Készülõben van 1 RPG game a Earth 2160 készítõitõl... szokásos igéretek: realisztikus élethû világ, igényes filmszerû story valamint teljes szabadság és gyönyörû grafika: 4db kép
Graika terén hiszek nekik az Earth 2160ban csodálatos. Remélem Gothic tipusu lesz mert kell is a gothic 3 meg a TES4 mellé ellenfél mert ez sem csúnya ahogy nézem a képeket.
Kinek melyik jön be jobban és a Gothic 1-2 vel toltam számomra etalon ezen a téren Morrowind is biztos jó de ahhoz nincs magyarositás és angolul elsõ feladatnál elakadtam :D
Jó játék. Ahogy elnézem pl: a fenyõ leveleinek és az állat szõrzetének részletességét grafika terén nem lesz gond, ha a játékmenet is legalább olyan jó lesz, akkor már csak a gépigény miatt kell aggódni.
(Gameguru) Aziraal, a háborúisten lemészárlása a Délvidékre szorította híveit, az Ork hordákat. Hosszantartó béke köszöntött a Két Világ népeire. Több ezer év telt el és az isten sírjának pontos helye feledésbe merült. Nemrég egy törpe bányászcsapat õsi templom romjaira bukkant a föld mélyén. A felsõbbrendû lény, akinek az oltárt szentelték, ismeretlen. A leghatalmasabb klánok rögtön spekulálni kezdtek, hogy a hely biztosan a lemészárolt isten temploma. Megtudták ezt az Orkok és azonnal reménység költözött durva szívükbe. Hadsereget toboroznak és szent háborúra készülnek.
Harci rendszer ismerõs lesz már a Star Wars: Knights of the Old Republic remekmûbõl. Falloutban tapasztalt szabadságot kapjuk. Egyszerû kezelõfelületre számíthatunk, gazdag, eseménydús, elágazó történettel.
info: Hardwired
A kiadó oldalán a megjelenési dátum 03/2006,de teljességgel kizárt hogy ekkor jönne. Jólenne tudni mikor jön.
A középsõ képen eléggé hükyén néznek ki azok a brutálnagy hordok vagy törpék laknak abban a házban hogy akkora a hordo mint az ajtó? :D Szerintem szép lesz de lehet elbarmolják hibákkal.
Reality Pump Studios fantasztikus munkát végez álomszerepjátékunk megalkotásával. Blade of Darkness stílusú harcokat kombinálnak a teljesen szabad mászkálással a világban. Arra megyünk, amerre kedvünk tartja. Klánunkkal átvehetjük a városunk feletti irányítást. Királyok uralmát dönthetjük meg. Egész céheket semmisíthetünk meg. Közben gyönyörû grafikával körített párbajokat vívhatunk kiválasztott ellenfeleinkkel.
Megváltoztathatjuk a történetet, végtelenségig fejleszthetjük karaktereinket. Kísérletezhetünk jó és gonosz tettekkel és figyelhetjük, hatásukra hogyan változik világ. Céhküldetések teljesítésekor, attól függõen milyen jó munkát végeztünk, nyílnak és zárulnak jövõbeli lehetõségek. Minden választási vonalat újrajátszással érdemes kipróbálni.
Mozgóképek! Csekkoljátok a közvetlenül a 3D motorból vett és moziformába öntött rövid animációkat!
Például jön a hír, hogy az Orkok dzsihádja nemsokára eléri azt a várost, ahol éppen tátjuk csuszalesõnket. Választhatunk, hogy segítünk a polgármesternek kiebrudalni a büdös ork disznókat vagy a csata elõtti este, a döntõ pillanatban settenkedve kinyitjuk a város kapuit a röfögõ hordáknak. Aztán markolhatjuk az Ork fõnöktõl kezünkbe ömlõ nehéz aranyakat! Túl sok szépet említenek a fejlesztõk, hogy igaz legyen. De hát ez a Two Worlds. A Reality Pump maximalista õrültek csoportja, akik eddig oly minõségi játékokat hoztak el nékünk, mint a Knightshift és az Earth 2160! Nem beszélnek hát a levegõbe a fiúk.
hw
RPG Vault interjú ápdét:
Multiplayer sokkal gyorsabb mint a singleplayer, emiatt a hamari szórakozás kedvelõi készre gyártott klasszok közül válogathatnak. Mage, necromancer, knight, barbarian stb.. klasszok választhatók. Ha van idõnk vagy unjuk már a mindenhol látott, buta, beskatulyázott karaktereket, ugyanúgy generálható avatár saját szájíz szerint, mint szólóban.
A történetet rövid párbeszédek formájában meg átvezetõ animációkkal kapjuk. Ezen bejátszások - a Reality Pump brigádot ismerve - 3D motorosok lesznek. Hangos dialógusok során stúdióban felvett színészek hangja csendül fel. A párbeszédek csak összefoglalják eddig akcióinkat, nem kínálják azt az illúziót, mint más játékok, hogy válogass a mondatok között és akkor minden másképp történik. Világ megváltoztatása a kevés dumáláson kívül, tetteink alapján megy.
Dark fantasy világban sötét és brutális környezet várja a kalandozókat. Árulás gyakori. Emberek itt nem álmodják, hanem inkább félik az életüket! Fontos szereplõk jószívû tetteinek mindig megvan a rejtett és vérsötét oka. Karakterünket klassz korlátok nélkül azzá fejlesztjük, amivé akarjuk. Számít a hírnevünk. Nem állhatunk a mágusok céhének ajtaja elé és bazsalyoghatunk az ajtónálló képébe, hogy: - Hé Öreg! Itt van száz arany, mer' belépnék a céhbe, mert kajálom a képeteket. Na mi az elsõ varázslat, amit tudtok tanítani?!
Ehelyett kemény munkával ki kell vívnunk a mágusok elismerését. Aztán majd õk találnak meg minket és tesznek ajánlatot a céhükbe lépésre. Ekkor rajtunk múlik, hogy elutasítjuk vagy elfogadjuk az ajánlatot. Esetleg úgy döntünk, hogy elegünk van az idióta mágusokból és nekilátunk apránként kiirtani az egész vajákos, ingyenélõ, mihaszna csürhét!!
Karakterfejlõdés középpontjában a hentmészár harc áll. Minden képességet csatára hegyeztek ki a fejlesztõk. Megfelelõ mennyiségû XP ölünkbe hullása után szintet lépünk. Erõ és mágia fõ képességek befolyásolják más tulajdonságainkat. Meghatározzák mekkora sebzést vagyunk képesek bevinni. Növelik a mágia és egyéb hatások elleni védelmünket. Némelyik skillünk automatikusab javul, mint például hárítás, elhajlás. Speciális támadások és varázslatok tápolására viszont figyelmet kell fordítanunk.
Képességpontok elég ritkák. Ráadásul néhány skill csak speckó fegyverekre és csapdákra használható. Hála istennek szintlépésen kívül is szerezhetünk skill pontokat. Ha kissé figyelmesebben körülnézünk a világban, megtalálhatjuk a titkos küldetéseket, melyek igen értékes és ritka képességpontokkal jutalmaznak. Jó ötlet lesz tehát felfedezõ, kutató körútra indulni a Two Worldsben!
Harcok kimenetelét jobban meghatározzák begyûjtött képességeink, mint kézügyességünk. Sajna-majna az alapvetõ csapásokat automatikusan hajtja végre avatárunk, nekünk csak a célpontot kell kijelölni. Micsodaaa?? Bakker!! Tudtam, hogy túl szép lenne, ha még Blade of Darkness-szerû harcot is kapnánk a Two Worldsben. Oo..óóó Ezzel zuhan szépen a lelkesedés és csodavárás, mint szakadékba csúszó szekér.. Ettõl függetlenül szabadon mozoghatunk harc közben és több ellenfél esetén taktikázni kell, nehogy körbevegyenek. Gondolom, úgy megy a támadás, mint ha egyszemélyes tankkal lövöldöznénk. Célpont kijelöl, tölt, vár, TÛZ! Elmozgás, kitérés, célpont keresés, kijelöl, tölt, vár TÛZ! Hmm...
Nincsenek kombók emiatt, akármilyen durva is legyen az ellenfél. Helyette eltérõ taktikákat és képességeket kell alkalmaznunk a megsemmisítésükhöz. Hála istennek megvan a Pools of Darknessben vagy a Dark Knights of Krynnben látott elõre felizmolás. Képességek begyûjtése, tehát megerõsödés után magunkra kasztolunk ötszáz védõ- és harci tápoló varázslatot, aztán mehet a nyisza. Erõsebb fõszörnyek ellen csapdákat célszerû használni, hogy gyengítsük õket vagy fejükre érdemes zúdítani a hegyoldalról egy jó kis kõomlást.
Kezelõfelület teljesen eredeti és már önmagában külön játékot képez. Élvezetes állítgatni a képességeket meg pakolgatni a cuccainkat ide-oda.
info: Hardwired
Two Worlds: Kártyás Varázslat Szisztéma
Sogun, 01:36 - PC - Játék: RPG
(RPG Vault) Teljesen új mágia és tárgy tápolási rendszert dolgozott ki a Reality Pump Studios. Eddigi játékokban képességpontokat öltél a kiválasztott varázslatba és ha a feláldozott pontok hatására nem lett elég durva a szpell, ráadásul mindjárt sokkal durvábbat is találtál, akkor kárbaveszett az egész varázslattápolás. A Two Worldsben egy varázslat elkasztolásához manapontokra és kártyára van szükséged. A szpellkártyákat nem kell megtanulni, hanem csak a szpell-slotba rakni. Ha nem elég durva, akkor lecseréled vagy hozzáteszel még egy kártyát. Különféle kártyák keverhetõk, így kotyvasztható egyedi varázslat.
Képességpontokkal növeled a profizmusod egy adott mágiaiskolában. Minél jobban vágsz egy fajta mágiairányzatot, annál durvább kártyákat használhatsz belõle. Egyetlen skill pontot se vesztesz, mert ha találsz még egy ugyanolyan kártyát, csak hozzárakod a meglévõhöz és máris durvább lett a szpell!
Páncélzat minõsége éppúgy befolyásolja a harc kimenetelét, mint feltápolt tulajdonságaid. Cuccok eltérõ erejûek és számos minõségi osztályba tartozhatnak. Ráadásul véletlenszerûen határozza meg a gép a paramétereket, így gyengén fogsz két ugyanolyan mágikus cuccot találni. Érdekessége ennek az egésznek, hogy ha két +1 kardot összeraksz a kártyákhoz hasonlóan, akkor nyersz egy durvább kardot! Ugyanez érvényes az összes tárgyra. Nincs bonyolult komponens gyûjtögetés és kotyvasztás meg fegyverbûvölés. Ennél egyszerûbb mágikus cucc tápolás nem nagyon lehet!
A szörnyek nem csak mászkáló tapasztalatai pontok, hanem okosan harcolnak és kiváló okot találtak arra, hogy kinyírjanak. Mindenki, aki az életedre tör, közli, hogy miért is akar megölni, miért nem tetszik neki az arcod. Ezzel sokkal izgalmasabb, velõsebb lesz a játék.
A történet befolyásos NPC-k kavarásáról szól. A fejlesztõk érdekfeszítõvé kívánják tenni e szappanoperát. Szórakoztató személyiséget kölcsönöztek a szereplõknek. El akarják kerülni a fõsztori kicsinyes mellékküldetésekkel és csipp-csupp feladatokkal felhígítását. Ennélfogva csak olyan megbízásokat gyártottak, amelyeket tutira szórakoztatónak találtak. Ezek új színt és megvilágítást adnak a fõtörténetnek.
Ha kinyitod a városkaput az ostromló orkoknak például, akkor azok beözönlenek és azonnal megtapasztalod döntésed eredményét. Az orkok kinyírnak mindenkit és a maguk módján átveszik a városi biznisz irányítását..
NextGen grafikában nem lesz különbség az X360 és a PC verzió között. PC-n mindössze kényelmi opciókat találunk a gyengébb gépekre igazításhoz. Multiplayer mód a harc és a küldetések kedvelõinek készült. Hatalmas multi pályák állnak rendelkezésre, tele megbízásokkal és kincsekkel. Tartalmuk véletlengenerált. Kooperatív módra koncentrálnak igazán a Reality Pump Studios lyányai, de a játékosok egymást is irthatják. Multiban maximum nyolcan hentelhetünk. Lehet felszerelést cserélni és küldetéseket tolni. Faj megválasztható és karakterünk kinézetét tetszés szerint állíthatjuk. Aranyak, ápgrédek, stb.. elkísér minket a következõ pályákra, így multiban igazi póvertápolást vihetünk végbe.
Állatkák három csoportjával találkozunk a TW világban. Az elsõ csapat a háttérállatok: nyulak, madarak, kiskígyók, stb.. Nem támadnak minket, viszont emelik a természet hangulatát. Levadászhatók a bõrükért, fogaikért és a méregmirigyekért. A második csoport már nagyobb testû állatokból áll. Ezek megtámadnak, ha túlságosan felbosszantjuk õket. A harmadik klassz a hátasok. Gyorsaság és egészség szempontjából különféle lovakat vehetünk. Lényeg, hogy lóhátról harcolhatunk. Galoppírozó támadásra hatalmas bónuszokat kapunk. Azonban ha körbevesznek minket, nagy mínuszok terhelik a pacival manõverezést!
Globális Gépi Intelligencia: Központi AI modul alapján mûködnek az NPC-k. Munkába mennek, esznek, alszanak, védik tulajdonukat, berzerkerré válva ámokfutnak vagy pánikban menekülnek. Ugyanúgy reagálnak, mint normális emberek a valóságban. Néhány NPC-nek titkos célja van, és mindent megtesznek, hogy elérjék azokat. Vannak, akiknek szimplán nem tetszik az arcunk. Találkozunk segítõkészekkel is. Egyszerû parancselvek kormányozzák NPC-ket, de ezek a parancsok néha felhalmozódnak és kiszámíthatatlan helyzeteket produkálnak, így meglepõ kihívásokat állítanak elénk. Idõvel, tapasztalt kalandozóként már kiszámíthatjuk a viselkedésüket, de a TW-n nem érzõdik scriptekre húrozott játékok merevsége! Ez annak is köszöhetõ, hogy a Two Worlds alig tartalmaz scriptet, azokat is csak a fõ történethez kapcsolódó tárgyak odaadására vagy események prezentálására használják. Azontúl már minden tõlünk függ, így minden újrakezdés egyedi!
Fajok: Szólóban emberrel indulunk, de multiban választhatunk elf, törpe, ork, ember, és gyíkszerzet fajok közül. Nem csak grafikában, hanem viselkedésben is különböznek és totál más érzést játszani velük. Legyen az vad barbár vagy komor nekromanta, mind karizmatikus karakter és rengeteg felfedezési, kísérletezési lehetõséget kínál. Nyolc eltérõ klassz áll rendelkezésre, egyedi képességekkel és más-más kezdõfelszereléssel.
Küldetések nagyon kis része minimálisan scriptelt, fõ kimenetel tõlünk függ. Harcokban brutális erõre, ládányi erõitalokra, mágiára, csapdákra, cselekre támaszkodhatunk. Lehetõségeinknek csaknem a képzelet szab határt.
Fejlesztés igen jó ütemben, a tervek szerint halad. A Reality Pump Studios szeptemberre kész akar lenni a Two Worldssel.
Zsírul hangzik remélem ez mind igaz is nemcsak mese!
Szépek szépek ,de csak lesz valamilyen hátulütõje hogy ennyire szép.Azért bizom benne hogy minden rendben lesz! Valami hosszabb ingame videó is jöhetne már!
(PC Games) A - "Nem kell a rizsa! Ide a csupasz játékot!" - kedvelõinek 25 eurós dobozban kínálják majd a szóló verziót. A Multiplayerrel kibõvített változat 40 euróba kerül. Aki igényes és imád nagy hangfalakon kifogástalan minõségû zenét hallgatni, annak készült a soundtrack lemezzel bõvített változat, 50 euróért. Megjelenés idén õsszel.
Hát ha azt vesszük hogy még mindig õsz a megjelenés és még szinte mozgásban nemláttuk. Szép szép de lehet hogy pont azért nemmutatnak mert abban lesz a bukta kitudja.
(PC Games) Március 7-re állította be varázskártyás akció-szerepjátékának megjelenlését a Zuxxez Entertainment és Reality Pump Studios páros. Dirk P. Hassinger, a kiadó egyik fõnöke elmondta, hogy ajándékoztak pár hetet a fejlesztõknek a játék fényesre polírozásához. Újév környékén aztán beindul a hatalmas reklámkampány gépezet!
info: Hardwired
hehh, engem ez nagyon az Oblivionös Imperial City környékére emlékeztet
(PC Games) Nem kell erõs gép a Two Worldsnek, csak 2 GHz proci, 512 MB RAM, pixel shader 2.0-s videókártya, Windows XP vagy Vista, adta hírül a Reality Pump Studios. Így azok is lecsekkolhatják, akiknek nincs ikerturbó 4xG80 SLI videokvartettes, 5Ghz-re fridzsidertuningolt gépük.
info: Hardwired
Parasztvakítás a köbön:), ha ilyen géppel menne élvezhetõen, akkor én high-ra felrakva akarok vele stabil és állandó fps mellett játszani ( ami valjuk be esélytelen ).
Konzolra fejlesztik x360ra és abból Pc verzió ( különbség nem nagy ), de valszeg akkora bughalmaz nemlesz mint a Ghotic... a gépigénye szerintem lesz azért, szal arra készûlni lehet, hogy kell alá vas.
(PC Games) A PCGames csekkolta a tesztverziót és kommentálták a játékot: Gyönyörû erdõket és falvakat találunk a Two Worldsben, egy-két bizarr kinézetû szörny mellett. Alig van töltési idõ! A fejlesztõk azt állítják, hogy ezt a 3 másodperces töltést is el tudják majd tüntetni a szemünk elõl a végleges változatban.
Megdöbbentõ tény: A Two Worlds tényleg úgy néz ki élõben, mint amilyen screenshotokat a Zuxxex az elmúlt hónapokban kiadott.. Kellemes meglepetés az Oblivion és számos más játéknál alkalmazott reklámkép-mágia trükk után.
Az RPGWatch interjút készített Miroslaw Dymek nagymágussal, a Reality Pump technikai igazgatójával. Cégük az Earth 2160 és a Knightshift sorozattal vált híressé. Miroslaw elmondta, hogy a Two Worlds világa kábé 30 négyzetkilométer. Városok, romok, erõdök helyezkednek el szétszórtan a területen. Havas tájaktól a zöldellõ erdõkön át a sivatagig mindent bejárunk.
A szörnytípusok vidékenként változók. 50 labirintust pucolhatunk tisztára. XP-vadászó agyatlan hentmészárt kerülik a fejlesztõk. A fõhõs komoly, tapasztalt katona és izgalmas, fontos küldetésekben vesz részt. Döntéseink következményeit szinte azonnal láthatjuk, utána a késõbbi történések logikusak. Választhatjuk az arany középutat is, például részt veszünk egyik megbízónk akasztásán. Rajtunk múlik, megtámadjuk-e az õröket és megmentjük vagy saját kézzel nyírjuk ki a fickót, esetleg a nem beavatkozás elvén szépen végignézzük, amint a hóhér elvégzi a munkáját. Mindhárom esetben komoly fejleményekkel kell számolni! A küldetések efféle kifutása felelõsségre tanítja a játékost.
Elég nagy kalamajkába kerülünk, ha magunkra haragítunk valamely fontosabb klánt. A slamasztikában úszikálva ekkor tapasztaljuk, hogy az összes mágikus cuccot már csak a feketepiacon tudjuk megvenni és a klán által normális esetben kínált küldetések elvesztek számunkra a belõlük nyerhetõ finom tapasztalati pont mennyiséggel együtt. Ellenben ha kezdetektõl fogva kedvükbe járunk, mindjárt tisztességesen kezelnek minket és busás jutalom üti a markunkat. Az NPC-k saját napirend szerint élnek, mint az Oblivionban. Egyszerû törvényeik az általunk keltett bonyolult helyzetek során meglepõ viselkedésmódot eredményezhetnek. Nem érezhetõ azonban a scriptelt viselkedés merevsége, errõl biztosítottak a fejlesztõk. Interjú második része nemsokára jön..
képek alapján egész jó a játék, de félek, hogy a többi dolog el lesz szúrva... A Reality Pump még nem tett le sok jót az asztalra... és a kiadó is a Zuxxez, ami megint elég ratyi. De biztos csak a néma riasztó szólal meg bennem :D
(PC Games) Kezdetben singleplayernek indult szerepjátékával az Reality Pump Studios nem hagyja cserben az MMORPG kedvelõket sem. Kövér MMORPG részt építenek be, ahol arénákban PvP hentmészár párbajokban engedhetjük ki a gõzt. Itt fõleg az egyéni képességek számítanak, mivel szintlépés nem történik. A tápolásra már alkalmas küldetésekre maximum nyolcan indulhatunk. Városokban, fõleg kocsmákban lehet gyülekezni és tervezni a következõ artifakt begyûjtését. Klánokba léphetünk vagy teljesen új törzsek hívhatók életre. Lovagló versenyeken is lehet XP-t és pénzt nyerni, nemcsak artifaktok eladásával. A fejlesztéshez különféle fajok és klasszok állnak rendelkezésre, melyeket rövidesen bemutatnak a fejlesztõk. Szemszínnel kezdve, a karok és lábak hosszúságán át, a mellkas körméretéig minden állítható lesz.