ti direkt köttök bele az emberbe, titeket ugysem érdekel ez az egész akkormeg mi a ... ért szóltok be, minek irkáltok ide, ilyenektõl a falra tudok mászni...
Már nem is emlékszem , hogy mentek a régi nagyok :DDD Jó lenne valamit tudni a kocsiról ...Magyarul :DDD Tc van benne ?
ottvan a hpn a kocsi leirása: Electronic driver aids will be kept to a minimum and a stable aerodynamic platform has been defined in an effort maximise driver input, involvement and overtaking.
A lenyeg, hogy minimalisak a segitsegek es stabil az aerodinamika ,hogy minnel jobban pilota fuggo legyen, igy sok lesz a elozesi helyzet es a kuzdelem:)
Mivel "csak" 500LE-sek es 650kg az auto, a kanyar "sebesseg" is 2,5g. Ez elsosorban "fun race-re" van:))) De azt se felejtsuk el, hogy kik versenyeznek majd, es azok most hany evesek! Szerintem a legtobben fele annyi evesen sem mennenek at az egeszsegugyi vizsgalatokon mint most Ok;)
És ami nagyon tetszik az egészben, hogy ezek a versenyzõk nem a mai "mi vagyunk a megközelíthetelen faszagyerekek" pilótákra jellemzõ arcoskodásos jellemzõkkel bírnak.Olyan emberiek.Remélem nagy népszerûségnek fog örvendeni.Nagyon kiváncsi vagyok milyen versenyeket fognak futni.Elképesztõ a névsor, és ha összeadjuk hány világbajnok van köztük...borsódzik a hátam!Jövõ héten ha törik ha szakad ott fogok bambulni a TV elõtt.
Habár a GP Masters elsõ beharangozójánál még Alain Prost is az indulók közt volt, a francia világbajnok késõbb bizonytalanná vált a versenyzéssel kapcsolatban. Legújabb hírek szerint csak jövõre kíván rajthoz állni.
A mai napon a szintén kissé hezitáló Emerson Fittipaldi indulása is kétségessé vált. A kétszeres világbajnok már korábban is kijelentette, hogy szerinte a szervezõk eléggé kis hangsúlyt fektettek a biztonságra, aminek ékes bizonyítéka, hogy az „Öregek” autója is képes akár 300 km/h feletti sebességre.
Fittipaldi úgy döntött, hogy a holnapi szabadedzés után dönt arról, hogy rajthoz áll-e a hétvégi futamon.
Jók ezek az autók. Viszont gáz a kiskép Mansellrõl. Mint egy idióta úgy néz ki rajta.
Ez kéne a F1nek is!
Roppant gáz viszont a Gyula. Borzasztó!
Mansell maradt Red Five! Jó látni ismét.
Deszépen mennek, gyönyörûek a kocsik és láccik kigyorsitásnál nem a kipörgésgátló fogja meg a kocsit hanem megcsusznak néha és ellenkormányoznak gyönyörû!!!!
Derek bácsi kinézete! Anyám ...
Jó nézni. Jók a kocsik és a slick. Ez kellene a F1be. Pilótáktól függne a dolog.
ja igen, ez lesz az egyetlen verseny idén egy amolyan tesztfutam jelleggel és jövõre terveznek egy 6 futamos bajnokságot ( aki nemhallotta vagy most kapcsolodott be , estleg nemtudja nézni )
Jövõre visszahozzák a normális, többkörös idõmérõt , sõt : Az elsõknek még plusz köröket kell majd futniuk ...Az utólsó tíz kiesik és a többiek folytathatják ....
Hát remélem! Mert ez még jobb volt mint a rendes Forma-1!
nemtudom mit is irjak DE EZ NAGYON ÁLLAT VOLT
Na ilyen egy igazi formula autoverseny!
és mikor versenyeztek már élesben... és hogy tudtak csatázni hogy nemtörik magukat össze hihetelten és gyönyörû
Jaja! Ez volt a verseny! De várom már hogy induljon a rendes sorozat!
Király verseny volt. Nagyon jó lesz hogy amikor nincs F1 akkor sem maradunk verseny nélkül.
A verseny végeredménye Hely versenyzõ Hátrány 1. Mansell 50:55.154 2. Fittipaldi + 0.408 3. Patrese + 20.662 4. De Cesaris + 21.700 5. Warwick + 21.853 6. Stuck + 23.201 7. Danner + 24.118 8. Cheever + 32.205 9. Lammers + 32.778 10. Salazar + 43.419 11. Tambay +1:11.584 12. Arnoux +1:12.736 13. Laffite + 17 kör 14. Johansson + 28 kör
De kurva jó volt! Az elsõ tíz kör után nem gondoltam volna. Már az elsõ kipördülésnél azt hittem, hogy állandóan safety cart fogunk látni, és tönkrevágja a versenyt. De nem így lett, és belehúztak. Mi lesz itt jövõre mondjuk már a 4. futamon? Biztos ölnék egymást rendesen :DDDD Ja és még valami, le az elektronikával (ASR nem kell soha többé, szekvenciális váltó maradhat persze). Remélem ezt belátják az FIA-nál is ezek után.
az a Warwick gyújtotta be elsõként a rakétáit ez volt az elsõ jel
Jah az elsõ körök után azt hittem már nem kockáztatnak inkább csak körözgetnek komótosan. Aztán tévedtem..
Jó volt újra látni õket! Bár azt nem értem a közvetítést miért nem lehetett átengedni a Dávid Sándornak...? Ezek a szerencsétlen suttyók a fele mezõnyt nem is ismerték csak könyvekbõl max, de pl Lammerst még onnan sem, pedig a holland elért jónéhány nagy eredményt, még ha nem is a Forma-1-ben... Na mindegy, bosszantó, hogy nem engedték át D.S.-nak. Meg jó lett volna elmondaniuk, hogy pl Fittipaldi és Mansell ezekkel az építésû autókkal élesben is versenyeztek annak idején, vagyis némileg helyzeti elõnyben voltak a többiekkel szemben. Teljesen jó lesz ez a sorozat!
A mai nap nyilvánosságra hozták a Grand Prix Masters (GPM) széria idei évi versenynaptárát, melyben ugyan lehetnek még változások, annyi már biztos, hogy április elejétõl november közepéig öt helyszínen fog zajlani a nagy öregek közti küzdelem.
A 2006-os idény április 29-én Katarban veszi majd kezdetét, melyet Monza és Silverstone követ, míg a tavalyi évben megrendezett elsõ versenynek helyet adó Kyalami zárja a szezont november 12-én.
A szervezõk egyelõre még nem jelentették be az évad utolsó elõtti versenyének helyszínét, ám a katari verseny kivételével az összes idõpontot véglegesítették.
1, Losail, (Qatar) 29th April 2, Monza, (Italy) 18th June 3, Silverstone, (UK) 13th August 4, To be announced, 1st October 5, Kyalami (South Africa) 12th November
Nevezett versenyzõk:
1. Rene Arnoux (France) 2. Eddie Cheever (USA) 3. Christian Danner (Germany) 4. Andrea de Cesaris (Italy) 5. Emerson Fittipaldi (Brazil) 6. Stefan Johansson (Sweden) 7. Jan Lammers (Netherlands) 8. Nigel Mansell (Britain) 9. Pierluigi Martini (Italy) 10. Eliseo Salazar (Chile) 11. Hans Stuck (Germany) 12. Riccardo Patrese (Italy) 13. Patrick Tambay (France) 14. Eric van de Poele (Belgium) 15.Derek Warwick (Britain)
Alex Caffi (Italy) Official Test and Safety Car driver
Ha valaki tudja hol lesz közvetítve akkor irja be... Rtl-en nemlesz jelen állás szerint, leglábbis az elõrejelzett tv mûsorban nincs róla 1 deka szó sem.
Fittipaldi 2007-ig aláírt a GPM-be
Az 59 éves Emerson Fittipaldi, a Forma-1 kétszeres világbajnoka 2007 végig elkötelezte magát a veterán, legalább 45 éves F1-es versenyzõk számára kiírt Grand Prix Masters sorozat mellett - jelentették be csütörtökön. Fittipaldi a biztonsággal kapcsolatos aggályok miatt sokáig vonakodott véglegesíteni az indulási szándékát, de Nigel Mansell mögött végül a 2. helyen ért célba a GPM tavaly novemberi bemutatkozó futamán, a dél-afrikai Kyalamiban. "Ez óriási hír számunkra" - ismerte el a GPM szellemi atyja, Scott Poulter. - "Kyalami meggyõzte õt. Aggódott az autók biztonsága miatt, és kissé óvatos volt, de aztán látta, hogy mit értünk el. A télen sokat edzett, most fantasztikus formában van, és komoly reményekkel várja az idei szezont." A GP Masters 2006-os idénye a jövõ hétvégén kezdõdik Quatarban. A Kyalamiban színre lépõ versenyzõkhöz közben csatlakozott Pierluigi Martini és Eric van de Poele is, így a mezõn létszáma 15 fõre duzzadt.
Eric van de Poele volt a leggyorsabb a katari versenypályán ma megtartott elsõ szabadedzésen. A belga versenyzõ 1:47.739-es ideje jobb, mint a tegnap Nigel Mansell által megszerzett leggyorsabb kör.
A második helyezett Christian Danner mindössze 35 ezredmásodperccel maradt el Van de Poele idejétõl. Harmadik lett a bemutatkozó verseny gyõztese, Nigel Mansell.
A lista végén Rene Arnoux foglal helyet, majd 5 másodperces különbséggel. A francia versenyzõ csak ma érkezett, így ki kellett hagynia a tegnapi felkészülést.
1. Van de Poele 1:47.739 2. Danner 1:47.774 3. Mansell 1:48.093 4. Stuck 1:48.146 5. Cheever 1:48.343 6. Martini 1:48.359 7. Lammers 1:48.370 8. De Cesaris 1:48.481 9. Warwick 1:48.538 10. Patrese 1:49.389 11. Fittipaldi 1:49.466 12. Johansson 1:49.747 13. Salazar 1:50.417 14. Tambay 1:51.654 15. Arnoux 1:52.535