arra rájöttem hogy van alul a medál ikonos ranklist gomb, ott rákeresek a nevetekre, megnézem a profilt, és jobb klikk a profilon a névre és lehet friend listbe invitolni (offlineban is).. szóval veletek ketten így tettem de ahogy írtam ha gondoljátok folyamatosan fenntarthatnánk egy Hungary csatornát és akkor ott mindenki megtalálja a másikat
oks nekem jó :) elvielg ma én vagyok estig ha nem kezdek bele másba :)
Konkrétan hogy a rákba lehet ott kulcsot szerezni? Mert nekem azt irja, hogy subscriber kell legyen x dollárért, hogy joinolhassak a beta programba...
na gyertek már magyarok baszki ott a lobbyban csatornalistát lehuzzátok, select channel... és van egy "Hungary" nevû... csak 2-3 an vagyunk eddig
nekem tökéletesen megy a fileplanet fõoldalon levõ kulcsgeneraló... csak egy sima fileplanet accouint kell (nem elõfizetõs) aztán adja a kulcsot miután benyomsz néhány adatot
The 'black screen issue,' for advanced users only: The Nvidia ForceWare Network Access Manager, which sometimes comes installed with NForce chipset motherboards and similar products, is a significant culprit to these reports. If you have this installed, try uninstalling it and evaluating your beta performance. Typically, you can re-install this software from the CDs or DVDs that ship with your hardware. Please note that this is an unsupported suggestion and we do not warrant any increase in performance. Moreover, please refer to the Terms of Service and the EULA before attempting to modify your hardware and software configurations.
Oké akkor legyen valaki oly szives leforditani :)
A 'fekete képernyõs probléma' csak haladó felhasználóknak: Az Nvidia ForceWare hálózati elérés manager (Nvidia ForceWare Network Access Manager), amely az Nforce chipsetes alaplapok drivereivel installálódhat fel, egy fõ okozója ezeknek a problémáknak. Ha fel van installálva, szedd le és próbáld meg úgy a betat.
A többi már csak arról szól hogy az alaplap CD-jérõl visszarakhatod, meghogy nem vállalnak felelõsséget ha tönkreteszed a gépet.
Sziasztok!
Gabbbar néven fentvagyok. Ha valakinek lenne kedve játszani irjon!
Franc, ez nekem is fekete képernyõt csinál csak...
nick : deuvox
Sziasztok! Én informatikus vagyok foglalkozásomat tekintve és 2 gép is van itthon (1 asszonynak mert WoWozunk :) ), de egyik gépen sem akar elindulni ez a nyavaja (az 1-ik Nforce a másik VIA)...kinyirtam az antivirusomat a tüzfalat a routert, leszedtem az összes nyavaját ami akadályozhatná, de nem, nem és nem akar menni... a kép ugyan fekete de valami van a háttérben mert a kurzor néha "egér"-rõl "kéz"-é változik bizinyos poziciókon. Én azt gyanitom ez a GPG ami a háttérben lefagy, mert ha eleget ügyeskedem a CTR-ALT-DEL és az ALT-TAB nyomkodásával, akkor ki tudok lépni és akkor a háttérben már nem fut a GPG....sõt mikor visszalépek már kép is van egy "Trying to Connect" felirattal amire hiába nyomok nem történik semmi, pedig a gomb él és csak az "ESC"-re reagál.. kicsit el vagyok kenõdve mert ez volt a kedvenc RTS-em és pont errõl csúszok le kicsit.
Bocsi ha sokat irtam, de várom cálaszotokat, segitségeteket! Köszönöm
Az 5x5-ös pályán 1 Turtle AI ellen simán játszottam végig, különösebb lassulás nélkül. Néhány menü át lett rendezve az épületeknél, illetve mostmár van pl tech3 mass fabricator is. Több új egységet viszont nem vettem észre, esetleg még a land scout (az elsõ kasztnál), bár ezt nemtom volt e eddig is.
Az AI amúgy teszi a dolgát, viszont pl nem épített itt már agyba fõbe wall-okat. Ami egyébként eddig bugos volt, mert a végén még minden wall-t is egyesével szét kellett lõdözni a victoryhoz, hiába nem volt egy egysége se már.
A Titan robotok itt már nekem lõdöztek rakétákat is, szal nem csak a pulse fegyvereiket használták. A tech3 messzehordó artilleryjeit persze itt se sikerült készre építenem addig, amig apránként leszedtem az AI mindenét.. szal nem tudtam kipróbálni õket. Néhol viszont beleütköztem egy olyan bugba, hogy hiába adtam ki egy engineernek, hogy építsen valamit, az istennek sem volt hajlandó oda és azt letenni...
Amit még észrevettem, hogy sok egységnek bõvült az animációja, valamivel jobb lett a commanderek felrobbanása is, tehát a grafikán is dolgoztak még.
Ja és AI ellen ofkorsz nincs fekete képernyõ bug :)
Nekem is pont ez van. Én sem tudok ellene mit tenni, illetve csak annyit hogy skirmisht jászok a multi helyett. De az is jó:) Csak belassul nekem a vége fele:(
Ugye láttad a grafika minõségét. Pl nekem csont nélkül fut. Igaz nem is középkategóriás gépem van. Vedd le az árnyékokat valamint alapból fent van a 2-szeres FSAA azt is vedd le.
Egyébként mintha a játék inkább procilimitált lenne. Valamint olvastam olyat is, hogy dual core elõnyben.
egyébként ahogy én tapasztaltam nem igazán közvetlenül a grafika limites, hanem a cput eszi meg ha sok egység van, illetve ai. Multiba 3 an nyomtuk és nem igazán befolyásolja hogy milyen graf beallítás van (attól csak a scrollozás lesz lassabb, gyorsabb)... amikor viszont már elég sok egység van a terepen nekem fél percenként "impulzus" szerüen teljesen beállt másodpercekre, aztán utánna megint ment normálisan.
jah valszinû tényleg a sok egység nyirja ki, amikor az egységek jórésze lepucolodot a te kapituláciodal meg bucser egy jó adag egységének kiesésével rögtön visszatért a game élvezhetõ kategóriába...
csak nekem tünik úgy hogy az a piros faj cy.. sokkal erösebb mint a másik 2 ? Az egységei folyamatosan tüzelnek lézerrel és mindig találnak a másik 2 nek meg sajnos nem ((
Nah megnéztem még1x, és minden mediumon, egy ellenfél ellen 10< FPS-sel megy, ami szvsz megszokható, és nem zavaró... Az elõbbi szaggatásos kommenthez hozzátartozik, hogy 4 ellenféllel játszottem:)
Wháháhá a zöldekkel megcsináltam azt a böszme Flying Fortress-t....Hát ez nagyon vadállat, de sztem a fiúk túl sokszor nézték meg a függetlenség napját:) Hülye fejemmel az egységlimitet 100-ra tettem, így a Turtle AI szépen kiépítkezte magát, aztán se elõre, se hátra:S Mind1, megépült a Fortress, aztán beküldtem a bázisa közepébe rendet tenni. Öcsém, mekkorát robban ez...:D Lepucolta az egész bázisát, meg utána amilyen nyomot hagy:) Nagyon komoly lett az animácója is, ahogy felrobban! Közben majdnem kéász lett a Galactic "mech", de már nem tudtam kipróbálni:S Már elõre látom, milyen komoly partykat lehet majd nyomni, legalább nemunatkozok a vizsgaidõszakban:)
Naja. Sajnos ez szerintem is így van, hogy a második két faj extra építhetõ dolgai sokkal ütõsebbek. A kék logós faj experimental cuccai vagy semmit sem érnek, vagy csak bizonyos környezetbe, vagy lehetetlenül sokáig épülnek. A másik faj pókja, meg repülõ bizbasza viszont üt mint a váltóáram, és ha ki is nyírják, leszab maga körül mindent a robbanással, pont mint a commander.
Be kell másolni ugye a patch tartalmát a helyére, és utána elindítani még a patch.exe-t is. Utána lehet indítani a gamet, rendesen, gpgnet nélkül, és az eddig inaktív gombok, mint pl a skirmish is választható lesz. Nekem ott nem connectol semmit.
Nemtom, nem próbáltam. De valszeg ugyanugy feketét dob vele, hiszen ahhoz a részéhez nem nyúl ez a patch. Lényegében semmihez sem nyúl, csak a menüpontokat reaktiválja.
Valaki lenne olyan rendes, és leírná, hogy a milyen billentyûparancsok vannak a játékban?
Mert olvasom, hogy valaki azt is be tudja állítani, hogy ha az egységei két oldalról támadnak, akkor egyszerre érjenek a célponthoz, vagy hogy lehet alakzatokba rendezni az egységeket, de a legfontosabb ( ami azt hsizem, a StraCraft/Warcraft-okban volt elõször---> A+jobb egérkatt.), hogy melyik billel lehet olyan parancsot kiadni, hogy ahova kattintok, addig a pontig minden ellenséges egységet pusztítson el.
Mer olvastam, hogy a TA-ben is volt 1000 féle parancs, mindent a legapróbb mozzanatig be lehetett állítani...hát én úgy toltam végig, hogy egy bill. kombót sem tudtam:D Most viszont nem lenne rossz.,..
Na most a 3.8-ban eljutottam oda, hogy a pókos fajjal voltam, és megépítettem egy monkeylord-ot. Ez eddig is sikerült már, viszont ezzel mikor nekimentem az ellenség bázisának, akkor rámzavarta a commanderét, ami persze felrobbant. Viszont ebben a robbanásban a monkeylordom most egy 1hp-nyit se sérült... ami így vicces volt, mert sérülés nélkül végiggyalultam vele a térképet, de ha ellenem jön egy ilyen, akkor Az elõzõ verzióban a commander robbanása még a monkeylordot is letépte, szal vigyázni kellett, hogy hogyan megyek rá...
jéé, van, 3.8 ?:D abban sincs , skirmish?:D
Nah 5x5-s palyan egymasnak eresztettem 2 medium AI-t es 10 perc utan eszeveszett szaggatasba kezdett a jatek. Alig volt legyartva par egyseg ("embereknek" kb 10 gyalogos meg par arty, cybranoknak 0(!) hadero - csak nehany felderito egyseg)
Nalam sajna nem indul a GPGnet, a program files-bol(?) hianyol valami exet, igy lefagy a multi. Mindenesetre megnezni a jatekot jo volt skirmishben, de megvarom a veglegest.
1ébként nálam 3.8 sokkal jobban akad mint a 2.7:( igaz itt már lehet kamerát forgatni és addig zoomolni ameddig csak akarok de lehet hogy elõzõbe is lehetett csak nem jöttem rá:) viszont ez úgy akad hogy 5 perc után ki kell lépnem:(
Nekem is jobban akad, vagyis nem akad, hanem alacsonyabb az FPS. Érezhetõen. Valszeg szimplán azért, mert fejlesztettek a grafikáján.
deuvox 1014. vagyok 3/3 al :) sajna nem tok tul sokat jatszani
én már nyomtam neked invitot friendlistre de nem fogadtad el mind1, én otthagyom ma estére is a gépemet a Hungary csatornán, meg a haverjaim is jönnek hátha lesz valami játék
a feketeképernyõs problémára ezt találtam a hivatalos béta fórumon:
Topic: [Sticky] Black screen solution
Morbius Mech Marine Posts: 93 #1 Oct 28, 06 - 10:35 AM Edit Reply Quote Reply Edited by Morbius on Oct 28 2006 10:59AM (2 times)
The lowest common denominator, in my opinion, comes down to the network stack for this issue.
GPG has stated that in their testing, it appears that the network socket is not initializing properly. Now GPGnet can not communicate to supcom, and it freezes, waiting for info that never comes. Terminate the gpgnet process and supcom can at least continue, albeit we now can only do sandbox mode.
So, if GPG has correctly isolated it down to that being the problem, then where does that leave us, the beta participants? It generally means there likely isn't going to be one program specifically, that is a fix.
Now, its been a while since I've rebuilt my stack from the ground up. So I may be off in some terminology or what not. But, here's my theory on it.
From System Info (start / all programs / accessories / system tools / system info), on the left side we open components, then network, then protocol. We can see our network stack settings in here. Generally there should be 14 or 15 entries for a clean system install (forget which number is the correct [14 or 15]). Generally, these are all protocols provided by MS. But if we install a virus scanner or firewall, it loads itself into the network stack here, so that it can intercept certain things as they come in. So in mine, the first four entries are NOD32 (NOD antivirus), rather then MS entries.
Could this be the cause of my software conflict, causing the network socket not to initialize? It very well could be. Will that be the cause for everyone else though? Nope. Disabling NOD may not be enough. I might have to physically remove NOD, so that these entries are put back to their original state with MS drivers. This, may or may not be the issue, but its very definitely a good working theory.
This would explain why we have so many varying solutions that only work on a few systems. Some are fixed with this network management thing and others don't even have that software. The list of of what has fixed it for some people is probably at about a dozen entries so far. Some have fixed it with dotnetfx, others by disabling firewall/anti virus, and even one fixed it by reinstalling directx (even though he already had the current version).
This tells us something. First off, that its not likely hardware specifically that's causing it. And secondly, with so many varied solutions, GPG will have to most likely find another way to program their network interactions. Whatever they are doing, it conflicts with far too many systems (systems that otherwise work fine).
At any rate, to test this, I then completely uninstalled NOD. Just disabling it, was not enough because that leaves NOD's drivers in the network stack (as seen in system info). Totally removing NOD, replaces the network stack back to the original MS drivers.
So, check your stack. If you see entries like NOD (in the top line of each entry, which is the Name field), then uninstall it. You may have a different anti virus. You may have a different firewall and it might show in the list. It could be an anti trojan or some network management thing. The thing to keep in mind, is that you should not guess which things are MS or not. If you do not know, then leave it be. But you might recognize a program name that you have installed yourself. If you do, uninstall that program and see if you can get in now.
For me, I just tested it. And this was my first time ever getting past the black screen of death. This means, wrong or right in my theory, that at least we know that NOD users also have to completely uninstall NOD to get it working.
So my assumption then, is that GPG has directly tried to interact with the network socket, but those of that have certain portions of our stack replaced with a virus scanner or other tool, are now hosed.
If someone is willing to check their stack, and and possibly identify what items are non-MS and uninstall those. That would help verify this.
Hmmm, játszottam a bétával/játszok. Nagyon állat játék ez! Egy kis stratégiai segítséget kérnék: Mi az ideális kezdés (ált 1v1-ben játszok)? Eddig elõször 1 mass extr, 3 power gen, 1 lad factory, aztán a nagy mucóval minden bányahelyet beépítek. Miután kész a land factory, 2 építõ, sok-sok power gen-t építenek, gyárban pedig 10 tank, 2 építõvel a védelmet megcsinálum. Utánna ahogy éppen jön...
én ált a kezdõhely körül lévõ 4 mass helyrõl 3at ébitek be + mind mellé power gen és aztán a factory, mongyuk nagyon rusholos enemy ellen ez lehet nem nyerõ :D
2 mass 2 power (az egyik mass mellé közvetlen) 1 land factory (a mass és a 2 powergennel érintkezve) 2 mass (a commanderrel, közben a factory már nyom 2 tech 1 engineert)
Ezután 1 engineer egybõl megy ki a többi masst beépíteni, 1 épít egy reactort az áram "lelõhelyre", a commander meg némi point defenset épít. A gyár lenyom 5-10 közepes tankot (vagy megfelelõt), aztán máris fejlõdik tech2-re.
na ma este is fenn leszek a gpgnet Hungary csatonráján
nekem taktikába valaki rávilágíthatna hogy az artillery ellen hogy lehet védekezni, ugyanis a radar jammer vagy stealth generator esetében pont azt várnám el hogy a tüzérség ne tudjon célozni de mégis mintha sikerülne... aztán ha valakinek lenne egy listája a commander illetve a support commander eszközökrõl az is jó lenne a nanite torpedo, nanite missile az mi pontosan? illetve a resource allocation backpack? meg a support commandernel is van valami focus izé, és switchback engineering set... nem tudom mit csinálnak pontosan
Én arra sem jöttem még rá, hogy a commanderem hogyan fejlesszem. Hogy lehet rá valamit pakolni?
Az artillery ellen én csak úgy tudtam eddig védekezni, hogy kiküldtem rájuk egységeket... missile támadás ellen pedig ugye van asszem tech2-tõl strategic missile defense.
De több meccset én is úgy vesztettem el, hogy még mielõtt felkészülhettem volna rá, valamelyik faj már ilyen zöld taknyokkal artilleryzett, ami ugye egy lövéssel kitép egy épületet szinte... Mondjuk ezt a módszert én is alkalmazom :) Kiröppentek 2-3 scoutot, azok felfedezik az enemy bázisát, és utána már az is elég, ha csak vakon bekattintok attack-ot az artillerynek, nem kell az is, hogy ott követett cél van e vagy sincs...
Az artillery-t gyorsan mozgó célpontokkal érdemes támadni. Gyorsan mozgó célt rakétással a kemény de lassú célpontot pedig mozgó artillery-vel. és a scoutokkal lassítani. Én legalábbis ezt tenném:)
fejleszteni egyszerû, - van egy ikon ami akkor nyomható meg ha commandert kijelölöd... ott van balra az I szintû egységfültõl azthiszem
az upgradek amiket tudok már: a cyberian ACU bal karján: microwave laser - hasonló durva lézert kap mint a monkeylord nanite torpedo - vízi egységek elleni fegyver hátizsák: resource allocation backpack - jóval megnöveli a commander termelését (valami olyasmi hogy +1 mass +10 engerybõl lesz +5 mass +750 energy) cloacking backpack - egyérelmû, tud majd cloakolni -> ezt tovább lehet fejleszteni stealth generátorra és akkor a radar ellen is rejtve marad -personal teleport - ez is egyértelmû, még nem próbáltam amúgy
jobb kar: advanced cooling - gyorsabban lõ engineering suite 2 --> 3 - tudja építeni a magasabb lvl. épületeket illetve szerintem gyorsabban is
a support CU upgradejei: bal kar: focus convertor - na errõl gõzöm nincs mit csinál hátizsák: self repair pack - egyértelmû, saját magát tudja javítani personal cloak - ugyanaz mint az ACU-nál nanite missile - légvédelmi rakéta jobb kar: switchback engineer suite - elvileg olcsóbban tud építeni de nem tudom a pontos adatokat mennyivel
ja rakéták ellen van védelem tactikai lvl2 missile - van takitkai lvl2 missile defense, gyakorlatba nem láttam de elvileg ez automatikusan lézerrel lelövi a kis rakétát
startégiai nuke (lvl3) - startégiai missile védelem lvl3, ezt ugyanúgy tölteni (gyártani) kell rakétával és elvileg ha nuke közeleg akkor kilõ automatikusan egy másik kis rakétát ami elfogja a nukeot a levegõben
ja az artillery nagyon zavar hogy nem tudom a stealth generátor hogy mûködik pontosan, hogy használ e valamit vagy nem, illetve a shield generátorba se vagyok biztos hogy most az véde e ellene jól
A shield generator véd, de attól még lát illetve be is tud célozni mindent az ellen.
Az úgy van, hogy a shieldnek van egy adott HP-je, és az fogja fel a becsapódó lövedéket. A shield generátorba ugyanúgy be tudsz vezetni power generátorokat, amik megtámogatják az erejét/ujratöltõdését.