helló..letöltöttem a Zmodeler 2.2.6-ot és hibát írt ki..a görgõben sem találtam segítséget erre :SS valakinek valami ötlet?
Hello
Azt meg tudja nekem mondani valaki hogy hogy kell GTS-bõl ETS-be interiort áttenni?
Elõre is köszi
Sziasztok! Hogy kell Zmodelerben dolgokat berakni kamionba? (pl. zaszlok, cigi)
Sziasztok,engem érdekelne,hogy lehet átkonvertálni egy ETS-es kamiont ETS2-be?
Sziasztok,engem érdekelne,hogy lehet átkonvertálni egy ETS-es kamiont ETS2-be?Elõre is köszi
Sziasztok!
ZModelerhez hol találok kiegészítõ pakkot? Kellene távfény, piros-fehér méretjelzõ, Michelin baba, sárga villogó, stb. Elõre is köszi
Én úgy szoktam hogy leszedek egy másik kamiont vagy kerékpakkot és amelyiken nekem tetszik a kerék azt cserélem.
Na azt pedig úgy kell hogy megnyitod Winrarral a kamiont ott vehicle és ott kitörlöd a wheel mappát és beteszed azt a wheel mappát amelyik kereket akarod. (természetesen a kamion vagy kerékpakk mappáját is megnyitod Winrarral) Utána kihúzod a kamion definícióját (truck definition ) és a kamion vagy kerék defijét és ott a te kamionod defijébe elöször kitörlöd az fwheel és rwheel sorokat és a másik defibõl ezeket átrakod a te kamionod defijébe. Utána lemented visszarakod a helyére Winrarral RAKTÁROZÁSSSAL ! és kész. Kicsit hosszan írtam le de kb 2 perc az egész. Remélem hogy érthetõen írtam le
Sziasztok! Egy kérdést szeretnék feltenni! Hogy a kamionokon hogy kell kereket cserélni? Válaszokat elõre is köszönöm!
Sziasztok.Tudom hogy nem Zmod-os kérdés,de meg tudja nekem valaki mondani azt hogy hogy lehet interiorok definíciós fálját átírni másik defire?
És azt hogy azt hogy lehet megolddani egyes interioroknál lássak valamit a tükörbe? Ez a probléma az Iveco Stralis és Man TGX interioroknál szokott elõfordulni. A segítségeteket elõre is köszönöm Szevasztok
Hali! Ugyan úgy kell importálni mint Zmodeler 2-ben annyi különbséggel, hogy Zmodeler 3-ban a PMD fájlt importálod ( nem a PMG-t )
Hali :) Ha valaki ért a Zmodeler 3-oshoz segitene nekem hogy,hogyan tudnám beimportálni a kamionomat??Csak ennyi lenne a többi az menne tovább :) Köszi a válaszokat és a segitséget ha tudtok
Elég sok részletes leírás van, amiket megtalálsz itt az oldalon, a felsõ kép alatti legördülõ menüben. Nézd át, gyakorolj...és ha lesz még valami konkrét kérdésed, akkor tedd fel, lesz aki segít.
...csak ne ilyet kérdezz pl, hogy "hogyan kell használni"
Sziasztok. Nem tudnátok nekem egy olyan ZModeler linket adni ami jó az Euro Truck Simulator 2-höz és magyar? Köszi mindenkinek.
Én szerintem elõször is újabb zmodelert javaslok használni ets 2-höz én használok 3 fajtát de legjobb zmodeler 2.2.5 verzió hozzá meg ezt is javaslom szerkesztésekhez is a folyamat jó ahogy le írtad ki exportálás is megy már ? amúgy egy kis ets/gts ismeret nem ártana e téren az sokat segít a dologban mat fájt sem nehéz meg írni csak pmd-bõl ki kell keresni a mat fájlokat és át szerkesztgetni röviden ennyi a dolog :)
Én már módosítottam egy kamiont az ETS2-höz, de Zmodeler 3-at használtam. Regisztrálás után 14 napig ingyen használható. Sokkal könnyebb volt vele dolgozni, mint a 2-es verzióval...szerintem kár ezzel bajlódnod.
Az ETS2-beli modelleket szabályosan csak a Zmodeler3-al lehet módosítani. Ügyes srácok moddolják a Zmod2-vel is de az inkább csak stáholás. ( remélem, nem sértek vele senkit sem ) Én nem értek hozzá, várj kicsit amíg valamelyik hozzáértõ jelentkezik!
Nah Kozbe sikerult az importalas, csak annyit kellett tennem a kicsomagolt base.scs mappan beluli automat mappat meg bemasoljam a vehicle mappa melle(az asztalra) es igy megjelent a kamion teljes pompajaba. De viszont a mat fajlok atirasa nem megy. Az automat mappa teli van mat fileokkal, s nemtudom meiket hogyan kellene atirni...
Sziasztok. Szeretnek egy ets2 kamiont modositani, vagy egy hete probalkozom de nemsok sikerrel, mondjuk zmodelert keztdem erteni kezelni, inkabb az importalassal vannak a gondok, nemtudok betolteni kamiont h megjelenjen minden. Mar vegigneztem egy jo par videot meg mindent, aztan ratalatam erre a forumra. Az importalasrol elolvastam mindent de igyse mukodik. Megprobalom elmondani h eddig h probalkoztam es mi volt a problema. Egy jatekbol kivett kamiont szeretnek atalakitani (egy MAN). kicsomagoltam base.scs filet scs extractorral. Majd az olvasottak alapjan kivettem a vehicle mappat a bizonyos kamionnal az asztalra(marmint vehicle/truck/mappan belul van tobb fele kamion). Vagyis vehicle mappat még beraktam egy tetszoleges mappaba.. legyen a neve MANkamion es akkor igy nez ki asztal/mankamion/vehicle/truck/man. Majd etsedittel atkonvertaltam a truck.pmg-t ugy h truck1.pmg kent mentettem es majd tcbe atneveztem a truck.pmd is truck1.pmd-re.En igy olvastam itt a forumon. majd beraktam zmodeler2.2.2 (truck1.pmg-t es base nel kivalasztom mankamion mappat es pipa pmd,pmc,mat,tobj) es mind maskor csak feher feketen jelent meg a kamion. es ilyesmi hibakat ir ki:
Elkelne a segitseg!Koszonom elore is!
Szia! A Zmodeler Z3d kiterjesztésbe ment, illetve meg is nyitja azokat. Importálni és exportálni pedig attól függõen, hogy milyen szûrõket használsz hozzá, lehet: 3ds, pmg, v3o, bgm, psm, p3d, obj, stb. Szóval elég sokat.
Sziasztok! Tudja valaki hogy a Zmodeler 2.2.2 miért csak a Z3d fájlt ismeri fel?
Egészségedre! Nem is igazán a köszönetnyilvánításon van a hangsúly, inkább azon, hogy minél elõbb reagálj. Ha nem reagálsz a kérdésedre adott válaszra, a segítségnyújtó azt érezheti, hogy feleslegesen törte magát és elõbb-utóbb ebbe bele lehet unni. Ha sikerült megoldani a problémát, akkor nyugodtan le lehet írni, hogy mi volt az, ( akármilyen piti dolog ) más is tanuljon belõle.
Privátban már megköszöntem a segítséget.Itt azért nem tudtam mert nem nagyon voltam gépközelben.De ezáltal szeretném megköszönni a segítséget az import-hpz is és az export-hoz is. A probléma az volt h nem jól adtam meg importnál az útvonalat. Mégegyszer elnézést kérek mindenkitöl hogy itt nem köszöntem meg.
Értem. Kicsit forrófejûek a srácok. Mentségére legyen mondva, hogy privátban lezsíroztuk a dolgot. ( bár azt sohasem fogom megérteni, hogy ha segítséggel sikerül megoldani a problémát, akkor mi a f..ért nem lehet közölni nyilvánosan, hogy valójában mi volt a gond. )
Megpróbálom képpel illusztrálni mert úgy érzem, valami nem világos.
Ha a"base.scs" résznél nem-, vagy hibásan mutattad meg a "vehicle" mappa elérési útját akkor is látja a program az autót ( megnyitja ), viszont nem lesznek textúrák, nem lesz "collision", tehát csak egy egyszínû szürke autód lesz amit késõbb nehezebb lesz exportálásra elõkészíteni!
Én az ETS base. fájlját a D meghajtóra csomagoltam ki egy ETSbase nevû mappába. Ezt lehet látni a képen. Ha figyelmesen átolvasod a banner-ben lévõ Helyes importálás címû irományt, nem lehet probléma.
Szia! Itt válaszolok, nem privátban. Ezt olvasd át figyelmesen mert nem jól importálsz! http://www.sg.hu/listazas_msg.php3?id=1130100675&no=181
Berakok minden fájlt és mégis csak a legelsõt nyitja meg ez szerintetek miért lehet mert én már megnéztem kb 25 vidit és ugyanennyi oldalt meg fórumot de nem jöttem rá Elõre is köszi a segitségeteket
Sziasztok Kaptam youtube-on egy elég jó videót ami szerint dolgoztam én is pont úgy csináltam én is csak annyi külömbséggel hogy a videon mikor berakja az ilyen fájlokat mint például bodypaint,glass stb neki a fájlok neve igy van :/vehicle/truck... mig nálam mindegyiknek new material a neve és igy csak a bodz paint jelenik meg nálam.Szerintetek ez e a probléma forrása és ha nem akkor ez mitöl lehet elõre is köszi a segitséget Itt a link a videohoz:
Szia!
Én az alábbi videó alapján sikerrel jártam....hátha Neked is segít. VIDEÓ LINK
Hali Nem tudjátok, hogyan lehet Zmod3-ban megoldani azt, hogy a materialt beállítani az ETS2-höz. Mert én már minden próbáltam de semmi. A lényeg, hogy a bal oldali az alap, sima amit létrehozol új ként.
A jobb oldali pedig az alap ets2-es amit a modell tartalmaz. Csak mert így mindig meg kell nyitni egy modelt ha kell a mat. Ha tudtok help-et köszi. :D
Üdv! Azt hol lehet meg változtatni hogy a z3d fáj el érési útja jó legyen mert nekem az asztalon volt ki téve mindig hogy kéznél legyen és most dokumentumokban van be rakva az a mappa amibe benne vannak a z3d fájlok és most textúra nélkül nyissa ki de ha meg asztalra rakom akkor meg jó erre van meg oldás mert ha asztalon sokáig van akkor 2 hónap után a gép be mondja az unalmast eddig több szõr is elõ fordult sajnos mert ha túl sok minden van az asztalon akkor le fogja a gépet egy idõ után vagy ez mástól van ????
Sziasztok! Valaki segitene nekem pot-ot konvertalni ETS-bol ETS2-be?
Többen kérdezték már tõlem ezért csináltam egy kis segítséget hozzá!
3 tengelyes kamion kerékdummy nevei top nézetben :)
Kedves HG szerintem mehet a bannera!
Köszi a választ,
közbe megtaláltam én is az 1.-t, vagyis akkor maradnak ezek.
Egy másik kérdésem is lenne, hogy, hogy lehet egy mesh lapnak mindkét oldalát letexturázni?! Jelenleg azt a módszert ismerem, hogy le kell duplikálni a mesh-t és az egyiknek a normals-t meg kell flippelni (jó magyarsággal) :) De így duplázódik a polygonszám! :(
Sziasztok 1 olyan kérdésem lenne hogy van 2 féle interiorom az eggyikben nemûködik a gps nemzavarbe más mod megnéztem a másikban viszont igen. A kérdés hogy hogyan tudnám párosítani a dolgot hogy a jóól mûködõ gps t átrakjam a másik interiorba? Válaszokat elõreis köszönöm.
Sziasztok,
a következõ a problémám:
Van egy 2 objektumból már össze Attach-elt objektumom, aminek a pivot point-ja jelenleg a bal oldalinál van (kép róla itt)
Hogy lehet NEM manuálisan beigazítani a pivot pointot tengelyesen középre, ill. magát az objektumot is tengelyesen középre beugasztani?! Valahogy így!
Valaki leírná pontokba szedve a megoldást?! Köszi!
Üdv! És csak simán be raktad a másik helyére és ennyi nem is nevezted át a dolgokat meg amit kell ? hozzá ? Elõtte jobb lett volna biztonsági mentést készíteni én mindenrõl szoktam :)
Sziasztok. Letöltöttem egy Pannonia(3d-s modell) motort és a zmodeler 2-ben le festettem és .WFT-be el mentettem majd az NRG900 helyére be raktam a SparkIV-ben. Az összes jármû eltûnt a játékból. Valaki tudna segíteni hogy mi a baj vagy mit kellett volna csinálnom? Elõre is kösz: NFSLORAND
Sziasztok..egy ilyen Volvo FH12 -re keresek zmodeleres cuccokat..! Elõre is köszönöm..!
Hali. Újabb próbálkozás.. Immár egy napelemzõre akartam rakni lámpát és kipróbáltam.. ismét kudarc..:( az általam modellezet rész megint olyan sötétebb..:( Kép:
Szia! Kezd úgy a dolgot, hogy megpróbálod rendesen importálni, mert így igen csak foghíjas a szerkezet! Mutass képet Zmodelerben csak külön a lökhárító tulajdonságairól.