csak az elsõt volt nehéz legyártani, többi már cask gyors másolás, mert az egész mozdonyon sok nagy modulból épül fel. Most szépen elkezdik a teszteléseket...kitudja mikor állnak forgalomba na meg mit fognak cibálni.
A Máv-Trakció egy zártkörüen mûködõ részvénytársaság, melyben a mozdonyvezetõk (feletteseik) illetve a mozdonyok, szigorúan a mozdonyok a cég tulajdonába tartoznak. A motorvonatok már nem, az a MÁV-Start kezelésében van.
Akkor neked a Vasúttörténetibe kell bejutnod. Nem fognak sokáig szolgálni ezek. 2011 júliusáig egy fog mûködni, a többi most decemberben fog utoljára menni (az Indóház szerint).
"Enyhén" zavaros a képem van a mostani tagolt rendszerrõl, de ha jól tudom, akkor a Trakcióba tartoznak a mozdonyok és a vezetõik.
Az oldalukon ezt írják magukról: "A MÁV Zrt. és a MÁV-START Zrt. által alapított önálló vasúti vontatási társaság mindazokkal az emberi és technikai erõforrásokkal rendelkezik, amelyek megteremtik a versenyképes, rugalmas és ügyfélközpontú vasúti vontatási szolgáltatás ellátásának feltételeit. A legkülönfélébb vontatási és tolatási feladatok elvégzésére alkalmas, összesen 933 jármûbõl álló gépparkkal rendelkezõ MÁV-TRAKCIÓ Zrt. a vasúti vontatási szolgáltatásokat megrendelni kívánó partnerek igényeit rugalmas, hatékony és széleskörû szolgáltatásokkal képes kielégíteni."
nem tudom mi ez, de titeket hátha érdekel ;) Még a nyáron láttam ugyanitt egy búvárt (olyan csúnya hogy azt még én is felismerem :) ) csak akkor nem volt nálam fotó apparát :\
Kösz az infót! :) Am meg amit láttál "egy fekete traxx-szerû gépet láttam" annak a beceneve Negró. Tegnap egy ilyen gépet le is kaptam (szvsz te is ilyet láttál, de ha nem javíts ki):
Ha már Negró akkor egy együttállás is (Csaurusz, Gigant, Negró):
Végül még egy tegnapi kép. Akár egy gõzös is megirigyelhetné a 265-ös Szergejt :D (a kép minõségéért bocsi, sajna ez nappal szembe volt):
azért nem gyenge .. ma egy fekete traxx-szerû gépet láttam szinkronban egy cargo-s taurus-szal . felénk még a tökugyanolyan gépek se szeretnek együtt menni ..
Sajna elég kihalt lett a fórum :S Két kép máról: 036-os és a 030-as Gigant:
009-es Gigant:
Nyáron, amikor ritkulnak a járatok a pestközeli vonalakon, át szoktak kerülni az újabb szerelvények a Balatonra, meg egyéb helyekre, ahol viszont nyáron nõ meg a forgalom. Úgyhogy ezidõtájt érhetnek még csodák ;)
Hát anno volt róla egy doku film, abban azt mondták, hogy a fékezés is mágneses úton történik és pillanatok alatt meg tud állni, ha kell. Nyilván ennek korlátai vannak, 400-nál mondjuk nem tanácsos :)
Engem az érdekelne (nem tudom mennyire tartozik ide?), hogy a mágnesvasuton a vonat ha ha fékez,és megszünik a "vonzás", akkor azonnal meg tud-e állni? ...vagy valami hasonlóról tud-e valaki? Köszi!
általában mindíg a pesti vasútat "fejlesztik" új vagonokkal mozdonyokkal, ide meg majd az elnyûtt 5-10éves régiúj cuccok jönnek ami már nemjó a pestieknek :)
Nem hiszem, hogy már selejteznék:D Bátyám mondta hogy õ is látott már Desirot Nyíregyen. Nekem még nemvolt szerencsém, mer õ ugye heti kétszer utazik salgóba.
Itt laksz Szabolcs Szatmárban?:) Nem tudtam, hogy miket szállítanak, csak láttam õket (kettõ összekapcsolva, pont akkor szálltam le Záhonyban). Itt a házunk mögött kb 400 méterre van a Záhony felé tartó vasút, nyáron szoktam is menni a rétre fényképezgetni, videozni egykét arrajáró mozdonyt:)
Elõfordulhat, mindenesetre én már találkoztam ÖBB-MÁV és máv cargo-s Taurussal, a Softronic egyik gépével, Záhonyba a Floyd gépei is álltak már:D A MÁV Cargo egyik Tarusát viszont minden nap látom szinte. Szenes kocsikat húzogat:D
Sziasztok! Én is csatlakozom néhány nem a legjobb minõségû képemmel:] Kisvárdán lakom (Záhony, Nyíregyháza között, és itt készítettem ezeket a képeket+ Debrecen: (bocs az esetleges nagy képekért)
Péntek délután egy tehervonat mozdonya gyulladt ki a hodászi vasútállomásnál. Információnk szerint a Mátészalka felõl közlekedõ vonat már majdnem beért az állomásra, amikor a mozdonyvezetõk füstöt vettek észre a mozdony motorterébõl.
Az elsõdleges feltételezés szerint a motorolaj folyt ki eddig ismeretlen okból és ez gyulladhatott be. A dízelmozdonyt lekapcsolták és vakvágányra tolták. A mátészalkai és nyírbátori tûzoltók rövid idõ alatt eloltották a tüzet. A vizsgálatba bekapcsolódtak a nyíregyházi tûzoltók is. Személyi sérülés nem történt, de az anyagi kár milliós nagyságrendû.