A soproni blúfissel semmi gond nincs kiszolgálás szempontjából. Igaz nem értenek hozzá cseppet sem, de oda csak úgy kell menni, ha már biztosra tudod mit akarsz és ha van megveszed. Kérdezõsködés nem ajánlott :)
nem, eccerûen azé, mert többen akarnak így számítógépet venni, több forgalom ugyanakkora árrés mellett is több pénz ^^
A haveri-bratyi bt alatt azt értem hogy a sutyinet döntõbíróság tagjainak haverjai, vagy az õket lefizetõ kft-k kapják a zsíros szerzõdéeket. Mint minden közbeszerzésnél. Mit gondolsz, miért tolong érte mindenki? Nem azért hogy minél olcsóbban forgalmazhasson.
Már amelyiknek, azért a kiskereket se kell félteni lehúzásban. De mint írtam, az igazán nagy kaszálók a "közbeszerzéses" beszállítók. Sutyinetes cuccot csak tõlük vehet a kisker, annyiért adják amennyiért akarják. A kiskernek meg azért éri meg mert lehet hogy esetleg kisebb a haszon rajta mint a nem sulinetesen, de azok is megveszik, akik amúgy nem. Bár ez a sutyinet akkora átb*szás, hogy én ki se használom. A kereskedõk extra profitja elviszi az adókedvezményt, nekem semmivel enm jobb, nekik meg minek termeljem az ingyenporifot.
Nemtom. Én a Partner Computer-õl szerzek be már szinte mindent pár éve. Igaz ismerek is két eladó srácot onnan (mire jók a LANpartyk + barátok :D), de már megfigyeltem, hogy tök laikusokkal is abszolúte korrekten bánnak. Elmesélik türlemesen, mit-hogy lehet és ha a gempa kér valamit összeállítják neki, nem húzzák le, sulinteben sem (volt olyan ipse, akit én már elküldtem volna melegebb éghajlatra, igaz, nem is eldásból élek :D) ! Nekem eddig bármi problémám volt szónélkül segítettek/cseréltek. Nagyobb cégekhez én már nem is járok be (bár õk is nagyker is). Ja és szinte bármit be tudtak nekem eddig szerezni, pedig nekem soha semmi sima cuccz nem jó... Ha nincs szereznek.
"Ezek olyan közbeszerzés szerû korrupcióval kiválasztott, a szart dupla áron eladó haveri-braty bt-k, akik kenõpénz fejében lezsírozták hogy csak tõlük lehessen rendelni." Ez hülyeség... Expert azért eléggé ismert nagyker, és nem az a "haveri-braty bt" :Ð, mégis sulinetes cuccokat is rendelhetnek tõlük a kiskerek.
Nagyon ellustultak. Régen a misztrállal szemben sokan a blúfist preferálták, ezek meg megszokták hogy odajár a nép, de az nem jutott eszükbe hogy csak addig amíg van értelme. Én már csak akkor megyek oda ha valami 1000 éve kapható, legkommerszebb cucc kell, az már talán újdonságként megjelent náluk is. 1 pozitívuma van csak: a nyugatihoz közel vannak, más nem.
A sutyinet más tészta, az nemcsak a kiskeren múlik! Sutyinetben csak olyan stuffot lehet árulni, ami a kijelölt királyi beszállítóktól származik. Ezek olyan közbeszerzés szerû korrupcióval kiválasztott, a szart dupla áron eladó haveri-braty bt-k, akik kenõpénz fejében lezsírozták hogy csak tõlük lehessen rendelni. Na ezektõl vásárolhatnak csak a sutyinetes boltok, akik persze maguk is rápakolnak uzsorahasznot, ezért kapod a végén dupla áron ugyanazt ami rendes forgalomban feleannyi. Nameg ezek olyan lassúsággal dolgoznak, amilyennel akarnak, megkerülni õket nem lehet, nincs miért sietniük, és ezt ki is használják.
A ready már évek óta eltûnt a vadászból, a moszkvánál vannak az ostrom computer boltjában. Lehet összeolvadtak, 2 kicsibõl egy mégkisebb, talán annyira nem ment a bolt.
A mistral a legszarabb szvsz, szar minõségû cuccok szinte biztos hogy vissza kell vinni :/ A BlueFish lehet hogy unottfejû embereket alkalmaz de legalább korrektek és értenek hozzá
a helyszíni javítás drága. aki azt akarja hogy házhoz menjenek, az fizesse meg
nekem a cikkbõl egy dolog derült ki igazán: hogy egyes szervizek mennyit képesek elkérni. Pl. a pcdoki. Meglehet, hogy korrekt a szolgáltatás ,de 6000 ft-ért elég drága.(1 óra 6000 ft...). Inkább a szerelés nehézségétõl és idejétõl függõen kéne fizetni. (bár egy nem korrekt szerelõ mondhatja azt, hogy ez nehéz munka volt) (Pl lehetne fizetni percdíjtõl függõen)
A Mistrál az ziher bunda.... 3-4 éve vett az öcsém ott egy Gef3 Ti200-at, akkori áron kb 38k-ért. Hazahozta, de akármilyen 3D elidítására totál fagyás volt a válasz bármely verziójú Detonator-al. Kívéve 1-el, de az az a verzió volt, ami elõször ismerte fel a Gef3 Ti200-at, és siralmas eredményeket produkált. (A Gef2MX400-am leverte.) Vissza vittem, berakták egy Intel-es gépbe, szuperül mûködött, majd berakták egy AMD-s gépbe... ekkor lehidaltam.... megkérdezte az egyik szervizes a másikat, hogy ehhez a kártyához hogy kell a driver-t installálni... (mármint az nVidia Detonator-t) Az AMD-s gépben fagyott, mire közölték velem, hogy vegyek egy Intel-es platformot. (akkor volt 2 hónapos az ABIT KT7 -esem meg az 1700+ -os AMD-m, és egyébbként is fúúúj intel :)) Végül egy kis ráfizetéssel becseréltem egy OEM BBA Radeon 8500-ra.
Bluefing suxx..itt is az utolsó helyen végeztek! szervizteszt
Nagyrészt igazságtok vagyon, de pár észrevétel: Szerintetek mennyi és mi köze pl. a kecskeméti BF-nek a a budapestihez? Nem e lehet összefüggés a között, hogy mennyire értenek adott boltban az eladók a témához, és a között, hogy szinte nem tudsz 2x látni egy-egy arcot a boltban? A SuliNet-et meg ... nos amennyi köze a boltnak van hozzá.
Ellenben a cikkbõl egyértelmû, hogy a gépet ki se nyitották. Szerintem. :(
tönkrement a noname hangkártyám, gondoltam a helyi bolt megfelelõ lesz, elvégre csak egy ugyanolyan 2000 forintos cuccot akartam beletenni. elmentem, azt mondták nincs, de megkérdezi a fehérvári központot, hiszen úgyis délután hoznak árut. telefon, van kérem-e? kértem, mondták jöjjek vissza 4 óra körül. visszamentem, nem volt ott, kérték hogy menjek fél 6 körül, akkorra biztos ott lesz. nem volt ott, kértem hogy kérdezzék meg telefonon hogy mi van. telefon, nincs ilyen hangkártya raktáron, nem tudnak hozni. ekkor fogtam az árlistát, kiválasztottam egy 30 ezer forintos példányt (akkoriban az elsõ audigy lehetett talán), aztán azóta is megyek érte. remélem rájuk rohadt :)
tavaly nyáron próbálkoztam gépfejlesztéssel, sulinet keretén belül. ha már a kezemben van a pénz arra amit venni szeretnék, akkor türelmetlen leszek, ez tény, de amit a bluefish csinált az kabaré. fehérvárit találtam meg neten, megnéztem az árakat, aztán bementem. 3 fatuskó még fél órával a nyitás után is a csippát törölgette a szemébõl. megkérdeztem vannak-e ezek az alkatrészek (memória, processzor, alaplap lett volna), azt mondták nincs, megrendelik, kb 1-2 hét mire megjön, mert nem olyan egyszerû, mert sulinetes, blablabla. mondtam rendben, kértek 10 rugó elõleget, azt is megadtam. napra pontosan két hét múlva felhívtam õket, hogy van-e valami, vagy nincs, azt mondták baj van a viszonteladókkal, újat kell keresni, lehet hogy árváltozás lesz, érdeklõdjek egy hét múlva. 1 hét múlva megint 1 hetet kértek. ekkor már a plafonon voltam, és írtam egy mailt a bluefish panasz e-mailjére, hogy miért vállalnak el olyat amit nem tudnak teljesíteni, vagy ha elvállalják és nem tudják megcsinálni akkor minek hitegetnek. kb 2 órán belül csöngött a telefon, mert pestrõl leszóltak fehérvárra a levéllel kapcsolatban. elmondtam mégegyszer, hogy ne ködösítsenek, hanem mondják meg, hogy mi van, lesz-e alkatrész vagy nem. azt mondták nem, visszaadták a pénzt.
ezután elmentem egy nevenics boltba, megrendeltem ugyanazokat az alkatrészeket, 4 napon belül minden megvolt, ráadásul ingyen össze is dobták a gépet.
Hehe. Olvastam a tesztet, és rögtön eszembe jutott a kékhal szállítósráca. Én egy nagykerben vagyok szervizes, ahonnan õk vásárolnak, és ott kérdezte meg egyszer amolyan prózai kérdésként, hogy miért van az, hogy õket mindenhol csak szidják? Hmm, van már róla fogalmam... Mindenesetre, macros...-nak üzenem, hogy az, hogy nem tartanak normális cuccokat, már csak rajtuk áll, mivel pl. a munkahelyemrõl nyugodtan tudnának venni, de inkább csak az olcsóbb vackokat veszik... Azért, visszagondolva, amit gariba hoznak vissza, azok általában korrektül el vannak intézve, hogy a teszt ok minimális legyen. Én, ismerve a módszereit, hogyan tud minden eszköz úgy meghalni, hogy nyoma ne legyen, de általános meghibásodásnak tûnjön, mernék rá tenni egy normálisabb pénzösszeget, hogy õk teszik tönkre a nem túl egyértelmû hibájú dolgokat. Azért kíváncsi lennék rá, hogy sikerült megjavítaniuk az index tesztben szereplõ gépet? Ahhoz, hogy a tápkábelt visszakössék, mindenképp fel kell nyitni a gépet, akkor meg már feltûnik a memória kiesése. Vagyis, vagy nem is néztek bele, vagy ???? A mistralról nekem a legrosszabb véleményem van. Addig minden oké, amíg nincs szükséged a szervizbe visszamenni, mert ott általában lehúznak, és átvernek. Régen vásároltam ott, amíg rá nem jöttem, milyen is a garanciális ügyintézésük, és milyen az átlag minõsége a termékeiknek. Azóta meg ismerõsök hajmeresztõ történeteirõl hallottam ott... Hát, én nem sokáig maradnék meg a jelenlegi helyemen, ha az õ stílusukat venném fel. A ready szervizét még akkorról ismerem, amikor még eléggé hozzá nem értõ voltam a gép szervizelésében, jópár éve... A legemlékezetesebb történet, ahogy a slot1 keretet majdnem széttörte a szervizes, mert fogalma sem volt róla, hogyan kellene kiszedni a procit belõle. Aztán nem olyan régen láttam azt, hogy már nem is a vadász utcában vannak. Nem tudom, hova tûntek.
ha már itt tartunk: nem tudja valaki szegeden hol érdemes számtech cuccot vásárolni?
igaz egerben van, de csak ajánlani tudom: Covex...nagyon korrektek, olcsó...az összes itthoni gép tõlük van...
Igazából ez már legalább több mint féléve történt, csak most az index cikk kapcsán eszembe jutott. Egyébként nem zavart a dolog, átmentem egy másik boltba, ahol volt.
Azért szakértelemben a Ready is üt nagyon, még a vadász sztríten volt hogy mikroszoft egeret kértem, erre kihoz a tag vmi 2 gombosat, mondván hogy ms kompatibilis. Nem mintha azt mondtam volna neki hogy elég a csak kompatibilis...
A bluefish mostanra már elég kommersz lett, túlságosan is. Nforce4-rõl sztem azóta se hallottak, januárban kerestem náluk, másik helyen még aznapra leszállították nekem. A kiszolgálás tipikus magyar: nem kapkodják el. De hogy jót is mondjak róla, eddig még nem szart be semmi amit náluk vettem, nem kellett letesztelnem a szervizüket. :) Engem leginkább nem is a kiszolgálás zavar a kékhalban, mert nem (sokkal) rosszabb mint a nagy átlag, viszont az már inkább elriaszt hogy semmi jó cuccuk nincs, így hát felesleges is betérnem oda.
Csodálkozom hogy a tesztben a misztrál ilyen korrekt volt, én kb 0-ás eredményt vártam volna mind3 szempontra.
Volt egy két ismerõsöm aki ottvolt mint eladó. De csak a próbaidõt kóstolták, de már ott kicseng hogy nagyon gáz ami ott folyik. Egyfolytában nyitvavannak nagyonkevés lovéért, és persze az ilyen munkát nemvállalja el olyan aki egy kicsit is konyít a dolgokhoz. Én is elkerülön a kékhalat, inkább a kissebb boltocskák, ott legaláb tudják mirõl beszélek.
akkor az ellenpelda az Ors VEzer teri bolt, ehhh ha nevemet megemlited a boltvezetonek(Viktor marmint a boltvezeto) akkor biztos rohognek egy jot, mert en amit szoptam sorozatban egy hangfalszettel az muris volt... es naon jofejek es segitokeszek voltak... mar monnyuk egy honapja nem voltam, de az egesz garda nagyon jofej... oda szereintem nyugodtan beterhet az ember, ha arrafele jar... ;) azota joban vagyok veluk, telleg rendes arczok... nekem inkabb a Mustarrol vannak rossz emlekeim
Én sokszor vasaroltam mar a deli pu.-nal levo uzletben es ott egeszen turheto volt a szakmai hozzaertes is... teljesen korrektek voltak.
Nekem eddig nem volt velük bajom, de azért hozzá kell tennem, hogy nem is nagyon vásárolok náluk (meg igazából sehol). :) Nekem "kemény harcom" pár évvel ezelõtt a misztállal volt (garanciásos ügy)...
Utolso szo a lenyeg, ezek csak eladok akik megnezik az arlistarol a cuccokat neked, nem szakemberek, bp-n is ilyen a helyzet a nyugati melletti boltban, segiteni nem tudnak szinte semmiben, persze rabeszelni akarmire siman.
nem durva, de blúfis. haver kb 1 éve akart venni videókarit 50-60 körül (azért az nem kis pénz). Be is tévedtünk a lokál Bluefish-be, ahol elõttünk egyetlen vevõ volt, vmi kis szar újraírható cd-t akart venni. Volt vmi spira az áfás számla kiállításával, már nem emlékszem pontosan mi, de a 3 eladóból és a 2 szervízesbõl akik csak mozdulatlanul lesték hogy az az egy szerencsétlen újonc mit szenved a nyomtatóval. Nemhogy nem kérdezték meg mit szeretnénk, még annyit sem mondtak hogy "kis türelmüket" (ja egyébként belépésünkkor hiába köszöntünk elég határozottanm oda se nézett senki). 10 perc álldogálás után, a kontaktus teremtés reménytelenségét látva távoztunk az üzletbõl, és megvettük a kártyát az alig 20 méterre lévõ kis számtech üzletbe, amit egy szegény srác mindenét eladva nyitott meg nemrégiben.. azóta sem jártam bluefish-ben mégha az van nyitva legtovább is, inkább várok egy napot hogy vegyek vmit.
Most olvastam az Indexen ezt a sztorit, amelyben PC szervízeket teszteltek ugyanazzal a hibával. A 8 szervíz közül mindegyik jól teljesített (átlag 4-es 5-ös), azonban a Bluefish kiugróan gyenge lett.
Ezzel kapcsolatban jutott eszembe, hogy jártam pár hónapja a kecskeméti bluefish-ben, ahol WiFi Access Pointot akartam venni az itthoni hálózatomra. Érdeklõdésemre egy magas szõkehajú, rókaképú suttyó markáns grimaszt vágva lekezelõen közölte, hogy ilyenrõl még nem is hallott, ilyen nem létezik (honnan veszek ilyen f@szságot). Erre én bepróbálkoztam a "wireless router" kifejezéssel is mire õ fölényesen az arcomba nevetett: "há-há! úgy már mindjárt más, olyan van, de mi nem tartunk".
Érdekelne, hogy más is tapasztalt már hasonló hozzáállást a Bluefish üzletekben? Mindenhol ilyen bunkók, vagy csak velem kivételeztek kecskeméten?
Felmerül a topicnyitó kérdés: - vajon a Bluefish üzletekbe szándékosan csak hozzánemértõ arrogáns parasztokat veszik fel eladónak?