No, a Gamecloud-on felbukkant egy interjú az egyik fejlesztõvel, melybõl a számunkra fontos rész hevenyészett fordítása az alábbi:
"A Starfall egy 3D-s sci-fi/akció RPG. Amolyan Halo - Diablo hibrid, a TPS (Halo nem FPS volt? - a ford.) gyors és vérpezsdítõ játékmenetével és a szerepjátékokra jellemzõ karakterfejlõdéssel és tárgygyûjtögetéssel. A játékos felfedezheti a Starfall galaxis bolygóit, kedve szerint alakítgathatja az ûrhajóját és megválaszthatja a karaktere életútját, mindeközben meghatározva a galaxis sorsát is."
A további elejtett mondatokból az derül még ki, hogy egyelõre nagyon az elején járnak a projektnek, amely "prototípus" fázisban leledzik; a játékmenetet és a dizájnt igyekeznek meghatározni, ám az elõzõre helyezik a hangsúlyt a vizuállal szemben. 3D motort továbbra is keresgélnek.
Hm... nem igen szeretem a space design-os, ûr(strat)os, dolgokat. Úgy alapból nem jön be, a SC-tal sem nyomattam, se az Imperiummal de ha
" sci-fi hentmészár akció lesz "
Asszem meg kéne várni, már a Diora való tekintettel is. Jó lenne ha valami teljesen pofaleszakító überbrutálságot csinálnak. Én várni fogom. Sz*r nem lehet :)
A projekt weboldala, persze egyelõre nulla infó, de a jövõben érdemes lesz olykor rákacsintani.
Kétlem, hogy a Starcraft univerzumot belekevernék (tulajdonjogok, stb.), ha meg vmi hasonszõrû "kópiát" gyártanának, azt rossz szájízzel fogadnánk.
Persze a felvetés tök jó, én is szívesen látnék ilyesmit, csak sajna felettébb valószínûtlen.
De úgyis van még 2-3 (vagy 4-5?!) év a megjelenésig, addig majd csak formálódik a dolog... ;)
Hmm . Érdekes lehet . Ha valami Starcraft feelinges sci-fi hentmészár akció lesz , már megéri rá várni :D .
STARFALL: EX DIABLO A Jövõ Harcosai!!
Sogun, 10:09 - PC - Játék: Általános
(HW Insider) Blizzard North széjjelgyilkolása után a Diablo fejlesztõknek nem maradt hely a legendás játékokat fejlesztõ Blizzardnál. Ugyan a mézesmázos nyakkendõszöveg arra hímezett-hámozott, hogy a bezárt stúdió dolgozóit szívesen várják a Blizzard más részeinel, ám természetesen a felszabadult zsoldosok fejlesztési körülményeit tekintve nem ez volt a helyzet. Megelégelték hát a dicsõ harcosok, hogy a vérpénz-õrülettõl kigúvadó szemû menedzser-gyaurok kegyetlenül focizgatnak velük és kiváltak a Blizzardból.
Megalapították a Hyboreal Gamest és saját kezükbe vették sorsukat. Vezérük Michio Okamura, a Diablo licensz alapítóinak egyike. 10 éves tapasztalattal rendelkezik több millió dolláros licenszek pátyolgatásában. A Diablo vezetõ grafikusaként õ rajzasztaláról léptek elõ az általunk bejárt helyszínek, a lehentelt szörnyek nagy része, jópár NPC és természetesen a fõgonosz, maga Diablo! A második rész Diablóját is õ készítette, szörnyek garmadájával egyetemben. A Blizzard North széthullása elõtt BE NEM JELENTETT játékon dolgozott, hogy mi volt az, hát képzeljétek magatok elé a Black Isle stúdiót a legújabb Fallout résszel és spekulálhattok, milyen csodás Nagykedvenc folytatása tûnt el reménykedõ szívünk mellõl..
STARFALL címmel futurisztikus remekmû készítésébe fogtak. Természetesen Bill Roper bácsi Hellgate: Londonjához hasonlóan õk is csak AAA besorolású - ÁÁÁÁÁÁÁÁ - azaz csúcskategóriás játékot hajlandóak fejleszteni. PC platformot látják eddig az egyetlen piacnak. Meglátjuk, ezen áttitûdjük mennyire változik majd a pénzes befektetõk megjelenésekor, akik majd lehet, a konzolok felé rántják a gyeplõt.. Alkotásukról semmilyen információ nincs még, csak a képek!
Eric Sexton a fekete kör nagymágusa. 10 évvel ezelõtt megszülte az akció-RPG játékok atyjának tekinthetõ Diablo isteni dizájnját. Kezdõképernyõn kiválasztható hõseink animációja és a játékban szambázása neki köszönhetõ, valamint számos szörnyeteg mozgását is õ készítette. Legtöbb fõ történetbe ágyazott küldetés az õ keze alól került ki és egyik elkövetõje volt a Véletlenszerûen Generált Mágikus Cucc Rendszernek, mely oly népszerûvé tette a Diablo-t. A Diablo II. során rajzolta, modellezte és bemozgatta a szörnyeket, megtervezte azok képességeit. Küldetések történetét szõtte és vezette az új Véletszerû Névgenerátor fejlesztését tárgyak, szörnyek és vízimalacok részére. [Utóbbiak a legújabb titkos projektben szerepeltek volna, ha nem szûnik meg a Blizzard North.]
Steven Woo Maxis bûvmágus. Õ tervezte a kezelõfelületet, különféle eszközöket a grafikák játékba vitelére, valamint a bõvíthetõ küldetés rendszert és irányította a fordításokat, valamint õ volt az elkövetõje a patchelõ rendszernek. Keményvonalas programozási munkák, mint például Ogg/Vorbis támogatás, memóriakezelés, stb.. az õ kezét dícsérik.
Amint az várható volt, ennyire erõs DémonÚr fejlesztõcsapat nem esik csak úgy az orrára holmi szánalmas cégbeszüntetés miatt, így számos EX DIABLO Blizzard North fejlesztõ állt zászlajuk alá, akik a Starfall készítésén munkálkodnak majd: programozók, háttérgrafikákat festõ mûvészek; szörnyeket, NPC-ket kidolgozó grafikusok, lények mozgatásáért felelõs animátorok és egy történetíró csatlakozása igen megnyugtatóan hangzik. Összeszokott keményvonalas, pokolharcok során megedzõdött csapat fog majd neki a lélegzetvisszafojtva figyelt Starfall fejlesztésének!