A legnagyobb ilyen átverésre a 25 to lifenál volt, amikor mindenféle dolgot beígértek, hogy lesz benne választható oldal, hogy rendõrök leszünk vagy banditák(még a hivatalos oldalra is úgy kellett belépni hogy kiválasztottuk a zsarukat vagy a rosszfiúkat) két történeti szálat ígértek, meghogy kétszer is végiglehet nyomni majd, egyszer mint bûnözõ egyszer pedig mint a törvény keze, mi lett belõle, egy lineáris sztori, optimizálatlan ronda grafika, hentelés harmadik személy nézetben, és körülbelül két küldetés volt a játékban a rendõrrel(természetesen nem választani lehetett janem a lineáris játékmenet során vele is végigvihettünk két pályát) akit utána agyonlõttek. Remélem a Call of Juarez nem erre a sorsra jut majd.
Az 5letességen fog állni vagy bukni, magyarul ha csak egy fps lesz ami vadnyugaton játszódik akkor nem lesz nagy siker, ha változatos, sok-sok vadnyugati elemet tartalmazó, kidolgozott és szabad frappáns játékmenettel rendelkezik nomeg értelmes fordulatos történettel akkor siker. Mintha minden játéknál az utobbi lenne az elvárás, azt kiderül hogy csak mész és lõsz.
Egyetértek, nekem is sokkal jobbanm bejön a valóságot és realizmust, ez ugyanaz:), ábárzoló játék, mint a csillogó villogó reflektív neonfényes lézeres cuccos, annak is megvan a hangulata, nem azt mondom hogy rossz, csak én nem szeretem, más attól szeretheti, több fjata kategória létezik. Szerintem a CoJ jó lesz, én a szabad terek miatt aggódom, mert nem szeretem ha a játék megszabja hogy merre mennyi. Legyen nyílt tér, és magam találjam ki a taktikát. A H&D-ben is persz volt útvonal, másképp elvész az ember, de azért lehetett balról, jobról kerülni, tervezgetni, igen az jó. Ezt várom a CoJ-tõl is.
Bár engem személy szerint sosem vonzott a vadnyugati téma, de még mindig százszor jobbnak tartom, mint ezeket a mai idióta mûanyag-sci-fiket, ahol csillogó XXL-es konténerekbe öltözött idióták rohangálnak.
Csak ne agyatlan lövöldözésrõl szóljon a játék! Nagyon boldog lennék, ha végre látnék egy "Hidden & Dangerous II" vagy egy "SWAT4" vetélytársat!
Juj nagyon várom ezt a játékot, aki ismer tudja hogy mekkora western country fan vagyok, itt is nagyon megmondom, mert télleg. Szal aki coop miatt várja azt baromira megértem, és már jelzem is hogy szívesen elindulok vele coopban, mert szeretem a coop játékokat. Erre pl alkalmas ha megnézitek a http://hamachi.extra.hu oldalt, ott lehet gyülekezni mindneféle netes játékra aki ismeri a hamachit az tudja mirõl beszélek, aki nem, az nézze meg azoldalt. Éljen Call of Juarez a Lucasarts utáni elsõ ígéretes játék, mert annak idején az Outlaws nálam vitte a pálmát, neten is tök jó vot, csak hát az már régen volt:) de most itt a western, lóra fel.
Keep it country.
van. Augusztus vége ha jól tudom
Pontos, vagy körülbelüli megjelenési dátum van már?
Egy játékban nem csak taktika meg kaszabolás lehet. Belerakhatnak például olyan elemeket mint a GUN-ba, ott nem csak irtani kellett a jónépet, hanem volt lóverseny, küldeményszállítás, vadászat, felkellett kutatni egy embert és elkapni(élve vagy halva). Igaz hogy az inkább TPS volt FPS elemekkel, de megvolt a hangulata, csak nagyon rövid volt. Remélem ennek is legalább olyan hangulata lesz mint annak, vagy jobb, és még hosszú is lesz.
S ami a legjobb: Úgy tom' lesz benne cooperative mod!!! Engem jóformán emiatt a játék. A grafikát magasról le..arom, nálam a fíííling a lényeg.
Bár egy vadnyugati játéknál azt sajnos nehezen tudom elképzelni, hogy inkább taktikai lesz, mint agyatlan szaladgálás, de hátha...
^^ kicsit viasz az egész... mozgás közben talán nem lesz ennyire feltünõ...
Gémszar hozza a formáját:
"No de hol van ez a Prey-hez képest, ami mellesleg hogy kerül most ide? Szóval íme az újak, kattintsatok" omfg Prey meg ez 1 mondatban ( cikkben ) említeni... ultra szánalom
ez büntet rendesen, de ügye nem ilyen "megyek és lövök" játék lesz, mint a Dead Man's Hand, mert hiába van ütõs grafikája, ha csak ilyen klasszikus FPS a játékmenet.
Emlékeztek lengyel Techland-os barátaink Chrome c. alkotására? Nem? Az igazat megvallva mi sem nagyon. No de félre a múlttal! Az Ubisoft a mai napon jelentette be, hogy a csapat új játékát, a képek és videók, no és a remek zene alapján - itt fülelhettek! - hatlövetû szupercsászár vadnyugati Call of Juarez-t, felkarolták, így amerika szerte a francia kiadó végzi a disztribúciót.
A lázadó Billyt, akit mindenki a kocsmai verekedések során szerzett sajgó pofonok alapján ismer, felültették. Gyilkosságot varrtak a nyakába, így érthetõ, hogy nem ápol jó kapcsolatot a törvény követõivel. Az egykor mesterlövészként tengõdõ Ray Tiszteletes felesküdött, hogy elcsípi Billyt és rövid úton igazságot szolgáltat - az útjába akadó bûnözõket pedig delikát perforálásban részesíti. A játék során meg kell tanulnunk egy másodpercen belül minél többször szempillantani a gyors reflexû ellenfelek sokasága és a csípõbõl tüzelõ huncutok miatt. Rajtunk áll, hogy Billyvel húzzuk a popónkat vagy Ray Tiszteletessel - akinek rossznyelvek szerint fröcsög a misebor a szájából - szolgáltatunk igazságot.
Fényes nappal vívott párbajok, bank- és vonatrablások, aranyláz, legendás mesterlövészek, profi bérgyilkosok, menekülés és tûzharc lóháton, szóval minden, ami a vadnyugathoz fûzõdik, visszaköszön a Call of Juarezben. Két hõs, akik egymás ellentettjei. Más és más stílusban harcolnak és fegyvereket használnak. Lõszer híján felkaphatjuk egy paci kantárját vagy egy szöges falécet és fegyverként használhatjuk.
A Chrome endzsim harmadik generációs változata által hajtott játék idén nyáron érkezik.
A játék tényleg tök jó, de az a reklám miért kellett?
Egy újabb 19th Wild West America gém a láthatáron Képek+info szokásos dolgokat irják le: lopakodás, akció, duelek, lovaglás stb.. majd meglássuk mindenesetre igértesnek tünik