ja + nukeot is építettem, kb 2/3 ig épült fel, kár hogy nem lehetet elmenteni viszont a medium a.l. lassan terjeszkedik metal exactorok terén nekem 30 volt kb neki meg 15(20*20 as map, az átlós map) Na mondjuk a metalt megosztottam neki(ha maxon van a tárolómennyiséged, akkor átutalja a termelésnek azt a százalékát, amit beállítottál)
hamacsit töltsd le (keress vissza a fórumban)
Valakinek akinek dual coreja, 1,5 GB ramja van, a nézze már meg hogy 2vs2 ben 3vs3 ban szaggat-e neki a.l-lel
zsolo, rakd fel a 30 perces monkeylordos replayt valahová
Én már csak sárdobálás címszó alatt fogok ide írogatni úgy látom...
1. a kérdésre, hogy mit várok bétától: Koncepcionálisan összerakott koherens gémet, amiben a változtatások az egységek adatainak +/- 5%-os buherálása lesz a végleges elõtt.
2. nem tudom hova tenni ezeket az egység bónusz dolgokat, kifejezetten megfoghatatlan, hogy egy 3-as szintû technikailag elvileg kiforrott cucc profitál egy tehcnikailag alacsony szintû épület közelségébõl... Ha már mindenáron akartak bele ilyet rakni, akkor miért nem lehet a nyersanyag disztribúciót valamilyen látható csatornán megvalósítani, és akkor legyen veszteség nagyobb távolságok esetén. Ennek még a játékmenet szempontjából is több értelme van. Nem hiszem, hogyha valaki odáig jut, hogy az ellenfél bázisában a fúziós erõmûig elér, akkor az energia raktárakat kezdi el lelõni, és nem a fúzióst. Egy vezeték megrongálása viszont a bázistól távol is megtörténhet, sõt arra kényszerítheti a játékost, hogy megvédje a startégiailag fontosabb útvonalakat, elosztókat.
3. a védelmet nem igazán lehet védelemnek nevezni. Gyakorlatilag nincs meg az a koncepció, hogy oda építünk egy drágább üteget, ahol az profitálhat a domborzat adottságaiból. A védelem általában arról szól, hogy kevesebb nyersanyagból mindenféle helyzeti elõnyt kihasználva tud eredményes lenni. Mindennek az ára a helyhez kötöttség. Most amikor megtámadom a gépet látszik, hogy az ütegtornyokból építi a kerítést, és már az alap szintû ütegek olyan tûzerõt képvislenek, hogy még a 3-as szintû egységek is elhullanak -.-
4. a repülõk valami hihetetlen módon csak megadott egységekre lõhetnek. Agyament dolog, hogy egy vadászrepülõ nem tud földi célpontokra lõni. Oké ne tudjon alap szinten, de hogy a legmagasabb szinten se!!! Ugyanez a nonszensz dolog figyelhetõ meg a földi rakétás egységeknél.
Csak egy kérdés a végére... Ha ez a játék a globális stratégiáról szól, akkor miért nem lehet egy összesített felületen látni, hogy mely gyárak mely egységeke gyártják ???
nekem , dual core-om van, de csak 1 GB/ddr2-es :P én nem értem azt hogy, építettem, két nuke elhárítót is, jön a nuke, és felrobban a bázisom..................... nem értem hogy tudnám, felrobbantani, pedig.......ááh idegesítõ, bezzeg neki mûködik a nuke elhárító, ( volt benne nuke elhárító rakéta, azt hiszem szám szerint 4 az 1-ikben, és hatókörében is benne volt... )
igen, repülõk..... építettem tech 2-es bombázót, és az istennek se akar, földi egységet bombázni.....remélem, a teljesben ,lesz 1 jópár változtatás
Hát késõ...tegnap játszottm még1et szal az már nincs meg, de eddigi tapasztalataim alapján a gép mindíg ugyanúgy játszik....szal lejátszok egy rövid easy-vel és tuti jön majd :)
Nah megszületett az új replay, ezúttal 1 óra és 9 perc, de most nem azért fejeztem be mert sztszedtek, hanem mert iszonyatosan akadt már. Ugyanúgy jött a 30.percben a monkeylord, csak mostmár megfelelõ volt a fogadtatás :). Érdeklõdõk erre fáradjanak :)
CSak pár órát lesz fent, legkésõbb este leszedem.
hmm, felpeccseltem, a menû jó, amikor smirmishbe kilehet választani az ai-t meg minden az nem tetszik
játszok mediumon, 1-2 dolgo megváltozott .okok . 32 perc körül járok és, jön 1 monkeylord.......... de vmi más volt a neve, vmi kaka, mondom ez tiszta szar, így nem lehet játszani, hogy már az elején lerushol..... a 20-as verzió jobb volt én sztem remélem a teljesben nem így lesz hogy, már félóránál, lehet készülõdni az exit-re
Rendesen fel kell készülni...nézd meg a replayem, valamikor a 20. perc környékén már majdnem kész volt az a védelmem ami a játék végiég kísért :)
jó kis game lehetett amúgy nem akartál támadni?:D:D meg, nem tom te megnézted-e,de amikor már ment a monkeylordocska, akkor már ugye építtte a következõt,és az amikor kész lett, az beakadt!!! :D nem mozdult, még azelõtt volt kész hogy a 2. gunship, ment.... :D
Nem néztem vissza. Nem nem akartam támadni, nuke-al akartam kivégezni. Az az igazság, hogy eddig fél óráknál többet nem játszottam még és kíváncsi voltam miket tud ez a népség. Meg egyébként is defenzív emberke vagyok. Szeretem jól felépíteni a "gazdaságot" mielõtt megyek támadni. És ha már támadás van akkor szeretem a nagy csatákat, ahol nem annyi hogy megyek és elsöpröm, hanem túléli, õ is jön, tehát a hosszú kemény meccseket szeretem...Nem a 10 perces rushot. Visszanéztem egy korábbi replayt (ott lestem el hogy nyomja a gép). Ha nagyon akarnék akkor simán bemehetnék kinyírni...nagyon sokáig nicns katonai egysége, énmeg legyárthatok egy csomó elsõ szintût azt rush. De mi ebben az élvezet? Mi ebben a taktika/stratégia? :)
hehe én is inkább így csinálom, hogy 'felépítem a gazdaságot' és aztán kezdek bele a támadásba de amúgy jó kis védelem volt ;) én még mindig nem értem, azt az épület support dolgot, látttam hogy tettél pow generatort, a legelsõ shield gen. mellé, nem tom mit supportolt, de a monkeylord ugyan úgy leszedte, mintha nem lett volna ott generator
meg, sztem,tök rossz hogy a nagy egyégeket, átnevezi, pl a monkeylord-nak más volt a neve, nekem ez nem tetszik
Ha generátort raksz mellé akkor az energiaigénye csökken!
Azt nem néztem még, hogy számít e ha nagyobb generátort rakok mellé....
Attól erõsebb nem lesz a pajzs, csak kevesebbet fogyaszt....ami lényeges....nemtudom meddig nézted, de a végén már 3 vagy 4 3as szintû generátorom vol, mert akkora volt az energiaigény...
Azért raktam a mass csinálót is generátor mellé, hogy kevesebbet egyen...
Azu egység kevesebbe klerülnek... azt néztem, hogy a kis generátorok 1 ponttal csökkentik az energiaszükségletet....
Egyébként nekem egy dolog hiányzik: Az áram csak úgy a levegõben halad, miért nincsenek vezetékek? :D Milyen poén lenne má, ha a monkeylord vezetéket húzna maga után, igaz tuti van UPS-e, de akkor lézerágyú melett szerintem az nem tart soká
Egyébként nekem tuti ez az "emberekbõl megmaradt faction" (mittomén mi a neve, kék logó) lesz a kedvencem a pajzsgenerátorok miatt...nagyon tutik :). A az exp egysége meg nagyon durva...saját pajzs, egységet gyárt, BB ágyú...
Egyébként érdekes, nemegészen értem a logikáját, arra tudok gondolni, hogy mivel így közvetlenül össze van kötve kisebb az energiaveszteség (szállításnál), és ezért "csökken" az energiaigény :)
:):) , hmm megnézem majd akkor, mert dirket figyeltem, land factory melleé építettem, 3. meg 1es szintû generatorokat, de nem nagyon láttam hogy csökkent volna, de ez 20-asba volt, majd megnézem itt is én most a 'zöld'ekre vagyok rá kattanva, a Galactic Colossus miatt :D de amúgy nekem még a pirosak a kedvenceim :P , nem hiába monkeylord fan vagyok :D , nah meg Galactic Colossus =D
jövõhéten, játszhatnánk lanba! ha lenne kedved ?!
Mi ez a galactic colossus? ideje megkukkantanom...
Szívesen lanoznék, de sajnos nem fog menni, mert kolihálón vagyok, proxy mögött...
a GC -az a zöldeknél van, nem tom a frakció nevét, és sztem ez a legerõsebb , a monkey, és a fatoy, közül, 240 000 -élettel, és sztem nagyon erõs fegyverrel, hát öhm... nagyon erõs sztem
Megnéztem, tényleg nagyon tuti! De maga a népség nem tetszik, maradok a kékeknél :)
végignéztem a replayodat az elsõ monkelordig és a következõ hibákat szûrtem le a játékodban: -a mass exactorokhoz 4 irányban(Észak ,Dél,Kelet,Nyugat[ahol kapcsolódok az exactorhoz]) rakjál mass storegokat, 4 már az elsõ szintûnél 1 et növel, én 1 tech1-es engineert mindíg erre ütemezek, egy másikat meg energy tárolóra -ennek kapcsán vettem észre hogy rengeteg masst elpazarolsz az alacsony tároló kapacitásod miatt, illetve amiatt mert össz vissz 3-4 gyárad volt mikor a monkeylord beért a védelmedhez, ami igen kevés 4-4 fajtánként ilyen szinten(idõben) már minimum(ne feledd itt sok egységgel kell védekezned, illetve támadnod[kivéve experimentel unitok esetében]) -a gyáraidban pedig néha elfelejtesz termelni, pedig könnyû építési sorrendet(building queue-t) beállítani: shift + click 5 ctrl + click 50, és ugye a gyárak fejlesztése elõtt beállíthatod akár ezt is. -az easy gép már a közepétõl több energiát, masst termelt, így nem csoda hogy legyõzõtt, ez a játék erõforrás-termelési versenybõl is áll -tüzérséget is keményen kell építeni -dragoon teeth-et használd,nem experimental unitok ellen jó az ellenség terelésére -a bázisodat is, ne csak az elõretolt állásaidat védd be repülõk ellen(statikus védelemmel), 1 nagy csapatszállítót 3-4 2-es szintû légvédelem tud lelõni, és ha le tud szállni, akkor a távolságok miatt gáz van (mire odaérsz a földi erõiddel jelentõs veszteséget szenvedsz),a repülõid meg nem biztos hogy arra vannak éppen a járõrözés közben, fõleg nem tech1 es interceptorokkal
a védelmed viszont tetszett, a mobil rakétakilövõid nyírták ki az elsõ monkeylordot nagy részben
én észrevettem a játékomon, hogy mindig ott szúrom el, hogy a commanderemet, kilövik, és vége a játéknak ( így van beállítva ) addig nem jutokel vagyis nincs eszembe hogy kaput csináljak, és csináljak, commandert, pedig lehet hogy ezzel megúsznám :S:S
energiatermelõ mellé energy storage: nõ a termelés fém termelõ mellé metal storage: nõ a termelés energiából fémet konvertáló(mass converter?) mellé energiatermelõ: csökken a szügséges energia a mass converternél(3-as erõmû, 2 es converterhez 1500 energia helyett 1000 kb) gyárak mellé energiatermelõk: csökkenti a gyártáshoz szükséges energiamennyiséget.
gyárak mellé ???: csökkenti a gyártáshoz szükséges fémmennyiséget????
ha megnézed az én replayeimet, én amint lehet folyamatosaqn base commandereket építek, legutolsó játékomnál volt vagy 16 :) ma 08:18 #562
1 base commander lehet hogyha felrobban, akkor teljesen kinyír egy monkeylordot?
még egy hiba: legalább középen a mass spotokat zargasd néha, csak úgy a látszat kedvéért, hogy nem csak nuke-kal akarsz nyerni :)
Akkor reagálok rá: a mass exactorokhoz 4 irányban(Észak ,Dél,Kelet,Nyugat[ahol kapcsolódok az exactorhoz]) rakjál mass storegokat, 4 már az elsõ szintûnél 1 et növel, én 1 tech1-es engineert mindíg erre ütemezek, egy másikat meg energy tárolóra Ha végignézted volna akkor láttad volna, hogy a vége felé mikor szükségem volt arra, hogy legyen raktáron akkor épitgettem storage-okat, akkoriban teljesen felesleges volt, ennyi erõvel a végtelenségig lehetne storage-ot építeni, mert úgyis +-ba termelek. Egyszerûen úgy építkezek/termelek mindíg, hogy +ban maradjak...ennyi. Arra nem lehet hagyatkozni, hogy felhalmozok sokat, mert annyifelé képtelenség figyelni, hogy védelmet, gyárakat, egységeket, meg még storage-okat is építgessek, és egyébként is ha minuszba kerülök akkor nem kicsit leszek minuszba és akkor az a storage már nem oszt nem szoroz.(Ez a következõhöz is tartozik)
ennek kapcsán vettem észre hogy rengeteg masst elpazarolsz az alacsony tároló kapacitásod miatt, illetve amiatt mert össz vissz 3-4 gyárad volt mikor a monkeylord beért a védelmedhez, ami igen kevés Miért lenne kevés? Sose lesz annyi nyersanyagod, hogy egyszerre tudjál gyártani 4+ gyárban egyszerre, +pajzsok, +építkezések.
gyáraidban pedig néha elfelejtesz termelni, pedig könnyû építési sorrendet(building queue-t) beállítani: shift + click 5 ctrl + click 50, és ugye a gyárak fejlesztése elõtt beállíthatod akár ezt is. Nem elfelejtek termelni, hanem dirket nem termelek, minek mikor ott az automata védelem? :) Viszont ezt a shift+click 5 dolgot nem értem. Hova kattintsak 5ször, vagy hol van 5ös gomb, vagy mi? gyárba fogom azt kattingatok a képre és rakja sorba megvan a building queue-m ha kell....
az easy gép már a közepétõl több energiát, masst termelt, így nem csoda hogy legyõzõtt, ez a játék erõforrás-termelési versenybõl is áll Nemtudom honann gondolod, hogy legyõzött... Engem nem gyõzött le. Leverhettem volna ha akartam volna. Az hogy többet termelt nem jelent semmit, ha egyszer nem jött semmivel.
tüzérséget is keményen kell építeni Ha végignézted volna láttad volna, hogy megtettem :)
dragoon teeth-et használd,nem experimental unitok ellen jó az ellenség terelésére Az meg mi?
a bázisodat is, ne csak az elõretolt állásaidat védd be repülõk ellen(statikus védelemmel), 1 nagy csapatszállítót 3-4 2-es szintû légvédelem tud lelõni, és ha le tud szállni, akkor a távolságok miatt gáz van (mire odaérsz a földi erõiddel jelentõs veszteséget szenvedsz),a repülõid meg nem biztos hogy arra vannak éppen a járõrözés közben, fõleg nem tech1 es interceptorokkal Valóban a légvédelem a gyenge pontom. Azért csak az elõretoltban van komoly légvédelem, mert a gép arról jön, és a 3-as szintûeknek van elég hatótávjuk...késõbb ez is bizonyított.
Egy dolgot nem veszel figyelembe: Alapvetõen ebben a játékban arra gyúrtam rá, hogy (jól kiismerve az easy AI-t) túléljem a 30. percben bekövetkezõ támadást. Utána pedig, hogy beássam magam és lenukeolhassam, mert az jó. Ez nem egy "valódi" helyzet ahol valóban komolyabban venném a dolgot, olyan taktikákat alkalmaztam amik az adott Ai !semlegesítésére! jók voltak, célom nem legyõzése volt, hanem, az hogy lássam mi rejlik a kékekben :). Mivel ahogy korábban is írtam, ez volt az elsõ meccsem ahol tudtam is csinálni valamit és nem csak legyalultak.
Mindenesetre köszönöm a tippeket, majd meglátom mennyire alkalmazhatóak a különbözõ AIk ellen.
Na megint szórakoztam vele, de ettõl az AI speeduptól sem lett jelentõsen jobb. Egy fél óra után így is játszhatatlan, annyi idõ alatt meg nemnagyon lehet befejezni. Egyszer már nagyonközel álltam hozzá, letéptem a fél bázisát, aztán ott elfogytak a támadó egységeim. Uccu vissza gyártani még. Na itt kezdett belassulni nagyon, illetve miközben 3fps-el próbáltam még tenni valamit, megjelent valami kibaszott nagy hajóval, és szétlõtte a fél bázisomat úgy, hogy teljes védelmem volt :D Hiába küldtem rá egy halom repülõt, csak a feléig tudták lelõni az energiáját, mire visszaért a saját bázisára a dokkba... Onnantól meg valahogy nem volt kedvem tovább tökölni 3fps-el. Még kipróbáltam 2x easy ai ellen is, de ott is ugyanugy elkezd akadni. Viszont ha pl lagoláskor minden mozdizható egységemet kiküldöm rá, és persze odavesznek, meg tõle is egy rakat, akkor úgy 5 percre még rendbejön a dolog, de aztán megint rákezd a lagolásra.
Kisérleteztem a gyártható cuccokkal is, meg stratégiákkal. Itt egy kép arról, hogy a power genek hogyan csatlakoznak be a gyárakba:
Amint látható még a shield generatorba is becsatlakoznak, növelve az újratöltés sebességét. Ilyen shield cuccot amúgy érdemes építeni amint elérhetõ, nagyon hasznos. Viszont marhára vigyázni kell, mert egy ilyen power gen kilövése láncreakciót indíthat el, tehát egyet kilõnek és robban végig az összes. Szal rizikós õket egymás mellé építeni. Fõleg a nagyobb reactorok bazinagy károkat tudnak okozni, ha felrobbannak. Úgy vettem észre, hogy a 3. féle faction generátorai viszont nem robbannak fel igy láncoltan. Csak az az egy, amit kilõ az ember.
Plusz rájöttem arra is, hogy pl a naval yard gyorsabban gyárt egységet, ha melléküldök pár engineert. Tehát becsatlakoznak a gyártásba. Természetesen ha tech3 egységet gyártasz, tech3 engineerek is kellenek. A kék faction tech3 titanjai valami hihetetlen szarok. Az ellenségnek van valami missile turretje, ami egy-egy lövéssel leszedegette nekem õket, pedig mentem vagy 20-al. A tech3 gunshipek nem rosszak, de a bomber még jobb :) Egy bombájával kiiktatja a legtöbb épületet, és nem is nagyon fogy ki. Csak akkro van gond, ha légvédelembe ütközik, mert az egy lövéssel leszedi. Szinte nincs armorja. Viszont csapatosan villámtámadásokra nagyon jó, le lehet tépni vele a fél báziást. Persze mindnek elsõre célpontot kell megadni, mert miután egy bombát ledobtak, úgyis lelövik õket. Meg az a baj, hogy kurva sokáig épülnek, szal érdemes az air factoryt megtámogatni power genekkel rendesen.
Odáig viszont egyszer sem jutottam el még, hogy a tech3 naval unitokat kipróbáljam... olyan lassan épülnek, még 4 engineer beavatkozásával is, hogy bõven akad a game mire elkészül valami.
hmm, én nem rég játszottam és, nekem is akad :S de végig tudtam játszani, igaz gyõztem, de azis hozzá segített, hogy a két fatboy-ja ott ragadt, én meg nuke al, meg exp, gunship-el, és monkey-al, meg még 1 jó pár efgységgel lenyomtam, én arra jöttem rá hogy a exp. interkontinentális ágyó, nagy rossz, alig sebez ( alig találja el a célpontot) és marha sokat fogyaszt........
a fileplaneten osztogatnak public open beta kulcsokat, de elvileg már nem sokáig... én tegnap kaptam, de sajnos tök béna az a hivatalos gpgnet, nem lehet egy normális játékot összehozni mert folyton szétlaggol vagy szétesik az amerikai játékosokkal.. a 27 es directip meg hamachi még ennél sokkal jobb volt
hmm, ha van még kulcs akkor megnézhetnénk gpg netes verzsönben is majd :)
ezért, nem peccselük fel, 3.0ra :D , vagyis legalább én , még náha néha játszadozom a skirmishel, de ha sokan vagyunk, akkor lagg :S:S , bár amíg demo nem jön ki, addig úgy ahogy jó
nemtom én rmeénykedem azért hátha 3.0ban már megcsinálták a multis akadát meg desync-et :) de hát ha nincs jelentkezõ akkor nincs :/
Most végre be tudtam fejezni egy meccset az AI ellen :) Az 5nkm-es pályán voltam, én vs 1 turtle ai. Lenyomott mint szart, pedig én álltam nyerésre. Néhány artillery installációval, meg tech3 artillerykkel kipucoltam a térkép 4/5-érõl az AI-t, és már a fõ báziást bombáztam. Egyszercsak nekemjött egy ilyen baszottnagy pókkal. AZ a pók a fél térképen átment mint aki nem érez, semmi védelmem nem tudta megállítani... leszabta a bázisom nagy részét, meg szinte minden egységemet, mire szétlõttem. A maradék cuccal kicsit lassabb ütemben ugyan, de folytattam a bázisa bombázását. Alig maradt belõle valami, talán csak 2 gyár meg a hozzá tartozó power cuccok, mikor megint megjelent egy pók... esélyem nem volt.
huhhh, nah igen, Monkeylord-al vigyázni kell :P:P:P
Végre :D
hmm látom itt azért eljátszogattok vele, meg látom több mint 1órákat játszotok az lenne a kérdésem, hogy hogyan mert nekem 20-30 perc alatt 0-3fps re esik és így lehetetlen játszani ha tovább próbálkozok kb 40. percben meg újraindul a gép:( szóval hogy tudtok ti ezzel játszani milyen bealításba? vagy 3fps el nyomjátok:) 1ébként 2.7es verzióval próbálkoztam speed patch crack-el
5x5-ös mapon kell játszani 1db AI ellen. A végére már lassul valamennyit, de még játszható. Ha meg ujraindul a géped, az nem ennek a hibája.
1ébként nemtudjátok valahogy lehet forgatni a képernyõt? vagy a kezelõfelületet eltüntetni? csak áthelyezni tudtam oldalra de úgy mégzavaróbb:) túl kicsi a játéktér meg az nem tetszik (nagyon nem) hogy aprók az alap egységek kis foltok:) még 4x fsaa + 16x asf el se valami részletesek. igaz ez még csak beta szóval remélem fullba részletesebbek lesznek az egységek és lehetnének nagyobbak is. egyébként érdekes ez a beta nemtudom hogy kipróbáltátok-e de nálam a legrosszabb bealításokba és a legjobba + fsa stb tök ugyanúgy megy, szarul:) de közel ugyanannyi fps-el érdekes
Nos hát 2 easy AI ellen már az 5x5-ös map sem gut :) Egy az hogy elkezdett akadni, de két AI ugy kiterjeszkedett a mass lelõhelyekre, hogy tök lassan tudtam csak fejlõdni. Aztán mikor már épp a monkey-m 75%-ánál jártam, elkezdett artilleryzni... ilyen zöld bigyók hullottak a bázisra, semmit nem tudtam tenni ellene. Lenyomták az egész bázisom még mielõtt a monkey elkészült volna...
:P:P képzelem milyen jó lehet, multiba is nyomni:D , gondolom ott sem jobb, ha játszik vagy 3 ember, egy 20x20 km-es pályán,vagy nekünk az AI-miatt akad?!?!
hm, ma játszottam,medium ellen, 20x20as pályán, viszonylag nem akadt, azért mert levettem a grafot :) , igaz a víz hihetetlenül kontrasztos, kiflyt a szemem, de jó volt végül is, nem tom mitörtént, sztem a battleshipem kilõtte a commanderjét, vagy a 'védelmem' mert küldözgeetett commandert, ha jól láttam a front vonal nál azt a nagy pukkot :D , mindenesetre jó volt lehet felkéne tenni....halahova .... aki tud jó helyet szivesen feltöltöm a replayt, amúy valami 1 óra körül végeztem is 'vele'
anyira nem probáltam ki mert ugye nincs kivel..., amcsikal meg inkább msot nem jáccanék mert ha 100%ot fejlõdött a netkod velük akkoris lagzilajcsi lenne szvsz...