persze, íme: a tengeralattjáró felé mozgatod, de úgy, hogy rá is tudj majd onnan ugrani. mielõtt felugrasz rá, fogj egy nagy dobozt, és tedd az emelõre ( a szélére érdemes ) Ráugrasz az emelõre, aztán a rajta lévõ dobozra, és ha ügyes vagy, át tudsz ugrani a túloldalra. ja, és a steam kapcsolat mégis visszajött, úgyhogy nyomom ezerrel!
áááá, megcsináltam, de a csávó dumálós lefagyós résznél bajban vok!!! beírom a konzolba amit kell, betöltöm a mentést, és kilép azzal az üzenettel, hogy a steammel megszakadt a kapcsolatom... és most már be se tudok lépni a gammába!!
pls help, elakadtam! van vmi emelõ szerkezet, amit nyilakkal lehet irányítani. na most, fogalmam nincs merre mozgassam...
Szerintem messze nem éri el a "gyagya HL2" -es színvonalat
jaja..korabban en is leugattam vkit aki nem sin 1 szerunek velte a hangulatat..szeretnek bocsanat kerni tole,mert ez tenyleg nem sin filing..ikabb gyagya hl 2 fles..szal erdekes lesz tobbi resz is nyilvan,de huje hangulattal..
éééérdekes a játék... Valahogy nyomom, nyomom, de nem az a feeling, mint a sin1. Azt sokkal nagyobb kedvvel csináltam...
Ja, a Hl2 is épp hogy elment 512Mb RAM-al, sokat spawnolt és percekig loadolt pályák között, de még játszható volt. 1Gb RAM-al meg 10-20 másodpercek alatt tölt be és nem spwnol. Sin-nél hasonló, de egy ~150-200Mb-vel fentbbkerült az igény és már nem elég neki az 512Mb, 1b-ben viszont még jól megvan. Nade a Bf2 az halál 1Gb-vel is, forogsz körben és winyóról tölti be az orrod elé a képet, ha visszafordulsz ugyanígy.
Jól láttam a trailerben egyébként, hogy robotzsarus módszerrel, gellerrel is lehet ölni? :) Ha igen, akkor naaagyon cooool :D
Szerintem idáig is produkálták, számomra még anno a Star-Wars Galaxies meg a Battlefield 2 tette be a kaput, játszhatatlanok 1GB ram alatt és emlékeim szerint a HL2 is iszonyat sokat swap -elt 512 -vel.
Hát nemtudom nélam mi van de állandóan akad a hang félórákat tölt a loading képernyõnél és olyan szinte Swappel a vinyóról hogy az már képtelenség.
Megvan, még mi nem tetszett az új sin-ben. Ahogy Blade tölti a pisztolyt. Tisztára úgy néz ki, mintha vetíteni akarna... Az 1-ben sokkal jobb volt szvsz.
ehheh, elkezdtem végre az episodes-ot :) Falakon átlövés cooooool :D Fõleg, hogy nekem is mûködik :)
Ami nem tetszett az az elején a néni hogy közli, hogy minden ajtó zárva, de mikor pánik van, hirtelen van kulcsa az egyikhez :) Nameg a víz valahogy fura...
A Sin-t eddig csak a Steam-en keresztül lehet megvásárolni (elvileg a hivatalos oldalon is írják, hogy van dobozos verzió, de a mai napig nem szerepel az EA.com-on, amely elvileg kiadta volna), magyarul a Steam-en keresztül is történik a játék frissitése. Ezért nem is létezik hozzá külön letölthetõ patch. Van egy tört patch, de ne tõlem kérdezd honnan lehet megszerezni, mivel engem ez nem érint. :)
PROVISION verzió? Mert nekem az van és mindet lejátsza a winamp. Sima 128kb/s-es MP3-ak, MPEG Layer 3-al tömörítve asszem. Lehet hogy az update1 rakta be nekem ezt a winampbarát verziót? Töltsd le hozzá az update1-et.
Igen, nem eredeti, de ezekre a fileokra én is rábukkantam.
Van egy olyan hogy "whatworld_techno2.mp3" gondolom ez lenne az, viszont nem játsza le a winamp. Sõt, amit Te említettél az "intro_jessandjc" azt sem. Ennek a mappának kb. a 4%át játsza le a winamp. De semmi nem játsza, se winamp, se media player, stb...
Ezért is kérem, hogy akinek megvan a fõmenü fülbemászó zenéje az please dobja fel valahova...
Ha jól emlékszem akkor a jobbra lévõ ajtó alatt,vagy a kiszögellésben(vagyis a sarokban) vagy egy rés,ahol be kell dobni egy gránátot.Felrobbannak a cumók az ajtó mögött,kidõl,mehetsz is tovább.
Annál a résznél úgy van, hogy azt a forgó valamit katonák vezérlik fent balról. Ha átfutsz a kép szerinti túloldalra, akkor jön pár katona, lent és fent is. Kinyírod õket, és amint elfogytak, a terem bal oldali részén van egy ajtó lent, azt kitöri valaki, és kijön rajta, de asszem ellenség. Azon az ajtón kell továbbmenned. Remélem jól emlékeztem.
Ha nem eredtid van akkor erre nincs is szükség, keresd a ...\SinEpisodes\SE1\sound\music mappában. Talán az egyik intro nevû file lesz amire gondolsz, tényleg egész jó kis aláfestõk, az intro_jessandjc-t ki is lopom magamnak ha már így felhoztad.
Egy nagy hangárban (ahol van egy kis tengeralattjáró is),feljutottam az emeletre és egy fõ csávó egy lezárt üvegajtó mögül elkezdte osztani az eszet,de amikor elõvesz egy fecskendõt és elkezd balra nézni, nem megy tovább a játék-vissza sem tudok menni.Mintha kikapcsolna az MI. Valaki tudja mit kell csinálni???
Próbáltad GCF Space programmal kiszedni a Steam GCF-jeibõl? (SteamApps mappában) Én még zenét sose, de elvileg bennevan és nem hiszem hogy spéci kodekkel tömörítették hogy ne bírd halgatni, ha már úgyis GCF-ben van.
A FAQ-ban található megoldást én hoztam össze. A különféle hsz.-ekben leírt javaslatokból próbáltam kisilabizálni mit is kell csinálni. Leelenõrizni nem tudom, hogy mûködik-e (nekem nem állt le, bár ugye orig játékom van), de a topicbéli visszajelzések alapján van, akinek mûködött (pl.: JohnnySmith).
Ez az ami így magába 0% hogy mûködik, de azt is bele kéne eírni hogy ha töltés után rebuildeli a graphot akkor meghal az AI és ai_disable -vel újra kell indítani. Ez nem 0 vagy 1 évtékû parancs, olyan mint a pause, ugyanaz teszi be-ki szám nélkül. Persze ha ezt beírod akkor is 50-50% hogy továbbész, nekem se ment tovább sehegy, de van aki fel se akad.
Kérdés: A játék egy pontján megakadtam, egy NPC-nek kellene beszélnie, vagy egy ajtónak kinyilnia, stb., mit lehet tenni? Válasz: Ez egy ismert hibája a motornak. A teendõ állítólag ez:
1.: Mensd ki a játékot (esc -> save game) 2.a: jobb gomb a játék parancsikonján, tulajdonságok és a "Cél" utáni mezõben "....\SinEpisodes.exe" -console legyen.
2.b.: Ha a konzol elõhívása problémás, akkor nyisd meg a "...SE1\cfg\config.cfg"' file-t (pl. szövegszerkesztõvel) és írd át a "'" toggleconsole sorban a macskakörmök közötti aposztrófot nullára (vagyis így nézzen ki utána: "0" toggleconsole)
3.: A konzolba (ezt az Options alatt, a billentyûbeállításoknál, az Advanced gomb alatt lehet bekapcsolni) írd be: ai_norebuildgraph 0 és enter
Elakadtam, gonosz bácsi elmondta a mondókáját és nem tudom mit kéne csinálni. Elõre is köszi!
Gameszar.hu a második bekezdést lehet úgy ahogy van csak kitalálták.
Felylesztik az enginet? Nem egy az egyben a Half-Life 2 source enginejét használja? Mert nekem nagyon úgy tünik. Azt meg a Valve felyleszti és updatelgeti is kb 2 havonta Steamen...
"Ingyen multis mókák a SiN Episodes-hoz [2006. május 25. @ 16:39 - Berkenye] A SiN Episodes vezetõ dizájnere, Shawn Ketcherside frissítette a közösségi híroldalt, amelybõl az derül ki, hogy a terveik szerint hamarosan kiadnak egy SDK-t, vagyis fejlesztõi csomagot, s emellett még egy Arena módra, és ingyenes multiplayerre is lehetõséget kapunk.
Fény derül továbbá arra is, hogy történeti szálanként három epizódot terveznek a fejlesztõk, ám a fõbb kérdések továbbra is megválaszolatlanul maradnak az esetleges folytatásokhoz - így megy ez a tévésorozatoknál is. A második epizódban némileg továbbfejlesztik az engine-t (amivel egyébként most sincs semmi gond), hallgatnak a játékosok visszajelzéseire és több játékidõt ígérnek Balde-del... "
PLEASE valaki dobjon meg egy PROVISION UPDATE 1 letöltési linkkel!!!
Nah játék kivégezve. Teccett!
A hivatalos Steames patch ezt:
-Fixed the challenge system sometimes never easing up on the player, making it unforgiving -Fixed sound-stuttering issues for some players -Fixed player stats not always reporting while you are in the car or otherwise locked in place -Fixed the instantaneous challenge rating sometimes reporting 0 -Fixed a texture problem that was causing a lock-up on some video cards when loading in U4Labs -Fixed a path-finding issue preventing the game from progressing after talking with Radek at his headquarters -Reduced point-size on some fonts to fix close captioning being clipped
A nem hivatalos Provision update1 meg ezt:
-Fixed Error when exitting game -Fixed Save-Game dates -Added decoded music (sound/music/) -Fixed the random error: Connection Lost to.... -Fixed the challenge system sometimes never easing up on the player, making it unforgiving -Fixed sound-stuttering issues for some players -Fixed player stats not always reporting while you are in the car or otherwise locked in place -Fixed the instantaneous challenge rating sometimes reporting 0 -Fixed a texture problem that was causing a lock-up on some video cards when loading in U4Labs -Fixed a path-finding issue preventing the game from progressing after talking with Radek at his headquarters -Reduced point-size on some fonts to fix close captioning being clipped
Azért fagy itt ki a játék, mert eddig kell játszani. Innentõl csak egy egyforma szörnyeket shotgunnal halongyilkolós idiotiznusnak tûnik. Bár egy kis idõt még tolom, de még egy ilyen nagy DOOM feelinges kutyaszörny aztán kösz nem... Mi ez hogy ekkora vadállat? Hol reális ezt kinyírni? Így.. Csak lõttem mint egy hülye, meg féltem tõle és mindíg elfutottam, hogy távolról lõjem, aztán végül sérülés nélkül megúsztam egy olyan baszottnagy szörny leterítését amibe 4 gránát meg 1 láda lõszer kellett. Ugyanmár...