Na látom már van béta.Be s van állítvan,nemsoká lejön. NÉGY ÉS FÉL ÓRRAA?? b+!Mindegy.Leszedem majd hozzá a sok bisz-baszt,patch hekk meg mittomén mi,és majd gémelek.Multizni csak hamachin lehet,v a gémben is lehet szerverekt keresni és játszani??
Na van szerver?
Nekem a multi alatt csak a GPGNet van, az meg ugye az eredeti azoknak akik bejutottak a bétába. A hamaci pedig lanon megy nem? Arra én nem tudtam rámenni csak a skirmis-re....
Megcsináltam ezt a hamacit , Téged látlak is, viszont nem értem hogy mûködik ez az egész.:)
ha megy hamachi akkor az egy lan-t szimulál gyk, ergo akik fentvanak egy hamachi networkon azok látják egymást lan-on igy lan-on lehet hostolni és joinolni :)
nah elvielg inditottam egy hostot, akinek van kedve probákozzon :) tüzfalon, outereken hasonlokon engedjétek át hamachi-t és supreme commandert is...
nah emgvolt elsõ game igaz elhalálozott egy alttab miatt :D de eégsz jó volt :) ha valaki esetleg akar jön akkor jöjjön fel a hamachi networkre :)
megvolt második menet is petko-val, ezt már legalább sikerült végigjáccani :) ha lenne még két jelentkezõ lehetne nyomni egy 2v2-t is, bár nem tul nagy a lelkesedés itt látom :/
Pls!!! Valaki írja már le hogy mekkora a gépigénye! Visszaolvastam de nem találtam! Elõre is kök!
Lelkesedés az van csak gép nincs mert én játszanék csak nagyon akad, remélem ez a betaverzió miatt van .Szal ha lesz egész akkor játszunk.Csak gyõzzük kivárni.
sajnos azthittem a printscreen menti a dolgot, de kiderült hogy ctrl+f a billentyûkombináció a crackes dolgot megnézem hogy kell e csinálni, és ha kell szépen akkor megcsinálom az új verzióhoz és berakom ide nektek
Nem nagyon. Nekem ez a repülõs repair dolog elõsre még nem ment, rászálltak a repcsik és miután feltöltõdtek, nem szálltak ki onnan. Unlodad gombot pedig nyomkodtam bõszen.
Please note you can check out the game's readme, located by default at C:\Program Files\THQ\Gas Powered Games\Beta\Supreme Commander. Beta 30 is the result of a full integration from the game's main development branch, reflecting many changes to the game's code base. Only the highlights are included here. Updated installer to adjust how DirectX and .NET 2.0 frameworks are installed. Bumped the unit cap default from 250 to 500. Fixed games not able to start when players added above number of slots. Adjusted code to reduce number of GAL exceptions. Adjusted code for better detection and debugging of desyncs. Several color, prop, texture, normal map and effects adjustments throughout the game. Several small balance and tuning tweaks. Adjusted automatching lobby to keep person joining an auto-match from launching game incorrectly. Adjusted ability for players to cancel an automatch search. Various fixes for GPGNet chat issues, including crash when attempting to post an HTML link. Fixed bug where units would get an unpause event when selected. Swapped out placeholders for Aeon units where needed. Removed the economy checks for units that don't need them. Changed Defense tab to Unit Color and updated description. Added new entry for Defense/Unit Color Toggle change Animation fixes for UEF engineers, mobile AA units, tanks, sonar and strategic missile launchers. Made flag to show intel radius of unit when selected be blueprint-driven rather than if the unit is mobile or not. Fixed unbuildable mass markers where necessary. Various fixes to main menu; ESC no longer brings up menu when loading. Fixed commanders so they cannot be given via diplomacy. Fixed world scroll when pushing mouse to edges of screen. Fixed depth problem with bitmap combos. Don't allow SetFocusArmy unless you are an observer, out of the game, or cheats are enabled. Fixed lod1 for mobile heavy artillery units. Gunships (and other units) will now fire at Aeon torpedo launchers properly. Fatboy can now repair/refuel T3 air units. You can no longer get double penalized for 'stacking' CDR teleports. Aeon CDRs (and other beam weapons) now play the 'Fire' sound. Broke out toggle buttons for intel, production, radar, stealth, and cloaking. Non construction pause buttons disappear when a unit is upgrading, but come back if an upgrade stops. Fixed size and collision box of Aeon shield generators. Fixed UEF Amphibious Tank selection box Cybran Tactical missile cleanup and fixes -- removed all the versions that were not being used; fixed the split trajectory, so it actually forks in the direction of its velocity; fixed the varied damage issues. Anti-nukes will now use up a missile when they fire. Enabled weapons on gunships while transporting units. Made Aeon CDR's shield visible when you upgrade it to the heavy shield. Switched some toggle buttons to the proper type. Minor fixes to the MonkeyLord’s beam weapon and its movement. Fixed MonkeyLord main gun snapping when target is killed. MonkeyLord and Colossus: If you give them an attack order when their beam is on, they'll sweep to attack that target instead of stopping and restarting the beam. Additional fixes and updates of various types. Errata: The readme included in Beta 30 incorrectly lists the release notes as being specific to Beta 29, which was an internal-only designation.
9600 256 MB DDR 768 MB DDR RAM AMD Atholn XP 2400=Minden a lehetõ legkisebben=JÁTSZHATATLAN!!!
Az elején még csak-csak elmegy szépen 10 min múlva már siralmas az egész
BTW ki volt az a nem normális idióta,aki kitalálta azt,hogy a Land Factoryban a 3. szinten az Engineer tud olyan ápíteni,hogy Duke.Olyan batár nagy épület 1 milla olyan enegia meg 100e olyan mass kell hozzá,és az elkészülési ideje 67:30!!!!!!!
ezért hívják bétának... egyébként meg a 9600 már nem nagy szám manapság..
az építési dologgal meg olvass vissza, van pár tipp
Tényleg lehet arról tudni valamit, hogy ez mennyire támogatja a 2 magos procikat?
Figyelj Berlinboy én szüleim gépén(athlon 2200xp, 512mb ddr, INTEGRÁLT vga 128mb directx 9-es[Geforce 6100 chipset], shared memória) játszottam este emberek ellen,és a net volt a kényes pont, kizoomoolva igényel a legkevesebb memóriát, egyebet,így ha belassul, akkor ki kell zoomolni, a játék sebességét levenni, és küldeni az ellenre az egységeidet :) al.t meg nem szabad berakni mert zabáléja a procit, memóriát
hát kéne, csak az új verzióhoz meg kéne csinálni hogy lehessen multiba nyomni épp dolgozunk rajta, de van valami gond, mert valami bugot vagy védelmet beleraktak és nem enged hostolni... még próbálkozok
2.7-re felupdatelve sárga lesz a main menu, és nem tudok tovább lépni... :/ Valaki tapasztalt ilyet?
mi lesz szerintem addig amíg nem jön ki a crack játszunk a 2.7 tel
Megvan. A megoldás az, hogy a documents and settingsbe kirak egy könyvtárat bele a replayeket meg a game.prefs filet. Na utóbbit töröltem és megjavult.
valaki game?
2.7 ?
ha külön folderbe installálom a 2.7 et és az updatelt 3.0 at akkor nem akad össze, ha mindíg kicserélem a c?\doc&sett\felhnev\local settings\application data\gaspowered könyvtárat az adott verziósra?
jaja 2.7
telepíti(egyébként a patchelés rohadt sokáig tart 3.0 ra)
ugynézki nem lesz mostanában 30 hoz crack szerûség... ezek a szemetek az exeben írták át hogy ne menjen, ugyhogy szopás ha multizni akarunk marad egyenlõre a 27 es
menj fel hamacsira
örüljünk, hogy 2.0 után nem nyúltak bele, csak 3.0 nál szedték ki
na lesz jó kis 2on2 :)
hát azért basszák meg, csomóan a hivatalos forumon is irták hogy kell és csomóan már azt hitték hogy ez hivatalos módosítás hogy lehessen skirmishben is tesztelni azért van bõven csiszolni való a gamen, de ezeknek is csak ehhez van eszük hogy kibasszanak azzal a néhány szerencsétlennel aki próbálgatná a gamet
Micsoda szemetek, hogy levédik a ZÁRT bétajukat hogy ne lehessen megcrackelni, es ne jatszon a fel vilag a honapok mulva megjeleno jatekukkal INGYEN. SZEMETSEG!!
csak a gond hogy kurvára nem zárt a beta, hanem olyan open amiért fizetsz hogy te is tesztelhesd nekik a játékukat másrésztõl csomó hivatalos betas is ezzel tesztelte az ai meg a skirmish modot, és azok még bugreportot is küldözgettek nekik.. szóval a hozzáállással van a baj hogy ezeknek is ez a legnagyobb problémája hogy néhány ember próbálgatja, teszteli nekik a játékot, növeli a hírnevét, ahelyett hogy a játékot fejlesztenék Ha meg feltéve fizetnék egy hivatalos fileplanetes kulcsér akkor se mennék szarra se vele, mert mivan ha a haverjaimmal akarom tesztelni, nem random külföldiekkel.
nekem ebbõl fakadóan semmi morális gátlásom nincs hogy kipróbáljam, fõként az nézve hogy ha mo. on egyébként is ha megjelenik 10x annyi jövedelemmegterhelés megvenni mint isten országában
Hmm es te aktivan kozremukodsz a "tesztelesben"? Azaz kuldesz pl bugreportokat, vagy valtoztatasi tanacsokat a betat illetoen? Ez nem arra lett csinalva hogy te otthon "tesztelgesd" (jatszal) a haverokkal, mert arra majd lesz a full jatek. Eddig en azt hittem ez egy multiplayer beta, meg mindig nem ertem a felhaborodasod amiert nincs benne singleplayer skirmish.