tekõ is már korszerüsités a Szilihez képest Már aláirták a szerzõdést! Jönnek a Traxxok! Kap belõle sztem Keleti és Fradi. EC,EN,ICk elején lesznek majd, aztán majd mennek teherezni:)
Pedig jönnek :) Szerintem fõleg olyan vonalakon fognak szolgálni amik átmennek az országhatárokon. Az az 50 mozdony meg túl sok, hogy csak a fradi kapjon belõle.
Valahogy akkor is meglepne, ha tényleg TRAXX-okat vennék valami szar helyett Aztán szokás szerint megkapja mindet fradi, és 2 éven belül le lesznek lamolva mint valami roncs
Igen, a többi kiesett, mivel a közbeszerzési törvény elõírásának nem felelt meg (Siemens, Alstom). Tehát, nem is tudtak választani. "... MÁV Zrt. 2007. szeptember elején indított közbeszerzési eljárást 25, és opcionálisan további 25 két áramrendszerû villamos mozdony beszerzésére." 2009-ben jön az elsõ két mozdony, a többi pedig 2010 végéig folyamatosan állnak forgalomba.
Régebben le sem merték állítani a dieseleket (fõleg télen) mert tudták, milyen "macerás" újból indítani... Azért megnéztem a többi videót is, a Gigantgyíkon kicsit el is szomorodtam... volt egy Ganz-Mávag,ahol akkoriban világszínvonalú mozdonyokat gyártottak... most már a fû sem nõ ott...
én 2 hete 4 óra alatt értem fel Kecskemétrõl Bp-re... vezeték szakdás volt, több, mint 2 órát dekkolt az IC Pilis állomás elõtt, légkondi nem mûködött, dög meleg volt...megállt mellettünk egy másik vonat, átszálltam rá és így jutottam fel...ha nem mászok át, akkor kicsit tovább tartott volna :)
Lehet, hogy jókor fékezett, de ha akkor ment ilyen gyorsan amikor az állomásra ért, lehet hogy picit gyorsabban ment. De am megállt az állomáson, nálunk is van ilyen mindkétt állomáson, hogy már majdnem a peron végéig húz ki a mozdony:)
ÉS én nem rinyálok mert tudok menni 50 métert...:)
DE az alatta lévõ kommentek a legjobbak... SOk ember aki azt se tudja hogy kell leindítani egy mozdonyt, bepofázik h "de balfasz".... én valamennyire tudom hogy mûködik egy mozdony, de azt is tudom, h nem direkt ment el majdnem egy szerelvénynyit... ahogy mondtad számtalan okból elõfordulhat.
Az uncsitesóm mesélt nekem sokat, hogy mittudoménmár hány milliárdért adták el...(talán 130) az elõre kikiáltott 180 helyett (ezek nempontos adatok). Szal csak így simán eltûnt több milliárd forint... hátszép.
Meg hát állítólag nem jövedelmezõ vállalkozás... Ott volt a Máv cargo, ha jóltudom azt adták el, ami legalább pénzt is hozott? De itt van ám ész... minthogy költenének vmennyit a vasútra, inkább megszûntetnék. Nem csoda, hiszen ez Magyarország.
Nemrég olvastam valahol, h valamilyen "külföldi gazdasági tanácsadó cég" azt javasolja az országnak, h szüntessék meg a vasúti személyszállítást, tegyenek be helyette még több buszt.
Inkább tanuljatok KRESZ-t, hamarosan át lesztek képezve buszsofõrnek, ha így haladunk..
gondolkodás nélkül nem úgy értem, hogy hülyeséget, hanem úgy, hogy nem azon gondolkoztam mit is kéne irni, jött szerencsére folyamatosan a "remek" gondololat...
De igazad van abból majd meglátom milyen is lesz. Dizelbõl már megvannak a vizsgák
ja jó:))) Mi nálunk okt.1tõl kezdõdik a felügyelet alatti vezetés.) Szept 18 irásbeli forgalmi, szept 25 szóbeli forgalmi szept 2 osztályvizsga villanymozdonyokból aztán 3án E utasitásokból:)
Az elsõvel pályamunkásokat szállitanak, mig a másodikkal melynek neve UDJ, na szóval UDJ jelentése Univerzális Darus Jármü, szállitásra használják .. meg "daruzásra" :D
Olvastam, hogy magyarországon csak 120km/h-re vizsgáznak, na de akkor a Tauruszok Ausztriában és az 1-es vonalom mért közlekednek 120-230km/h között? Illetve nem tudtok valamit a 152-es Gigantról ? ? : )
Kintvoltam ma az Orient Expresst fotózni, de jött még egy Gyeseves teknõ. A kicsi feliratokat próbáltam meg lekapni darabokban, csak nem jutottam a végére.
Elöszöris köszi a segitséget mindenkinek!Nohab kösz a linket. Elsõsorban oldalról kellenének képek, ugyanarról a mozdonyról mindkét oldal. Hogy mi a különbség. Gondoltam hátha akad olyan fanatikus akinek van :) Bár tom a teknõ nem épp népszerü a fanatikusoknál :D Az elejérõl készült képet is köszi, annak is nekiállok majd :) Node nem offolom szét a témát :)
Bc - Sg között az új F2-es utasítás miatt nem jár IP
Konkrétan munkához kéne, vagyis inkább csak köze van a munkámhoz. Egy modellgyártó cégnél dolgozom mint grafikus. Aztán gondoltam hobbiból megcsinálok egy GYSEV-es Taurust, mivel egy magyar termékünk sincs. Kivéve egy limitált Nohab szériát. Szóval ez cseszi a csõrömet, s mivel Taurus-okat gyártunk más mintával ezért kézenfekvõnek tünt a dolog. Bár igyse hiszem hogy valaha gyártásba kerül... de legalább file formájában létezni fog :)