Ez az egyik megoldás. De ezzel az a baj, hogy mire elérsz a Yamatohoz lesz egy 89 lvl-es kapitányod és 2 89 lvl-es gunnered, de a többi matrózod csak 75 lvl körüli lesz.
A másik az hogy két kapitányt csinálsz és mindekettõvel elmész a Yamatoig. Így minden embered 89 lvl-es lesz amíg mindkettõ kapitánnyal eljutsz a Yamatoig. A gunnerek pedig 100 lvl körül lesznek. De ekkor lesz egy felesleges kapitányod a végén.
Azt nem tudom melyik a jó megoldás. Hajó és játékos függõ. Ha tetszenek a japán hajók akkor érdemes két kapitányt csinállni, mert másodszorra is élvezni fogod. Ha nem fekszenek, akkor borzasztó lesz másodszorra. Csak ugye az ember nem tudja, hogy mennyire fog neki tetszetni a játék mondjuk az Ise csatahajóval.
Ez a legnehezebb része a játéknak, amíg nincs egy nagy bevállt hajód. Ha már van ilyen akkor könnyebben tudsz új matrózokat fejleszteni.
Jó ötlet a Yamato. Majd az elején szenvedni fogsz, mert csak egy BB ág van és nem tudsz elég matrózt képezni. Tehát mégegyszer végig kell menned ugyanazon az egy ágon vagy sokáig mész egy-egy hajóval. De ha megvannak a matrózok akkor már élvezetes. Amúgy jó BB-ik vannak.
Ise, Hyuga nagy tûzerejû de nem valami nagy lõtávú hajók. Nagato az egyik legjobb BB3-as. Yamato jól kiegyensúlyozott BB4-es. Super Yamato is jól kiegyensúlyoztott.
õõ igen, szeretnék majd CV-t is, de nem tudom érdemes-e azzal kezdeni, egyelõre még nem döntöttem el pontosan mi legyen, a japán oldal felé húzok, ott szerettem a shimakaze-t, de lehet CV irányba mennék el, csak akkor repülõst sem ártana képezni (meg lehet oda pl gunner se kell?)
Huh akkor mázli :) +11 Torp és Reloadosat kezdtem el torpedos helyen használni. Azt hiszem a japán vonalon fogok menni, yamato felé. Jó 5let? vagy BB vonalon inkább más nemzetet válasszak?
Most olvasom, hogy CV-t akartál. Akkor teljesen mindegy milyen hosszú a célzó vonal. :) De CV-re kell a pilótákon és az supportosokon kívül Medic és Seaman is. Illetve a vadász pilótáknál kötelezõ a +12-es fighter. De ha lehet akkor a többi repüléses skill se legyen +11 alatt.
AA gunnereknél a reload és az AAW a fontos. Az AAW a hajón lévõ géppuskák és gépágyúk hatékonyságára van hatással. Szerintem ez nem olyan fontos. Reload képességre elég a +11. Ugyanis a gunnereknek van egy cap határ, aminél jobbak nem lehetnek hiába +12/+13 meg boostolt. (Illetve mindennél van kivéve a túlhajtási sebesség idõtartamát.) Ha +11-es a matróz, akkor mondjuk nem 89 hanem 96 lvl-nél éri el ezt a capet.
Torpedósok nagyon hamar elérik a capet. Azoknak reload és torpedo képesség a fontos. Szerintem bõven elég nekik a +11/+11. Gunnereknél más képesség nem fontos, mert ahogy fejlõdnek az elõléptetéseknél rengeteg growth levonást kapnak és csak minimális mértékben növelik a repair, restore képességet.
Én nem szoktam kivárni a +12 vagy a +15-ös growth értéket. Beérem eggyel kisebbel is. Egyedül a repairer és az engineernél lehet fontos a maximum. De az se baj ha +11-esek majd raksz rájuk boostot és sok veteránt.
A kapitánynál nem fontos a +15. Gyengébb is bõven elég. A kapott xp-nél sokkal többet számít a sebzésed mint a kapitány képessége, az szinte elhanyagolható. A célzó vonalak hosszát is befolyásolja. Az elején ez a vonal rövid lesz és sokat lehet bosszankodni azon, hogy lehetne jobb a kapitány képessége. De 100 lvl felett már nagyon hosszú ez a célzó vonal, bosszantóan hosszú. Például nekem már fél képernyõnyivel túllog a max lõtávon. Ez zavaró tud lenni, ha egy elõzõ kicsi lõtávról kell lõnöd maximum vagy ahhoz közeli távolságon megjelenõ hajóra. Mert hirtelen nem tudod megállítani, hogy hol is lehet az a maximum lõtáv a célzó vonalon és nem tudod pontosanbeállítani az ágyúk csõemelkedési szögeit. Lehet csökkenteni a hosszát, ha a kapitányt nem töltöd fel teljesen matrózokkal, de nálam már ez se mûködik.
Na 20ezer pont el Roll Dice-ozás után egy darab +15-ös potencialos csávót se találtam, sõt +12 más képességû is alig alig bukkant fel, szóval a játék nagyrészt abból áll hogy ezt a gombot nyomkodom? :D Anti Aires és torpedós muksóhoz milyen más képességek fontosak még?
US szerver az éjzakai játékosoknak (mint pl én is, este9 után kezdek élni hajnali 2-ig) sokkal jobb, olyankor ott van csúcsidõ, mig EUban ugye sokan már fekszenek ilyenkor.
Az egyetlen gáz hogy az USA változatot fel se tudtam telepíteni. Letöltöttem a NF1314.exe-t klikkeltem és nem történt semmit. Pedig vagy 5 órán keresztül szedte azt az egy szem fájlt, kissé morcos voltam. Utána leszedtem egy korábbit, azt fel tudtam rakni, de azt meg update-elni nem tudtam, úgyhogy gondoltam felrakok európait, az meg egybõl felment :)
Hát az európai szervereken nem nagyon fogsz szobák tömkelegével találkozni. :( Ha egyszerre 10 szoba van ahol csata folyik, vagy battle roomba lehet belépni az már sok. Ez 48-as szobáknál is csak 480 játékos. Az usa szerverek valamivel játékosok számát tekintve jobbak, ott többen játszanak. De nekem nem tetszettek. Van pár eltérés az európai és az amerikai szerverek közt, amik apró különbségek, de számomra zavaróak voltak. Pár ismerõsöm maradt az amerikai szerveren. Azt mondták, hiába volt szerver összevonás, ahhoz képest kevés a játékos. Ugyan jobb a helyzet, mint az európai szervereken, de ott is egyre kevesebben játszák a NF-et.
Hordozóim nincsenek, mert nem komálom õket. Különbözõ célokra más más nemzet jó. Ha vadász CV-t akarsz, akkor német vagy usa a jó választás. Bombázó CV-nek a francia és talán a japán legjobb, valószínûleg az orosz is jó lesz. Torpedós CV-nek talán angol és japán.
Talán van itt a fórumon CV játékos, majd õ útba igazít melyik nemzeté mire jó.
EU hoodra csatlakoztam, remélem csak éjszakai pangás idõszak volt tegnap este, elég kevés csatát láttam. Lehet másik szerveren kéne kezdenem?
Anno bejött a japán oldal (fõleg a DD-k), de volt brit cirkálóm, amcsi dd, meg németet is toltam. Talán most a hordozók felé mennék el, abból melyik oldal ajánlott? Egyáltalán ajánlott-e, régen addig sajnos nem jutottam el.
Mivel Balika95 is kezdõ kapott pár instrukciót. Javaslom neked, ha még nem tetted volna meg, akkor olvass vissza a 288. hozzászólásig mielõtt komolyabban nekiállná a Navy Fieldnek. Nagyon könnyen el lehet rontani már az elején a matrózaidat. Ezzel és mással kapcsolatban is van egy pár nagyon hasznos hozzászólás Mstummertõl, Lammaertõl és tõlem. Nézegesd a linkben szereplõ dolgokat is és próbáld meg eldönteni milyen hajókkal szeretnél játszani. Jó ha az elején céltudatosan fejlõdik az ember.
Légyszíves írd meg hogy melyik szolgáltató melyik szerverén játszol.
Az XP-t fõleg sebzésre kapjuk. Illetve van shared xp. Azt hiszem így hívák. Ezt bizonyos szobákban kapod a csapatsebzés után. Úgy tudom minden szobában van shared xp, kivéve a black roomokban, ott csak a saját sebzésed után kapsz. Ezért nem valami népszerûek ezek a black roomok, általában olyan nevük van, hogy BB1-5, BB4-5, CV1-5 stb. De ha jó játékos vagy akkor mondjuk 200000 feletti sebzésre prémiummal kegyetlen mennyiségû xp-t ad. :D
A Great Battle, Great Battle 2, Blitzkrieg szobákban van shared xp. Ez azt jelentni minél többet sebez a csapat, annál több xp-t kapsz. Ez azzal is jár, hogy ha megvárod a csata végét akkor több xp-t kapsz, mintha 6 perc után kilépnél. Logikuasan gyõzelemre több xp jár. Ha nem várod meg a csata végét és kilépsz akkor az aktuális csapatsebzés alapján nyersz vagy vesztesz. Ha a te csapatod sebzése mondjuk 460000 az ellenfélé csak 380000 és kilépsz, akkor nyersz. A probléma az, hogy nem látod az ellenséges csapat sebzését, BK-ban az elsüllyedt hajókból lehet rá következtetni. Illetve a GB2 szobákban ha elsüllyedt az ellenséges flag ship és akkor lépsz, ki akkor is nyersz, függetlenül a csapatsebzéstõl.
jah de ha nem viszek be egyet sem mert az elején szétszednek azért is jár XP? Most egy misszióba ez történt és semmi se járt :D Van valami hasznos oldal ahol láthatóak a ship tree-k, szintek, igényelt legénység stb?
lehet én vagyok a fekete bárány, de én a wot-ból jöttem és nem bántam meg, a wot-ban kipróbáltam mindent amit akartam 2-3 ezer meccs a rendes szerón+ 500 az orosz tesztszerón. amikor elkezdtem, volt benne élmény, amikor csak 4k játékos volt, de annyira felhígult a nagy tankos mezõny (t9-10) hogy már nem volt értelme, ráadásul kempelésért nem fogok játszani. eljutottam odáig, hogy volt is7 a garázsban, mégis csak a shermant meg a stugot használtam, aztán késõbb felmentem megnéztem fennt van e a platoonozós társam, és ha fent volt akkor nyomtuk, ha nem volt fennt akkor meg nyomtam a logoutot.
Az elsõ neutral romboló 6-os szinttõl van. 12-es szinttõl meg jön a nemzet választás. Szvsz nyugodtan menj blitzkrieg-be FF-el is. Az elején úgy is szinte minden csata után szintet lépsz majd. Elég pár lövést bevinni és már jó is voltál.
Üdv! Most kezdtem el ismét a játék (pár éve már játszottam) de az FF-el tökölõdés elég lassú, nem nagyon látok FF csatákat, így trainingbe kell fejlõdnöm, ez azért elég gáz. Valami 5let? Hanyas szintnél is lehet rombolóm?
Ha magyar flotta nincs is,de magyar Squad van a Hood szerveren. Õk pedig a Black Angels (B.A.).Õk régebben a Bundesmarine berkein belül tevékenykedtek (én most is ott vagyok). Jelenleg a Rebel Yell fogadta be õket. Ok nem 100%-osan magyar a csapat. Van köztük néhány félig magyar félig német,és pár teljesen német is. Normális társaság. Muki66 a vezetõjük.
Elvileg a NF2 a mostani. A 3D-s NF azt hiszem a NF3 lenne. De minegy is.
Valóban már leáldozóban van a NF. A legnagyobb baja az, hogy nagyon látványosan szarnak az egészre a fejlesztõk. A francia BB-k úgy szarok ahogy vannak, 1. vh-s csatahajók BB2-BB3-as gépek. Pedig a franciáknak is volt egy pár tervként létezett hajója. Simán bele rakhatták volna õket egy-két fiktív hajókval együtt. A francia hajók javítása majd 1 évet váratott magára. Az orosz BB-ket szintén elrontották. De itt még azt se lehet mondani, hogy kevés volt a hajó, mert csak egy szar fiktív BB6-ost, CV6-ost kellett volna megcsinállniuk és már tökéletes lenne a ship tree. Azért megkérdezném a fejlesztõket, miért nincsenek benne az 1. vh végén tervezett 16"-es orosz hajók, amiket I.G. Bubnov, Kostenko mérnökök vagy a Putilov hajógyár tervezett. Tökéletes BB3-asok lennének. A mostani francia prémium hajók egyszerûen gyalázatosak: német prémium hajók, amiken más skin van és más ágyúk rakhatóak rájuk. Már arra nem veszik a fáradságot, hogy külön prémium hajókat csinálljanak nekik. Csak abban reménykedek, hogy azért ilyen a színvonal, mert a pénzük és energiájuk nagyrészét a 3D-s verzióra fordítják. De azért ennek nagyon kicsi az esélye.
A WoT-ban a legkellemessebb dolog az volt, amikor ismeretlennek hitt játékosok üdvözöltek angol, német nyelven. Aztán hamar kiderült, hogy a NF EU/Yamato szerverrõl ismerjük egymást. A srácok megismertek mert ugyanaz a név alatt játszok mind a kettõ játékban. Nálam az meg a WoT-ot minõsíti, hogy ez volt a legkellemesebb meglepetésem a játékban. A NF-hez legalább kell valami ügyesség, tudás a célzás és a manõverezés miatt. Hiába veszel akármilyen prémium cuccot ha nem tudsz lõni vagy rosszul mozogsz. A WoT-ban túl sok a random faktor. A NF matróz rendszere elég jó. Jó pár dolgot koppintottak a WoT-osok, persze ezt pont nem. Plusz a NF-esek nem igérik le a csillagos eget. Az más dolog hogy nem ígérnek semmit. Nekem ez sokkal jobban tetszik, mint az hogy ígérgetnek, de semmit nem tudnak megcsinállni határidõre.
Tulajdonképpen csak azért WoT-ozk, mert szépen megcsinállják a tankokat és lehet látni olyan ritkaságokat, amik se makettként nem szerezhetõek be, se más játákban nincsnek. (Az megint "fantasztikus", hogy a német tankokból már a prototípúsokat is megcsinállják makettként, de más nemzetnél még a széria gépek közt is nagy hiány van.) Jelenleg a WoT játékélménye önmagában lehet kevés lenne nekem.
Az FC lõszer szerintem a tûzijáték lesz. De ez nem biztos.
Az alap lõszer a HE. Ebbõl három fajta van: HE light, HE normál, HE heavy. A lightnak kicsi a sebzése de nagy a lõtávja, a normál mind a két tulajdonságban közepes, a heavy kis lõtávval és nagy sebzéssel rendelkezik. A nem páncélozott hajók ellen alkalmazzuk õket. Az AP páncélozott hajók ellen jó. Ami nincs páncélozva, azt alig sebzi. Ez pontosan ugyanakkora lötávval rendelkezik mint a HE light.
Szinte minden hajóhoz 3:1 arányban HE és AP lövedéket használok. CA hajókig változó ki milyen HE lõszert használ, én általában HE heavy lövedékeket. Blitzkrieg csatákban nem számít annyira a lõtáv, nincs olyan sok profi és gyorsak a hajók. Csatahajókra kizárólag HE light és AP lõszert használunk. Szerintem nyugodtan mondhatjuk, hogy aki nem HE light lövedéket használ egy BB-n, az noob. Csatahajóknál nagyon fontos a lõtáv.
Csak a páncélozott hajókra érdemes AP-vel lõni. A páncélozott hajókat két dologról lehet felismerni: 1. A HE lövedékek alig sebzik. Mondjuk ha egy CA-ba lövedékenként 300-at sebzel HE light lövedékekkel, de egy másikba ugyanazzal a lõszerrel csak 50-et, akkor az páncélozott. Ilyenkor kell átváltani AP-re. 2. A hajó sebességébõl. Ezt csak tapasztalat alapján lehet felismerni. Fõleg BB-knél, mert azoknak nem annyira változó a felszereltsége. Például ha egy Lion I csatahajó 24/40+ -ot megy, akkor az nincs páncélozva. De ha csak 23/37- -t, akkor válthatsz is át AP-re.
Az AP-nél nagyon fontos, hogy lehetõleg a legmeredekebb szögben csapódjanak be a lövedékek. Ha lapos szögben csapódnak be 0-át sebez. Közép lõtávban nem jók az AP-k. Akkor erõs, ha nagyon közel van ellenfél és merõlegesen csapódik be az övpáncéljába, illetve ha nagyon távol van és minél meredekebben csapódik be a fedélzetbe. Persze hiába vagy jó pozicióba, ha nincs páncélozva. Akkor lõheted AP-vel akármilyen szög alatt, nem sokat ér.
Ecsém, én már azt sem tudom megtalálnám e az accountjaimat. US-en a new yorkon voltam, EUn meg egy darabig asszem a Hoodon :)
Az a "baj", az NF felett nagyon elszállt az idõ, már csak a nyugdíjaséveit tölti, nem igazán lehet már ütõképes klánt - fõleg magyart - összerakni. Az NFesek többsége amúgy is World of TAnksozik.
Az NFet az NF2 (3D) tudná életre lehelni, de évek óta csak hitegetik az embereket, sose lesz belõle semmi...
Négy NF szolgáltatóról tudok: NF EU, NF US, NF RU, meg valami koreai. Az elsõ három az európai, észak-amerikai, orosz. Minden szolgáltatónál vannak még különbözõ szerverek. Mindegyiknek külön webcíme van, te a navyfield.com-ra regisztráltál és onnan töltötted le a játékot, ezért az usa szerveren játszol. PÉldául Mstummer és én a navyfield.eu-ra regisztráltunk.
NF EU-n három szerver van: Hood, Bismarck, Yamato NF US-n kettõ szerver van: Kaiser, Nebraska Az oroszon és a koreain nem tudom mennyi szerver van és hogyan hívják õket.
kérdésem lenne: AP és HE töltény között mi a különbség, hova értelmes használni? FC töltény mire jó?
hoppicsek, akkor most hány fajta szerver van? én ha belépek a játékba akkor a nebraska és a Kaiser közül lehet választani a kaiser en vok, ezek szerint van több is?
Elvileg lehetséges lenne. De kétlem, hogy valaha is lesz. Az európai szervereken a klán alapításhoz 30 ember kell. A Hood szerveren biztosan nincs ennyi magyar játékos. A Yamato szerveren jó ha van 6-7 aktív magyar játékos. A Bismarckon van egy magyar klán, de azt hiszem nekik is dupla accontokkal jött össze a 30 ember a flottához.
Csak akkor lenne értelme az egésznek, ha a flottatagok nagy része aktív. Különben hülyeség az egész és az egyetlen értelme az, hogy a neved elõtt van egy jelvény, ami magyar. Az egyetlen reményünk egy magyar flottára az, ha végre itt is csinállnának olyan szerver összevonásokat, mint ami az amerikai NF-en volt pár hete. Akkor mindenki a Bismarck szerverre (vagy ami az új neve lenne) csoportosulna és beléphetnénk a jelenlegi Magyar Flottába. Már mióta reménykedek egy ilyen összevonásban.
A németekhez is ugyanannyi matróz kell: 2 Gunner, 2 AA Gunner, 2 BO, 6 engineer, 3-4 repairer, 1 scout. (A H39-hez elég 4 engineer, de a H44-re már kevés, a Kaiserre pedig már az 5 is kevés lehet.)
A német hajók elég nehezen játszhatóak. A csatahajóik kicsi sebzésûek, egy részük papír. A lõtávjuk viszont jó. A Gneisenau a tripla 11"-esekkel jobb lõtávval rendelkezik mint egy BB3-as. A H39-nek is kiváló lõtávja van. De mind a két hajó gyenge sebzéssel rendelkezik a kategóriájához képest.
A német hajók egy része alkalmas a parittyázáshoz. Ez egy olyan tüzelési mód, amikor a hajóddal az ellenfél felé mész, aztán lõsz az elsó tornyokkal, majd furdulsz és a hátsó tornyokkal is lõsz. Ehhez nagyon jók a 4 toronnyal rendelkezõ hajók: Bismarck, H39, H44.
A németeknél nincs reload gunner,csak sima. A német hajókra is nagyjából ugyanaz a legénység kell. 3-4 engineer tuti kell majd. Ja és ami fontos német hajókra jó légvédelmi személyzetet lehet képezni. Ez hasznos szerintem mert pl a Scharnhorst alkalmatlan normális csatákra, légvédelmizni kell vele, és csak akkor támadni ha az ellen nagyobb hajói már nem zavarnak.
A német csatahajóvonal szerintem az egyik legnehezebb. Mivel a többségük papírhajó ezért állandóan elõre törni,lõni majd visszavonulni a megfelelõ taktika.
sziasztok! elkezdtem a német BB vonalat scharnhorst fele, minden amerikai ember/hajó amim volt eladtam, mert csak idegesítettem magam. Tudnátok segíteni, hogy ittis ugyanolyan embereket vegyek fel mint ami macsi BB nél kellett? Másik kérdés, itt is majd RLD gunner kell?
sziasztok meglett a northampron, és azt kérdezném, ha a fõ ágyú helyeken tripla 8"-ast használok, akkor mit rakjak középre?
igen ki is próbáltam, de még annyira nem érzem, az xp elosztás lényegét :)
Én is megvoltam nélküle egy darabig....amég nem tudtam hogy van :) Sokkal jobban átlátom a területet. A G nyomkodása persze igy is kötelezõ :)
Sziasztok következõ kérdésem: vettem prémiumot a hét elején, és azt kérdezném, hogy ugye 5 perc játékért megkapom az 1k xp-t, de az a lényeg, hogy a hajóm éljen 5 percig, vagy 5 percig ne lépjek ki a csatából?
Lehetséges. Nekem egyáltalán nem fontos, utálom azt az opciót. Azért játszhatatlannak nem mondanám, jó sok 200000 feletti és megszámlálhatatlan 100000 feletti sebzést hoztam össze az alapnézetben különbözõ BB-kkel. :D Én jobban szeretem a G-t nyomkodni.
De még van egy fontos gomb: F11!!! Ha ezt megnyomod kiírja hogy 3d mod on, és ezután az egérgörgõvel tudsz távolítani és közelíteni a nézeten. BB esetén játszhatatlan lenne az alap nézettel.
köszi szépen, már régóta nem voilt hajón, mindig amikor belépek, berakom a piros körbe, de mivel nincsenek in-game barátaim, ezért csak arra használtam, hogy megnézem hány csatát toltam :)
Nem kell továbbfejlesztened.
Klán alapításhoz kell magasabb szintû rádiós. Amúgy kommunikálásra jó. Ezentúl ne is rakd fel semmilyen hajóra. A kikötõben a bal alsó sarokban van egy szaggatott vonalú piros kör. Erre a körre húzd rá a rádiósód. Majd a piros körben lévõ rádiós emberre kattints a jobb egérgombbal. Ekkor felugrik egy ablak. Itt lehet felvenni barátokat, klánhoz csatlakozni stb. A csatában is ott lesz ez a rádiós. Ha a bal egérgombbal kattintasz a piros körben lévõ rádiósban, akkor is felugrik egy ablak. Ez az ablak a rádióshoz felvett ismerõseidet tartalmazza, itt tudsz velük kommunikálni. Az F12 gomb lenyomásával meglehet nyitni a chat ablakot és visszanézni ki mit írt. Az F10 gombbal a beállítások jönnek be. A többi Fx gomb is különbözõ funkciókat tartalmaz, azokat nem nagyon használom.
De igen P-Projectet akartam írni. Milyen érdekes hogy a pont a P mellett van az O gomb is.
A Moltke nagyon jó hajó. Talán az egyik legjobb AA hajó. Emellett a legjobb CA a játékban. A dupla 11"-es ágyúkkal akkora sebzése van mint egy gyengább BB1-esnek, de a lõtávja legalább BB2-es hajókéval egyenértékû. A nagyoknál is eredményes, a kicsiknél pedig a legbrutálisabb hajó a tripla 6"-esekkel és agyonpáncélozva.
a rádiós emberem most lvl 12-es, megéri tovább fejleszteni? egyáltalán mire jó? :)
Nem P project-et akartál írni? az O-I már BC meg a P-II is.Nekem is ugye erre vezet az utam. De anno vettem egy Moltke PCA-t. Az eszméletlen jó. Alapvetõen AA hajó,de ha lõtávba kerül akár egy nagyobb hajó akkor majdnem olyan jó mint egy BC.
Kell egy BO 15öst potenciállal és egy planesman-nak képzendõ emberke szintén 15ös potenciállal. Továbbá egy Sonarman...ha jól tudom neki is ez kell. Ezenkívül 2 ember torpedóra kihegyezve. 11-es torpedo és 11es reload. Nem árt ha ezek 10-15 szinttel a BO felett vannak alapból. Ugyanis az elsõ tengóra csak 1 fér, váltogatni kell hogy azonosan fejlõdjenek. Továbbá kell egy engineer.
Ha rám hallgatsz jegeled ezt az ötletet. Tengóba akkor kezdj ha az adott nemzetnél van már legalább 1 másik vonalad. Amivel felhúzod a mérnököt és a torpedós embereket. Jelzem ismételten hogy az elsõ tengó mindenhol kínszenvedés. Nem ajánlom mert sok pozitív élményed nem lesz benne elsõre. Többnyire örülni fogsz ha eljutsz az ellenséges vonalakig és ki tudsz lõni egy torpedót mielõtt a felszínre kell jönnöd. De ez elõtt esélyes hogy a csata 3. percében végez veled egy ellenséges SS.
sziasztok, olyan ötletem támadt, hogy elindulok német submarine felé is, erre mien legénységet ajánlotok?
Mostanában én is kevesebbet játszok. Körülbelül annyit mint te. Kellett 2 német és egy angol engineer, most azokat tápolom. Jelenleg 54 lvl-esek, ezért O-Project I-el hajókázok. Hát ez a hajó nagyon jó. Se a lõtávja se a tûzereje nem olyan gyenge, persze elmarad a csatahajóktól. De kisebb BB-k ellen egész jó, ráadásul CA-nak számít így nem foglalom el a helyet a BB-k elöl. Azért azt hozzá kell tennem, hogy a gunnereim most 118 lvl-esek, azért ilyen ütõképes hajó. Náha elõveszem a H39-et is. Az 110 lvl-es legénységgel szintén nagyon jó hajó. A H44-est nem szeretem, túl nagy és 4 engineerel lassú. Elég nehezen lehet boldogulni, rengeteg a BB4, BB5.
Mostanában nem játszok olyan sokat.Napi 3-4 játék. A legjobb BO-m 81-es szinten van a Bismarck-kal. És akkor ellenõriztem le az alap értékeit az embereimnek. Úgy emlékeztem hogy jók.Tévedtem. 2 gunner és 3 engineer a levesbe ment. /eladtam egy részüket,a többbit is el fogom/ Közben nyomattam a német SS vonalat ott SS3nál vagyok 71. szint emlékeim szerint.A tengo az könnyû vonal nagyon. Persze KM esetén. Elindítottam aztán a CV és PS vonalat is szintén KM-nél. Itt már teljesen tudatosan építkezve. Új és jó értékû lövészekkel és mérnökökkel. 51-52 szint körül vagyok velük. Kicsit korábban nyitottam amerikai vonalat is,de ott a DD2nél leálltam. Elõször legyenek meg a KM vonalak úgy 80as szintig legalább.De inkább 90.
Mstummer, te hogy haladsz? Mi a helyzet a Hood szerveren?
Olyan nagyon nincs elrontva, ha megegyeznek a képességeik. De mindenképp el kell majd kezdened egy új ágat is, mert kevés lesz a matrózod nagyobb BB-hez.
A gunnerekhez szerintem két megoldás van. 1. Kidobod mind a kettõt és újakat szerzel be. Ha úgy döntesz, hogy nem tartod meg a mostaniakat, akkor az újaknak azonos growth érétékkel kell rendelkezniük: +11/+11 accuracy/reload. 2. A 17 lvl-es gunnert feltápolod 26 lvl-re. Amíg a kisebbet tápolod addig a 26 lvl-est nem rakod fel a hajóra. Tehát a hajódon csak elöl lesznek ágyúk, ezeket a 17 lvl-es matróz fogja kezelni. Hátul nem lesz semmi oda beraksz egy supportos matrózt. Addig játszol így amíg a 17 lvl-es matrózod nem lesz 26-os, akkor logikusan berakod a másik 26-ost is és maimális fegyverzettel harcolsz.
Akárhogyan is csinálod fontos az, hogy késõbb azonos szintûek legyenek. Illetve a growth értékük is azonos legyen. Ez azért fontos, hogy szinkronba legyenek. Ha az egyik gyengébb, akkor azok az ágyútornyok amit a gyengébb matróz kezel kisebb tûzgyorsasággal rendelkeznek és pontatlanabbak. Nem tudsz teljes sortüteket lõni.
Kell még 3 engineer és 2 rapairer is. Én a helyedben az említett 5 supportos mellé képeznék még egy AA gunnert és egy új kapitányt is. Azt így nem tudom, hogy képeznék-e új gunnereket is. Látnom kéne valóban megegyezik-e a growth értékük.
sziasztok nagy dilemmába kerültem. elmondom motani helyzetem van egy atlantám és egy BO-m ami 36-os van egy gunner-em, aki nek jók az értékei ez is 36-os van egy AA gunner em akinek jó AA értékei vannak, ez olyan 26-os van egy scoutom aki 17-es és jók az értékei . van 3 engineer-em akiknek ugyancsak ók az értékei ezek 14-16-osok van 1 repair osom aki 14 es és jók az értékei van 1 repair lvl 7 jók az értékei és a gond: van 1 gunnerem jók az értékei de csak 17-es
van kb 350-40k points és credit is
na és akkor aproblem: ahogy látjátok csak 1 használható gunnrem van, ez elõlre beültetve szépen muzsikál, de a hátsó ágyúsórban(?) van az alacsony szintû gunnerem de ugye vele csak kis ágyúkat tok használni :( így elég gyenge a ajóm elöl 6 inch dupla hátul 4-5 inch szimpla. mi lenne most a teendõm? vagy annyira el van rontva, hogy új ágat kell kezdeni?
Úgy tudom csak egy mód van feltölteni õket, minden matróznál van egy RCT vagy valami hasonló gomb. Mindet külön kell. Nem érdemes, hanem fel kell tölteni õket. Ha nem maximális akkor nem nyújt 100%-ot. Ha megnézed nem csak recruitok vannak. Van még expert és veterán is. Az expertek színe a matrózalatti csíkon fehér, a veteránokak zöld színnel jelzi, a recruit pedig piros. Az experteket folyamatosan kapod, azok maguktól fejlõdnek. A veteránokat neked kell feljesztened. 10-es csoportokban lehet az experteket átképezni. Ezzel vigyázni kell, mert nem mindig sikerül a képzés, ha nem sikerül elveszted az expertedet is. 10 veterán = 40 expert. Expertet és veteránt pénzért is lehet venni, de szerintem elég drága.
Én most úgy fejlesztem a matrózaim, hogy ami expert képzõdik, azt azonnal fejlesztem is át veteránná. Vagy sikerül vagy nem. Alacsonyabb szinten nem olyan nagy hátrány a veteránok, expertek hiánya. Addig képzem át az összes expterem, amíg nem lesz 80-100 veterán matrózonként. Ennél többet képzéssel nem nagyon lehet összeszedni, csak nagyon nagy expert veszteséggel.
Expert szerzésre van egy nagyon egyszerû mód: légvédelemmel lelövöd az ellenséges repülõket. Egy csatában az alapon kívül akár +5-10 is képzõdik, sõt ha ügyes vagy még több is.
sziasztok, van valami módja, hogy gyorsan feltöltse rekrutákkal az embereimet, mert így elég idõigényes minden embernél újratölteni, vagy ez nem is olyan fontos? egyébként meglett az elsõ 10k sebzés feletti köröm, aminek nagyon örülök
kösz ia segítséget :)
Mivel sok matróz kell a nagy csatahajókra, egy hajóra nem fér fel olyan sok engineer, repaierer amennyire szükséged lesz. Válaszd a Brooklynt, de ajánlom kezdd el egy másik kapitánnyal is és azokat a matrózokat akik nem fértek fel a Brooklynrara az új kapitánnyal együtt képezd. Majd ha azokkal is eléred az Atlantát akkor azoknál a Northamptont válaszd. Akár fordítva is csinállhatod most vákasztod a Northamptont aztán a másik csapattal a Brooklynt.
A Brooklyn kegyetlen jó hajó. Szerintem jobb mint a Northampton.
Egy jó kis oldal, érdemes átnézni. (Remélem jól csinálltam.) trainworld.us
köszönöm a hasznos infókat, a kérdésem a következõ atlanta után merre menjek, nem szeretnék hordozóval menni se tengeralattival, 2 út közül választhatok, meik az amelyiket a konyhafõnök is szívesen ajánl? nem szeretek se sunnyogni én szeretek face to face harcolni, mentalitásomból adódóan, még ha így járok rosszabbul akkor is. Szóval ehez mérten kérlek mondjátok el merre menjek atlanta után
Pontosan. De nagyon fontos, ha tovább fejlõdik akkor NE léptesd már elõ. Mert akkor már vadászpilóta vagy valami más lesz és nem tudja használni a felderítõ repülõt. Én az elsõ scoutomat továbbfejleszettem aztán csak nézegettem amikor kellett volna a felderítés.
Csatahajók. Rövidítve BB-k. A csatahajók a csapat legnagyobb tûzerejû egységei. Egy jó sortûzzel elintézhetõ akár egy másik csatahajó is. De van egy igen nagy hátrányuk: nem látnak el a maximális lõtávjukig. Ezért a repülõgékre és kisebb, bátran elõre hajózó egységekre vannak utalva. Ha van megfelelõ felderítés akkor a csaták 80%-a a maximális lõtávon zajlik. Ha nincs felderítés akkor garantált a vereség és a legnagyobb, legerõsebb csatahajók is könnyedén elsüllyednek.
A különbözõ nemzetek egy kicsit más-más stílust igényelnek. Csatahajóknak van egy különleges típúsa: rusher csatahajók. A tipikus ilyen hajók: South Dakota, Dunkerque, Nelson, Pirnce of Wales, King George V, meg még pár. Ezek többnyire kisebb lõtávval rendelkeznek, mint a kategóriájuk többi hajója, de gyorsak. Ezekkel a taktika minél gyorsabban minél közelebb kerülni. Lehetõleg sunyi módon, amikor nem rád figyelnek vagy egyáltalán nem látnak. Ezzel azt használják ki, hogy azok akik többnyire a maximális lõtávjukon harcolnak a közeli célpontokra nem tudnak olyan pontosan lõni, mert azokra nincs akkora gyakorlatuk.
A BB-knél nagyon fontos a mozgékonyság, ezért kell a sok engineer. Mivel idõbe tellik a lövedékeknek eljutni a célpontig, ezért ha gyors hajód van ki is tudod manõverezni õket és csak 1-2 vagy egy lövedék se talál el. De a sebbesség ahhoz is nagyon fontos, hogy tudjál menekülni és rohamozni is, illetve bizonyos lövési stílusokhoz is alapkövetelmény a sebesség.
A csatahajókat a NF-ben nem szoktuk páncélozni. Ez alól kivétel 4-5 angol csatahajó. Egyszerûen el lett rontva a páncélzat és nem ér annyi védelmet ami kompenzálná a sebességhátrányt. Egyetlen páncélzat típust használunk: bulge. Ez a torpedók ellen véd. De ez is játékos függõ, hogy ki mennyit.
Repülõgép-hordozók/Anyahajók. Rövidítve CV-k.
Nekem ilyen hajóm nincs. A flotta legfontosabb hajói. Négy fajta repülõt tudnak szállítani: vadász, zuhanóbombázó, torpedóbombázó, felderítõ. A vadászok adják a fényt a csatahajóknak, ezek lövik le az ellenséges repülõgépeket. A bombázók a bombáikkal tudják sebezni az ellenséges hajókat. Sebezhetõek, elég népszerûek. A torpedóbombázók torpedókkal sebeznek. Szinte mindig nagy veszteségeket szenvednek. Mivel a tengeralattjárok miatt a nagyobb hajók sok bulgeal (torpedó elleni páncélzat) vannak felszerelve, ezért nem valami hatékonyak. A többihez képest ritkák ezek a repülõgépek. Felderítõket egy CV nem használ. Ezek gyenge gépek, könnyedén lelövik õket a vadászok. De nagy felderítõ képességgel rendelkeznek. Kisebb hajók és csatahajók alkalmazzák õket akkor, ha a CV-k nem tudnak elegendõ fényt biztosítani.
A CV-k feladatairól megoszlanak a vélemények. A csatahajósok úgy gondolják a CV-k feladata a felderítés és az ellenséges bombázók, felderítõk lelövése. A CV-sek szeretik máshogy gondolni, néha úgy gondolják nekik is kell sebezni, akár azon az áron is hogy a csapat nem lát semmit. A csaták jelentõs részében általános a CV-sek szidalmazása, mert nem tudnak vagy nem akarnak fényt adni a BB-knek.
akkor scout>special force>prookie pilot?
köszönöm szépen, akkor nekiállok matrózt csinálni
El kell hogy szomorítsalak, de a 4 gunneredbõl egyetlen egy gunner lesz jó. Olyan matrózokat léptettél elõ gunnerré amik nem jók erre a szerepkörre, ezért magas szinten (80 lvl fölött) látványosan rosszabb lesz a csatahajód ágyújának a szórása, mint a többi játékosé.
Amúgy jól tetted, hogy reload felé léptetted elõ a gunnereid, kár hogy nem a megfelelõ matrózokkal csináltad. Ha jó matrózokat léptetsz elõ, akkor az elején kicsit pontatlanok lesznek. De 95 lvl környékén elérik a maximum pontosságot és mégfontosabb a maximum reloadot is. Ez a 85 lvl teljesen normális, sõt ha nem jók a matrózaid soha nem érik el a maximum reloadot.
Lehet venni új legénységet. Ekkor felugrik egy ablak ahol lehet egy roll gombbal újat kérni. Ez azért fontos, mert a matrózoknak van egy olyan értéke, hogy growth. Ez az érték nagyon fontos és más típúsú matrózoknak más érték a jó. Ez azt jelenti, ha szintet lép a matróz mennyi ponttal növekszik az abilityje az adott képességnél. Addig kell rollozni, amíg nem ad jó értékekkel rendelkezõ matrózokat. Minden matróznál a saját képességének a growth értéke minimum +11 legyen (+12 a legjobb érték, kivéve a potential annál +15). Például ha akarsz venni engineert, akkor az engine képességnél +11-nek kell lennie a growthnak. A repairereknél a repairnak kell +11-nek lennie, stb. Ha nem minimum 11-es ez a growth érték, akkor nagy hátrányba kerülhetsz magas szinten a többi játékoshoz képest. Az USA szervereken ez különösen igaz, mert egy premium cuccal 20%-al lehet javítani a matrózt (eu-n szerencsére csak 10%). Ezt nagyon sokan megveszik, hiába veszed meg te is, ha csak +9 vagy +10-es a growth a értéke a matrózadinak, akkor kevesebb az abilityjük és kevesebb értéknek kisebb lesz a 20%-os bónusza is.
Ha megnézed a hajódat a matrózokat több helyre is lehet pakolni. Van a hajó felett egy sor, ezt úgy hívják support slotok. Ide kell rakni a supportos matrózokat. A tipikus supportos matrózok egy csatahajón a következõk: engineer, repairer, restorer, bizonyos nézõpontból a scout. A support matrózoknál nem csak a saját képességüknek kell magas growth értékûnek lennie, hanem a ennek a háromnak: engine, repair, restore. Például ha van egy engineered annak kb így kéne kinéznie: engine: +12, repair: +10, restore: +10 .
Összefoglaló a matrózokról:
Engineer: Talán a legfontosabb supportos, ez befolyásolja milyen gyors egy hajó a túlhajtott állapotban és mennyi ideig tudja tartani a túlhajtott sebességet. Nagyon fontos, hogy ezek csak az úgynevezett support slotban mûködnek. Csatahajókra nagyon sok kell belõlük típustól függ, de minimum 3 egy BB-n. Összesen kell legalább 6 daran engineer!!! Ennyi kell a legmagasabb szintû hajóra, de a BB5-ös hajókra se árt ennyi.
Repairer: A hajó javítási sebességéért felel. Ez bárhol mûködik. Ebbõl is kell 3-4 darab a legerõsebb hajókra, kisebbekre 1-2.
Restorer: BB-ken nem használjuk, nem kell egy darab se ha BB-vel szeretnél játszani. Ilyenné ne léptess elõ matrózokat.
Scout: Igazából nem supportos, de BB-re kell. Ha van a hajódon akkor tudsz felderítõ repülõgépet küldeni. Ez azért fontos, mert a csatahajóknál már nagyon nagy a lõtáv. Sokkal nagyobb mint a látótáv. Ha nincs más aki felderítse a célpontot akkor magadnak kell felderítened a repölõd segítségével. Tehát a 14 lvl-es emberkédet scoutnak kell fejleszteni. (Ahonnan letöltötted a játékot és regisztráltál, ott van a game infó --> sailor, aztán hogy us sailor tree. Ott lehet megnézni melyik matrózt hányas szinten mivé lehet elõléptetni.)
Gunner: A tüzelésért felel. Tõle függ a pontosság és a tûzgyorsaság. Csatahajókra 2 darab kell, USA esetén mind a kettõt reload ágon kell elõléptetni !! Minimum +11/+11-nek kell lennie az accuracy/reload growthnak. Manuális célzás kötelezõ, auto célzással esélyed sincs más BB-k ellen.
AA Gunner: A légvédelemért felel. Ebbõl is kettõ kell. Ezeknél az Reload/AAW képesség a fontos. Amerikai csatahajókon nem szokták alkalmazni õket, elég ritka a légvédelemmel rendelkezõ amcsi BB.
Bridge Operátor: Õ a kapitány, az õ képességei határozzák meg a látótávot, a célzóvonalak hosszát, mennyi xp-t kapnak.
Ezek a matrózok kellenek egy csatahajóra. Ez összesen 13-14 matróz. Nagyobb hajókra több ember fér, oda rakhatsz új embereket. De ostobaság egy 60-70 lvl-es hajóra 20-30 lvl-es legénységet rakni. Ha alacsonyabb vagy magasabb szintû 9 lvl-el a matróz a hajónál, akkor levonást kap a kapott xp-re --> lassabban fejlõdik mint a többi, még jobban lemarad. Mint láthatod ez sokkal több matrózt jelent, mint amennyi most neked van. Úgy szokták csinállni, hogy egyszerre két amerikai ágon indulnak el. Két kapitányuk van, egyikkel a Baltimore, South Dakota vonalon, másikkal a Northampton, North Carolina vonalon fejlõdnek. Aztán majd az Iowa csatahajónál összeérnek. Nagyon fontos, hogy mind a két hajónál mindig ugyanazt a két gunnert használd, így magasabb szintûek lesznek mint bármelyik más matrózod. Ez azért jó, mert hamarabb lesznek pontosak és nem kell annyira szenvedned a nagyobb ágyúkkal.
Új ágat úgy lehet indítani, hogy veszel egy új matrózt, ami megfelel kapitánynak (bridge operator) és azzal elkezded 1 lvl-tõl és szépen fejlõdik majd.
Prémium hajókhoz az a feltétel, hogy a kapitányod legalább olyan szintû legyen mint a hajó szintje. Más nincs.
Mstummer nagyon jól írja, áldozz egy kis idõt a jó legénységre, hamar nyilvánvalóvá válik, hogy lakalmatlanok a matrózaid. Jobb most az elején rendbe rakni a matrózaidat. Különben hasonlóan bosszantó lesz mint a WoT a láthatóság miatt. Csak itt a NF-ben nem a játék hibája miatt bosszankodhatsz, hanem magad miatt, hogy nem áldoztál elég idõt, energiát a matrózaidra.
Én kb 4 hónap játék után tapasztaltam azt, hogy hiába van csatahajóm annyit se ér mint egy CL. Kértem segítséget és kiderült, hogy a német legénységembõl a kapitányon, a gunnereken, az AA gunnereken, egy engineren, egy repairen kívül minden más matrózom tökéletesen alkalmatlan. Nem tudtam megtölteni egy nehézcirkálót se a használható matrózaimmal. Ez 65-ös szint környékén nem volt valami kellemes érzés. Azóta már 3-szor kezdtem újra 1 lvl-tõl, mert soha nem csinálltam elegendõ jó minõségû matrózt. Kb egy éve újra kezdtem az angolokkal, céltudatosan fejlesztettem a megfelelõ mennyiségû matrózaimat és nagyon jól haladnék velük, ha nem a német legénységem kéne még most is tápolnom, javítgatnom.
jajj de durván mennek a dupla tripla posztjaim :) de akad kérdés bõven, és szerencsére válaszoló is KÖSZI következõ kérdésem: hogyan számoljak mien embereket fejlesszek ha BB-t szeretnékn körülbelül hányat és mien fejlesztéssel? eddig minden gunnerembõl RLD gunnert csináltam ez nayon nagy baj? nagy lesz a szórásom nagyon? soikkal gyorsabban lövök majd mint a többiek? megvettem a premiumot jól hozza az ikszpét a legénységnek :)
van egy emberem alapból a játék elején kaptam, és scoutnak nevezték el, ilyen repülõsökhöz jó, ahogyan énlátom, de ha battleshipet szeretnék, akkor ezt mire formázzam most lett 14-es
nagyjából jók az értékei az embreimnek, azt nemtudom hogy az engine meg az ilyen emberek mire jók? és még azt kérdezném, hogyha veszek egy premium hajót, akkor arra elegek a 12 lvl-es emberek?
Több vonal indítása úgy mûködik hogy sorozol új alap embereket. Persze nem fontos ugyanolyanokat mint amilyenek vannak. Pl adott egy jó 11/11-es képességü Gunnered 30as szinten akkor nem kell új gunner. Kell egy BO mindenképpen lehetõleg 14 vagy 15ös Potenciállal. Amint elérted a 12-es szintet a régi tapasztalt legénységgel kiegészítheted az újat.Pl a gunner slotokba a tapasztalt embereket teszed,a supportba és a T slotba meg az újakat. A lényeg hogy egyes egységek kompatibilisek lesznek a vonalaiddal,bármelyik hajódra ráteheted õket. Kivéve a BO-t.
A másik módszer az amit leírtál.Vagyis a nagy hajóra teszed a friss 1-es szintû embereket. Ez azonban sokkal rosszabb megoldás.Elõször is a nagyobb hajón a friss emberek kevesebb tapasztalatot fognak kapni. Másodszor egy hajó akkor a legütõképesebb ha egymáshoz viszonyítva közel egy szintûek a matrózok.Kb 10 szinten belül vannak.
A cél mindig a szórakozás természetesen. Én is elkövettem azokat a hibákat amiket most te, és 8 hónapnyi játék után szidom magam hogy milyen hülye voltam anno. Hiába értem el a Bismarck-ig,ha csak 8-9es képességû legénységem van nagyrészt... Hallgass rám,akkor az igazi a szórakozás ha megvannak a feltételek hozzá. Rossz legénységgel inkább el fog menni a kedved az egésztõl.
Azt elfelejtettem írni, hogy miért rontottad el. Mstummer írta hogy az alap értékek fontosak. Ez így igaz nagyon fontosak.
A matrózaidat annak kellett volna elõléptetni ami a nevük volt. Tehát a repairert rapairerré a gunnert gunnerré, stb. Mivel nem így csinálltad, az alapképességek nem jók annak a típúsú matróznak amivé elõléptetted õket. Ha érdekel errõl is írok majd.
köszi a választ, elvileg ma be is szerzem a prem-et, viszont a több vonal indításának mi is a rutuáléja? nem nagyon értem még. és akkor abban kérnék egy kis segítséget még, hogy akkor a Brooklyn és a Northampton közül lehet választani, de ugye csak annyi a különbség, hogy amelyikkel a CV fele lehet menni, az drágább, vagy 2kilóval, annyival jobb is? egy kis tájékoztatás érdekelne errõl a 2 ágról
És ha elérek egy nagyobb hajót, amihez több ember kell akkor a frissen sorozott bakákat berakom a gépbe és fejleszti õket? mert most a korábban felsorolt éppen a hajómat kitöltõ legénységem van, de ha jön egy nagyobb hajó (ettõl nem félek :) ) akkor hogyan töltöm ki a réseket? vagy majd lvl-1-es katonák ülnek az ágyúk mögött? ezt még nem értem teljesen
másik kérdésem mennyire fontosak a töltények mostanában a nagyobbakra 150-200 közelrõl és 0-50 távolról a sebzésem (kicsi hajókba belemegy 100 is) és HE heavy-t használok, van valami jobb ajánlásotok, vagy ez kimondottan ágyúfüggõ?
Huh. Hát ez így most neked nem igazán jött össze. :( A lényeg az, hogy a bridge operátor kivételével a matrózaidat elrontottad.
A Navy Fieldben a matrózok a legfontosabbak. Nem kell elkeseredni, mindenki így jár mint te, akinek nincs egy olyan ismerõse, aki már a legelejétõl kezdve mondja, hogy mit hogyan csinálljon.
Az elsõ dolog, hogy el kell döntened milyen típúsú hajókkal szeretnél játszani. Alapvetõen 3 fajta van: tengeralattjárók (SS jelölésûek), repülõgép-hordozók/anyahajók (CV jelölésûek) és csatahajók/csatacirkálók (BB/BC jelölésûek). A kisebb gépek mint a fregattok (FF), rombolók (DD), könnyûcirkálók (CL), nehézcirkálók (CA) a célkitûzésnél nem fontosak mert átmeneti hajók. Én BB-kben tudok segíteni, csak BB-m van.
Ha azt megtudod mondani, hogy mit szeretnél, akkor tudok segíteni milyen emberek kellenek és mibõl mennyi.
Ha komolyan akarod folytatni a játékot, akkor új matrózokra lesz szükséged. Ha csak szórakozás/szabadidõ elütése a cél, akkor maradhatnak a matrózaid. De azokkal nem hátrányba leszel és magasabb szinet nem lesz igazán élvezetes a játék.
Mivel még az elején vagy ajánlom hogy ellenõrizd le az embereid alap értékeit. Az alább linkelt kalkulátor segít ebben. Fontos hogy a specialistáid alap értékei legalább 10-11-esek legyenek. Tehát egy gunner esetén a Accuracy és a Reload jó ha eléri a 11-et. Az engineer esetén szintén az Engine legyen 11-es.A repair esetén a repair.Restorer esetén könnyen lehet 12-est dobni, és mellette nem árt ha a repair is legalább 10es.A BOnál meg 14-15 a jó érték.
Fontos hogy ezek meglegyenek mert a késõbbiekben hátrányba fogsz kerülni a többiekhez képest. Javaslom ha az alap értékek nem érik el a mostani embereidnél a 10est akkor add el/dobd ki õket. További javaslat nem árt ha a Gunnerek 4-5 szinttel a BO szintje felett vannak. A merre tovább dilemmára is van megoldás. Mind a 3(vagy 4 ugye ott a CV is). Mivel a nagyobb hajókra több ember fér elkerülhetetlen hogy késõbb új embereket kelljen kiképezni.Viszont jó ha közel egyforma szinten vannak, ezért egy új játékosnak vagy új nemzetnél célszerû kapásból több vonalat indítani. Egyedül a tengeralattjárót nem ajánlom elsõre,pláne USA esetén. Az elsõ kettõvel nem lesz sok sikerélményed,de ez a legtöbb nemzetre igaz. Tengóban a legjobbak a németek és a franciák. Ha veszel prémiumot akkor még azt sem lehet mondani hogy lassan megy majd.
Azért van gold accountod, mert a Kaiser szerveren játszol, ami az egyik USA szerver. Ott eleve gold accounttal játszol. Az USA szerverekre nem érvényes ez a 40/80/100% az accountoknál. Az amcsi szerveren nincs silver account hanem eleve golddal kezdesz, ami 100% a premium 40%-ot ad, tehát hasonló mint a WoT-ban a prémium.
(De ez a 140%-os premium megfelel az európai szerveren a 100%-nak, tehát nem vagyunk hátrányban mi se akik az európain játszunk. Csak épp a több mint 200 éves hagyomány miatt mindig megvariállják a dolgokat valamelyik kontinensen, ezzel növellve a káoszt.)
segítséget kérnék: van egy lvl32-es bridge operator van 4db lvl 30+ reload gunner-em ebbõl az egyik neve az restore a máésik engine a 3. repair a 4. gunner van 2db 2nd AA gunnerem és most lvl2-es lett egy emberem mit adjak neki? Northamton, vagy Brooklyn, majd merre fele menjek tovább? , esetleg mien a submarine?
a Kaiser-en játszok, de nek mazt írja: Gold account na ezt miért? köszi a válaszokat
Valóban nem, mert eredetileg így van az eu szervereken: Silver account: 40% Gold account: 80% Premium account: 100%
Tehát tulajdonképp a 40%-hoz képest a 100% az 250%-os növekedésnek felel meg. Az USA szerveken is talán hasonló lehet, de nem biztos azokat a szervereket nem szeretem annyira.
De azért prémium accounttal lehet kb úgy fejlõdni mint a WoT-ban prémiummal. Silverrel nagyon lassú a fejlõdés, a WoT ahhoz képest pörgõs fejlõdés, nem grind. :)