Egy ugyanilyen bicolor Ypsilont láttam élõben, baromi jól néz ki a kicsi kocsi és állat jól áll neki ez a színösszeállítás a matt fekete felsõrésszel. :-)
Eggyel régebbi Yonunk van, hogy utálom azt a kocsit :D Bár jól húz viszonylag, meg a hangja is jó, de a formája nem tetszik nekem :( Ayám viszont oda an érte :P
elég szép gyûjteményem van a deltákról/037-rõl/s4-rõl(ha kell msn-en vagy emailban elküldöm pár jól sikerült képet!).A prototipusokhoz fellehetne venni az ecv1-et is,ebbõl lett az s4-es:
Amúgy frankó az oldal!egyszerü áttekinthetõ,a legjobb!
Nem tudom miért olyan sok az a 400k. Ezalatt nem nagyon kapsz szép állapotban lévõ autót, legyen az Audi, Mercedes vagy Lancia. Amik ez alatt vannak árban azok már-már lepukkant kategória, sajnos :(
Ennyi pénzbõl inkább Integrale, az jobban tetszik :) Ebbõl a korból még nagy legenda a Lotus Omega is, de az sem tetszik nekem :D Audi Quattro, ami még szép, meg a Peugeot 205GT változat sem rossz, szerintem.
Aszongya nála nem volt csere, szal. Én olyasmire gondoltam, hogy 9x-ig kockalámpásak voltak a kisebbek, aztán a vége felé már mindegyik kerek. Franc se tudja.
400k NAGYON SOK ezért. Nekem is õskedvencem, de ennyiért...
(OFF: a másik örök favorit pedig Õ. Ez viszont Integrale árkategória, és 5évente látok ~1 eladó példányt. Ezért konkrétan sír szívem, szám, mert totál zsír.)
Az is lehet, hogy az unokatesódén is ki volt cserélve integralesra a lámpa, mint ahogy ezen is a tulaj bevallása szerint :)
Egyébként meg úgy van, legalább is ezt írták külföldi oldalakon, hogy két fajta HF Turbo 1.6 létezett. Votl egy kockalámpás sima, és volt egy 1.6 HF Turbo i.e. limitált szériás, aminek gyárilag kereklámpája volt, és kicsit jobb felszereltségû, mint az alap Turbo. Ebbõl mertem arra következtetni, hogy ez is az, de aztán a csávó elmondta, hogy lámpa cserélve volt.
Küldött pár képet még, de azok eléggé lehangoltak. Belseje elég ótvar volt, legalább is számomra. Ha tip top lett volna, és nem átépített, meg jóval kevesebb km lett volna benne, akkor nekem megért volna 400kt :D Elvégre gyermekkori álom :D
ICram, #115. Unokatesómnak egy 1.6GTie-je volt (nem HF T.), kerek lámpákkal, szal semmi limitált szériáról nincs szó.
400k-t meg szerintem messze nem ér egy HF Turby, hiába szép állapotú, és nem túl gyakori autó. Ép eszû ember nem veszi meg annyiért (balekot persze mindig lehet találni, csak TE lécci ne legyél az! :D). Egy hasonló korú 1.5 vagy 1.6 százezres kategória, ha szép, és ápolt, akkor sincs 200k, ne vicceljünk már.
#163-ha pont ilyen kocsim akkor inkább nem ennék csak legyen rendben.Amúgy ,ha jól vannak tartva akkor jól bírják a kiképzést
Na írt vissza a kocsi tulaja. Azt írja, hogy a lámpa Integrale lámpája volt, tehát mégsem a limitált szériás HF Turbo, hanem a sima hf turbo :( Turbója is cserélve volt. Félek, hogy valami gagyibbra. Úgyhogy nem hiszem, hogy érdekel. A belsejérõl is küldött képeket, de eléggé le van harcolva szegény. Csak a külseje szép. :(
Egyszerüen leírhatatlan mennyire bejön ez a forma!!!
Eztérdemes megnézni.Csomó kép van a martini racing-es kocsikról
pályaautóként és az f1-ben mennyire volt sikeres a Lancia?
Nekem csak azért tetszik a HF Turbo, mert számomra ez a legelérhetõbb "integrale" :D Ez hasonlít rá a legjobban az "alap" delták közül. A 4wdt leszámítva, de az is integrale árkategória.
Hát egy Garett turbo van benne :P Ma már egy sportosabb 1.6os autó is tud turbo nélkül 120-130 lóerõt.