Integrale a beszteszt. Abból is a legerõsebb 250 LE (mármint, amit utcára gyártottak) De jó lenne az alap 230 lovas is állandó 4x4-gyel :) Impreza verõ :D
A pályabérlet pontosan nem tudom mennyi, viszont az biztos, hogy igazán csak nagy csapatoknak éri meg, õsszel a szponzorok is beszálltak a költségekbe, így lett végül -ha jól emlékszem- 3500 Forint autónként a költség.
Minden esetre a fehér Delta, meg én tuti ott leszünk. A Kerepesi Jani haverom, akinek van ugye 155-ös Alfája úgy is jobban figyeli az eseményeket, és szól ha nem tudnám mikor is van a találkozó. Egyébként te tudod mennyibe kerül az Euroring bérlés, és lehet menni egész évben??
:-)
Tavasszal szinte biztos, hogy újból lesz találkozó, örömmel látunk minden olaszautó-rajongót, kuriózum erõgép tulajokat pláne. Én csak egyike voltam a szervezõknek, a pályaautózásnál terelgettem fel-le a kocsikat a pályáról.
Igen tudom...ismerem a srácot. Elõtte nem sokkal rakta nullába a jobb elejét az autónak, és még benne volt a félsz. Ott volt Õ is tegnap este, de már lényegesen jobban tolja neki:-) Remélem a köv talitokra én is el tudok menni, mert mindenki jókat mesélt róla. A szerelõmnek is egy 155-ös Alfája van, és Õ is csábított, csak akkor még darabokban volt az autóm. Ha jól értem te szervezed is ezeket a talikat?
Hát nagyon aktív magyar Lancia-sokról nem tudok, de Alfásoknak és Fiatosoknak rendszeresen van találkozó. A legutóbbi Fiat-talin ha jól emlékszem több, mint 140 autóval voltunk, volt egy hófehér Integrale is, pályaautózáskor direkt a sor elejére tettem, de nemigen tolta neki, többen elmentek mellette. :-\
NGCS...Most nézem hoyg a topik túlélte a 20Hsz-s. Mehetsz kaszírozni.
És még mindíg se híre se hanva a Japán autócsodának ami mindent tud!
Nálunk miért nincs ilyen? http://www.londontobrightonrun.com/2005.htm
A világon mindenhol tisztelik az olasz versenygépeket, itthon meg német és japán autóknak van kultusza. Kint ezeket 4 évesen kibasszák a roncstelepre. Sok keleteurópai meg meny nyugati verdát venni. Hazahozza és addig nyomja a süket dumát még a végére már szinte mindenki ez skandálja: Húú a német autó ám a megbízható....és hasonlók:-( Lélektelen mérnöki remekek. Semi tûz semmi életérzés. Nekem olyan mintha minden nap rántotthúst kéne enni sültkrumplival. Jó jó, de ennél öttletteleneb egysíkúbb kaját nehéz csinálni. Bár igaz elbaszni is nehéz. Kíváncsi vagyok hogy meddig tart ez, mert azért abban biztos vagyok hogy 100 éve jómódban élõ nyugatiaknak igazuk van, és nem a "jó autót kell megvigyázni, és ápolgatni hanem azokat amiket szível csináltak. Azok csak használati tárgyan...az olasz autó pedig életérzés!
Neem! Csak egy csapatós jobbosban elindult egy nénike keresztbe. Sajnos ahelytt hogy elbasztam volna belefékeztek. Az autó azonal kereszte megúszott, és telibevágtam a patkát!:-( Ez van. Szerencsére van már másik kormánymû, de szerelõ meg csak 3.-án lessz. Addig a céges asztrát kell büntessem.:-) Egy igazi fostalicska, de most megtudja mit kell kiálni a egy Integralenak. :-) Remélem Januárban még lesznek nagy havak.!
Ja , dee azért tovbra is várom a Japán autócsoda megnevezését ami ugye mindent tud egyben!! :-))
Egyébként tegnap végre lehetett csapatni.... Sajnos egy patkán sikerült szétcsapni a kormánymûvet:-((, na de addigg!!! Remélem ti szerencsésebbek voltatok, és ma is tele lesznek a parkolók pörgõ autókkal!:-)
Viva Lancia!
A nem esik szé minden sarkon a korábbi megbízhatóság felvetés miatt krült bele, nem pedig "bezzeg a Lancia" miatt. Mem én mondtam hogy bezzeg a Japán aut egyben tud mindent!!! Pont ez a lényeg....Valami kompromiszum mindig van. Ha egy autót gyárilag atomra kihegyeznek, anak megvannak a buktatói. Van aki ezt hátránynak, és van aki ezt elõnynek éli meg.
De olyan legyen ami összkerekes, legalább 240 paci, 3 sper difi,nem a gép vezet a latabár sofõr helyett, és még szép is! Ja és ne essen szét minden sarkon, + legyen némi [ nem kell 7 Wb cím:-)] verseny múltja is!! Na dicsak!!!:-)
Ha ha ha.. kérlek mondj egy példár minderre!! Subi vagy mitsu? Ugyan mááá... hogy néznek ki?? De mielõtt véleményt alkotnék kíváncsi vagyok tényleg mire gondolsz..
"Van aki a megbízhatóságot, van aki a megjelenést, van aki a motorerõtn és van aki technikai összetettséget keresi egy autóban" és aki mindezt szeretné egyben az vesz "igazi" japán bármit
Na a maestéhez hasonló forgalmat kéne bevezetni minden nap a városba!! Végre lehetett rendesen csapatni a kicsit nyálkás úton. Bárcsak lesne a hó is végre...akkor lenne csak nagy móka!!:-))
Sziasztok!
Örülök hogy másokat is érdekelnek a Laniak, bár itt a vége felé kicsit gúnyos hangnemet véltem felfedezni:-) Minden esetre lehet bármit mondani a tények makacs dolgok ugye, és eddig mén senki, (legfõképpen a japánok, és a németek) közelébe sem tudott fingani a Hétszeres rally wb címszerzésnek. Kár hogy kevesen vagyunk akik érdemesnek érzik a Lanciajukat hogy a lentebb is említett szétrohadástól megmentsék autójukat. Nekem személy szerint semmi nem ér fel egy olasz autóval, de hát gondolom mindenki mással van igy. Van aki a megbízhatóságot, van aki a megjelenést, van aki a motorerõtn és van aki technikai összetettséget keresi egy autóban. Kinek mi jön be.
pff... fingod nincs róla milyen szerkezet van benne... egyszer nyílt napra bejött haverék sulijába egy ilyen... nem versenyautó, de olyan cucc volt benne...: kezdjük ott:
novemberben volt, kb 5 fok maximum nappal, éjjelt hagyjuk reggel volt 8 körül bejött udvarra és olyan hangja volt, mint amikor a rally- autók indulnak startnál(hozzátartozik, hogy semmi optikai tuning nem volt az autón, sárga színe volt, ennyit lehetett belõle kivenni szvsz a hülye nem gondolná, hogy 183(!!!) Le ott csücsül benne) Megkértük álló helyzetben adjon gázfröccsöket, és odálltunk a kipufogó mögé... hát... ezt nem lehetett minden autó kályhacsövébõl hallani, mert ami abból jött, erõ volt, nem pedig holmi felnyomott hangerejû gázkitávozás a motorból. A láng az már csak kis tölteléke volt a dolognak :) csak kisebb kicsapásokat lehetett látni, de ez egyértelmûen a hideg miatt volt. A tulaj elárulta, hogy rendes 20-30 cm-es lángok is csapnak ki ilyen helyzetben, csak megvan a motor megfelelõ idejig tartó felmelegítése és azt mondta ez kb annyit jelent, hogy hajtani kell vagy 2-3 órát és akkor az igazi :)
Egy szóval: nem semmi autó bármikor kellene, nekem akkor nagyon bejött és most is rábólintanék ha lenne lehetõségem rá