Nem ismerem a AMD procikat de a 4850E egy dual core 2.5Ghz-en, nekem hasonlo (E4500) volt az Inteltol es soha nem akadt a jatek sehol..!!! Egy 8600 GTS-em van...
Olvasgatok itt fagyásokról, de nekem egy 7750 AMD van optimizerrel, és sose fagyott, nagy mapon sem. Haverral játszunk, neki egymagos 64-ese van és neki se.
Más: Miért lehet, hogy egy modot sem ismer fel az FA? WinXP, .3599 verzió (másnál ugyanezzel megy a mod) és természetesen a helyén van a mod, a replays mellett egy "mods" mappában. Játékban nem is látom csak az alapmodokat - se extra/mods managerben se lobbyn.
Egyébként a 4th_dimensional modról van szó. (de mint írtam más se megy)
Vazze gyerekek, majd bexartam az elõbbi fickótól .... Sera volt, s telepakolta a me helyeimet t1 felderítõkkel, akiket kizárólag a commanderem látott, a t1 mérnökeim nem, s az összes ott toporgott, szabad helyre várva.
Két éve erõlködök ezzel a játékkal, s még tud újat mutatni. Vajon mi van még :)))?
Milyen fofák vannak tényleg .... :)))
Akarom mondani, milyen pofák vannak :).
Bocs, de mit jelent ez a "GPGNet stasis mode engaged while your game is running" szöveg?
Arra gondoltam kéne egy 1v1 vagy 2v2 magyar kupát nyomatni. Persze mielõtt kijön az új patch. Kinek lenne hozzá kedve, mersze akármilye? :) Ha összejön elég ember, akkor megszervezem és levezénylem.
keresem azt az alkalmazást amit egy core maximizer mellett találtam: beállítja a processek fontossági sorrendjét win alatt, pl. supreme commander nagyobb pioritást kap. Tudjátok melyik lehet ez?
Task managernek hívják, és benne van a windowsodban.
Erre találtam megoldást parancsikonnal: Windows7 (esetleg Vista): Parancsikon célban ez szerepel: (ugyanakkor parancsikon indítás helyébõl kitöröltem mindent, és rendszergazdai jogot adtam neki) C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /C start /HIGH C:\LANGAMES\CoreMaximizer1.03\CoreMaximizer.exe
Lényeg az hogy nem szereti a szóközöket, úgyhogy átneveztem a Core Maximizer.exe-t CoreMaximizer.exe-re. Fontos, hogy a könyvtárak se tartalmazzanak szóközt, pl. \Supreme Commander - Forged Aliiance\-t átneveztem \ForgedAlliance\ -ra.
Ez a másik prioritis parancsikon, némi szóközkiirtás után: C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /C start /HIGH C:\LANGAMES\ForgedAlliance\ForgedAlliance\bin\ForgedAlliance.exe És itt is be kell állítani a rendszergazdai jogokkal való futtatást.
Crtl+Alt+Delete után a feladatkezelõben aktuális folyamatban meg lehet nézni, hogy normál pioritás helyett magas pioritás-on van-e a parancsikon elindítása után. Aki akarja próbálja ki és írja be fórumba tapasztalatokat hogy mennyivel lett jobb a supreme hosszabb idõre.
Jó látni, hogy még aktív a játékosközösség! :) Nagy mod-rajongó vagyok, most kezdtem én is belenyúlkálni a fileokba - ha szeretnétek, próbáljátok ki ti is, stabilan futnak egymás mellett:
http://normal.eqnet.hu/cucc/FA/
Alien Nation: új egységek, a szállítórepülõkbõl kilõnek a jármûvek Blackops: új egységek, ebbe piszkáltam bele, a commandereket alakítottam át, így pörgõsebb gerillaharc jellegû hadviselést is lehet folytatni Modef Mostorage: ad pár új lõtornyot, és tech 1, 2, 3 fém és energiatárolót Underwater Buildings: a legtöbb support épület víz alá is építhetõ (ahol van értelme)
Most keresgélek tovább, mert képtelen vagyok összehozni egy terran bunkert a transportok alapján - ha ti is a barátaim vagytok, nem csak a google, segítsetek. :)
Ez a folyamatkezelõ helyére épül be, és tudod priorizálni: http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896653.aspx
Ha túlságosan szaggat az SC, vedd le a sebességet kb -3-mal. Lassabb lesz, de folyamatos, több ideje van számolni.
A modokat én ide rakom: THQ\Gas Powered Games\Supreme Commander - Forged Alliance\mods\ a térképek ugyanígy, csak maps könyvtár alatt.
Minden cucc külön könyvtárban figyel, kivéve az .scd-k, ezek a gamedata könyvtárba kerülnek (az elõbbi linken az aliennation ezért van úgy becsomagolva).
Sajna ehhez nincs még segédprogram, ezért notepaddal - Windows Commanderrel. Az .scd-k egyszerû zip-ek, a .lua és .bp pedig egyszerû txt.
Pörgõsebb játékmenethez a Drakka Commander modot használtuk, de az akadt a BlackOpssal, és egyébként is annyira erõs volt, hogy egy magányos commandert nehezebb volt kivégezni, mint egy bázisokkal, sereggel megtámogatottat - így leoptimalizáltam nagyjából. Aztán kiraktam, és várom a beszólásokat! :D
Cybrannak van a Cloaking lopakodó technológia, az UEFnél a páncél, és a brutális tûzerõ (ezért próbálom a bunkert is, hogy kilõjenek a betett egységek, és látótávban érzékelje a láthatatlant omnival).
Aeon az pajzsos, a Seraphim meg energia, eddig, bár e kettõ nem tökéletes - szerintetek milyen elõnyei/hátrányai vannak a fajoknak? Mi a kedvenc, vagy útált, és miért?
Kérdés!
A map editort melyiket/hogy használjátok? A Forged Alliance mellett kell telepíteni az SC-t is?
A bunkert a régi, nem upgradelhetõ Hydrocarbon Power Plant-ból csinálnám. Az egységek kilõnek, Omni, vision radius van, szereli lasan a bent levõ egységeket, és pajzs is van. De nem tudja felvenni-kirakni az egységeket, akárhogy is kombináltam a tulajdonságokat. Az ikon megvan, rá is lehet kattintani, de nem történik semmi. :(
Fel kell telepíteni, ha nem csak seraphimmal akarsz lenni
Egyébként nem tudnád megoldani, hogy a "Commanders Revenges FA UEF/Cybran/Aeon/Seraphim"(csomó upgrade, és minden upgrade építhetõ, nincsen lekorlátozva a fejlõdés)+a "spawn all faction ACU"-nál(minden játékosnak 4 acuja spawnol[be kell hogy legyen kapcsolva a prebuild units]) az A.I. használja ki az upgradet, vagy ne csak 1 commander építsen?
Normal : fajok tekintetében nálam az Aeon és seraphim indul hátránnyal,mert nincs engineering suitjuk,igy túl sok engineert kell menedzselni,és mindig belezavarodok.Amugy meg messze a legerõsebb faj az Aeon a t3 gunshipje miatt,sajnos imba is emiatt a game.
Minden fajnak van elõnye és hátránya. Az engineering suit nem kap szerepet az 1v1 netes csatákban, nincs idõd építeni, s annyi anyagod sincs. Így bármelyik faj használható. A cybran fajnak 1v1-ben például van t1 gunship-je, ami nálam sok gyõzelmet eredményezett, 4-5 egység fél perc alatt kilövi az ellenséges Commandert. Az aeon szárazföldi egységeinek nagyobb a hatótávolsága, úgy vettem észre, pláne a T3 egysége lõ igen messze. Az UEF T3-as robotja némi "lövészet után elpusztíthatatlan, brutál erõsen lõ, s elég nagy távra. Kettõ három eldönti a csatát.
Nincs egyértelmû favorit, mind játszható, én is nemsokára aeon 1v1 meccseket nyomok ....
Zoli: azt tudom, hogy serára korlátoz - a map editorral kapcsolatban kérdeztem! Kösz a linkeket! Sajnos AI-ba még nem ártottam bele magam, de ha jól láttam, minden egység "tervrajzában" szerepel az, hogy mennyire akarják lelõni, és megépíteni...
False: a serának nincs valami regeneration fieldje? vagy ez csak a kiegészítõimben szerepel?
MoDef MoStorage mód használata nálam azt eredményezi, hogy seraphim computer csak áll egyhelyben és a többi faj computere meg dolgozik ahogy szokott.
Á, attól van? Köszönöm! Ez esetben bedolgozom a többi modba, hátha akkor rendben lesz.
Vannak e még alien nacionhoz hasonló plussz egységmodok? Nagyon tetszik hogy lehet variálni mivel támadhatok vagy védekezhetek. És tényleg jól látom hogy seraphim nem kap semmit attól a módtól?
Mi ezeket használjuk mind - valamelyiket a gamedata, valamelyiket a mods könyvtárba kell pakolni, a maps-ba pedig a térképeket. Ha tetszik, játssz velünk multiplayer lan-ban!
http://normal.eqnet.hu/cucc/FA/
Frissítgetem rendesen, a modef-problémát kell megoldanom legközelebb. Igen, a sera eléggé el van hanyagolva, kapott is tõlem pár pluszt... :)
Normal szeretném megkérdezni, hogy kell új egységet létrehozni új tulajdonságokkal? Érdekel hogyan csinálod.
Az újakban nem vagyok biztos, mert ahhoz 3d modellezni is kell, de az .scd fileok egyszerû, tömörítés nélküli zipek, Total Commandernél enter, és bennük vagy. Vigyázz, az eredetin semmit se módosíts, mert sync errorral nem tudsz majd játszani!
Általában az units könyvtárban találof ez egységeket leíró adatokat. Téged a .lua és .bp érdekel. Sok modolt egységet néztem meg, ez a link is segít: http://supcom.wikia.com/wiki/Blueprint
Utána egyszerûen átmásoltam a mod megfelelõ könyvtárába az eredeti egységet, ami a blackops esetén felülírja, ha ugyanazon a néven hagyod - ha adsz neki másikat, általában beteszi újnak.
Ha megtennéd, hogy a linkemen levõ modokat kipróbálod, és rámutatsz hiányosságaira, illetve a fölösleges egységekre, hálám. :)
ha tetszik ez az új, akcióorientált játékstílus, akkor kérlek, ne csak a fejlesztésbe, de a hálózati játékba is csatlakozz!
Köszönöm!
No, frissítettem a linkemen a Modef Mostoragét. Nem cizelláltam túl, csak kiszedtem belõle az AI-módosító könyvtárakat - így a 3 régi faj AI nem építi az új cuccokat belõle, viszont a Seraphim AI ismét mûködik.
Kösz a segítséget!
Normal kipróbáltam tegnap a modcsomagod, tényleg ilyen gyorsan építkezik commander? Valahogy cheat számomra, mert a computer nem ilyen iramban fejlõdik.
Ma este tesztelek majd supcom modot forgedA alatt hogy quantum kapu teleport funkcióval, de a tactical nuke mode szépen megy. Folyamatosan lõtte az ellent, öröm volt látni. Nem kellett irányítanom célzással.
Modef Mostorage egy lényeges dolgot vesz ki, template használhatatlan vele.
Fawcet: A gépi ellenfelet csak üde színfoltnak használjuk, leginkább egymás gerillakommanderét kell elkapni. A commander fejlesztések is csaknem mind ingyenesek. Általában teleport+resource+tech4-en szoktuk használni.
Az ötlet valóban egy cheat modból jöttde az annyira túl volt turbózva, hogy a commander sereg nélkül erõsebb volt, mint bázissal. Ezért állítgattuk lejjebb, míg jó nem lett - így már nem ugrálhatsz, mindenhová experimentalokat építgetve. Kell egy-két szilárd nyersanyagbázis, amit meg is kell tudni védeni, nagyon sok múlik a stealth-radar harcon, különben belefuthatsz valami csúnyába. Minden gyorsabban történik, és ha nem alkalmazkodsz mindig a hirtelen stratégiaváltásokhoz, könnyen BUMM lesz belõle. Játszunk párban gép ellen, hogy legyen idõ stratégiákat kipróbálni, egymás ellen, és (bár ez egy hiányos csapatbeállításnak köszönhetõ) egymás ellen, s közben a gépi Aix is szórja ránk az áldást.
No, lényeg a lényeg, olyan, mintha egy új játékkal játszanék. :D
A template az airstaging tech3-as épületek miatt tûnhet használhatatlannak. Építs fel egyet, majd reclamationozzad - alatta vannak más épületek! Óvatosan kell kiválasztani, és menni fog a template is.
ha nem a fenti dologgal találkoztál, kérlek írd le.
Supreme Commmander 2-rõl, és Demigodról fejlesztõi napló(Sorian, aki a Sorian AI-eket csinálta, az) http://soriandev.blogspot.com/
Félek, hogy a 2-t tönkreteszik. De meglátjuk...
Fiúk, tudja valaki, hogy hogyan lehet lekérdezni a statisztikákat, pl. mennyi costum, vagy 1v1 Aeon,UEF játékot nyomattam eddig, vagy marad az idõnként frissülõ GPGNet nyilvántartás?
Nem fontos, csak mintha nem lenne pontos a kimutatás, vagy én vagyok homály ezekhez a dolgokhoz ....
ÚJ SupCom 2 képek, videók: hardwired_kepek hardwired_video Nagyon durván néz ki, remélem elég lesz a directx9 es kari, nem kell neki directx 11-et támogató.
A dev vid már volt e3-on vagy gc-n, fene se tudja már. Egyébként meg visszalépés a 2 az 1-hez képest.
Ugyanaz a pálya, csak éppen annyi a különbség, hogy CT magyaráz, és más dolgokat is mond, ja és még annyi a különbség, hogy nagy felbontásban láthatod(jobban látod az egységek kidolgozottságát)
Másnak is vacak mostanában a GPGNet, vagy vegyek megint egy új gépet?
Gyereke, hangyaboyt szeretném barátnak jelölni, hogy kell ezt csinálni?
Bocs ha láma vagyok, most csatáztam vele, eddig azt sem tudtam, hogy létezik .....
Bocs fiúk, tán' nehezet kértem.
Tudom, ennyi idõ alatt bárki megtanulhatta volna, hogy milyen módon lehet barátnak jelölni valakit .... na nekem nem megy ... vén fasz 48 éves , na nekem lövésem sincs ....
Ha van valakinek ötlete, megköszönném, talán nem olyan nagy kihívás , s nekem fontos.
A játékosok listáján jobb gomb, és add friend, vagy a chatbe beírod, hogy: /friend, vagy /finvite és a játékos neve /? a beírható parancsok listája
hali felraktam a játékot minden jól mûködött, kiléptem és most akartam folytatni, de ha zoomolok akkor eltûnik az egér és csak a kamerát tudom forgatni vele, ha kizoomolok akkor meg megy rendesen. ez mitõl lehet?
elõre is köszi
szerk: most meg megint jó..érdekes...
Fiúk, mi az a Sudoku games, hogy kell azt mûvelni?
ez hogy kapcsolódik a supcomhoz? :) a suduku egy ázsai eredetû logikai játék, amit manapság nagy divat pc-re átvinni. A lényege, hogy egy 9x9-es négyzetrácsba 1-9 a számjegyeket írnak szétszórva, és azt ki kell egészíteni, úgy hogy soronként és oszloponként nem lehet kétszer ugyanaz a számjegy.. tehát 1-9-ig mindennek kell szerepelnie
Szia Pet, regen nem voltal a GPGnet-en es ott van egy beepitett Sodoku jatek azoknak akik mar nem birjak az SC-t vagy a FA-t.... Probaljak tartani a letszamot...
Csak látom néhány játékosnál, hogy a sudoku-t adott idõ alatt teljesítette, s ez megjelenik az eredményei között, s nekem sincs lövésem errõl, hogy hogyan kapcsolódik ez a SuppComhoz, azért kérdeztem ...
Elég extrém ötlet, biztos nem azért fogok csatlakozni egy stratégiai játék szerverére, hogy egy egyébként ingyenes, vagy online játékot görcsöljek ....
Szia! Jaja mostmár valami nekem is rémlik, csak elfejetkeztem róla.
Játékos, nem nyomulok.. amúgy azért néztem a gpgnet fórumot és láttam hogy kiadtak egy beta patchet egy fél éve kb. Gondoltam ha kiadják a véglegest akkor felrakom a játékot hogy megnézegessem mi változott. De látom ebbõl se lesz semmi, mert a beta patch más játékok esetében azt jelenti hogy 1-2 hét múlva kiadják a véglegest. Itt viszont szerintem a supcom fejlesztõi támogatásának ezekszerint vége, a vásárlók meg mint már láttuk korábbi hozzáállásukból le vannak szarva.
Lassulás miatt nem igazán jön be mostanság a Supreme, pedig elég jó játék lenne komoly optimalizálással. Generals Zero Hour modokkal tolok mert ott legalább nem fogja úgy vissza a gépet.
Azert eleg kellemes idotoltes volt addig amig jatszottal... en sem jatszom vele mar vagy 3 honapja de ha az SC2 fele annyi ideig fog lekotni mint az 1 elegedett leszek....
mivel tök ugyanaz a motor mint az sc1 ezért bizonyára el fog futni ugyanazon a gépen is szerintem elég egyértelmû hogy az sc2 nem több, mint az sc1 motorja, plussz egy sokkal primitívebb játékmechanizmus amivel rá lehet erõszakolni xboxra is a stratégiát egyszerûen mivel mûbalhéznak hogy nem sikerült üzletileg jól az sc1, ugyanis nem kell senkinek, lewarezolják pcn blalbalba... akkor majd most jól odabasznak, és xboxra fejlesztenek egy primkó de piacképest szart
ahelyett hogy az sc1-et normálisan támogatták volna, normális lobbyrendszert, patchelést stb.-lett volna akkor talán nem néhányezer ember kínlódna csak vele