Vegyél egy deltát gyere el hozzám és vigyél egy körre
Egyébként, mintha a népítéletben (totalcar.hu) is benne van az autó. Legalábbis van egy 87-es HF Turbo kb 200ezer kmrel. A csávó köv autója egy Integrale lesz, remélhetõleg akkor értett is hozzá. Agyon dicsérte, bár ez Lancia fanatikusoknál nem meglepõ, mégha tisztában is vagyunk az olasz autók gyengéségeivel :)
Mivel 60 lityós a tankja, az autó kb 990 kg körül lehet üresen. Nem rossz.
Sõt utána néztem. Kerb wieght nem az üres tömeg. Hanem a fullra tankolt, motorolajjal, ablamosóval stbvel feltöltött autó, tehát a menetkész állapotában, kivéve az utasokat meg a csomagokat.
Kis nyomozással kiderítettem ,hogy a hírdetésben egy i.e. van, ami a HF Turbo Limitált szériája (gondolom a kereklámpa miatt). Szóval elég jó bizniszt lehet csinálni szerintem ebbõl. Elég ritka ez az i.e.
A másik ami még furcsa, hogy valahol az 1.6os turbot 1000kgnak írják, valahol 1600nak... Most akkor mi az igazság?
Viszont, ha a képt tényleg most készült, akkor elég szépnek néz ki. Ahh... autóvásárlás elött állok, és erre jön egy ilyen kis szépség :D Már hónapok óta vadászok a tökéletesre, hátha ez az :D
Közben utánanéztem googlen. és láttam 170 lovas tuningolt HF turbot és 163 lovast is az ebayen, ami elvileg natúr. Hmmm... érdekes autó. Lehet megérne egy vizitet. Ha minden rendben van rajta szerintem megér 400ezret.
mégsem ez a megoldás van 16 hf turbo kereklámpávalmáshol is:
bocsi a nagy képért
itt a megoldás 2.0 hf turbo 4wd kereklámpás :
és nincs rajta szélesítés
Megnéztem az oldalt, és ott a HF Turbonak kockalámpája van. A leggyengébb kereklámpás is a hf 4WD, de az mar 2ezres motorral van szerelve. Szóval az sem lehet. Tehát valószínû ennek cserélve votl a lámpája.
Tuti nem integrale, mert nincs szélesítés rajta, hanem a stock kasztni kereklámpákkal. De most akkor valaki erõsítsen meg! Létezett stock kasztnival kereklámpás Delta?
If you are convinced that the standard factory Evoluzione (Sep '91 and beyond) isn't good enough....What can be done ?
- Phase 1 : Airfilter, chip change for i.e. higher boost settings of those of standard turbo, quickshift for gearbox, removal of mid-exhaust-box;(245-265 Bhp)
- Phase 2 : hybrid-turbo or exhaust manifold for better cylinder filling, headgasket (steal rings) in situations of turbo swap, other fuel-injectors or different fuel pressure pump, chip (again); (up to 300/310 Bhp);
nincs valami lancia delta típusjegyzék valahol? Képekkel, adatokkal? Hátha mégis csak létezett kereklámpás sima delta hf turbo. Mondjuk az a 134 LE is gyanús kicsit.
A sima Deltaban azt nem szeretem, hogy kockalámpás... :( Láttam már Delta GT kereklámpával is, de az eléggé kokánygyanús nekem.
Nekünk mikor még Renó 5-ösunk volt, akkor a szerelõnknek volt egy ilyen Lancia-ja, én meg még kisebb volt, és elvitt egy körre vele. Csak késõbb döbbentem rá, hogy miben is ültem :D Fasza Competitione festése volt, asszem Martini-s. szír volt nagyon. Be volt csövezve ugye, ki volt belezve. Nem is vágtam igazán, hogy most miben is ülök :) Azóta kinyomoztam, és nag álmom lett az autó :) Csak ne lenne ilyen rohadt drága és szervízigényes. :/
Németországi unokatesómnak egy 1.6 GTie volt, nagynénéméknek meg egy 2.8-as Thema a '80-as évek végén. Én akkor zúgtam bele, elõtte arról sem nagyon volt fogalmam, hogy a márka létezik. De még a kis 1.6-osnak is olyan frankó hangja volt, hogy csak na. (Mondjuk szocautókon kívül nem nagyon ültem másban addig. :D)
az én tulajdonomban is van egy két maket.A Fõ munkám egy Stratos,most pedig egy 93-ascelica wrc vár matricázásra.A terveim közt szerepel egy92es és egy 89-es delta,egy impreza,és egy 037-es:)
Nekem eddig egy Ducati 888-as Superbike-om van készen és az Integrale, egy F40-es pedig fújásra vár.
felajánlottak egyet nekem6ezer ft-ért.csak az egy 89 es delta.De lehet megveszem õt is
Elõször is köszi :-)
Egy gyõri boltban vettem, 5950 Forint volt. Hasegawa makett, amirõl azt hittem, hogy épp olyan jó minõségû lesz, mint egy Tamiya, utólag tudtam meg, hogy amikor vettem, már a Revell kezében volt a cég és ez sajna a minõségén is érzõdött...
A kedvencem a biztonsági öv volt benne, vékony mûanyag fóliából kellett kivágni a megfeleõ szélességû és hosszú öv-darabokat és azokat kellett átfûzni az alumínium csatokon... Nem volt egyszerû de a végeredmény magáért beszél, csak errõl így utólag már nemigazán tudok képet csinálni. :-(