Sajnos, ha néha net-közelben is vagyok, annak sebessége és megbízhatósága sem teszi lehetõvé az on-line játékok játszását, így ebben már nem tudok "segíteni" - a menetrendszerû és folytatólagos "válság"-mûbalhé miatt ez nem is fog megváltozni egyhamar... :((
OFF
Remélem, ezt a játékot is felújítják majd egyszer, vagy lesz egy minden tekintetben nála jobb utódja - nem DLC-s, pénzlehúzó stílusú. :)
Hát sajnos ez igy van! :S De a mostani fiatalságnak elég ez a "minöség" játékok terén de aki veterán gamer az sajnos csak nagyon kevésszer kapja meg egy uj játéktol azt amit régen! Jagged Alliance Onlinet probáltam de eddig nem néz ki valami jonak nemnagyon kell taktikázni ilyesmi benne.Majd a JA Back in Action az jo lessz de majd csak jövöre.Amugy JA onlineba ott hol lehet találkozni majd más játékosssal? xD De majd ha esetleg nyomod JA onlinet néhe akciozhatnánmk eggytt! xD
NM! :) (Aztán jól eltárolni, mert kitudja meddig lesznek ezek fent a neten... :(( )
A gond a mai játékokkal az, hogy egy pénzügyi csoport dönt, mindenben, de csak a végsõ festett papír számolás a lényeges számukra a játékfejlesztésben-kiadásban. Régen az alkotókat még fûtötte a szakmai önbecsülés is az egymással való versengésben, és a pénzügyi elismerés - töredéke a mostaninak - csak hab volt a tortán. Régi, szép idõk! :O
Üdv mindenkinek! ismét nekiállok a játékna de nincs meg az immortal badass mod meg valamilyen peccs is kell ugye? xD Valaki segitene nekem kösuönöm !
Akkor innentõl ez a küldetés visszatért az elvállalhatók közé! Hálás köszönet érte! (Bár nekem anno nem tûnt fel, pedig a környék szobáit mind bejártam, többször is. )
Megvan az öregfiú... valóban elég közel van, ott a ranch-en. Kicsit beivott és hazafelé elkapta Jókedvû Sid, egy rugóért árulja az öltönyöst. Egyébként õ is keresõs NPC, nem Sárganyilas Idegyere típus, szóval ha máshol lett volna, akkor se lett volna jó a "belépek-kivanitt". A kocsmáros nem beszél félre, mikor a küldetést adja, kitalálható, hogy mi a helyzet... bírom az oroszokat:).
Hja, visszamentem hangtompítóért a hákára, aztán megvártam az éjszakát. Mindenképp érdekes volt az NDF residence, mert egy rendõrt is le kellett kapcsolni. Gondoltam hátha ott lesz a bankár is a börtönben... nem volt kedvem kiirtani a fél várost, szóval a munka végeztével leléptünk.
7.62: szvsz sokkal több az "objektum" a városokban is, érdemes körbemászkálni, az kocsikat meg ott is meg lehet rakni rendesen. Van egy harmadik játék is, csak oroszul tudtam megszerezni, kockaladás.
Bankként Porto-Torro - Easy Money nélkül ide is le-le kell látogatni, ha pénzt is szeretne az ember, különösen, ha már mindenki mindenkivel hadakozik és a rablóbanda 2 jó boltja kiesik az ügymenetbõl - , vagy némi tapasztalat és pénzzé tehetõ cuccosok begyûjtése végett - ha nagyon rászállunk az adott ellenfél egységeire, akkor "nélkülünk" is tudnak sikereket elérni a munkaadóink a fronton - San-Miguel mégis csak jó. Pénzt nem szívesen adok ki a kezembõl letétbe, inkább fegyverre, felszerelésre, vagy egy (még)jobb zsoldos zsoldjára költöm - az EM-s játékaimat hamar meguntam, mert nem találtam bennük kihívást a rengeteg, már-már elkölthetetlen pénz miatt -> mindig a legjobb cuccokkal a legjobb zsoldosok, így már túl könnyû ez a játék, még a legnehezebb fokozaton is.
A 7.62-t hanyagolom - mostanság ezt is, de néha-néha jó elõvenni és tombolni vele :)) - , mert nem jött be annyira: túl sok mászkálás, szinte semmi loot, vagy ha van, akkor annak 90%-t ott kell hagyni, mert nincs embered, akivel cipeltetni tudnád (ha meg van embered, akkor nincs mit elvinni és eladni, ahonnan meg volna mit, oda a felszerelés és a csapat gyenge)... Az E5 "egyszerûbb", játszhatóbb számomra.
Értöm... én még csak nem is láttam soha...
Perpillanat az NDF-székházhoz gyengék vagyunk (max. nehézség), fix garrison van mindkét nyugati kerületben, nem szeretnek. Engem sem érdekelne nagyon a bankár, de 10 napos küldetés csak, szóval valahol a közelben kéne lennie... és még sosem sikerült megcsinálni ezt a részt. Tényleg jól jönne Santa Rosa-ba a mûködõ bank:)!
7.62-t is kivégezted?
Hali!
Hu-hú, egyszer felforgattam érte az összes helyszínt - belépve és térképet kérve kiírja a fontosabb szereplõket, akikkel kezdeni lehet vmit - , de egyedül az NDF fõvárosa fölött, a fenti térképszélen adott be egy üzenetet erre a küldetésre: A bankár a kerítésen belül volt, egy (az) épületben. Elõször csak egy személyi õrségnek tekinthetõ csapat támadt rám belülrõl, majd ezek megsebzése után az egész haderõ - mindenki NDF egyenruhát viselt. Ezen játékomat egy vírusos rendszer-összeborulás végleg elvitte anno, így nem tudom, hogy mi lenne a küldetés befejezése, mert azóta én sem találtam meg a bankárt sehol - ezen a helyszínen nem jelöli a térkép, mint fontos személyt. :( Amúgy az NDF-oldali szökött fegyenckereséses küldetést az IB mod-ban pontosan ilyesmiért törölték, mert rettenetesen bugos volt, nagyon ritkán lehetett sikeresen befejezni - gondolom ez meg ennek a tesója lesz. :( Részemrõl hanyagolva van ez a küldetés, mert akár 3 hét játékbeli idõt rááldozva is, fel-alá rohanva, mindenhova többször bekukkantva sem leltem sehol azóta azt a nyüves bankárt. :(
Te megtaláltad anno vhol Santa Rosa eltûnt bankárját?
Légterelõ veszély! :)
Az NDF oldalán kezdve a vámtiszt az elnöki megbízottnak küld csomagot, nem Rico-nak. Ott a reptéren történt gyanús események kivizsgálását kérik tõlünk egy rejtett hangfelvevõ segítségével - a demokratikus (ál)szentfazekak. A reptéren a fõnök JL-ra, az egyetlen technikusra tereli a gyanút, persze csak szóban, ezt veszi fel a készülék is. Ha JL-t elkísérjük a másik reptérre (ehhez elõbb ott kell beszélni a pilótával, hogy "éljen" ez a küldetés is) - most már értem, hogy miért is akarna annyira eljönni onnan... - , akkor ott átad egy videókazettát, ami a fõnök bûnösségét igazolja - ez nem légbõl kapott vádaskodás, mint a vezéré. Ezt visszavíve a fõnöknek - nem a "rep.irányítónak" - , az azonnal hajlandó 2x annyit fizetni érte, mint amennyit a küldetés sikeres teljesítéséért kapnánk a fõvárosban - JL becsülete, és szolgáltatásai ennél sokkal többet érnek... Így már 2 bizonyíték van a kezünkben és csak rajtunk áll, hogy kit áztatunk el a megbízónknál: a korrupt fõnököt - asszem az õ bandáját kell a "rep.irányító" kérésére szétverni, mert már nagyon zavarják a reptér mûköd(tet)ését - , vagy a jó JL-t. Ha ezek után a fõnök beosztásban maradhatott volna a reptéren, akkor a csapat egybõl kitûzte volna a magyar(?) zászlót is ott, mert annyira hasonlított ez a történéssorozat a jelenkori kis hazánkéira. Ezen kettõsség végigkíséri az egész NDF oldali küldetéssorozatot: pl. ha akarjuk, akkor a megszerzett drogot is átadhatjuk a megbízónknak a drogkereskedõk halálhíre mellé egy késõbbi küldetésben, aprópénzért átveszi és "biztonságba" is helyezi azt azonnal, de a felcsillanó szemei nagyon árulkodóak...
Köszönöm a segítségeteket!!! Sajna tegnap szolgálatban voltam (24 órás) igy kihagytam, de ma megint nekiállok, mert jó játék, mindig szerettem pepcselni az ilyen jellegû játékokkal.
Hali, üdv a csapatban! :)
- Kézbe kell venni, majd jobb gomb a "célponton", akit gyógyítani akarsz (ez természetesen lehet önmaga, vagy egy másik csapattárs is), célszerû - fõleg, ha kevés gyógy'-cucc áll rendelkezésre - a legjobb Medic-kel gyógyítani, mert õ kevesebbet használ fel ugyanakkora gyógyításhoz, mint az ebben kevésbé jártas karakter (A kórházban, sok pénzért lehet "végleges/tényleges" gyógyítást kérni. A csatatéri csak "ideiglenes", azaz, mivel a megmaradt tényleges életerõvel azonos lehet csak a karakter maximális kitartása, ami gyakori pihenéseket és a csatatéren való állandó rejtõzést követel meg a karaktertõl, egy kórházi "látogatásig" az az egyén (a sérült, de bekötözött) nem lesz használható sok mindenre. Ha nincs bekötözve a csatatéren a sérült, akkor elvérzik és meghal, rövid idõn belül. - Jobb gomb után megjelenik egy piros célkereszt és az elõzõleg beállított tüzelési módon lõ bal gombra az emberünk, azaz jobb gomb, majd bal az ajtón (a 'SHIFT'-l lehet magasságot állítani), az ajtót addig kell lõni, amíg 'Lock Destroyed' eredményt nem kapsz, a 'Lock Hit' nem elégséges (ez általában "golyós" fegyvereknél fordul elõ, azokkal néha két tár is kellhet, míg egy 12ga-l ~50% az esély az azonnali "kinyitásra"). - Ahogy az Hexex már leírta, azaz bal gombbal ráböksz, majd ráhuzigálod a kívánt fegyverekre, ha elõtte megállítottad az idõt, akkor akár még lapozhatsz is hátizsák oldalára akasztottak között, így, amikor megint elindítod az idõt, az embered egy menetben, mindent megjavít, ami nála van (amire ráböktél a tisztítóval), nem kell egyenként megvárni, amíg végez valamelyikkel.
Helló.Az elsõ két kérdésedre nem tudok válaszolni mert még nem próbáltam ezeket A tisztitót rámész a curzorral megfogot és ráteszed amelyik fegyver koszos és márt neki is lát a tisztitáshoz.További jó játékot!
Sziasztok. Kedvem lett a játékhoz és elkezdtem vele játszani, a modot is felpakoltam rá. Egybõll lenne néhány kérdésem, mert szerintem én vagyok a béna. - Hogyan lehet gyógyítani a nálam lévõ field medic-kel? - Hogyan lehet sörétes puskával a zárt ajtót beötrni? Nekem nem akar lõni az emberem az ajtóra. - A nálam lévõ fegyver tisztítót, hogy tudom használni? Elsõre csak ezek a "problémáim. :) Köszi elõre is a segítséget.
Felbéreltem PEPE-t.Nekem egy Ingram Mac 10+Silencer a társamnak Mini-Uzi+Silencer meg van egy érdekes forgótáras pisztoly ami olyan mintha sörétes lenne csak gyengébb.Most portyázok gengszterekre gyüjtögetek cuccokat meg pénzt.Baró ez a GAME!
:) Persze, az 'ALT' lenyomásával lehet oldalazni és gyorsan befordulni a sarkokon, mindezt célzásra emelt fegyverrel teszi a karakter, tehát ha semleges fegyveres van a közelben, de fõleg a fegyver csöve elõtt, akkor már e miatt kitörhet a balhé - csak óvatosan vele. :D ('SHIFT'-l fordul a karakter az adott irányba.)
A játék elején nem célszerû a bankba pénzt rakni - ha csak nem 'Easy Money'-l nyomulsz - , mert nem lesz elég a felszerelésekre és a küldetési tárgyak megvételére a pénz - nehéz fokozaton biztos nem - , meg 5 emberre kéne minél elõbb bõvíteni a csapatot - 6-ra lehet, de lesz pár szabadítós-kísérgetõs küldetés, amit csak 5 emberrel lehet elvállalni -> a szobába "bezárod" a maradó csapattagokkal azt, akit ki akarsz tenni, a fõkari gyorsan elvállalja a küldetést és ismét felfogadod a kidobott karaktert a leg-'Charm'-osabb embereddel a 4-bõl - 7 karakterhely van a taktikai ablakon és elviekben megtartja a kirúgott egyén a felszerelését, amit azért célszerû levenni róla, hogy ne kerüljön az újra felszámolásra a felfogadásánál. Ezenkívül az autók megvételére kell majd komolyabb összeget spórolni: 25-35k $ között mozognak az áraik - minden frakció ad majd ingyen-jármûvet, de addigra a fél csapatot szélnek kéne ereszteni, ha rájuk vár az ember, mert nem lenne elég a hely és a teherbírás a pénzé tehetõ dolgok elvitelére a csaták után és szinte csak abból lesz pénz a játékban, mert a jutalmak sokszor az eladások 10%-t sem hozzák a konyhára, adott küldetésnél -> ezért is NAGYON FONTOS AZ AUTÓ MEGLÉTE (a másik fontos ok az, hogy akkor csak a sofõr nem alszik az utazás alatt -> gyakran kell cserélni õt (jobb gomb az új ember képén, a térképnél és 'Set Driver'...) és úgy mindig friss, harcra kész marad a csapat.
Lassan haladok betettem mielött elindultam pár ezer dolcsit a bankba.Elértem Cali-Cantinosba.Eddig egy palackot tudtam megvenni! De tényleg Jó ez a játék!!Lehet (oldalazni) a játékban??Oldalra lépni?Addig is gyüjtögetek pénzt és majd visszanézek a bankba.Köszönöm a tippeket! Addig is
Bocsi, most már vagyok! :)
A borospalackok általában a többi kereskedõtõl vehetõk meg, ritkán lehet csak úgy találni õket. Ezért be kell járni még 3-4 boltot, hogy 1-2 palackjával meglegyen a készlet - ez is függ a nehézségi szinttõl: könnyûn már Riconál összejöhet a kellõ mennyiség, Cali-Cantinos-ban(ÉK). Az indulásnál célszerû megállni az Oil-Field-nél, mert van 2 bónusz-hely - az iroda asztala és a legkisebb épületben, hátul, ahova csak hajolva lehet bejutni - és némi pénzt is lehet keresni, egy kis lövöldözéssel - ez is egy esély és anyagi fedezet a palackokra. :) Rio-Loma is útba esik, banditástól, boltostól. Majd Cali-Cantinos - itt célszerû Rico és Dana Bender (keletre, a repülõtéren) küldetését egyszerre elvállalni, mert mindkettõt meg lehet oldani a Közép-Nyugati reptéren (Los-Tigrastól Nyugatra).
A HG:JE elsõ pályája már túl keményre sikeredett, így inkább hagytam az egészet a francba - a banditák még megvoltak, de a katonák már túl erõsek kezdésnek (szvsz), nem óhajtok állandó visszatöltésekkel veszõdni egy egész nap, egy területért. (A JA2 Wildfire-nél szerintem húzósabb, pedig már ahhoz is nagy fan-nak kellett lenni...)
A zene és a zsoldosok visszajelzései nálam is elhallgatnak (utóbbi csak ritkává válik) W7-n, XP-n még nem tûnt fel ez a jelenség - vagy csak nem foglalkoztam vele :S - , lehet, hogy az elmaradt hibajavítások, a kiadó részérõl megszüntetnék ezt (is), de arra már nem fog sor kerülni - tehát audio-driver kezelési hiba, a program részérõl. :( Pár pályán - fõleg a fekete-ruhás Elit-zsoldosoknál jön ez elõ - pár ellenfél a föld alá ragadhat kezdéskor (a mi embereink is kezdhetnek derékig a földben - pl. Del-Plata - , de ezt mozgás után már 'javítja' a program), ilyenkor várni és mozogni kell a környéken, és elõbb-utóbb "elõjönnek" a "bányászok" is - ezt a hibát meg mintha az IB hozta volna magával(?), legalábbis az alapjátéknál nem ragadt meg ilyesmi bennem.
A zene nekem elhalgat ez ellen valamilyen megoldás van?
Amúgy a Hired Guns Jagged edge-rõl mi a véleményed?
Köszönöm a tippeket! Van egy küldetés amit nem tudom hol keressem Find the wine a neve és Porto torro-ban (lehet rosszul írom) ban az árustól vettem fel.Segitenél?
Persze:
- A nehézségi fokozat sok mindenre kihat: a kezdõtõkétõl (~ 7,5k-5k-2,5k), a távcsõhasználaton át (könnyû fokozaton csak a nagyon nagy távcsövek azok, amik, míg nehéznél már alig 1-2 optika nem az), az emberek kitartásáig bezárólag (könnyûn aludni sem kell és a fegyver célra tartása sem fáraszt). A javítás mikéntjét is ez határozza meg: könnyûn azonnal kész és olcsóbb a javítás, míg nehéz fokozaton akár egy hétig is eltarthat és drága is - a Pilóta szerelõje a legolcsóbb, akit külön küldetés végrehajtásával "aktiválhatunk"; lásd #37.
- Kezdetben még béke honol az országban, így akár 2 frakciónak is dolgozhatunk egyszerre -> gyorsabban jön a pénz és gyorsul az emberek fejlõdése is. Csak a 3. fél fél elnöki területére nem léphetünk be - azaz be lehet menni, de a testõrség és 2-3 plusz osztag, +1 szintû fegyverekkel köt bele a csapatba és azonnal kitör a háború. (az NDF színeiben hamar keresztezzük a másik 2 útjait/terveit - õk a 'szentek' és nem közösködnek senkivel sem - , így rájuk ez nem áll, de a Tábornoknak és Rico-nak dolgozva 10+ küldetést is megcsinálhatunk a másiknál, mire kitör a háború)
- A városokban a nevesített NPC-k 09:00-21:00 között hajlanak csak az érdemi szóváltásra, így ha este 9 után érkezünk és dumcsiznunk kéne az adott helyen vkivel, akkor másnap reggelig várnunk kell - alvás! Minden helyszínen van néhány, mindig azonos helyen lévõ, kb. hetente "újratöltõdõ" bónusz-tárgyakat adó hely - 10-1000$/db értékben tárgyak - , amik jól jönnek anyagi gondok esetén. Az életerõt a kórházakban lehet azonnal és drágán helyrerakni, vagy akár 1 hónapig is töltõhet újra magától.
- A pénz itt is meghatározó szereplõ, de a bevételek kisebb részét fogják csak képezni a küldetések után járó díjjak, a legfõbb pénzforrás a megölt ellenfelek felszerelésének eladásából fog származni. A bankkártyákat a bankokban lehet "beváltani" - minél késõbb van beváltva, a "megtalálásától" számítva, az annál kevesebbet ér. A bankban tudunk letétet elhelyezni (min. 1000$), ami pár naponta kamatozik 1-2%-ot - viszont a banditák ki is rabolhatják a bankot, ezért a "Gangster" státusú egyéneket mielõbb el kell tenni láb alól. (A játék elején a gengszterek módszeres kinyuvasztása 2-3 emberrel a legfõbb és szinte az egyetlen bevételi forrásunk!!!)
- Az alapjátékban "magától" vált szintet a játék - emlékeim szerint - , míg az IB v2.10-ben már mi dönthetjük el, hogy akarunk e ugrani szintet, egyre növekvõ számú ellenség legyilkolása után. Ez a szint határozza meg az ellenfél egységeinek létszámát (3-mal kezdünk és szintenként +1 fõ jön ehhez, a katonai osztagok alapból ennél többen vannak 3-5 fõvel!!!), ill. a kereskedõk így fognak egyre jobb és jobb fegyvereket árulni (rá leszünk kényszerítve a csapatunk létszámhátránya miatt arra, hogy jobb fegyvereink legyenek, mint az ellenfélnek).
- A kereskedõkkel MINDIG csak egy karakterünk üzleteljen úgy, hogy a csapat a közelben van, mert ekkor az összes ember cuccát az az egy fogja eladni. Így az az egy "Trade" képessége fog nõni -> az árszintet ez határozza meg alapvetõen (milyen drágán veszi át, ill. adja el a cuccokat a kereskedõ - minél magasabb a "Trade" értéke, annál jobb biznisz jön létre a csapat szemszögébõl). Fejlõdni akkor fog, ha az aktuális képességének megfelelõ értékû árukészletet adunk el, egyszerre - 20-s értéknél ez 4-6k között van valahol, míg 80 környékén már 15k fölött fog csak nõni eggyel ez az érték. A kereskedõk kedvezménye is ezen szinttõl és a vele folytatott árucsere volumenétõl függ, ill. az általuk adott küldetés sikeres teljesítése után fog nõni leginkább (ezt a bal alsó sarokban írja ki, a kereskedõ árukészletét böngészve). Az "Easy Money" könnyítést kikapcsolva egyre csökkenni fog az ugyanolyan árucikk ellenértéke -> PL. az elsõ valami még ér 500$-t, a harmadik ugyanolyanért meg már csak 250$-t kapunk, de ha tizet szeretnénk eladni, akkor a 10. már csak 25$-t fog hozni a konyhára!!! Azaz folyamatosan vándorolni kell kereskedõtõl kereskedõig és 3-4 darabnál nem szabad egyszerre többet eladni egy félébõl egynek-egynek, kivéve a páncélok és mellények, mert abból a játék közepétõl rogyásig lesz nálunk; én a gránátoknál a 20$/db átvételi ár eléréséig üzletelek. A kereskedõk 5-7 nap után "felejtik el" az elõzõ csereberét, azután megint a "rendes" ellenértéket fogják adni az árukért, ismét csak 3-4 db/kereskedõ a még elfogadható árszint/üzlet... (Csak a lõszer ellenértéke nem függ az eladott mennyiségtõl!)
- A zsoldosok felfogadásához a "Charm" tulajdonság határozza meg a kezdõárat, az éppen kézben tartott fegyver adott szinten való besorolásával egyetemben -> jó fegyverrel akár a 2-3x-a is lehet a 3 heti bérének a felfogadási ára egy egyénnek! A meghosszabbításnál már csak a fõ karakterünk "Charm" skilljének és az adott karakter képességeinek fejlõdésének függvényében változnak az árak. A kezdetekben - amíg még híján vagyunk a zsének - inkább legyen 3-4 olcsóbb emberünk (2,5-5k/db/3hét), mint 1-2 jobb képességû, de egyúttal drága zsoldos is, mert úgy sokkal több dolgot tudunk 1-1 csata után elvinni a kereskedõhöz és hamarabb dõl a lé. A tulajdonságot a templomokban lévõ papoknak adott adományokkal lehet növelni leginkább, ill. cselekedeteink vannak hatással rá - ez utóbbiak inkább csak csökkenteni fogják a kezdeti értékét...
- Kezdõ karakternek én az intellektust tartom fontosnak, hogy minél gyorsabban fejlõdhessen a karakter. Ezért a középsõ nõt (A CSAJOK NEM VISELHETNEK SISAKOT EBBEN A JÁTÉKBAN!!!), vagy a tõle 2-vel jobbra álló férfit választom "Medic" képesítéssel - ez ad némi kitartás és életerõ plusszot is, igaz nem lõnek a legelején olyan jól, mint a többi kaszt, de az úgyis hamar meg fog változni.
Némi pénzt kapunk, rögtön a legelején, miután beszéltünk az utolsó, még életben lévõ katonával. Fegyverkezzünk fel a halottak szûkös készletébõl. Közben befut egy civil és a segítségünket kéri, amit persze azonnal el is fogadunk. Az útkeresztezõdést elérve jön 2+2 bandita, akiket lehetõleg hasalva fogadjunk, mert úgy kisebb az esélye az embereink elhalálozásának. Ezután válik szabaddá a jobb oldalon lévõ zsoldostáborba vezetõ út, ahol - ha szerencsénk van és egy olcsóbb féle van ott, akkor - felbérelhetünk egy egyént. Hármasban már nem igazán okozhat gondot az utolsó 3 bandita a házaknál (lõ-pozícióba mozgás, hasalás, és lehetõleg egyszerre tüzelés; néha az utolsó a házban marad/van, így õt külön kell levadászni, pl. az ablakon keresztül) - bent az asztalon bónusz cuccok vannak. Miután minden lehetõ helyre értékes dolgokat raktunk, hagyjuk el a helyszínt és irány a közeli város. Itt érdemesebb egybõl a Bank-szektorba menni, mert ott tudunk megszabadulni az eladni valónktól - közben a civil megköszöni a segítségünket (500$) és lelécel. A bankban, miután eladtuk a bankkártyákat, azután szóba elegyedve a bankárral, megkér minket, hogy hozzunk neki páncéllemezt az ÉK városból (ez 2-4k$ befektetés lesz majd onnantól vissza, idáig) - fogadjuk el a küldetést. A fegyverboltban is kaphatunk küldetést, ami 5 palack bor visszahozatalát takarja 35 napon belül (1,5-2,5k$/palack befektetést igényel majd az ügylet -> a többi kereskedõtõl vásárolhatjuk vissza õket, ill. ritkán, ha elvállaltuk a küldetést, akkor bónusz-pontokról, vagy halott ellenségtõl is "beszerezhetõek") - ezt is fogadjuk el. Fontos, hogy hátizsákot vegyünk, mert abba fér a legtöbb felszerelés - ez a legdrágább is, de késõbb majd lesz belõle "tágasabb" variáns is. A fölösleges, rossz állapotú fegyvereket adjuk el, csak 1-1 épebb darab maradjon az embereinknél 1-1 csomag lõszerrel, ill. 1 sörétes a zárak nyitásához 1-2 csomag lõszerrel. Öv, arra külön táska és mellény vásárlására nem nagyon fog kerülni a legelején, ezeket majd késõbb szerezzük be - mindbõl lesz még fejlesztett verzió is. A bónusz-pontok itt: - a bankár zárt szobájában, az asztalon (bejárattól a jobb "fölsõ" sarokban, egy katona áll a közelében, tehát óvatosan nyissuk ki a sörétessel -> csak 1 lövésre lesz lehetõségünk, mert a 2.-ra mindenki ránk veti majd magát - save/load) - a kereskedõ, szintén zárt szobájában, a ládákon - a kórházban, a bejárattól jobbra esõ, zárt, 2 szárnyú ajtó mögött, középen, a szõnyegen - a templom bal oldali, hátsó szobájának padlóján - ez kivételesen nem zárt, DE A TEMPLOMOKBA MINDIG CSAK ÜRES/FEGYVERTELEN KéZZEL MENJÜNK BE, KÜLÖNBEN A PAP ÉS A VÁROSI ÕRSÉG AZONNAL RÁNK TÁMAD!!! Ugyan a kórházban is kaphatunk csomagfuvarozási megbízást, de ha ez nem Cali-Cantosba (ÉK) szól, vagy nincs pénzünk hátizsák(ok)ra, akkor inkább ne most fogadjuk el azt. Ha "csak" 4-5 bandita van ezen városrészben, akkor essünk nekik, hogy legyen pénzünk - hátulról, hasalva, mindig csak 1-1 lövés/fõ, hogy ne tudjon az egész banda egyszerre ránk támadni, mindig "gondolkodó állásban" legyenek 2 találat közt - GRÁNÁTOKAT VÁROSON BELÜL NE HASZNÁLJUNK, MERT AZ ÕRSÉG NEM TOLERÁLJA AZT!
A másik városrészben van a kocsma, ahol a zsoldosok várják, hogy felvegyük õket a csapatunkba - most nincs ilyesmire keret, ált. Vele szemben van a Vámtiszt irodája, ahonnét mindig az ÉK-i városba kell elõször csomagot fuvarozni - ezt vállaljuk el. Banditák itt is vannak, ha kötekedni támad kedvünk, akkor az összes küldetést csak azután vegyük fel, hogy mindkét városrész "tiszta" és az összes bónusz-pont üres - így biztos nem futunk ki az idõbõl a küldetéseknél. A Polgármesterrel inkább ne beszéljünk, mert a fia, akit épp kivégzését várja a közeli börtönben, mert gyilkolt, nem éri meg azt a hihetetlen "Charm"-romlást, amit a hozzá kapcsolódó 3 küldetés jelent (1., kihozni a börtönbõl - ezért 500$-t kell kiadnunk + a meggyilkolt lány apjának lelövése, miután a PM megjutalmazott a fia kiszabadításáért 2., Cali-Cantosban a Rendõrségtõl megvédeni, hamis papírokat vinni neki az apjától - ez, kis szerencsével, megúszható vérontás nélkül is, ha van elegendõ emberünk, hogy elállják a rendõrök útját a fiú lakosztálya elõtt (különben hihetetlenül hangulatos hiring alakulhat ki kis csapatunk és vagy 15 rendõr között - amint "félrelõ" vmelyik csapattagunk, akkor a városi õrség, majd a Rico-erõk is bekapcsolódhatnak a banzájba, esetleg még az ott lévõ zsoldosok is ellenünk fordulhatnak, egy balszerencsés találat után - , közvetlen közelrõl, sörétesekkel úgy, hogy közben nem is hátrálhatunk a szoba bejárata elõl, mert életben kell tartani azt pernahajdert :)) ) 3., a térkép "bal-közép" városkájának PM-e megkér minket, hogy távolítsuk má' el a városából a fiút, mert közveszélyes dolgokat mûvel - 3k kiadással megoldható, hogy másik országba utazzon (5k a jutalom érte)). Bónusz-pontok: - a Vámtiszt irodájában, az asztalon - a Vámtiszt hátsó, zárt, kamrájában, a ládákon - a polgármester emeleti, zárt, szobályában - a Börtönvezetõ irodájában, az asztalon (- lehet, hogy az egyik hangár is rejt vmit, de ez nem biztos, ill. körülményes a bejutás, mert el kell forgatni az õrt 1 másik emberünkkel és a többi õrt is zavarhatja a betörésünk - macerás, na)
Akkor valószinû maradok a Brigade-nál mert,ha nagyon nem tudok márt mit kezdeni egy küldetéssel akkor remélem majd tudsz segíteni! Amúgy márt most az elején az elsõ árusnál is egész sok fegyver van ami nagyon tetszik hogy külön kell az övtáskát(?)+ a hátizsákot...megvenni! Nagyon részletessen vannak megoldva.Egy pár tippet-trükköt tudnál adni kezdõ lépésként?Elõre is Köszönöm!!
A semminél még az is jobb! :S :)
A B5 története volna elõbb idõrendben, de ez, egy ilyen jellegû játéknál lényegtelen - szerintem. Magyarországon sem foglalkoznak ezen 2 játékkal, mert a fejlesztõ/kiadó még a játékokban leledzõ, nem kevés számú bug-okkal sem tud/akar minden esetben foglalkozni. (Pl. a fekete képernyõ, ugye...) A 7.62 is uo, mint a B5 - külsõre; beltartalmilag a 7.62-ben nincs egyértelmû oldalválasztás, hanem az adott küldetés - egyáltalán elvállalása és - megoldásának módja határozza ezt meg -> mindig kormány-oldalon kezdünk, azután, ahogy alakul... A 7.62-ben nem lehet elmenekülni, amíg egy harcképes ellenfél is tartózkodik a pályán - nem kicsi nehezítés, fõleg az elején, amikor még egyedül, egy szál pendelyben kalandozunk!!! Anno a B5-höz találtam - egész komoly, bár csak angol-nyelvû - leírásokat, míg a 7.62-höz nem, így én maradtam a B5-nél (+ IB v2.10), mert piszkosul felbosszantott a 7.62-ben az állandó, ide-oda utazás, az alig fizetõ munkákért - ha meg beütött a kánaán (pl. a Tormen-lány bandája rajtaütött a kormányoldali városon és lett vagy 30, szabadon rabolható hulla - Pause, mert a túlélõk is szorgosan gyûjtöget(né)nek ám), akkor meg alig tudok vmit is összeszedni, mert nincs helyem. Azaz, a B5-rõl sokat tudok, míg a 7.62-rõl szinte semmit sem a szakirodalom hiányában -> a B5-l tudok játszani, a 7.62-l meg nem... :(
Még egyszer köszönöm a segítséget!Az ablakos mód megoldotta a problémát és feltettem az Immortal Badass modot is.Egész komolynak néz ki a stílusa.(IMÁDOM A FEGYVEREKET)Szerintetek ez vagy a 7.62 High Calibre a jobb,melyikel érdemes elöbb játszani?(valamilyen magyar végigjátszás nincs hozzá véletlenül,mert az Angol tudásom még nem tökéletes).
NM, remélem, hogy sikerrel jársz az elindításában. Ha az ablakos megoldás sem mûködik, akkor csak egy régebbi vidkari, vagy teljes (használt) rendszer beszerzése oldja meg a problémát - persze, elõtte még meghajtóprogramokat is érdemes csereberélni, hátha az egyik régebbiben még benne van az, amit igényelne a játék. (Nálam ilyet a MTW játszott el a GTO-mmal - DX 8.0 v. 7.0 volna a játék igénye, amit meg már az XP nem szeret...)
Hasonló okokból nem szabad kidobni a DX 9.0c-s vidkarikat, mert ilyen esetekben nagyon jól jönnek -> a "régi" játékok még azt DX-t használják zömében (a régi meghajtó-progival meg a DX 8.0-as és - remélhetõleg - DX 7.0-s játékok is mennek - XP, vagy W98(ME) alatt), így olyan karin futnak hibátlanul, az esetek többségében. (A DX 11 9.0c kompatibilitásában nem hiszek, mert az plusz-munka volna a driver-íróktól - mármint a jól és hatékonyan mûködõ variáns (, mert úgy akkor a T. felhasználó a monitoron nem látná a különbséget a régi, 4-5 éves és az "új" között...) - , amit az utóbbi években nagyon nem "szeretnek" megcsinálni...)
Megprobáltam de egyelõre fullscreen-nél kikapcsol windowednél nem akkor tudok játszani vele!?!De még próbálkozom.Am. köszönöm a segítséget.
Ja, és a Vista-s laptopon is jól fut: i T2330 + X3100 GMA (2+ éves).
Próbáld a felbontásokat is variálni, hátha csak a monitorod/vid-karid(v. driver-e?) nem tudja/akarja azt megjeleníteni. Bár ez utóbbi eset már az informatikai rémálom kategóriája, de mivel nincs lehetetlen a számítástechnikában... :S :)
Hi! Szerintem driver hiba lesz nálad (vid-kari/DX), mert nekem ilyesmi sem az XP-n, sem a W7-n nem jött elõ - nV 7900 GTO-t használok, ami nem mai kölök, de az ilyen "régi" gémeknél nincs is gond vele. Ha van módod régebbi hardverelemekbõl összelegózott gépre feltelepíteni, akkor feltétlenül tegyél vele próbát, mert lehet, hogy (csak) az újabb vid-karikat (és azok driver-eit) nem komálja a játék. (Ha van régebbi videókártya a kezed ügyében, akkor azt is beteheted egy próba erejéig az újabb helyett a gépedbe, hátha...)
Azonkívül én Immortal Badass v2.10 Mod-ot használok, amiben számos javítást is eszközöltek, mert a fejlesztõ és a kiadó sem "vetemedett" ilyesmire tudtommal - szintén megér egy próbát nélküle, majd vele...
Hi nekem az lenne a problémám h. inditáskor kikapcsol a monitorom pedig levettem a felbontást.Mi lehet a baj/megoldás?
2 (fõszáli)küldetéssel késõbb, egy 'frontosként' visszatértem ide és most már 70 halott felszerelésébõl kell kiválogatnom, hogy mit is hagyok itt - egy plusz csapatuk volt az õrség segítségére. :S A fegyvereknél már az AUG-ok, HK416/20 és HK 417/16-ok dominálnak az ellenfeleknél: így kicsit több ideje marad a 3 mesterlövészemnek a célzásra, viszont ha elvétik, akkor nagy a baj - a Dragunov még mindig jó, mert "hozzászoktak" a karaktereim már a kezelésükhöz, így gyorsabban és pontosabban lõnek velük (és a viszonylagos megbízhatósága/tartóssága is jó érv mellette - Rico még él). (A SPAS-12 és az MP5SD6 meg egyre "gyorsabb" lesz az ellenféllel szemben. :D ) Nem hiába írja az egyik 'ötletnél' a program, hogy nem szabad siettetni a fõszál küldetéseit -> mert akkor tapasztalatlanok lesznek az embereink - ha 'rohanunk' - és úgy a végén már szinte lehetetlen lesz szembeszállni a többszörös túlerõvel. Egyre fontosabb lesz a lövészek helyének gondos megválasztása is, hogy az ellenfélnek keljen a mi tûzvonalunkba mozognia és ne fordítva történjen ez - egy HK G36-al már 110 méteren van a fõ karakterem 50%-os találati valószínûsége - a fegyver "távcsövét" használva 125m-en - , 100-as lövésztudomány - és 53-as mesterlövész 'pont' - mellett, míg Flyer a HK 417/20-al "csak" 88 méterig tudja ugyan ezt 51-es lõ-tudománnyal -> az ellenfelek tudása is ez utóbbihoz közelít, csak még nincs a kezükben ilyen jó fegyver... A tûzgyorsaságra is egyre jobban oda kell figyelni (a fegyverek "tartóssága" mellett, hogy ne kelljen 100+k $-t kiadni csere-fegyverekért, amíg az "eredetit" javítja - 3 napig - a boltos - nehéz fokozaton), mert az ellen számbeli túlereje 1-1 lerohanási kísérleténél végzetes is lehet, ha csak 1-2 csõbõl tudunk az ilyesmire reagálni -> a Dragunov-ot is azért kéne MSG-90A1-re cserélnem, mert picit gyorsabb nála (IMMORTAL v2.10 Mod) és 20(+20 - amit csak a boltból, vagy az ellenféltõl tudunk megszerezni, mert a mi embereink nem tudnak 2 20-as tárat összerag'szalagozni...) töltény fér a tárba a 10 helyett.
Most az Olajmezõt kéne felrobbantanom a tábornoknak (túl is terhelõdött a fõkar'im a sok 'Claymore'-tól, amit kapott erre a célra. Az elõzõ küldetés meg nevetséges volt az Outpost-on, mert mire lõállásba vittem az embereimet, addigra elhullott az NDF 2 csapatának zöme és csak a maradék 8 emberükre kellett lõni - a Mod nélküli alapjátékban erre a küldetésre másként emlékszem, ott megizzadtam már attól, hogy egyáltalán én életben maradjak (a védõk sokkal kevesebben voltak akkor). (A legnehezebb küldetésnek még mindig az NDF oldalon az Outpost elfoglalását tartom - legelõször nappal "akartam" ezt végrehajtani -> 20 másodperc után már 6 halottat számlált a csapatom... - , különösen akkor, ha az alapjáték középen, a 'teknõben' indítja a küldetést... legalább egy tucat, fedezékben álló mesterlövész orra elõtt úgy, hogy a fedezéket nyújtó romokig és a nagy sziklákig nincs idõ elfutni és ott is kószál féltucat járõr közben... = az egyetlen megoldás a legközelebbi állás lerohanása, miközben az ellenfelek 80%-nak céltáblái vagyunk - a romok/szikla fél napi mentés-visszatöltés után sikerült, további fél napot vett igénybe az egyik oldal "megtisztítása", hogy legalább meg lehessen indulni valamerre...)
Javítás: Sniper a 80+ Sniping-jével 1,65-1,68s alatt vált fejrõl fejre! :) Ez a skill 60 alatt nem sokat ér, és igazán csak 80 fölött lehet jól (ki)használni - drágák az ilyen NPC-k, de megérik az árukat -> Wiz (58 - 4194$/3 hét) még javában céloz és ált. el is véti a célt, míg Sniper (86 - 25106$/3 hét) szinte egybõl lõ és nagyrészt talál is.
A gránátok és aknák lökéshulláma (a páncél és a felszerelés nem sérül, de pár HP-tõl azért még megszabadíthat) is elég ahhoz, hogy az addig semleges (pl. városi) õrséget ellenünk fordítsa, ezért ilyen helyeken inkább ne használjuk ezeket, ha egy mód van rá.
Ha elvállalunk egy frontos küldetést - miután pl. egy korábbi küldetés helyszínén minden ellenséget - és az õrséget is - eltettünk láb alól, akkor az a terület az irányításunk (már akinek dolgozunk épp) alá kerül - pl. Las Panteras a fogolyszöktetés után - (ha van idõnk célszerû bevárni egy baráti osztagot, hogy onnantól meg is védje azt), ha ezt ellenség foglalja el/veszi vissza, onnantól él ez az opció az alfõnököknél - , és sikeresen végre is hajtjuk a visszavételt, akkor kitör a háború és minden frakció nyíltan is hadat üzen egymásnak -> az addigi semleges viselkedésük ellenségessé változik velünk szemben, tehát elesünk legalább 2-3 bolttól (a boltok felétõl!!!) és az olcsó javítási lehetõségtõl is, ha nem a maffiózókat szolgáltuk! Ezért inkább ne vállaljuk el ezeket a küldetéseket - nincs baj, ha visszadobjuk õket - addig, ameddig a fõ küldetés-szál amúgy is ellenségessé nem tenné a szemben állókat (pl. a gengszterek elrabolnak egy tábornokot Tormenéktõl és nekünk kell õt kiszabadítanunk Cali-Cantinos repülõterérõl - ez már amúgy is szembefordítana bennünket Rico-ékkal, innentõl mehetnek a frontos küldetések is)!
Hogy kinél hogy állunk éppen, vagy kinek dolgozunk jelenleg, azt a konzolba ("ö" - magyar bill.)írt "throw sr" (IDÉZÕJELEK NÉLKÜL!!!) paranccsal tudhatjuk meg!
...Legvégül betájolja a fõbejárat melletti, utolsó õrtornyot és leszedi a mesterlövészt belõle (2 kísérõje már lemászott eddigre) és végez a külsõ õrjárat magányos emberével is. Közben a vezér kirongyol a fõépület hátsó bejáratán és a fõbejárat melletti épület sarkának takarásából - igazából a fõépület tetejérõl leselkedõk elöl takarja magát a sarokkal... - leszedi az utolsó 4-5, talajszinten õgyelgõt. Ezután vissza vágtat a fõépületbe, a lépcsõnél lelövi a tetõrõl lemászó egyént, majd ezzel a lendülettel fut is fel a tetõre, ahol fegyverének sorozata leteríti a mesterlövészt.
A "börtön" tetejérõl egy egyén akart lemászni, még az elején, amikor elkezdõdött a buli, vesztére, mert Wiz lekapta sörétessel, majd a létrától a még 2 hasonlót fontolgatót is leszedte - gyorsaság és szerencse! :) A még Sniper által, a lõtér bejáratából megsebzett egyik mesterlövészt Flyer kaszálta le a szintén behajtott válltámaszú Minimi Para-val - ez cserélve lesz, mert már 2 "szint" óta megvan és a mezõn még mindig szépen lefekteti az ellenfeleket 60-80m távolságból, de már érzõdik, hogy kevés a (pontos, azaz az 50%-s)lõtávolsága... - , majd felmászott a tetõre és a még mindig az antennánál gubbasztó Sniper-t figyelõ egyént is megsorozta.
Igazából a fõépület teteje és az antenna dombja (a robbantós küldetésben ezt kell védelmezni, majd innen indulhat az ellentámadás a hátsó bejáraton keresztül - itt a szemközti dombról is jó rálátás nyílik a lõtér és a fõépület felé...) is a 2 tuti helyem, ahonnan a legtöbb dologra rálátás nyílik ezen a helyszínen.
Bánatomra sok mindent itt kell hogy hagyjak, mert egyszerûen nincs helyem a pakoláshoz, annyi az elvinni való! :))
Na, azért sikerült egy újrakezdés után, nehéz fokozaton letudni azt a küldetést - éjszaka, mert nappal csak szívás lenne belõle! :)
58 ellenség hever a pályán (már 9 emberbõl áll a kezdetekben 3 fõs bandita-(alap)osztag), 1 Dragunov és 4 Remington mesterlövész fegyvert elejtve, az M4A1, a G3KA4, HK 416/14 és a HK 417/12 "alap"-fegyverek mellett -> azaz az eddigi 60-65m-s biztonsági zóna (AUG SMG, HK 416/10, stb.), amin kívül kell tartani az ellenfelet, hogy ne minden lövése találjon nyílt színen, az most már 80-85m-re tolódik ki... - azért mókás a gép, mert Desert Eagle-t is használtak az ellenfelek, amik szûk helyen, a "nagy" mordályok ellen veszélyesek lehetnek a gyorsaságuk miatt -> ezért is nyomul az ék nálam behajtott válltámaszú MP5SD6-l (csöndes, nem tódul egybõl az egyén nyakára az egész kaptár...) és SPAS-12-l(nehéz vele téveszteni 10-15m-n belül, egy biztonságos sarok/falrész/ajtó mögül - zöld és lila lõszerrel...) még mindig! :))
Indulásként 2 ellenfél volt a fogvatartott közelében az épület szobáiban, annak tetején pedig 5-n várakoztak -> a tetõre, fõleg, amíg az õrtornyok "üzemelnek" nem célszerû (megpróbálni se) kimászni, de a lejáratokat 1-1 emberrel figyeltetni kell! A 2 bejáratnál (2x)6-8 embert kellett leteríteni, akik iramodtak volna befelé serényen -> a sörétes puskák azért visszafogták õket ezen igyekezetükben, és amíg ezek töltöttek, addig az MP5 és az AUG SMG vigyázta a bejáratokat. Amikor már nem kaptak hirtelen sorozatokat a sötétbõl az ajtókat becsukni próbáló embereim, akkor kezdõdött az akció! :) Golyózáporban futás a lõtérre, be az ajtón és azzal a lendülettel le is lett terítve az az egy õr, aki egészen addig vigyázott az épületre, hátul, a fal mögött. Majd végig a központi épület mögött, be a hátsó bejáraton (2 õr), fel az emeletre (1 õr) - tetõre nem, mert gránátjaik is vannak, amit sûrûn használnak is - , majd a fõbejáratnál, több részletben 6-8 ellenség kiterítése -> a mesterlövészek miatt az üss és fuss taktikát kell alkalmazni, a Rambó/Terminátor itt már nem jön be. :) Közben Sniper kicsomagolja az SVD-S-ét - amin az éjjellátó van - , behajtja a válltámaszát és befut a lõtérre. Miután elült a golyózápor, kiront és a lõtér mögötti toronyból kiszedi, 2x-re a két õrt. Ezután a hátsó bejáratnál, ahonnan az antennához is fel lehet menni, leszedi a 4 õrt - a bódénál, elhasalva az árnyékban -> vakon becélozva 5m-ként a terepet, hogy "elõjöjjenek" az ellenfelek a homály takarásából. Vissza a két épület köré és a "börtön" másik bejárata, illetve az a mögött álló õrtorony környékén õgyelgõ ~8 egyént (3 a toronyban) is leteríti. Felkúszik az antennához - bent, a túlsó sarkon 1 õr - és a hátsó bejárat õrtornyából kiszedi a 2 bent tartózkodót - >1,7s, amíg a 2. is megkapja a fejlövést az elsõ után, 30m-n belülrõl...
Ugyan el lehet menekülni az egyes helyszinekrõl - nem úgy, mint a 7.62-ben, ahol mindenképp ki kell írtani minden ellenséget a továbblépéshez - , de ezt csak a nem fix helyeken érdemes használni (dzsungel, útkeresztezõdés, stb.), mert az ellenség ott marad és vár ránk a következõ visszalépésnél!!! (A tábornok radar-robbantós küldetésénél elinaltam, mert négyünket és a felszerelésünket kevésnek ítéltem meg a 2 járõrosztaggal megerõsített bázis elfoglalalásához, amit máskor, a zsákmány miatt (Az Ural kevés szokott lenni hozzá úgy, hogy a 6 zsoldos alig tud járni a túlsúlytól!) mindig kitakarítok. Rico sameszát kellett volna a késõbbiekben, ugyanonnan kiszabadítani, ami szintén dumcsizással indulna, mivel ott mi lennénk a(z ál)kivégzõosztag... Nos, a fõbelyáratnál, 10m belül 6 ellenség fogadott - rejtekhely az Ural mögötti 4-6 m2 lenne csak hatunknak, elérhetõ közelségben... (t'om, hogy lehet szaladni is 2-3 emberrel, amíg a maradék elszórja a gránátjait, de az nagyon ritkán jön be sérülés nélkül -> <5%) - , a tetõkrõl és õrtornyokról további 6-8 mesterlövész és a közben befutó 6-8 gyalogos-járõr gránátesõje lenne az "alap" ellenfél..., majd érkezne a "szokásos" erõsítés is, lehet, hogy éppen a hátunkba, arra a zsebkendõnyi területre...! )
A játék elején, ha járunk Cali-Cantos repülõterén - a Porto-Torro-i bankár páncél-betétje, a vámtiszt csomagja és részben a kereskedõ borospalackjai miatt amúgy is jövünk ide (közben feltétlenül álljunk meg az Olajfinomítónál, mert némi pénz ütheti a markunkat, ha beszélünk a fõnökkel ), ha csak nem a San-Miguel-ieknek dolgozunk... - , akkor Dana Bender megkér bennünket, hogy vigyünk neki egy normális szerelõt. Rico pénzes küldönce amúgy is a San-Migueli reptéren van (akit azonnal le is lõhetünk, mert nála van a pénz; a S-M-i széfet magáncélra használhatjuk, amíg ki nem rabolják azt -> elviekben a bûnözõk módszeres likvidálása megakadályozza ezt) - borospalack vadászat ürügyén is útba esik 1-2 város és annak kereskedõje... - , így ott jobban körülnézve találkozhatunk Juan Lango-val, aki már nagyon lepattanna onnan és szerelõnek vallja magát. Dana és Juan összehozása után ugyan nem kapunk nagy jutalmat, de Lango barátunk értékes szolgáltatást fog nyújtani: - ha viszünk neki fegyverek technikai leírásait, akkor átalakíthatja azokat nekünk (jellemzõen behajtható válltámaszú verzióikra - ez inkább csak a használati/tüzelésre késszé tételi sebesség növelését eredményezi -> csak a másodlagos, épületharc-fegyverünkön végezzük el ezen beavatkozást - ha nem pisztolyt alkalmazunk erre a célra - , mert ott jól jön) - ill. a fegyvereinket is megjavítja 100%-osra, és azonnal!!! - még a 100%-osan romos 5,56-os hangtompítót is újjá varázsolja, ami képes 2 csata alatt ilyenné válni (ha sorozatot lövünk vele, akkor elég neki egy fék is a játék vége felé, amikor már 3-4x túlerõt is jelenthet egy ellenséges egység) - , mindezt még baráti áron is teszi
Az "Easy Money"-t max. a játélmenet kipróbálásákoz használjuk, mert hihetetlenül rombolja a játékélményt a vele elérhetõ 200+k $ az elsõ 10(2x5) küldetés után úgy, hogy közben már megvan a 6, mindig jólfelszerelt zsoldosunk, legalább 1,5 hónapra elõre leszerzõdtetve és Ural/Helikopter jármûvel a hátsójuk alatt. A nehézségi szinttel sok minden változik a játékban: pl. az, hogy melyik irányzék számít már távcsõnek a fegyveren, azaz, melyikhez kell már a "sima" lövészeten kívül a mesterlövész tudomány az adott zsoldosunknak, ami sokkal több fizetési igényt jelent. (Egy jó lövész viszonylag olcsó (10-15k - 3 hétre), de ha ez már jó mesterlövészi képességgel is párosul, akkor azt nem ússzuk meg 20-25k/3 hét alatt!) [A zsoldos kezdõ felszerekése/fegyvere is befolyásolja a felbérelési árát, ami a hosszabításoknál már nem jelentkezik + kiadásként.] A Trade, azaz Üzletelés tudást csak egyetlen egy zsoldosnál, lehetõleg a fõkarakternél fejlesszük - különösen EM nélkül és a nehezebb fokozaton - , mert 1-1 egyén átfegyverzésén akán 5-10k-t is simán megspórolhatunk vele -> Minden értékéhez tartozik egy körülbelüli eladott (min.) áruérték, amit elérve egyel nõ ez az érték, azaz, ha a raktérben 2 ilyen egységre való áru van, akkor azt 2x-re adjuk el, hogy a lehetõ legjobban fejlõdjön ez a képesség! Természetesen EM nélkül a Rambó-módszert kell alkalmazni a megélhetéshez -> amit a megölt ellenségnél találunk, abból élünk; és lehetséges, hogy a teljesen megrakott Ural lészletét 3, különbözõ városban leszünk kénytelenek eladni az optimális bevétel eléréséhez (persze, közben telik a drága idõ...).
Az UN konvoj hollétét Rio Loma-ban árulja el Rico egyik beosztottja, miután felvettük a 2. - ezt a - küldetést, utána jelenik meg a térképen Rio Loma és San Miguel között egy új ideiglenes helyszín -> ez lesz a rajtaütés helye, amiben a beosztott és egysége is a segítségünkre siet.
Az elõzõ - hsz-omban lévõ - konvojos küldetést a tábornokéktól lehet késõbb megkapni...
A konvoj egy új helyszín lesz a térkép keleti végén, közép tájon, a Finomító és a Rablóbanda fõvárosa között.
Megszerezni a gémet meg vagy a Strategy Fist oldalán megveszed 15$-ért , vagy letöltöd Torrentrõl. (Természetesen az elsõ variációt kell vákasztanod! ;) )
Az Immortal Badass 2.10 kiegészítõt erõsen ajánlom a játékhoz! (A helikopter helyett a teherautót úgy kapjuk vissza - a heli "beragaszt" akár 3-4 embert is a pályák elején és amúgy sem lehet légvonalban vagy gyorsabban közlekedni vele, csak az út "fölött"!!! - , hogy az ural.obj fájlt kitöröljük innen: c:\Program Files\Strategy First\Brigade E5\MODs\Badass\Objects\ ) Egész jó móka, amikor dupla katonai osztaggal száll szembe 6 emberünk és a hátukban feltûnik az elit-kommandó a következõ "szint" fegyvereivel...
hali hogy tudnam megszerezni a gémet? boltokban nincs (p m )
üdv
hi
Ha valaki esetleg játszik ezzel lenne egy kérdésem.
Van egy idegesítõ küldetés a lázadó oldalon:
Egy convoj indul el fegyverszállítmánnyal porto torro-ból és san miguel-be tart. Kapok egy uaz-t is a küldi elött és a feladatom "intercept the convoy". van rá 6 napom de hiába kocsikázok fel s alá a két emlitett város között az idõ letelik és mission failed. semmi konvoy. ha menetközben néha megtámadnak akkor is csak a szokásos mukinyulakat lödözöm. valakinek sikerült ezt a mission-t megcsinálnia már?
Na próbálgattam szintén, nem rossz ez annyira, de sajna kidolgozatlan.. Az intro, videók meglepõen jók. a harcrendszer nem rossz, csak sajna nekem így a játék elején, pisztollyal a kósza banditák ellen úgy tünt az AI taktikai repertoára kimerül abban hogy nagyjából hatásos lõtávra megközelíti az embert (nyílegyenesen), aztán ott leguggol a tök nyílt terepen és addig lövi egymást a két oldal amíg mindenki ki nem lesz írtva. Ez így primkó, a JA2-ben elég sokat manõvereztek ide-oda.
A sebzés kissé randomnak tünt szintén - volt olyan ellen akibe legalább 10 golyót küldtem, máskor megfeküdtem egytõl se szó, se beszéd.. jó persze én szeretem hogy nem egyforma a rendszer, the JA2-ben ez is jól megvolt oldva, pisztolytól, durva puskától durva találat esetében fél-, 3/4hulla lettél, de volt esély hogy elvánszorogj vagy megmentsenek..
Sztorit, olyan szinten kidolgozott karaktereket, NPC-t v. merc-et sehol nem tudtam felfedezni mint a Jagged Allience-ben, ez az ami legjobban hiányzik, így nincs hangulata. Menj oda, vidd oda, öld meg, markold fel a fegyvert/zsét, add el, vegyél jobb fegyvert azt csá'. Eddig legalábbis ennyi jött le.
Hello!
Probáld meg a hullákat átkutatni asszem "i" gomb a lista aztán jobb egér gomb "search a corpse" és huzd át az inventoryba a cuccokat!Amugy egy pisztolyod már alapból van-és sajna egy darabig más nem is nagyon lesz! Beszélj a haldokló katonával és Jerommal akit el kell kisérni a városba! van még egy küldetés ezen a mapon, a jobb felsõ sarok talán a gengsztereket kell lenyomni! Aztán hozd és vidd küldetések sorozata Pl.:vámos irodája,helyi banda fõnõk fiacskájánka kiszabaditása stb.Sok sikert!
nemrég telepítettem, de sehogyan sem boldogulok vele.légyszi néhány tippet az elinduláshoz, mert teljesen tanácstalan vagyok. az elsõ pályán mivel van egy "romlott"m16 meg egy beretta, csak annyit tudok csinálni hogy a baloldali úton elsasszézok az õrök elõtt, mert tûzharcban kinyírnak. és akkor már tudok mozogni terepen, na az sem volt könnyû míg rájöttem hogyan kell mozgatni.
légyszi bármi segítséget az elinduláshoz és a kezeléshez
Lehet, hogy én töketlenkedek de a küldetés után és nem FN FAl t kapok hanem egy kulcsot, avval meg nem tudok hirtelen mit kezdeni. Megoldás ?
Igen jól látod x lõvés után a lõpor miatt elképzelhetõ akadály. Ez a veszély leginkább az SD-ket fenyegeti. Lõvészet, harc közben fel kell készülni az akadály elhárításra, ezért irtam,. hogy mûszer és nem azt hogy ékszer :)
Nézd, lehet, hogy egy érzékeny mûszer, de egyrészt nem ékszerfegyver, másrészt nem gondolod, hogy 60 lövés (az csak 2 tár) után kicsit bagatel, hogy irdatlanul koszossá válik? Persze, és a szuper elit kommandó, ha 2 tárat elhasznál bevetésen, akkor a harc kellõs közepén meg kell tisztogatnia a fegyvert, mert oly mértékig retkes lett, hogy jó, ha eltalálja a falat? Ez igen csak rossz fényt vetne HK-ra, sztm egy elit osztag sem használná, ha ennyire szar lenne.
Fekete lõporos fegyvereknél kell 30-50 lövés után tisztítani a fegyvert, nem pedig egy ultramodern, füstnélküli lõporos fegyvernél. Sztm bõven 100 lövés fellett (de lehet nagyon kis számot írtam) kellene lennie annak, amikor már a lövés pontosságát erõsen befolyásolja. Persze lehet én tudom rosszul. Majd lehet megkérdezem a haditechnikai topicban, vagy a Kaliber magazintól.
Bocsánat, hogy beleszólók de az MP5 amugy is nagyon érzékeny mûszer ha koszólódik márpedig azt könnyen és hamar teszi, akkor az akadályt okoz. Szóval nem AK vagy AMD ami mindig lõvésre kész bármilyen retkes is.
Nem tudom, hogy hányadjára kezdem újra, de mindig és mindig új dolgok jönnek be. A játék elején alapfeltétel minél hamarabb megvenni a kocsit, mivel nagynagy raktere van és oda lehet bepakolni az árukat és a fegyvereket amiket szereztünk és ezt egy az egyben eltudjuk adni a fegyverboltban. Az idõ múlásával egyre jobb fegyverek lesznek és, ha erre nem figyelünk elégé oda az ellenség már olyan fegyverekkel jönn, hogy nehéz dolgunk lesz nagyon. Már írtam, hogy vanak véletlenül generált küldetések ilyen amikor egy csomagot kell elvinni, ebben ami nem tetszett, hogy kiadták, hogy vigyek el egy prostinak a csomagot és ezért kapok 1000 pénzt, de hogy betudjak menni a prostihoz fizetni kell és pont a legdrágábbat 750-et, JA2-ban is voltak ilyen nénik itt is úgyanazt lehet csinálni. Azért nem felejtették el a humort a készítõk úgyanezen a helyen, a pap megbíz minket, hogy vezessük vissza az elveszett báránykát az egyházhoz, s ez a bárányka éppen egy prosti, vissza is vittem neki erre annyira megörült neki, hogy másnap délig bevonult vele a hálószobába:-), de a jutalom erre egy FN-FAL volt, ami annyira jó a játék ezen szakaszán, hogy nincs hozzá töltény és a fegyver kb. 15ezret érne, ha megtudnád venni. Amikor 20 ezer a kocsi.
Szóval.
Nem hagytam abba a játékot, mert van valami érdekes hangulata, ami magával ragad. Kétségtelen tény, a játék ideális fegyverbuziknak, sõt csak azoknak ideális.
Nem számoltam össze, de eddig kb. 10< van a sörétesek száma, ami azért nem hazudik. MP5-bõl is eddig 5 félét láttam, ha jól emléxem, szal tudnak valamit a srácok. Aztán ott van a tömérdek kiegészítõ a fegyverekhez, meg az olyan apróságok, mint a 2 tár összetixózhatósága, a váltámaszok behajthatósága, stb. Szal van azért benne ez-az. Most épp egy M4 kezdtem el felszerelni, mert arra szinte minden aplikációt fel lehet szerelni, még bajonettet is. Tehát fegyverbuzulós szempontóbol tuti a játék. Az hogy a kocsinak a csomagtartója is megdübbenthetõ a hadizsákmánnyal, az is egy nagyon jó gondolat. Ami még tetszik - ellenben a JA2-vel - hogy itt a beltéri harcok elég durvák idõnként, és amikor át kell vizslantani a házat még ellenfelek után... na az az, ami megadja a játék különös zamatát.
De sajnos további szörnyû hibával is kellett szembesülnöm a játék folyamán. - Az egyik - és ez megbocsáthatatlan hiba - hogy nõi karakterre nem lehet sisakot tenni. Hogy ez miért van, milyen okból követték el, hát azt nem egészen értem. Lehet készül már erre pecs (erre még visszatérek), de szal ez így elég kemény. - A másik ami szintén kiábrándító kicsit, hogy volt olyan pálya, ahol az ellenfél egy olyan épületbe ragadt be (belülre) ahová amúgy nem lehet bemenni. És ilyenkor - mivel persze nem tudom megölni - nincs vége a harcnak. De a legszebb az egészben, hogy a karaktert valahogy mégis kivûlre érzékelte, mert poénból próbálgattam valami szétlõni a közelében és pont ott volt az ellenség sérülékeny pontja és meghalt. Hát azért na...
Amit igazából hiányolok az nem is csak a sok szösz az utcán/házban, hanem a kinyitható dobozok, szekrények, amiknél esz a kíváncsiság, hogy vajh mi lesz benne.
Amit külföldi fórumon is olvastam, hogy jó ötlet a fegyver tisztogatás poénja, csak a fegyverek olyan gyorsan koszolódnak, mintha fekete lõporral mûködnének. Szal, hogy egy mp5-t 60 lövés után már 30%-osan koszos... khm.
És akkor a patchrõl.
Szal a játék orosz programozóktól származik és nagy nehezen sikerült találni hozzá angol kiadót (mármint, aki angol nyelven kiadja) és ekkora megjelenik a patch. Milyen nyelven? Természetesen németül...
Sziasztok,
pár hete megvan a játék játszottam vele pár napot. Elõttem szólóknak nagyrészt igaza volt ami a grafikát és a bugokat illetti. Aki viszont szereti a JA2-t annak kihagyhatatlan, rengeteg fegyver van ezekhez lehet rakni hangtompitott távcsõvet stb., sok küldetés és a harc itt másodperc alapú, nem pont rendszerû. Így sokkal keményebbek a harcok és nagyobb a sebzés lehetõsége. Külföldi portálokon nézzegetem képeket meg leírásokat és a vége a felé már milyen fegyverek vanak... Ez a játék nem fogja megváltani a világot, de aki szereti ezt a világot annak ajánlom
Hát én nagyon szívesen tartanék neked élménybeszámolót, de sajnos nincs meg a játék, de a JA2-t a világ legjobb játékának tartom, szal ez is csak jó lehet! :)
Nem rettentettél el és játszottam egy kicsit evvel a gameval.
Igatad van: Kamera szar, kihalt a terep, buggos a grafika, NA DE Ezen kivûl elég király a game kicsit pöcsölös de ha ráérzel az izére akkor nagyon király szerintem próbálkozz még vele.
Egyébbként ha valaki valahol tart missionökben az igazán irkálhatna.
Nos, most hogy már játszottam vele vagy 2 órát, hát...: Nem éppen Jagged Alliance 2, mondjuk inkább úgy, hogy az ihlette õket, de ez azért merõben más játék. Lehet csak én nem találtam meg a beállítási lehetõségek között, de ez a játék teljesen mellõzi a körökre osztott jelleget - megjegyzem azt hittem olyan lesz, mint a JA2 volt, de nem. Amikor feltûnik egy ellen, akkor csak pillanat állj, kiadom a parancsot és real-time-ba vált, nem pedig körökre-osztottba. A kamera kezelése idõnként nagyon idegesítõ. A pályák kidolgozása - khm - nos eléggé szánalmas. Minden város (vagy térképcella) úgy ragyog a tisztaságtól, mintha az AKSD nagy lomeltakarítása után lennénk, a helyi lakosok meg kipórszívóztak volna az utcán is. Iszonyat steril. Az a 3 kavics, meg 2 deszka az úton, az is olyan mérnöki pontossággal van szétszórva, hogy fájdalmas. A pálya szélének a kidolgozottsága is... szal pálya vége, snitt, és a talaj szintjén is a napfényes/csillagos égbolt figyel... Az épületeken belül is olyan üresség fogad, hogy az kiábándító. Remélem az én verzióm a szar, de a kórházban - ami egy többképernyõs, többemeletes ház - sincs semmi, és ezt a szó klasszikus értelmében értem. Ezenkívûl persze van egy valag olyan épület, ahova be sem lehet menni. A karakteranimációk egy másik olyan aspektusa a játéknak, amirõl sajnos szintén majdhogynem csak negatív véleményt tudok alkotni. Mikor az ablakon úgy mászott ki a karakterem (lehet nem kellene hogy tudjon, és ez is egy proghiba), mintha egy ajtón ment volna ki, vagy mikor az ajtót úgy nyitja ki, hogy átmegy az ajtón, vagy elõtte van, de háttal... szal fura.
De remélem, hogy csak az én "demó"-mnak vannak ilyen hibái, és valójában egy tökéletes JA3D.
Huhh, csak ennyie ember próbált vele játszani? Hmmm, az karcsú. Én is tartottam, hogy oroszul lesz, de szerencsére nem. Olyasmi, mint a JA2, - bár vannak benne fura dolgok - mivel még csak 1 cellát pucoltam ki a térképrõl, így kicsit korai lenne errõl így nyilatkozni.
Hardwireden van demo. Eleinte kicist fura volt ez a megáll az idõ effektus...de aztán ha hozzászoksz....akkor jól kezelhetõ. A tutorialt végigvittem....ma hazaérek nekiesek a campaignak. Sajnos 1-2 helyen orosz a kicsike....de attól még jó. Ja és a demoban vannak kis hibák...de szerintem a teljesebn majd eltûnnek. Legalábbis remélem.
Engem sosem érdekelt, hogy néz ki egy játék. Lehet akármilyen csillivilli, ha maga a játék szar... Ha jó a grafika nem jelenti hogy a játék is jó, de ha rossz a grafika az sem jelenti hogy a játék is rossz. Amúgy ez nem is néz ki olyan rosszul.
Valoban 2005-ben hihetettlenul nez ki a grafika! Azert ebben a korban mar szamit hogy nez ki egy jatek vaze. Talan 1999-ben aszontuk volna hogy wow de most mar.
Egy elég ígéretesnek tûnõ játék annak aki a fent említett két játékot szerette. Képek alapján egy feljavított Jagged Alliance tünt a szemembe, ami nem jelent rosszat :) 3D-s, taktikai, ...