energiája játszani.
Szerintem nem lesz jó, ha túlegyszerûsítik az SCII gazdaságát. Pont az a lényege az összes meccsnek, hogy egyensúlyozni kell a gazdaság, technológia, fegyvernemek és szuper fegyverek között, közben figyelni az elleneket, hogy õk mire készülnek.
Ha ebbõl kiszedik a gazdaságot, akkor mi lesz a vége? Egy Red Alert féle agyatlan RTS.
Mondjuk nem baj, az SCI tökéletes játék, nehéz megunni. Meg persze lehetõségem sincs túl sok játékra, így meg még inkább nehéz. ;-)))
Amin lehetne javítani: - AI-kat beletenni bázis védelemre v. terület védelemre, hogy legyen idõm valamire koncentrálni és valamit átengedni az AI-nak. - Damage rendszert átalakítani úgy, hogy legyen egy alap páncél értéke minden egységnek és csak azok a lövések menjenek át, amik annál erõsebbek - egy experimentált ne tudjon megsebezni egy kis tank v. T1 PD egyáltalán. - Álcázás, észlelés finomítása, egy kis T1 tankot csak közelrõl lásson meg egy egység, míg egy experimentál már sokkal messzebbrõl. A radar lássa a méretét az egységnek, jelezze legalább azt, hogy T1,T2,T3 v. T4 egység jön. - Stb., stb., stb...
legujabb info.. Le akartam forditani de nem hasznalok ekezetes karaktereket es nem tudtam volna begepelni...
Van azért neki még vagy 1500 costumgame is, kimaxolva, tehát akármennyit is tolhatta a neten. Ez átlag napi 4-5 óra is lehet, van ideje rendesen :))). Még nem bírtam elverni, túl gyors, csinál 500 egységet, s már nyomul is az arcomba ....
Ezt a tournament játékot kipróbálom, már ha normális lesz a netem, tegnap egész nap szakadozott, persze nem akkor, amikor rosszul álltam :)).
konkrét változtatások: egységek buildtime-ja csökkent(gyorsabban jönnek ki a gyárból) -techelés 2-féleképpen fog lezajlani: 1. egységenként a veterán szintektõl függõen 2.Az összes egységre kutatás(földi, légi, vízi, épületekre, commanderre) nagyobb lõtáv, nagyobb sebzés. Az experimental-okból a 3 faction között összesen 25 db van, ezek közül van kisebb és nagyobb -az egységek útkeresése[pathfinding] fejlõdött -Al fejlõdött: jobban alkalmazkodik, ha a játékos bázisa elleni légicsapást könnyedén kivédjük, akkor mást próbál meg.(Land, Air, [Naval], Tech, Rush Al-k menetközbeni váltása?) -25-30 skirmish map lesz kiadáskor a játékban -UEF, Cybran+Aeon helyett lesz az Illuminate, ami az Aeon egyik frakciója, új kinézettel, és technológiával -kevésbé lesz erõforrásigényes (3-5 éves gépen futni fog) -strategic zoomon változtatnak, és az ikonokon is.
ocsmányabbnak tûnik sokkal mint az 1 :S remélem ez valami kezdetleges,épület se tetszik , se a pálya az egész feelinget elvesztettem ebbõl az egy képbõl:((
Nekem bejon nagyon amikor szetlovi a tornyot a darabjai szepen repulnek szet meg a transport ahogy zuhan.. Engem lenyugozott igy elsore a kidolgozottsaga pl amikor a repcsi kijon a gyarbol... Bar azt mondta egyszerubb lesz, de valahogy ugy erzem hogy ezzel a feljesztgetos resszel nem lesz egyszerubb csak masra kell figyelni mint eddig... So far so good...
Szerintem túl lett ragozva ez a kijelentés, hogy egyszerûsíteni fognak... nem arról van szó, hogy nem lesz gazdaság benne, csak arról, hogy könnyebb lesz kezelni.
Azért maradjunk annyiban, hogy nem nehéz kezelni a gazdaságot, hiszen csak két anyag van és kész. Hogy jön ez a Settlers-hez, ahol éppen fél óráig áltam a bányászokkal, mert nem volt csákány, amit fémbõl és szénbõl nyomott össze a kézmûves. Az ércbányász a sonkát favorizálta /állattenyésztõ és vágóhíd/hentes/, a szénbányász a kenyérért /farm + malom + pék/ döglött. Szabad volt irányítani az élelmiszert, mert ha telepakolták az éppen haszontalan /vagy kimerült!!/ bányát a hordárok, hát buktad.
Na azt volt nehéz kezelni.
Itt már az is eldönti a csatát, ha tudja valaki, hogy hol van a visszanyerhetõ anyag nagy mennyiségben. Vannak olyan pályák, ahol tenger sok kövecske van :))).
Magán véleményem, hogy ha ezen az amúgy is egyszerû gazdaságon egyszerûsítenek, akkor olyan lövök-töltök baromság jön ki. Én inkább még egy anyagot raknék be nehezítésként :)))))).
Nekem jobban tetszik grafikailag mint az 1, letisztultabb, és örülnék ha nem csak lowon menne...
Remélem nem csak ilyen Demigod jellegû platform pályák lesznek benne, egyébként jó, csak azt nem tudom, az állandó energiafogyasztók(radar) fogyasztását hogy jeleníti meg. A bal felsõ ui részben a bal szélsõ szám(+28) a research point-ot jelenti, utána a mass és az energia, és utána az egységek száma/max egység szám.
Gondolom ez a single játék egy pályája, hogy védd meg a támadó hulllámok ellen a bázist... :)
Nekem tetszik, hogy több fantázia van a mapok terén. Remélem rombolható környezet is lesz. SC-bõl nekem hiányzott pl, hogy városi hadszintereken lehessen nyomulni, mint pl c&c-ben :)
Mekkora szar már ez a játék, anno mikor megjelent szar gépem volt és sehogy se ment 10 fps-nél többet már 5 egységgel is:) szóval 10 percnél tovább nem is volt a gépemen... Azóta már 1.5 éve vettem új gépet és tegnap eszembe jutott ez a játék, gondoltam elõkotrom valahonnan most már tuti menne jól, de nem találtam meg a dvd-t, szóval letöltöttem a Forged Alliancet, max beálltásokba + AA, AF, 1200 ba 50-70 fps de kb 1 óra játékmenet után van hogy pillanatokra 5 fps, 2 óra játék után meg hiába megy 20-30 fps-el, mégis akad mint a szar kb 1 fps nek megfelelõen megy, akkor is ha mindent a legszarabbra álltok, de nagyon nem értem mert fraps 20-30 fps-t ír de közbe szaggatottan megy minden 5 másodperces kimaradások, játszhatatlan szar az egész... Azért ez milyen dolog már hogy 1 több éves játék olyan gépen akad ami akkor mikor a játék megjelent még nem is volt:S
Ha többmagos gépre váltottál, akkor is sajna 1 magot használ csak. Erre van megoldás, így pl nekem nem lassul le még 2-3000 egység-el sem használhatatlanra.
Olyan hibája volt már valakinek, hogy a hangeffektek el-elhallgatnak? Hol visszajön, hol elmegy a hang... most raktam vissza ujra az FA-t pár hónap kihagyás után, és valahogy ez nem akar mûködni...
Ma végre új szolgáltató 4Mbit vonalán játszottam, leváltottam a Tcom 8Mbit ûbergyenge vonalát, az 10 percenként kidobott a kapcsolatból.
Most van egy másoknál megbízható kapcsolatom, nagy rössel nekiülök, s erre 10 perc után kidob egy costum game játékból, majd fél óra múlva egy 1v1-bõl is.
Új a netkapcsolat, új kábelt húztak be, semmi köze a régi telefonos modemhez. DigiTv, saját hálózat. Új 2 magos gép, semmi régi elemet nem tartalmaz. Új Win, már vagy a hatodik. Egyedül az egér a régi, de már csak nem ....
Mi a halál baja van ennek a játéknak, hogy 15 percet nem tudok lejátszani szakadás nélkül?
Már csak egy lehet, ami eszembe jut, hogy install esetén az SC patch felrakásoknál talán a hatodiknál, vagy a hetediknél azt írja ki, hogy nem kóser a patch, nem jó az install, de a FA rendesen települ a frissítésekkel együtt. A frissítések után is néha nem tud belépni a szerverre, valami hibaüzenet van ....
Mi a francot kellene vennem ennek a nyüves játéknak még, hogy rendesen mûködjön, szakadás nélkül? A 400 1v1 játékomból vagy 80 szakadással végzõdött.
Nem tud valaki olyan oldalt, ahol a frissítéseket egyenként le lehetne tölteni, hátha manuális install lenbne a jó, nem a GPG-net féle automatikus.
Már tényleg nem tudom, mi kellene, tök pipa vagyok, hónapokig vártam erre a gép- és netszolgáltató cserére, s szart sem ért .....
Köszi, nagy részét már letöltöttem, némelyik üres link, legalábbis nálam...
Mostanában nem szakadtam meg, talán mégis jó lesz, de azért nem árt, ha megvan az összes javítás.
Ma szarrá vert egy fickó az Aeon T2 /guide??/ rakétájával, csak erre gyúrt a srác, mása sem volt, ha nem találja el a Commanderemet, akkor vége. Nyert. Visszanéztem a replay-t.
Mi semmisíti meg azt a nyüves rakétát, T1-T2 vadász, vagy T1-T2 légvédelem, pajzs 2 megvéd? 5 rakéta kivégzett ....
haha :D Azt azért nem, csak leszarom... Én már annyira ismerem a játékipart, hogy nem tudnak meglepni. Tudom minden következõ mozdulatukat. Ezt is elõre éreztem, hogy többet supcomhoz hasonló gondolkodást igénylõ játékot nem adnak ki, csak meglovagolják a brand nevet, és kiadnak egy buta konzolos szintû valamit. Az indok meg várható volt, hogy az elõzõ rész így meg úgy elbukott (persze a kb. 900ezer darabos eladott példányszámot beszorozva egy csökkentett 30$-al, 27m$ bevétel jön ki a bõvítõlemezt nem is számolva, amennyi lóvébõl, ha a terjesztést, hatalamas marketing tevékenységet is levonjuk akkor is bõven elég arra, hogy a gpgnet egész 120 fõs stábja megszálljon a Burj Al Arab-ban fél évig bónuszkifizetésként, de ezt manapság bizonyos iparágakban egyértelmûen buktának titulálják... onnan beszélnek nyereségrõl ha 1$ befektetett összegért menten 150$-et kapnak a mohó gecik) Amúgy egyértelmû hogy a supcom 1000x többre is vihette volna, ha ezek a zsugori, ostoba kretének normális közösségi támogatást nyújtanak, csinálnak egy mûködõképes lobby rendszert, esetleg szándékukban áll azzal a többszázezer vásárlóval utánna is foglalkozni ha már kiadták a játékot, nem leszarni õket és kibannolni a fórumból ha valamelyik odasuttog hogy ez nem igazán fogyasztóbarát politika. Helyette most kiadnak egy bõrlehuzást és tuti hogy igazi bukta lesz, a kutyát se fog érdekelni.
Amúgy meg azért tûntem el, mert tényleg volt elég sok melóm meg problémám. Másrészt meg tudom mikor kell leállni valamivel, érzem azt a pontot ahol már nem szórakoztat. Itt például a kemény 6 fõs magyar supcom közösségbõl a 33% átment "progamerbe", akikkel nem igazán szórakoztató játszani, inkább gondterhes. Szóval ha ennyire népszerûtlen és minimális közösséggel rendelkezõ játékban az a néhány aktívan játszó is vérpisi lesz, akkor tényleg nincs sehol helye az átlagos felnõtt casual playereknek, egyszerûen kiszorulnak és a játék meg idõvel szépen eltûnik a süllyesztõben, ahogy ez már 20 éve történik.
lehet hogy én rosszul használom a fogalmakat... nálam a casual szabadidõs, alkalmi játékos, azaz aki nem rendszeresen minden nap sok-sok órát tud eltölteni egy játékkal... normál esetben a felnõtt korúak ilyenek, munka után, vagy hétvégén egy-egy órát játszanak... ez nem a játékot minõsíti, hogy akkor az csak valami nagyon egyszerû, és nagyon primitív lehet pl. minek nevezzük azt az 40-50 között levõ ürgét aki napközben egy irodában mérnöki munkát végez, otthon pedig van neki 3 gyerkõce akikkel szintén foglalkozni kell... nincs napi 6 órája játszani akármivel is, viszont ennek ellenére kell neki valami rugalmas kikapcsolódás, egy héten egy-két óra lazítás.. ha most az illetõt pont a legkomolyabb repülõgépszimulátorok kötik le, mert ez iránt érdeklõdik akkor õ most minek számít? a játékra fordított idõ szerint nekem ez a casual... a játék típus ennek ellenére a mainstream megfogalmazás szerint aligha casual... viszont õ nem is vérpisti progamer, azzal szemben a 15 éves kiskölyökkel szemben aki meg ahogy hazaér a suliból délután 2-tõl hajnali 3 ig nyomat valamit orrvérzésig és ez jelenti neki az életet (nem tudom most mit szoktak nyomatni, régen a quake volt, utánna a cs, biztos most is vannak ehhez hasonlók, talán a wow-szerûségek) szóval a fogalmakat rendbe kell rakni én az elõbbi példához hasonlatos vagyok, kevés idõm van játszani, de azt (épp ezért) tartalmasan szeretem kitölteni, valami érdekes, stimuláló, sokszínû játékkal, azaz semmiképp se egy gamepadon elforditom a kiskart jobbra/balra és egy színes négyzet ennek megfelelõen jobbra/balra mozog, és minél többször tudom a négyzetet ide oda vinni, annál több pontom lesz. Helyette masszív háború szimulátorokat akarok, ahol atomkomolyan kell technológiai rendszereket kezelni, stratégiai bevetéseket megtervezni, gazdasági szimulátort, ahol minden részletre kiterjedõen ki lehet próbálni dolgokat a valós életbõl stb.
hogy még példával szemléltessem a játék "fogyasztók" nem megfelelõ, logikátlan dekompozícióját, amelyet a játékfejlesztõk/kiadók is sorra elrontanak Itt az ms flight simulator példája, az egyik legnagyobb bevételt jelentõ termék volt az fs9 a microsoft games palettájában. És természetesen nem 15 éves wow meg konzol hatcosok vették tömegével, hanem sokkal idõsebb középkorú játékosok, akik amikor alkalmuk adódott játszogatni próbáltak vele. Egy rahedli pénzt kiadtak azért hogy komoly játékkal a repülést kipróbálják. Ha konzolra átrakják, illetve lebutítják egy arcade játék szintjére, a kutya se fogja megvenni, még konzoljuk sincs ezeknek az embereknek, és eszük ágában sincs fel alá nyomkodni egy game padot, hanem a céljuk pont az hogy egy vérkomoly szimulátoron megtanulják, kipróbálgassák hogy kell vezetni egy gépet a valóságban.
hát akkor bizony le kéne ülni arra a 2-3 napra és megkérni a jobbat hogy okítson már ki legalább gazdaságból, hogy ne legyen padló a játék végig a 6-7 fõs aktív magyar közösségrõl meg inkább nem mondok semmit mindenki elvan mint a befõtt, kár hogy aki megvette nem játtsza, sajna ez van :/
Elõször is a konzol pont arra jó ,hogy jól ki lehet vele kapcsolódni nem kell komolyabban bele merülni, és hangulatosak van idõd akkor pont 1-2 óra jó kikapcsolódást kapsz,másik meg hol a lebutítás ? Gran turismo 5 többet ér ps 3 on mint bármelyik pc s autó szimulátor arról nem is beszélve ,hogy jó ideig a ps 3 8 magos processzora erõsebbnek számított az akkori gépeknél ma már a konzol rég nem az a kiddie szar mint régen volt és igen jó játékok vannak rá , wii-t kivéve, szépen átfogják venni a pc helyét fõleg azért mert kevesebb rajtuk a warez. De nem akarok vitát csinálni ebbõl :) ha te repülõzni akarsz akkor egészségedre nekem mind 1 nekem a supcom már nem játék. Civilization 4 et próbáld ki ott van mit taktikázni bõven és gazdasági rendszer is van.
Ps3 7 magos, amibõl 6 marad a játékokra, mert egyet elvisz az OS. A Gran Turismo 5 meg nem szimulátor, csak fejlett árkád játék, ráadásul még meg se jelent, abban fog kitûnni, hogy monumentális lesz az autók felvonultatása, és páratlan a kidolgozása. De sajna nem komoly, nem szimulátor. A szupcom ponnt amiatt is sikeres, hogy bonyolult, hogy rengeteg a kihívás és a megoldandó probléma, illetve remek a hangulata. Hogy a második rész milyenre sikerül, majd meglátjuk. De azt a napi két órát én nem úgy akarom eltölteni mint egy bugyuta zombi, hogy ugrálok a kék rókával a felhõkön és szedem le a piros boszorklányokat. Nekem színvonalas szórakozás kell, ezt pedig konzol még sosem adta meg. És amúgy igen van ps3am, és próbáltam is sok gammát rajta, ott porosodik a polcon lassan fél éve, várom mikor jön a gt5.
Vadászokkal érdemes nekimenni. Ha kifogy az üzemanyaga, akkor felrobban, így nagy pályán nem nagyon használható, max experimental ellen védelemként(1-szer láttam, hogy valaki ML-t lõtt ki vele) Ellenem meg Isis-en volt 1-szer, hogy Mercy-vel nyírtak ki, a nerf patch elõtt vagy 2-3-szor :) off:wireless router van nálam, és a GPGNET-rõl is ledob idõnként, úgyhogy inkább A.I.-k ellen nyomom(már amikor nem fagy le 40 perc játék után valamelyik mod miatt), vagy mostanában BG 2-õzök."a játék meg idõvel szépen eltûnik a süllyesztõben, ahogy ez már 20 éve történik." by Petko >>BG 2 csak 9 éves játék
na ja, engem is meglepett, nem láttam még játékost, aki ennyire rágyúrt volna a rakétás támadásra. Ha nem jön be, akkor azonnal robbanthatja is a commanderét, annyit elvisz a termelés /T2 gyár+5 rakéta/, hogy végleges hátrányba kerül. Az összes mérnöke a T2 repülõgyárat nyomta ....
Mostanában pedig viszonylag jó a netes csatlakozás, talán korán mérgelõdtem, az elsõ napi szakadások után stabil, már csak a hülye stílusomon kellene változtatni, állandóan a commanderemmel akarok csatát nyerni, persze rögtön levadásszák... :)))
Agyam eldobom, hogy néha hogyan játszanak mások, volt egy játékos, aki nem csinált mást, csak egy rakat T1 erõmûvet, s a tizenakárhány mérnökével 5 perc alatt feljavította a commandere ágyúját, s szarrá vert. Miket ki nem találnak ..... Persze ez is, mint az elõzõ, csak egyszer elsüthetõ poén ....
A játék szerintem nem tûnik el a süllyesztõben, ha a fejlesztõk törõdnek vele egy kicsit. Éppen most dobtak be egy rakat 1v1 pályát, bele is bukok némelyikbe. A hardcore mag akár 10 éven kersztül is fennmaradhat, igen jó játéknak kell lenni annak, amelyik letaszítaná a trónról. Nem fejlesztenek manapság jó stratégiát, talán a Majesty2, de még óvatosan, ott is az 1 rész volt király, vagy a Starcraft2, de a képek alapján az is kérdéses. Attól tartok, hogy a fejlesztõk a gazdasági rész egyszerûsítésével akarják megoldani a népszerûsítést, pedig inkább a marketingben hibáztak, még most is szinte ismeretlen a játék mindenhol, nem bonyolultabb a Starcraft-nál. Egyszerûen elhanyagolták a reklámot. A Sims3 reklámja már két hete üvöltözik a tv-ben, pedig elég kis vacak folt lehetünk a játéktérképen, mint Magyarország ....
Ezt hogy képzeljem ezt az commander ágyús dolgot? Nekiment a commanderednek? És mivel védett addig? Van esetleg róla replayod? És másikról is a rakétás támadásról?
Felfejlesztette a fegyverét, ezáltal megnövekedett az ereje és fõleg a hatótávolsága. De valójában én voltam a balfasz, már az elején neki kellett volna menni, helyette fejlesztgettem a bázisomat. A nagyszámú haderõmet pedig szarrá lõtte egyedül a commander, némi T1 támogatással. Mintha egy T3 egység ellen hadakoznál a T1 egységeiddel.
A visszajátszást meg kell néznem, mindig csak egyet készítek, az éppen aktuális szívásomról, tehát lehet hogy már azóta törlõdött. Ha megvan, feltölthetem, már persze csak akkor, ha van hova, mittom én hova lehet ... :)).
Én meg most kezdtem el a küldetéseket magyarul, néztem kiegre is van magyarosítás. Vista alatt vagyok, ott pedig ki kellett csomagolnom és úgy tudtam felírni a megfelelõ állományokat mert rendszergazdai jogok kellettek neki mindenáron a felíráshoz.
Nagyon érdekes, word szokott ilyen jól összecsomagolódni. :)
Érdekelne engem olyan testreszabottabb ai (aix) ami nem ilyen õrületesen fejleszt kis pályán. 3an voltunk és atomot dob röpke idõ alatt egyet kivédett jött még rá 2 pár másodperccel. Tudtok ebben segíteni? Mert túl gyorsan fejleszt.
Miért van az, hogy a zsír új Forged alliancenak nem fogadja el a kódját a gpgnet?????????????????????? Invalid CD key (Doesn` exist)?
jaaaj ne ne siessetek...megoldódott......most meg a gpgnet nem akar frissulni pedig az iment ez a resze a dolognak osszejott
A GPGNet nálam sem frissül automatikusan, régebben be volt itt linkelve egy másik GPGNet link, amit önmagában le tudsz tölteni és telepíteni. Utána rendesen indul a frissítés .... ha minden ok ...
Most vettem meg a SC: FA-t. Lenne egy kérdésem, lehet én vagyok balfék de a mapot hogy lehet dönteni? Nem szeretek ilyen szögbõl játszani. Zoom rendben, de hogy lehet dönteni a nézõszöget? Ugye csak én vagyok béna és egy ilye triviális dolgot nem hagytak ki belõle?
Na. Hát én végigolvastam ezt a fórumot, és sok olyannal találkoztam aki csak single-ben nyomja, illetve a single-ben lévõ takitkákat tárgyalja.
Ha van kedvetek, és persze original játék hozzá akkor szívesen várunk mindenkit esténként játszani.Általában 9 körül már gyülekezik a nép és megy a játék.
Az utolsó üzenetre a válasz, a 404 (Not Found) az egy Magyar Supcom klán. Azokból a Chaos Brigádosokból alakult akik teljesen aktívan játszanak.
Én szívesen játszanék a csapattal, talán most van egy stabilnak mondható netem, 4Mbit kábelnet. Régebben mindig elhajított a Tcom-os kapcsolat ... ki kellene próbálni .....
Ha van kedvetek, s nem túl nagy baj, hogy ha játék közben véletlenül ping0 üzenetet kaptok, akkor jó vagyok egy csatára, vagy sokra :).