Meg alapból, ha 3DS maxban is csinálom meg a modellt, akkor is ez szituáció. Nem jelenik meg csak a listában
Szia!
Csak a listában látom, le is tudom rakni, csak a marker pötty jelenik meg, más nem.
Szia! A méretezést én úgy szoktam megoldani, hogy már egy meglévõ modellt importálok és annak a méretei alapján szerkesztem meg az újat. ( én sem találtam semmiféle iránymutatást a méretezéssel kapcsolatban )
A táblád a map editor-ban látszik, megjelenik normálisan?
Az miért van, hogyha elkészítek 3DS maxban egy táblát a lentebb megadott paraméterekkel: 3.5 m magas, 6 cm átmérõvel az oszlopnál. A játékban (GTS) a model listában látom, csak sajnos a játékban nem jelenik meg, vagy nem látható. Valaki tudja, hogy mi okozza ezt?
Köszönöm a választ!
Üdv! Az a kérdésem lenne (Sehol nem találtam rá információt),hogy a zmodeler mi alapján méretezi a modelt? Például ha létre akarok hozni egy 60mm átmérõjú, 3500mm magas csövet, akkor azt mekkorára tervezzem bele? 60.000 /3500.000-ra vagy 0.600 / 3.500-ra?
Elõre is köszönöm a válaszokat!
Üdv van köztetek olyan aki tudja hogy kell el menteni STDS be a utánfutót hogy jó legyen azt tudom hogy kell ki menteni mint ets be vagy mint gts be de utána még szerintem kell valamit csinálni vele mert ki nyitni is etsedit nevû programmal lehet ????
Nem má megtaláltam amit én kerestem de azért köszönöm.
Sziasztok Lenne 1 kérdésem.Zmodelerben hogy lehet világosítani és sötétíteni a tárgyakat.A válaszokat elõre is köszönöm. (zmodeler2.2.2-õm van)
Szerintem rossz a .mat fajl vagy maga a textura van elrontva. (pl. nem DDS5-be van lementve) Ha PNG vagy JPEG a texturad,akkor rakd at DDS5-be,de figyelj,hogy akkor a fajl kiterjesztese is megvaltozik,tehat a mat fajlt is at kell irni egy picit.
De en mar talalkoztam ilyennel hibas VGA driver eseten is.
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy miért van az hogy beraktam játékba egy kamiont ets-be betölt végig és a végén kifagy. A segítségeket elõre is köszönöm.:)
A log ezt írja: 10:49:17 : [model] Unknown look name 'default' on model '/vehicle/truck/tgx/truck.pmd' 10:49:17 : .\vehicle\physics_vehicle.cpp(1027): ?load_visual_model@physics_vehicle_u@prism@@IAEXXZ: Wrong vehicle model!
Akkor nem tudom,nalam hibatlanul megy meg Server 2008-on is. (x64)
jó, mert én bármilyen verziót töltök le, azt írja ki, hogy: Az alkalmazást nem sikerült elindítani, mert párhuzamos konfigurációja helytelen... stb..stb..
sziasztok! a zmodelet mûködik valakinek 64 bites windows 7-en?
Szia!
Imi úgy érti a textúra hozzárendelést, hogy azokat a textúrákat amelyeket a Texture browser-vel kiválasztasz majd a Materials editor-ban ellátsz megfelelõ címzéssel, viszont kell, hogy lásd az alkatrészeid tulajdonságainál. Itt kell hozzárendelni az alkatrészedhez a neked tetszõ textúrát, material-t! Általában ha új alkatrészt teszel be az autóba, az Default materialt ( azaz az alap szürke színt ) használja. Ha azt elfelejted ellátni textúrával illetve nem rendelsz hozzá material-t, akkor az alkatrész ilyen szép rózsaszín ( magenta ) lesz.
Sziasztok.Csináltam egy interiort, de sajna valamiért rózsaszínûek lettek a betett cuccok: A Matokat újra átírtam, de nem segített.Log:letöltés A válaszokat elõre is köszönöm!
Hello nekem az a bajom lenne , hogy ETS be a gép át volt festve de ott nem volt semmi gond át raktam GTS-ATS be itt már csikos és bár milyen gépet át festek itt ilyen lesz ! Íme a kép :(
Elakadtam... A gond, h nem tudom életrekelteni a játékban. A log fájl eleinte dds, mat problémát mutatott. Azokat sikerült orvosolnom. Most a log fájlban elsõ ránézésre nem is találtam hibát -> erre figyeltem fel -> No base model found: @@trk_renault_magnum_b@@
Ui.: Exportálásnál ezt írja ki (1-tõl) : Empty group #250 exported.
Így már sikerült. Köszönöm szépen a segítséget!!!!!!!!
Így lehet, hogy érthetõbb lesz. Alap helyzetben megvan a szétválasztandó modell, a fal.
Áthapcsolsz POLYGON módba és a SELECT../QUADR parancsal az egér jobb gombját nyomvatartva kijelölöd ( bekeretezed ) a leválasztandó részt, esetünkben az ajtót, illetve annak poligonjait. Alul a SELECTED MODE legyen bekapcsolva!
Ezután: MODIFY.../SUBMESH.../DETACH parancsal leválasztod az ajtót. ( Ha nem akarod, hogy az ajtó elmozduljon az eredeti helyérõl, vedd ki a pipát az ENABLE DRAG elõl ) Ha ez megvan akkor valami ilyesmit kéne látnod. Mostmár 2 "fal" nevû objektumod van.
Most átkapcsolsz OBJECT módba és a SELECT.../None parancsal megszünteted a kijelölést. Ha visszakapcsolsz POLYGON módba és rányomsz az ajtóra, láthatod, hogy a kijelölés itt még mindig megvan. Itt is szüntesd meg!
Kijelölések megszüntetve, SELECTED MODE kikapcsolva. Egy objektumból csináltunk kettõt, lehet õket külön-külön textúrázni!
Sziasztok kellene egy kis segítség. Amikor textúrázok, hogyan tudnám le választani a textúrázandó polykat a szomszédjairól, mert így a mellette levõk mindig eltorzulnak.Pl Be textúrázok egy ajtót aztán mellette a falat, akkor az ajtó eltorzul.
Sziasztok! Letöltöttem a ZModeler 2.2.2-t de amikor futtatni szeretném dobja az üzenetet, hogy nem lehet megnyitni, mert a konfiguráció helytelen. Mit tegyek?
Nagyon komoly! :)
Erosen gondolkozok rajta,hogy en is alkotok mar valamit lassan 2 ev utan,de nincs otlet. Meg aztan annyi mindent elfelejtettem Zmodban is,konvertalasban is hogy az hihetetlen.
Úgy-úgy. Csinálsz egy hengert, átkapcsolsz polygon módba és a henger két végérõl törlöd a polygonokat. Ezután vertex módban a csúcsokat kijelölve extrudálod, forgatod.
Hello. Vezetéket szeretnék csinálni Zmodiba. Elég ha csinálok egy cylindert, majd párszor a polyvégeket "Extrude" tool al másolom, húzom, és egy résznél kanyarintom?
Szia!
Hol akadtál el? Importálás megvan? Zmodeler alapmûveletek mennek?
Mostanába olyan gondom van, hogy mentésnél kiírja, h out of memory és ezzel együtt baxhatom az addigi munkámat. Eddig nem találkoztam vele, de mostanába elég gyakran. Hogyan tudnám orvosolni, mert elég idegesítõ.
Ezzel a hangnemben el is tolhatod innen a biciklit,de gyorsan.
Ha nem valaszol senki akkor az azert van,mert:
-1. Kulonbozo okokbol leszarjuk a kerdesed -2. Egesz egyszeruen nem tudjuk ra a valaszt
A Te esetedben az elobbi all fenn,ugyanis ez nem alkatreszek linkelgetesevel,kunyizasaval (Arra ott van az ETS/GTS/akarmi),hanem azok elkeszitesevel foglalkozo topik.
A hozzaszolasodat toroltem,es tobbet meg ne lassak itt ilyen szoveget,mert kapasbol banlistre teszlek.
Nézz hozzá mintának egy másik, eredeti modellt, illetve annak az adatait! Ezután ebbe a mappaszerkezetbe exportáld a modelledet, természetesen más néven. A Default Material-t hagyd meg, ne töröld.
STDS-be szeretnék bekonvertálni egy tereptárgyat pályaépítéshez, de sajna nem jön össze, mert 0 byte-os pmg-t exportál a zmod (2.2.6). Vki lenne oly jó, és leírná a konvertálás menetét (akár GTS-be is, mert ua.), h mit kell és hol beadni/beírni az objektumnak (vmi value nem kell?), ill. a default material-lal mit kezdjek, h ne 0 byte-os legyen a pmg-je! Köszi!
Helloo!Vkinek nincs 1 ilyen zászlaja?:http://kamionshopkft.hu/gallery.php?pid=2462 Fontos lenne!
Nekem is ezt csinálta xp-rõl win7-re átálláskor, találsz a zmod mappában az ikon mellett egy vcredist_x86 .exe-t azt futtasd le és jó lesz!