Ha telepítve van a program akkor megtalálod a manualt az indítópanelen. A gyökérben ott a manual könyvtár benne van doc vagy pdf fájlban amelyik tetszik.
sziasztok tudnátok segíteni? a condor vitorlázó-repülõgép szimulátorhoz kellene használati utasítás vagy vmiféle súgó. mindenhol keresetem már, de sehol sem találtam. mielõbbi válaszaitokat várva és köszi elõre is.
Sziasztok! Arról érdeklõdnék, hogy Hungary sceneryt honnan lehet letölteni, illetve hogy magyar szerveren szoktatok-e valamikor repkedni (siklani)? Elõre köszi
Valóban ritkán írunk ide. Az okok a múltban keresendõk. Régen volt egy nagy vita a Vitorlázórepülés topikban, és hirtelen felindulásból megnyitottam ezt a topikot. De mára már mindenki kibékült mindenkivel, és a Condor-ról továbbra is a Vitorlázórepülés topikban beszélgetünk. Ott folyik a közös multis taskok megszervezése, a játékról való beszélgetés, fájlok megosztása, stb., stb. Kérlek te is tedd ezt. :)
Szeretnénk ha ez a topik lesüllyedne, ezért nem írtunk bele.
Szervusztok! Látom, ebbe a fórumba elég régen nem írt senki, azonban örömmel tudatom, egy újabb regisztrált Condor felhasználóval gyarapodott személyemben a magyar tábor. Üdvözlettel: Lénárth János
Condort vennék!:) fater nem adja ide a bankkártyáját rendelésre, ezért kéne, szóval aki nem használja, attól megvenném!
Sziasztok! nekem is lenne egy kerdesem: kb. mennyi ido mire banki atutalasnal (online) megkapjak a penzt? kedden elkuldtuk, de meg nem kaptam meg az e-mail-t..
Üdv! MOstanában vettem meg a Condort, s felpakoltam rá a 9-es patchet. Elindítom a Condor-t, de pár másodperc múlva kilép? Szerintetek mi lehet az oka?
épresztõ a fórumnak!:)
NEm értettelek félre tudom, hogy nm retus:) a Vontatót cseréltétek ki:)
"* European Union residents pay EUR 47.99 / USD 61.04 (incl. 20% VAT). [Info] "
"Sales Tax/VAT Information
The seller of this product, Programska oprema Uros Bergant s.p., is located in Slovenia and therefore charges the standard rate of sales tax/VAT applicable there."
Ez meg mi? Szomszédoknak egy tizessel drágább?
Ja, látom már a csekk címét: USA :-)) Maradok a bankkártyánál.
OK. És a fizetési lehetõségek. Láttam csekkes lehetõséget is. Lehet hogy lassabb mint a bankkártyás, de így legalább a bankkártyaszámunk nincs kitéve a hackereknek. Mennyivel drágább a csekkes fizetési mód? (postai út meg ilyesmi.)
Csak arról van szó, hogy maximum 14 napig õrzik mega letölthetõ fájhlt a te felelõsséged, hogy eltedd valahova ha leszedted kivéve, ha választod az extended opciót akkor 12 hónapig megõrzik a fájlt.
Kitöltés pedig ugyanúgy mint máshol:) megadod a neved a címed a salutation megszólítás VAT ID-t nem kell megadni ha nem céges számlára veszed alól mega paying optiont ki kell jelölni. a Billing currency, meg hogy milyen valutában fizetsz..
Note 1 Share*It limits download for 14 days or if extended download option is chosen, download is active up to 12 months. Condor Team is NOT liable for any direct, indirect, special or incidental loss of the download installation file. It is solely customer's obligation to archive the installation file.
Plusz abban is segíthetnétek, hogy ezt ezt hogyan kell kitölteni.
Üdv: DJviolin
Nekem semmi bajom sincs, mióta feltettem a peccset. Nem változott semmi, kivéve hogy mosmá fölpöcsölt a kondorom... :-D Levonva a konzekvenciát: Zacsi a béna, meg a rencere is! :-P
No megoldódott a práblem. Nyomtam egy reinstallt. Utánan jó lett. Visszamásoltam mindent ami korábban megvolt .repnaplót, mentett trekkeket skineket stb. Erre megint kezdte. Ekkor töröltem a régi trekkeket, és fasza lett a progi. Nem tom hogy kavarnak be a régi trekkek, de eléggé szépcse..ték a progi grafikus felületét.
Nos nem tom. úgy tûni kegyedi hiba, mert még sehol se olvastam, hogy másnál lenne ilyen. De nálam van. per pill használhatatlanná vált a kondor a pecstõl.
sok bug. én pl nem tok elkezden iegy gémet se, mert folyton azzal jön, hogy ez team gém, és válasszak teamet. De azt meg nem engedni, mivel nincs is. Ezenkívül akárhányszor betöltök egy flightplant, folyton rinyál stream errorral. Eltünt a siklópoláris is. Nembeszélve a arról ,hogy a notam oldalon a vontatógépek csúszkája, és az acro box check buttonja össze van csúszva... :-(
* Added turn indicator * Added option to fly with all glider classes together * Added DAeC handicap index. * Added altitude info for 'window' TP. * Added "Cloud flying penalty" to the NOTAM. It is activated when pilot is at least 3s in the >80% density of the cloud. * Icons, smoke and tail now not visible when in cloud. * Autopilot cannot be used in cloud. * Added new option to input dialog for turning air stream centering of the stick w/o hand on off/on * Added option to load flight plan from the IGC file (Flight Planner -> Load -> IGC files) * Added LXWP0 sentence. At the moment only 1 update per second instead of possible 6 per second. If it will show that this is unacceptable the update time will be increased. * Added L record to IGC file. Complete FPL is included. * Added G record to IGC file for authentication of the file. * Added race unique ID to the results, flighttrack, IGC for identifying the race. * Added "START FLIGHT" and "START TOW" to the dialog for the server admin. * Added option to disable 3D sound (mostly for debugging options). * Added 2 acro lessons (made by KarlKoch) * Added CPU stress icon which is activated when FPS drops below 15. Icon is displayed on the upper right corner of the screen. * Tweaks in physics engine for better compatibility w/ low end PCs. * Tweaks to the FM w/ flaps for inverted flying. * Tweaked ASW22, Nimbus4 and Fox ailerons sensitivity. * Tweaks done to the multiplayer code in various fields. * File format changed for FPL, FTR and IGC. * Tweaked plane smoke code and texture. * Randomize weather & time window 10 minutes are now default for multiplayer. * Now minimal players number in dedicated server is set to default setting 1. * Added new message for players connected to the DS: "Dedicated server restarting" to inform those players which are connected to the DS when # players < min players. * Tweaked rope break probability * Zoom out increased for 1 step. * Tweaked log reporting. If it comes to error the error message is now appended to the new ERRORLOG.TXT * Fixed the "Free Flight -> RefreshGUIFromFlightPLan.ViewReset" bug. * Final glide now correctly uses wind component on every 'leg'. * Task description is now transmitted through the clients. * Fixed loading replay bug. * Fixed replay display text bug. * Fixed bug where altitude for the TP was flashing at incorrect altitude. * Fixed bug which caused 'access violation' if .start was used and user was still in GUI. * Fixed bug which caused socket error when soaringsim.com was unreachable at server shutdown. * Fixed bug which had put you at wrong altitude on the restart at airstart. * Fixed timer bug when "stopjoin inf" message was received when user is still in GUI. * Fixed bug which caused that LAN server list always displayed that game is password protected. * Fixed bug which allowed turnpoints to be dragged over the terrain edge boundary. * Fixed bug which did not allow to save file names with space. * Fixed EOL bug in task description. * Fixed refly crash. * Fixed centering of the GUI & welcome splash screen for multi monitor users. * Fixed bug where cancel button was seen after creation of pilot. * Fixed bug where penalty was seen when you were inside it despite the NOTAM settings set to hide. * Fixed bug which caused that hand edited addresss book.ini had ghost lines. * Fixed bug which showed previous pilot logbook in creation of a new one. * Fixed wind indication bug on PDA 4 screen at start when airstart was selected. * Fixed instant whitening of the close clouds. * Fixed bug which caused that ".stopjoinX" to crash server. * Fixed replay bug which caused that tow release action was not animated and without sound. * Fixed bug with dedicated server freezing when the program was closed before stopping the server first. * Fixed bug: "MP + airstart do not log flights into logbook" * Fixed bug which caused that time was sometimes logged incorrectly due the synchronized clock in MP. * Fixed MP clock synchronization bug which caused anomalies in flight analysis. * Fixed elevator animation for Fox. * Fixed ".kick GUI" bug. * Fixed bug which caused sometimes that heading and bearing got beyond 360deg due low FPS. * Fixed bug which caused replays to go out of control. This had happened when user had low FPS and playing replay at fast forward speed. * Fixed bug with saving flight tracks record into logbook. * Fixed crashed caused by zoom in/out when SHIFT + Mouse is used in Flight planner. * Fixed crash bug which was caused by editing the airfield turn point . * Sun declination is now correctly calculated depending on the time of the year. * Tweaked save dialog for input to not allow special characters to be used. * Rewritten 'advertise on web' functionality to avoid 100% CPU inf loop.
Ezek
és mi van benne?????
Kint az 5ös peccs!!!
1280*768-ra állítottam. Így vhogy jobban érzem a dolgot, és nincs olyan csólátás érzésem, mint a legtöbb szimben. Nem, nem 9:6 annál picit nagyobb. Ha átszámolnám, akkor 9:5,4 lenne. :-D
Drakula. Mondjuk az be kõ ismerni, hogy a legangyobb pillanatnyi sebesség az enyém volt. Nem hiszem ,hogy bárki is megdöntötte a verseny alatt. :-) Az elmélet annyi ,hogy a felesleges felületeket dobva drasztikus felületiterhelés növelést hajtottam végre, ami magával hozta a megnövekedett repülési sebességet. Csak picit túlzásba vittem. :-)))
Na, ma is repültünk egy gyors taszkot. A madjar csapatot hárman képviseltük, Zacsi, Zivi és jómagam személyében. Taktikáztunk, így a kapuzárás elõtt 5 perccel indultunk a lehetõ legmagasabbról, akkor, mikor a többiek már régen az elsõ fordulópont környékén jártak.
Sajnos Zacsinak nem jött be a variaszárnyú üzemmód, így ~2500-ról csak 1,4km-t sikerült "elsiklania"... :D De mi Zivivel belevágtunk az ismeretlenbe, s Vmaxxal nyomtuk az elsõ fordulópontig:
Innen már csak kisebb lejtõemelésekbe botlottunk az egész útvonal folyamán, fostam is rendesen a második fordulóponthoz közeledve, hogy ledárdázunk. Néhol súroltuk már az 1000 métert. Szóval kicsit ügyesnek is kellett lenni, hogy nehogy becsörtessünk a makkosba repellõvel együtt... :D Nem tudom, a sok külföldi merre ment, de tuti nem arra amerre mi...talán nem volt annyi vér a pucájukba! :D Végül a célvonal elõtt utólértem még az élboly utolsóját is, a kis LS-6osával, majd a fák koronáját súrolva beborítottam a célvonalra. Emígyen átvéve a vezetést egy cseh kölöktõl, megnyertem a versenyt. Így utólag összegezve nagyon kúl kis taszk volt, legfõképp azért, mert életem elsõ (és nagyon-nagyon hosszú ideig utolsó is egyben szerintem) versenyét nyertem meg! :-P
És nem Siluró, hanem Siluro. Köszke ;) Mellesleg azért valamellyest ott vagyunk a szimes témában, nem tudom, hogy te mennyire, de mi meglehetõsen :) És nem csak Bucser és yoomagam, hanem még aki itt van a topicban az is.
Bucser, azt kihagytad, hogy a grafikája az életnek még kurva yoo, igaz néhány ember textúrázása egy picit bugos:PPPP
Nem csak tudod közhelyekkel dobálózni szegénységi bizi:)
Szóval nem bántásként mondom, de úgy állítottad be mintha mi nem tudnánk, hogy ez nem olyan mint az igazi:) Hidd el nagyon is képben vagyunk és tudjuk, hogy nem olyan mint az igazi:) És a legjobb szimulátor akkor is az élet... kicseszettül realisztikus nagyon élethû és nincs benne reload/refly gomb:)
Nem akartam flame-t csak a beszólásod annyira adta a reakciót, hogy nem lehetett kihagyni:) ha beletapostam lelkedbe akkor sry érte:)
Kedves Bucser, Siluró! Én aztán igazán nem értem, hogy miért veszitek magatokra azt, amit egyáltalán nem kellene. Felvilágosítalak benneteket, Kedves Barátaim, hogy én magam is Condor rajongó vagyok, a guminõ jelzõt azért bátrokodtam alkalmazni, mert a számítógépes szimulátorok tényleg azok, az igazi repüléshez képest. Gondolom ezzel újat nem mondtam nagyságotoknak, hiszen Ti mind nagyonnagy pilóták vagytok, én meg talán (remélem így lesz) soha nem fogok azokba a magasságokba emelkedni, amelyekben ti szárnyaltok - már ami a nagyképûséget illeti. Elég érdekes ez a kakaskodás, ami itt megy... de én nem akarok benne részt venni, mert nincs rá szüksége a lelkemnek. Természetesen megértem, ha nektek ez fontos, hiszen emberek vagyunk. Ebben az esetben csak egyet kell kérnem tõletek : engem hagyjatok ki belõle, és csak értelmes társalgást kezdeményezzetek irányomban - arra viszont vevõ vagyok!
Sziasztok!
Ma este nyomtunk egy 200-as céltávot vagy miaszöszt, nagyon jó volt! Íme egy kis képes beszámoló:
Gyülekezik a banda
A felvontatásnál kicsit karcos volt az égbolt... :D
Zacsit kergetve
Itt még vezetem a mezõnyt
Az a bizonyos necces fordulópont
TJ végsiklik épp
Zacsi meg jól rámcsap
TC külsõkörleten :D
Nekemmeg szárnyam szegte a Zacsi a fentiekben látott látványos áthúzás közepette. Buuuuuuug!
S a végeredmény:
Két külföldi ledárdázott menetközben, a másik kettõvel meg nemtudom mi lett, mert leléptem a hosztból... :D
Most nyomtam egy 92km-es hegyi versenyt. 11en voltunk, mikor beléptem a hostba. Még a verseny kezdete elött feladták 3an. Beleszúrták a gépet a hegyoldalba. A startot sajna elszartam,.. pontosabban a condor elszarta, mert elkezdte annélkül, hogy ténylegesen átrepültem volna a startot. Így majdnem 2 perccel késõbb indultam neki, ami meglátszott az átlagomon az elején. Ment is minden rendesen. Én lépegettem elõre az egyre jobb átlagommal, a többiek meg hullottak. Fej fej mellett nyargalásztuk az egyik gyerekkel, mikor õ vmilyen megfontolásból, gondolta nem kerüli ki a sziklát, hanem átmegy felette... Hát a szemem láttára akadt fent a gerincen. :-) Aztán a végén nagy versenyben voltam a második helyért egy sráccal, és valszeg ez okozta a vesztét, mert meg akarta õrizni magának a helyet, de jól elnyomta a gépet, és végól fennakat egy fán. Ezen kívül még ketten dárdáztak, de õket nem láttam. :-) Ha nem rontom el a rajtot, akkor pont megnyerhettem volna. :-( Másodpercekkel igaz, de akkor is meglett volna. Pár képecske: Uccsó fordpont elött. Az a kek folt lent az akivel vívtam a 2. helyért FS itt vesztette el a szárnyát.. :-D Itt már tuti volt a 2. helyem Már majdnem bent... mint látszik még bõven volt magasságom ,hogy beérjek. :-D És végül az eredmények. Látszik, hogy pont az a 2 perces hiba hiányzott a végén... :-(
Nem hiszem, hogy azé reggelt 6 hónapja, mert elõre látta, hogy pont ezt az üzit írja meg.
Helló mindenki! Akármi is van a repülõszimulátor akkoris "guminõ" marad, legyen akármennyire is élethû...
No, az imént repültünk egy 140-es háromszeget. Nadon jó volt, már csak azért is mert elvertük a külföldieket, jól. Végig egy (asszem) holland csóka vezette a mezõnyt, több mint 20km-rel volt elõttünk, de eltaktikázta magát, és a második fordulópont után nemsokkal utolértük, s le is elõztük. Szegényke a célvonal elõtt pár méterrel szállt terepre, a másik külföldi kölök meg igaz hogy megrepülte a távot, de a reptérre vissza már nem ért... Szegénykék biztos idegesek lehettek, mert köszönés nélkül léptek ki a hosztból... Íme néhány piccsör: