igen, pedig ne feledjük, hogy az IRL mezõnyében milyen nagyszerû road-menõk is vannak, pl Franchitti, Wheldon, Kanaan, Herta, Castroneves, Dixon, Enge, Carpentier...
ezt már pedzegették a CC-sek is, csak az IRL-nek meg ugye most megy a szekér nagyon, nekik jó így... viszont így mindkét oldal felhígult kissé és egyik oldalon az utcai és road course pályák hiányoznak nagyon, a másik oldalon meg az oválok...
a legjobb az volna, ha a két sorozat újra összeolvadna, mint a régi szép idõkben
ez pedig szerintem az utóbbi évek talán legszebb versenygépe (mindenféle kategóriát beleértve), függetlenül attól, hogy az öreg Rahalt mindíg is kedveltem és most is az õ csapatának szurkolok
utóbbihoz azért hozzátenném, hogy 1 hónapja Kentuckyban is õ indult a pole-ból és korábban Kansas-ban is a leggyorsabb volt, talán már ezért is nem olyan nagy meglepetés...
...és amirõl még nem is beszéltünk, a hétvégi Pole váratlan (?) tulajdonosa:
Bocs, egy kicsit nem voltam itt, szal a lényeg, hogy kb Azok néztek be eddig ebbe a topicba, akikre számítottam, és ennek nagyon örülök! :)
Az IRL egyértelmûen jobb, látványosabb, sikeresebb - jelenleg - mint a ChampCar, ezzel együtt közös gyökereik vannak, és bár a CC gyengélkedik és elég sok másodvonalas versenyzõjük van, de még ezzel együtt is izgalmas tud lenni, csak sajnos õk is kevesen vannak és azt még mindíg nagyon érezni, hogy a legnagyobb csapatok szinte totálisan átnyergeltek az IRL-re (penskeék, andrettiék, rahalék, stb)... A régebbi nagy bajnokságok (Mansell-Rahal-Vasser-Fittipaldi(k)-Andretti(k)-Gugelmin-Cheever-Moreno-Fabi stbstbstb korszak volt igazán erõs, de sajnos mindent tönkre tud tenni a pénzéhség és kettészakadt a kategória :(
végre elkezdtem tölteni a chicagolandi futamot, remélem ezt a pár versenyt ami még lesz már sikerül beszerezni mind :)
Az IRl egyértelmûen izgalmasabb,mint a CC. Utóbbi laszerintem is lagymatag.Bár néha akad jobb verseny. (F1-egy csak technikailag az autósport csúcsa) A hétvégi IRL nagyon nagy volt,a befutó enyhénszólva szoros volt. Szerencsés Briscoe balesettel tarkítva.
nem keverem, szlengben szokták használni az F1-est mondjuk egy jó nõre
IRLt sajna csak az a francia csatorna, ha jól tudom :S Champ Cart meg az eurosport, de az nem igazán tetszik, sok langyi pályán mennek, elég sok másodvonalas versenyzõvel
komojjra forditva a szót: én birom az IRL-t,mert talán a legveszélyesebb autós sport, és baromi kemény versenyeket nyomnak. ha buknak, akkor baromi nagyot! szeretem a pályákat ahhol versenyeznek (na valjon mért?) a champcar szerintem elég lájtos, hasonlóan uncsi mint a f1.
kérdezni mindíg lehet, azzal nincs semmi gond, én csak a fikázásokat szeretném elkerülni, ezért írtam azt, hogy lehetõleg kerüljük a F-1 témát. ...de egyébként sem kell így megijedni, eddig még nem ettem embert :)
Nincsenek külön "NASCAR pályák", Indy futamokat pedig nagyon sok helyen rendeznek nem csupán azokon a pályákon, ahol NASCAR is van, de ha az oválfélékre gondolsz, akkor az stimmel.
A forma 1-es autókhoz semmi közük nincsen, csupán külsõségekben hasonlítanak, de mind a technika, mind a felépítés, mind a motorerõ teljesen eltérõ, a legnagyobb különbség, hogy ezek erõsebbek, ugyanakkor technikai vonatkozásban kevésbé csúcstechnika, pont azért, hogy olcsó versenyág tudjon maradni.
Mindkét témában voltak már rendszeresen hozzászólások mind a NASCAR, mind a F-1 topicban, de mivel egyikhez sincs a világon semmi köze egyik kategóriának sem, talán megérett egy külön topic indítása.