egyenlõre nem jött össze ez a zmod3...elméletileg aktiválva van, legalábbis az aboutból kimásoltam a kódot. van fórum és oldal accountom van, de a my licencesnél semmi nincs, ha az aboutnál belépek semmi nem történik..bocsi a sok hülye kérdésért, tudtok segíteni?
Sikerült meg oldani ezt a kérdést :) #5735:kamion fáj van 3 kamion a b c részre osztva 2 belsõ de az külön van és van még külön 3 hátsó rész vagy is tengely sima hátsó kerekes meg a dupla kerekes meg van a az a dupla kerekes amibe kanyarodik a b tengely vagy is tengelyekre van fel osztva a b c tengelyekre ott is :) más el térés nincs :) közte :)de fel nyitod meg látod majd :) de neked csak fülkét kell akkor cserélni meg a belsõt más néven interior :)
ma még nem volt és nem is lesz idõm arra, hogy ezen gondolkozzak, de ha van egy adott, alap kamion(jelen esetben egy mercedes actros, nagy fülkével és alap interriorral), akkor énnekem csak a fülkét meg az interiort kell konvertálni, vagy micsoda? :D nem néztem még át a kamion fájljait, és gondolkodásra késztet ez az upgrade dolog :D szóval, a pontos kérdésem: hogyan van egy kamion fájlja elmentve? egymásban van a 3 fülke mondjuk és pipálgatni kell hogy mi van, vagy micsoda?:)
Olyankor mi a teendõ ha 3 textúra kell és ugyan az a neve mind 3-nak és nem enged csak egyet hozzá adni ? jelen esetbe dasboard nevû textúráról van szó ????
Hello! Meg tudnátok nekem mondani, hogy ETS2-höz melyik Zmodeler jó?
helló! van valamilyen leírás ets2be konvertálásról és az interior konvertrõl ?:D
Az milyen jelenség mikor mindent helyére rakok és be konvertálom ets 2 a kereket és az egyik oldalon 2 van belõle ilyennel még nem találkoztam itt a kép róla De ha át textúrázom és minden metrial és textúra nevet át nevezek és a gyári pmd használom fel akkor jó de ha azt amit ki mentett akkor meg tükrözi a kereket a másik oldalra és 2 lesz az egyik oldalon :) ???? Volna még egy kérdésem aki nyitott már fel ets 2 modellt az el mondaná hogy lehet uwmapnál meg jeleníteni az a uwmappot amit használ festésnél mert nekem eddig még csak az alap textúra mapját sikerült elõ hoznom :) ????
Igen le fotóztam az egész log fáj-ban lévõ be jegyzést :) Képek:kép 1kép 2kép 3kép 4kép 5kép 6kép 7 és az utolsó meg is jelenik rendesen a játékban de akkor lehet ez lesz a gond és a játék figyelemben veszi a poligon meg vertex számokat erre a be jegyzésre gondolok konkrétan([dx9] Failed to lock vertex buffer of size 4096 a position 0 [0x80004005])
Üdv! elkezdtem konvertálni egy Schmitz Waberer's utánfutót meg is jelenik a játékba de 10 másodperc után ki dob vissza a játék az mi végett lehet én arra gondoltam azért mert túl sokk poligon meg vertex-bõl áll és azért vagy más véget lehet ez helyére raktam be(aero_dynamic)ugyan azzal a névvel is vagy lehet a matokal lesznek a gondok ????
Üdv! az lenne a kérdésem zmod 2.2.6-ba uwmapolok és nem lehet olyat hogy egyszerre ki jelölök több pontot vagy is vertexet ? az uwmapon belül mert csak egyesével engedi mozgatni õket ????
Fás utánfutót át szerkesztem :) vagy is a fákat rajta majd még jön a pót szerkesztése :) képek:kép 1kép 2
Üdv! probálkoztam ets 2 gyári kerék be rakásával mod ként sikerült is be tenni de játékon belül fura színe(rossza szín) van neki de azt nem tudom mitõl matokat is probáltam át írni de ugyan olyan marad a színe nem változik neki semmit se le fotóztam a menetét neki hogy csináltam meg a játékban milyen a színe képek:kép 1kép 2kép 3kép 4
Valakinek ötlet miért nem jó vagy én nem csináltam valamit jól ???? még kezdõ vagyok e téren de probálkozom :)
Hát nem tudom, én - még egyenlõre - Zmod3-at használok és eddig majdnem minden okés volt. Na igen, a gps-hez újra kell textúrázni, de az mondjuk a legkisebb gond szerintem :)
Igen de ets 2-nél más a helyzet sajnos és mikor ki nyitom out of memory hibára hivatkozik én zmod 2.2.4 esel probáltam 2.2.6 nem akar mûködni zmod 3 meg használhatatlan nem bírom aktiválni :)
Gps azt néztem abba a le írásban de akkor külön kell lennie de viszont majd akkor a textúrával majd el leszek ha nem jó van rajta :)
Az #5685-ös hozzászólásban találod a megoldást a gps-hez :)
A letöltött mod-ot úgy tudod szerkeszteni, hogy kibontod egy mappába és onnan importálod a zmodelerbe. (feltéve, ha nincsen lezárva a fájl egy jelszóval)
Ui.: Tisztellek...de miért írsz ennyire furán? Egy mondaton belül írsz egy normál és egy kérdõ mondatot, amitõl az egész csak egy nagy és értelmetlen szó halmaz lesz.
Lenne egy kérdésem ami van benne gps azt külön kell lenni a ki jelzõnek és a készüléknek mert én csináltam sajátot és én is probálkozok a játékba csinálni gps ???? meg az lenne a másik kérdésem hogy meg lévõ pmg fájt ami mod ként kerül a játékba hogy lehet ki nyitni a gyárikat ki bírom de azokat nem ????
Egyszerû: a mappa, ahonnan importálod, nem tartalmazza a pmd és a pmc fájlokat, tehát érthetõ, hogy a Zmod nem tudja a textúrák helyét. Vélhetõen aki készítette a pótot, a gyári reefer pót helyére rakta be, de arra már nem vette a fáradtságot, hogy a többi fájlt is elkészítse. Megoldás: pl. a GTS base.scs fájljának reefer pmd és pmc pótját rakd be a mappába, ahonnan importálsz, és ha szerencséd van, jó lesz.
Esetleg próbálj ennek a pótnak az eredeti, eed123 által kiadott 1,4 verziószámú változatára rákeresni, ami helyesen van konvertálva. Bár az nem reefer helyén lesz, hanem standalone, vagy container.
Hello igen az elõtt jó volt de most valamiért nem jó de némelyik modell jó textúrával némelyik nem azokat a hibákat írja ki rá sajnos le írom mivel probálkoztam:képek:kép 1kép 2
Üdv lenne egy kérdésem az mitõl van hogy meg adom az elérési utat zmod 2.2.4 meg 2.2.2 meg 2.2.6-ba és nem nyissa ki a pmg fáj textúráit és ezt írja de az elérési út az jó van meg adva de hibát ír a modellnél ezt Cant' open file for read:trailer.pmd. meg a -''- pmc. re is ????
Bekutyulhatja a dolgot, ha a Mirror beállításainál minden be van pipálva. Én csak a Mirror Geometry és a Base to Pivot lehetõségeket szoktam beállítani. ( Bocsi, ez csak most jutott eszembe. )
Na, akkor sorjában: Meg van a modell, -copy-zod. Ezután: Modify... Mirror. (tükrözöd), majd a most letükrözött modellt Flip-eled. Végül: megint csak az új részre, Surface...Normals...Calculate. Most lehet a két részt attach-olni vagy összehegeszteni.
Köszönöm, részben megoldódott a gond... :) A helyzet annyi, hogy most a flip és attach után az egyik fele fekete színû lett. Emlékszem, hogy volt korábban hasonló gond itt a fórumon, de fogalmam sincsen a megoldásról és hiába kerestem, nem találtam :)
Csak, hogy ne unatkozzatok... :) Elkezdtem próbálkozni a "modellezéssel". Elsõ körben csináltam egy fél O betût. Copyztam, tükröztem, minden tökéletes...de amikor össze akarom kapcsolni, akkor eltûnik a 3d-s képen az egyik fele. Ez mitõl van, illetve mit kell vele csinálnom, hogy jó legyen?
Külsõ... :) A pm-et meg köszönöm, bár még nem sikerült megugranom a kérdést :)
A világításnál a flare-re gondoltam. Zmod2-ben ugye szépen látszódott minden, legyen szó led flare-rõl pl...de itt most semmit sem találtam (még). A dif lum tiszta, már van is olyan kiegészítõ, aminél használtam :)
Az a tippem, hogy a fedélzeti komputer a share mappában lévõ dashboard.dds-t használja, és annak a mat értékeit, de azt egyelõre nem találtam. Van egy mat extractor program, ami arra hivatott, hogy a pmd-bõl kiolvassa a mat fájlok neveit, és adott helyre másolja õket a kicsomagolt base.scs-bõl, majd azt ráeresztem, hátha...
Dashboard mat értéket tisztelettel kérném én is majd.
Más: összejött a Zmodeler2-vel a tárgyak berakása ETS2 interior-ba, csak a fedélzeti komputer nem lett jó, nem jelenik meg rajta a kép. Sajna a Zmod 2 nem kezeli megfelelõen a multiply material-t, vagy lehet, csak én szúrtam el valamit. Majd képpel is illusztrálom, mi a gond, ha esetleg valakinek van tippje, azt várom.
Jah és egy apróság....nekem a zmod2-ben sose sikerült az interiort módosítanom, mindig volt valami nyûgje (csak a hood-ot tudtam használni)...ezzel szemben a 3-assal ez ugyanolyan könnyû, mint maga a húzó szerkesztése.
Még a világítás szerkesztésére kéne rájönnöm, mert az egyenlõre teljes sötétség nekem.
Hát az igazat megvallva nagyon megtetszett a 3-as, mert ugyanolyan könnyû kezelni, mint a 2-est, viszont amit írtál is, sokkal könnyebb új matokat berakni - úgy, hogy a játékban is mûködjön -
(Lehet másnak a 2-esben is könnyen ment ez, de nekem nem) :)
Pofátlan kérdés, de megadnád esetleg az új Scania-d szélvédõ matjának az értékeit? Nagyon tetszik és valahogy az enyim nem akar még csak hasonlós se lenni, hiába állítgatom.
Én át veszem ha gondolod :) úgy is mindig sg-zek meg nem jelentkezik rá senki se :) Volna egy kérdésem nem lehet resetelni a lincest zmod 3-hoz ? vagy is a platform id nem lehet le cserélni mert azt írja hogy aktiválták már igen én voltam de nem használtam és ki töröltem vissza de mindig ugyan az a platform id jön elõ másik nincs csak ez vagy nekem nem jó valami ????
Értem õ de azzal van a gond hogy már be aktiváltam és már nem most és le járt és nincs is meg már a kód se sajnos és most nem bírom használni se mert nem importál :) be semmit ami kéne nekem :)
Nem találtam jelszót én sem a matricára, az oldalon, ahol a link volt, nincs password :( Valamelyik modellbe majdcsak találunk, ebben szerintem van, csak most a depositfiles halódik:
A matrica kér passwordot....amit egyenlõre nem találtam meg :)
Biztos nem nehéz, csak nem találtam sehol mûködõ linket. :) Köszönöm mindegyiket, hálás vagyok...viszont a wunderbaum link bár jónak tûnik, a végén nincsen eredmény (legalábbis nálam 403-as problémát ír)
Írd le, milyen alkatrészt keresel, van pár millió dolog az archívumba :) Ha nem is z3d formába, de nagy valószínûséggel tudok olyan modellt ajánlani, amibe megtalálod.
Igen, mind a két pmd-t módosítani kellett hozzá...de igazából vagy az ETS2 nagyon jó, vagy a Zmodeler3 sikerült jóra, de így utólag azt mondom, hogy nem volt túl bonyolult egyik sem.
...ha van kérdés, akkor bátran, igyekszem segíteni.
Már csak néhány oldal kéne, ahol még vannak aktuális z3d fájlok, mert amiket én még anno elmentettem a kedvencekbe, azok szinte mind halottak :-(
Elégedett is lehetsz. Kérdések egész sora merült fel bennem, kezdem is: belsõ és külsõ nézetbõl is látszik, ha jól látom. Ehhez szerkesztened kellett a kamion pmg-t, és az interior pmg-t is?