Sziasztok! Az lenne a kérésem hgy ha valaki ismer jó mercedes szervízt Budapesten akkor az kérem írjon nekem egy privátot! :) Ugyanis ahova jelenleg visszük a kocsit ott rendszeresen elb*sznak vmit szándékosan hogy utána visszavigyük és õk jó drágán megcsinálják... Ráadásul folyton a típusára hivatkoznak hogy "ehez milyen drága ez az alkatrész meg az de mi ennyiért megcsináljuk"... Köszönöm! :)
Még mondja is a fazon aki a Veyron-al tolja hogy SLR bye-bye... :D De ahogy látom egy Ferrari Enzo-t is maga mögött hagyott... :D
Benzingõzös szenvedéllyel vezérelve megalapítottam a Karburátor nevû facebook oldalt, ahol a tartalmat közösen írjuk a tagokkal a következõkrõl:
Autókról, melyeket még szenvedéllyel építettek LEGINKÁBB az ezredforduló elõtt. Autókról, melyek tervezésénél a vezetési élmény elsõdleges volt. Autókról, melyekben a fém, bõr, fa túlsúlyban van a mûanyaggal szemben. Autókról, melyek még nincsenek tele elektronikával. Autókról, melyeknél még a gazdaságossági tényezõ nem volt jelentõs a tervezésnél. Autókról, melyek többek, mint egyszerû közlekedési eszközök.
Az oldal létrehozásának az volt a célja, hogy a hasonló gondolkodású emberek „találkozóhelye” legyen, ahol a tartalmat közösen írjuk. Kötetlenül lehet beszélgetni mindenrõl, ami autó. Legyen szó tulajdonosi tapasztalataitokról, saját autóitok képérõl, álomautóitokról, képekrõl, filmekrõl – a lista végtelen -.
Lehetne akár több, de kisebb banner is. Egyikben a régebbi modellek mennének, másikban a maiak, a harmadikban meg a jövõbeli tervek, pl f8000 és társai. Vagy külön a hétköznapi és külön az amg modellek....
Huh, ez gyors volt! :D nekem tetszik így, de a kérdés, h másnak is bejön-e? :)
Szerintem lehetne több merci-osztály képe is kint. Mondjuk az új C, E, S, Cl, csak lehet, h az nem férne ki,igaz? :) Nekem tetszett a régi topicban, hogy képeket vetített, csak azok elég régiek voltak már.
Már jeleztem! Amúgy mivel régen volt fent a hg, kéne választani egy új hg-t. Vagy az is lehet hogy csak ideiglenesen, amíg nem jön vissza NeTuddKi. Ha ez nektek így megfelel, én szívesen lennék hg. Mercedes fan vagyok, nagyjából értek is hozzá.
teljesen reális a +2 liter mivel elmondásod szerint 180as átlaggal mentél nyilván ilyenkor többet is fogyaszt mint mikor németbõl jöttél 130-140 tempóval
a CD lejátszóba mikor berakom a másolt CD-imet kb 30 másodpercenként a szám megszakad egy fél másodpercre majd folytatódik. Eredeti CD-m nincs ezért azzal nem tudtam kipróbálni. Ez valami beálítás miat szakadozik vagy rossz a lejátszóm? Az ASR-t ki lehet kapcsolni valahogy? A rádió fölötti gomb soron van egy gomb melyen egy személyautó látható 45fokban és egy darus kampó Ez mire való? Talán vontatáshoz van köze ha lerobanok? Az autóban 6 sebeséges autóümata váltó van mely tiptronikként is üzemel. Azt hiszem ezt hivják sequentroniknak.
Autó tipusa 203 CL
Sziasztok
Vettem Januárban egy c200 komp 2001-es mercit Németországbol hazafele jövet a fogyasztásra 8.5l irt Kiutaztam vele Belgiumba és 10.5 volt az átlagfogyasztás. Két liter különbség nem tudom mire föl alakult ki persze itt már 180-as átlagtempóval autóztam míg Németországból hazafele a 130-140-es átlagtempo volt. Érdekel hogy mi a tapasztalatotok általában egy kettõ literes w203-as motornak mennyi a fogyasztása általában autópáján? Kinek mi a tapasztalata. Az autóba kiutazásom elõtt Pajzs védelmi rendszert rakattam. Nem tudom ennek lehet e köze a fogyasztás megugrásához vagy sem. Vagy ez a 10.5 l normálisnak mondható e? Elõtte 2literes 89-es 8 szelepes Opel Vectrám volt mely kb 9 volt a fogyasztása ha száguldoztam vele autópáján hosszu távon. Az is érdekel hogy fogyasztás beálításal kapcsolatban van e tapasztalatotok. Ha elviszem Merci servizbe ott tudnak általában álitani a fogyasztáson vagy csak fogyasztás álitás cimén lehuzzák az embert és semmi változás nem fog történni.
Nagy segítségemre lenne, ha segítenétek megmondani, hogy benzines esetén 6 fokozatú manuális vagy 5 fokozatú automata (tiptronic) váltó a jobb/gazdaságosabb/tartósabb stb. Egy használt 2002-es évjáratú szerkezetet szeretnék és gyakorlatilag a kettõ amit kinéztem ennyiben (és színben) tér el. Elõre is köszönöm!
És most hány napig fogsz még kattogni ezen a lelki sérüléseden?
A merciknek jobbak a gázreakcióik és az már prémium a bmw mek kopokós kopár múanyagok. OFF: Jeleleg Robert Kubica életéért küzdenek az orvosok, mert a rallyn balesetet szenvedett.