Nincs baj a Caddyvel, nem azért mondtam, amit mondtam. De olyan elven mûködik, mint a személyautóvá (4-5 ülésessé és 4 ajtóssá) alakított pickup-ok. Az ülések és a szállítható személyek számától függetlenül a technika igénytelenebb, mint a személyautóknál. NAGYON FONTOS, hogy ez nem sértés akar lenni a részemrõl. Ez több pozitív dolgot is eredményez: olcsóbb lesz tõle az autó, strapabíróbb, de kevésbé komfortos és kevésbé sportos.
Nem ide tartozik, de ugyanez a helyzet az õskövület 1.4-es 80 LE-s VW motorral is. Sokan szídják, mert tényleg elavult, aránylag sokat fogyaszt és gyenge, de cserébe nagyon kiforrott és nagyon igénytelen. Szinte garantáltan megbízhatóbb, mint azok az újabb fejlesztésû motorok, amelyeket jobban kihegyeztek. Ráadásul nem is turbós, ami szintén egy hibaforrással kevesebbet és hosszabb élettartamot jelent.
na, kicsit utána néztem a vw oldalán, érdekes lehet ez a kishaszongépjármûbõl kialakított családi, a maxi life azért már valsz többet nyújt egy sima raktérbe szerelt ülésesnél...
Én nagy VW rajongó vagyok, de abban igaza van Bakos úrnak, hogy azért ennek nem olyan a felfüggesztése, mint egy Golfnak vagy más eredetileg is személyautónak szánt modellnek. Azért annál olcsóbb technológia. Ettõl függetlenül azt gondolom, hogy 150-nél még bõven stabilnak kell lennie, ha nem is az alpesi szerpentineken.
Egy teherautó futómûve nem sok hasonlóságot mutat szerintem egy családi autóéval. Azért a tonnák arányában is lényeges különbség van.
hát azért nálam még mindig rezeg a léc bakos Urat illetõen, de annyi biztos hogy a teherautó és haszongépjármû egyáltalán nem fedik egymást, teljesen más világ a kettõ. Teherautóban talán MAN-t vennék (bár mondom, én azt a világot nem annyira ismerem), haszongép+családi ötvözetben pedig Caddyt fogok (has összejön rá a cash)
szó sincs errõl, csak tudjátok sok a teherauótós tapasztalatom (persze ezek a caddytõl nagyobbak voltak), de hasonló futómû kialakítással
Ebben teljesen igazad van, gondolom bakosla Úr ahogyan te nevezted, valami konkurens fórumból esett be hozzánk.
A tapadás nem csak a felfüggesztésen múlik, bakos Úr, hanem még több más dolgon, amiket most nincs kedvem felsorolni. A biztonság is ott van a szeren, nem fog komoly bajod esni, ha eldobod a vasat (azért ne próbáld ki), és ha hátulról tolnak meg, akkor is védve vagy, meg még a harmadik sorban ülõk is.
Egy ekkora autó már nem nagyon szokott ugrálni az úton, súlya is van rendesen ami a földhöz nyomja, meg a felfüggesztése sem utolsó, már csak ha a VW minõségére gondolunk.
figyeljetek, hátul laprugós a felfüggesztése... azt mondjátok így is elég jól tapad az úthoz 150nél?
ezt én is osztom, elhiheted, hogy stabil. Remélem nincs rendõr az olvasók között, de ha van se érdekel, én teszteltem a vasat (caddy Maxi life 1,9 TDI) 150-nel közúton, nem autópályán, és stabil volt a gép. Ha szkeptikus vagy, akkor vegyél egyet, vagy legalább próbáld ki:)
Lehet, hogy kicsit alakítottak rajt, de ma már szerintem nem látsz olyan bemutatóképet, ami ne esett volna át egy alapos Photoshop "kúrán".
:) T3 Westfalia Syncro biztos van feeling-je, csak mennyire használható a mindennapokban... azért a caddy a sátorozáson kívül sok minden másra is jó
Igen, szerintem is egy kicsit photoshopos a kép, de azért elfogadnám a kicsikét. Ahogy kinéz és amennyit tud cserébe, szerintem egyáltalán nem drága ebben a kategóriában.
Ribot az elsõ képen látszik azért a Photoshop hatása, mondjuk a másik képen is érezni, de szerintem akkor is jól néz ki és egyben még praktikus is.
Szerintem egyáltalán nem probléma, hogy lehet extraként választani sátrat, csak elõször furcsán hatott ez számomra, h már az autó fejlesztõk ilyen dolgokra is kitérnek, és figyelnek arra, hogy ha éppen az ember erre vágyik. Ezért én egy nagy pozitív X-et adnék a Volkswagennek.
figyelj testvérem, szerintem rosszul állsz a kérdéshez, illetve rosszul érted, amit írtam. Én nem látom értelmét sátorvásárlásnak (de ezt lentebb már kifejtettem), mert nem turista vagyok, hanem anyagbeszerzõ. Másrészt utánanéztem az autónak a neten, és engem sokkal inkább megfogtak a technikai paraméterek: a 2 literes változat a maga szerény 140LE-jével, a 320Nm nyomatékkal (4000-es fordulaton is), ha ezek valós adatok, elkezdek spórolni:)
ááá, én nem hiszem. más típusokhoz is lehet kapni különbözõ kiegészítõket, csak itt még értelme is van megvenni
Elhiszem, hogy lehet hozzá sátrat kapni, csak ez számomra abszolute nem fontos. Nem arról van szó, hogy a külcsínnel akarják elnyomni a belbecset???
miért ne lehetne hozzá kapni sátrat és piknikezni menni? bepakolod az egész családot, és még hely is marad bõven a cuccaitoknak, semmit sem kell az öletekbe szorongatni útközben
Igen, ezt én is láttam, de ez most komoly? Elképzelhetõ amúgy, mert láttam én már németeket piknikezni, nagyon durva: volt olyan család, aki a muskátliktól kezdve a tévén át még kis kerítést is vont a lakókocsija köré:) Nekem, magyarnak ez viccesnek hatott (minek utazzak több100 esetleg 1000 km-t, ha mindent ugyanolyanná teszek, mintha otthon lennék?!), de mindegy, lehet hogy ezzel a vásárlókört akarják bõvíteni csak. Érdekes ötlet egyébként (tiszta pimp my ride)
Most néztem meg egy videót errõl a Caddyrõl, mert láttam, hogy tegnap ez volt itt a téma. Nem tûnik rossz kis autónak, és a reklámvideójukban olyanról is volt szó, h van olyan választható opció a hátsó ajtóhoz. Ha kinyitod egy beépített sátrat tartalmaz amit ki is hajthatsz, ha piknikezni szeretnél.
Most olvastam egy összehasonlító tesztet. Hát szerintem sem úttörõ a Caddy formavilága, de jó kis családi autó. Még a tesztelõk is meg voltak elégedve a kényelmével (még az utólsó sor két ülésével is!!!) és a tágas belsejével, ami elég ritka eset. Az ára mondjuk nem kevés, de szerintem az ár/érték arány többet jelent, ez pedig jobb a tesztben szereplõkétõl...
Ugye tudod, hogy ez nem a T3-at minõsíti? Ez a teszt egy túlterhelt kisteherautóval készült: azt mutatták be, hogy milyen hatása van, ha az egytonnás hasznos teher helyett két és fél tonnát pakolunk be az autóba.
Ugyan nem most mutatták be a Golfot, de néhány vélemény róla:
Három hónapja mutatta be a Volkswagen hazánkban a Golf VI-ot, melyet a sajtó kifejezetten pozitívan fogadott. A hatodik Golf generáció a sajtóbemutatón is elnyerte az újságírók tetszését, és az azt követõ tesztekben pedig igen kedvezõ értékelést kapott.
A Golf VI követte a hagyományokat, azonban mindezek mellett olyan innovatív tartalmat kapott, amely kategóriájában egyedülálló: az automatikus követési távolság szabályzó (ACC), az adaptív futómû szabályozás (DCC), a biztonságosabb fejtámla vagy kormányzó parkolás segítõ rendszer az új Golfban található meg a kategórián belül elsõként. Az innováción túl a Golf magában hordozza a hagyományos Volkswagen értékeket is, és így válik igazán megbízható, innovatív és jó megjelenésû autóvá.
Néhány idézet az egy hónap alatt megjelent tesztekbõl:
Auto Bild (2008. november 1.)
„Prímán megy, pompás kombináció a TDI és a DSG.”
„Kézre álló kormány, világos mûszerek, nagy kapcsolók, jó áttekinthetõség, kényelmes ülések – amilyennek egy Golfnak lennie kell.”
Autó 2 (2008. november 26.)
„Megjelenésre kicsit, minõségre nagyot lépett elõre a Golf VI generációja.”
„Anyagminõségben, illesztésben, olvashatóságban bravúros a rendkívül konzervatív mûszerfal.”
„Annyira csendes és nyugodt a motortér, hogy az ember a járó motorra is ráindít.”
„A beltérben leplezetlenül szárnyal a minõség…”
Bors (2008. november 2.)
„A német autóklub már végzett töréstesztet az új Golfon, mely a legmagasabb osztályzatot kapta kategóriájában.”
CKM (2008. november 10.)
„1.4 – es TSI-t hajtottuk meg DSG váltóval, ami hibátlanul dolgozik. Olyan pontos és gyors, hogy akkor is érdemes egy próbát tenned vele, ha a kézi váltóra esküszöl.”
Dunántúli Napló (2008. november 5.)
„Ilyen tökéletes illesztéseket és kidolgozást ebben a kategóriában még nem láttam.”
„Ahogy ilyen néma csendet sem hallottam.”
„Összességében tehát nehéz lenne mást mondani, hogy megérkezett minden idõk legjobb Golfja, sõt, talán Golf kategóriás autója.”
„Szebbet feltûnõbbet ugyan már láttunk – ám a kifinomult technikára, mûszaki újdonságokra, magas komfortra, kompromisszumokat nem ismerõ összeszerelésre érzékeny, ráadásul biztonságra is sokat adó, középkategóriásnak nevezett luxust keresõ autósok számára a mai piacon bizony nemigen akad jobb választás a VI-os Golfnál.”
Metropol (2009. január 12.)
„Egy mindennapi használatra teremtett, megbízható, kényelmes, gyors, kis fogyasztású útitárs.”
Az autóvásárlók nagy százaléka a biztonság miatt dönt az adott jármû mellett! Az, hogy az ember biztonságosan vezet, még nem jelenti, h nem fog egy "idióta" balesetet okozni.
Én nem néztem meg a törésteszteket vásárlás elõtt, engem a formája ragadott meg igazán. Remélem nem is kell megtapasztalnom, hogy mennyire törik az autó. én vigyázok rá rendesen, remélem más nem nagyon akar hátulról belém jönni.
Most olvasok utána...törésteszten (Euro NCAP) 4est kapott. Nem rossz. A fogyasztása pedig 5.5 és 7 liter között mozgott nekem ez persze attól is nagyban függ, h mennyi terhet visz a hátán! :)
Nagyon jól sikerült az új Golf, különösen a kis köbcentis turbómotorokkal jó választás. Minõségi kivitele, erõs, takarékos erõforrása és az, hogy gyakorlatilag mindenben egyenletesen jól teljesít a kategória legjobbjai közé repítik. Igaz, nem is olcsó: az alapár és az extrák ára is igen borsos.
Dízel Golf GTI-t és több Bluesport változatot fejleszt a Volkswagen?
A wolfsburgiak a Detroiti Autószalonon mutatták be Bluesport koncepciójukat, amely igen alacsony fogyasztás mellett is ígéretes dinamikával kecsegtetett. A gyártó illetékesei akkor úgy nyilatkoztak, az autó sorozatgyártásba kerülésének jó esélye van, ha a konszern más márkái is felhasználják a platformot. Lehetséges azonban, hogy ez utóbbi feltétel mégsem szükséges, Ulrich Hackenburg, a márka fejlesztési igazgatója a Genfi Autószalonon ugyanis már 90% esélyt adott az autó szériagyártásának. Ennél is meglepõbb azonban, hogy a Volkswagen a hírek szerint a Bluesportot egész modellcsaláddá bõvíti, így a Scirocco és a Golf GTI is kaphat ilyen változatot. A pletykák szerint a márka jelenleg is több, a Golf padlólemezére épülõ, takarékos, de sportos modell fejlesztésén dolgozik, melyek közül az egyik a dízel GTD típusnevet kapja.
Nekem egy Life 1.9 SDI-van és tökéletesen meg vagyok vele elégedve! A kötelezõ szervizeken kívül nem kellett szinte semmit ráköltenem.
Maxit vettem, és tényleg elfér benne mindenki papa, mama, gyerekek, a feleségem és én. Elõtte is VW-m volt, és márkahû vagyok. Nem kellet csalódnom a német technológiában és a VW minõségében.
A 3. üléssor az elvileg felhajtható, nem? Könnyen megoldható a mûvelet, nem kell hozzá különösebb szakértelem? A ráfutásos balesetekrõl olvastam én is, hogy bevezettek egy új technológiát a vw-nél, ti. megnövelték a gyûrõdõ zónákat, így a 3. sorban ülõ emberkék is biztonságban lesznek. Bár én inkább a vezetõ ülést választanám:)
Csõváz! Nekem is caddym van, maxi (2 hónapos). Eddig semmi gond, fogyasztás rendben, lóerõ rendben, raktér rendben, adósság rendben:)
Üdv mkinek! Látom néhány emberkét érdekel a Caddy. Egy-két elõnye mindenképpen van a konkurenciához képest: kényelmes 3. üléssor (tehét tényleg teljes értékû 7 személyes) és még ebben a sorban ülõk is relatíve biztonságban vannak egy ráfutásos baleset esetén...
Na végre valaki. Már itt frissítgetek egy órája:) Engem is ez a családi típus érdekelne. Tudsz esetleg valami konkrétabbat is (technika, felszereltség, biztonság)?
És milyen caddyt vettél mekkano? Mert én egy maxival szemezgetek. Ilyen típusod van neked is?
Sziasztok! Egy kis reklám Újra mûködik az oldalam, próbálom sûrûn frissíteni! Csak ne töltsétek le azt a programot amit ajánl, mert úgy nem mûködik az oldal Volkswagen Käfer
40 százalékban újrahasznosítható a Volkswagen Golf
A Volkswagen a hatodik generációs Golf tervezésekor a gyártási idõ rövidítése mellett nagy figyelmet fordított az újrahasznosítható anyagok használatára is. A TÜV Nord minõségintézet által kiadott közlemény szerint az új Golf 527 kg újra felhasználható anyagot tartalmaz, így az autó több mint 40 százalékát a jövõ generáció is hasznosíthatja. A közlemény kiemeli, hogy az új TSI és CR TDI erõforrások takarékosságát és a motorokhoz is környezetbarát anyagokat használtak. A hatodik generációs Golf 15 kg újrahasznosítható mûanyagból és 9 kg újra felhasználható üvegbõl készül, és a Volkswagen tervei szerint a következõ generáció még nagyobb százalékban tartalmaz majd újrahasznosítható anyagokat.
Ez a cikk 2008 júniusi ha jól emlékszem...Nem mostani, csak gondoltam, elég fontos dolog ahhoz, hogy ne másoljam ide be :D
Öt takarékos világpremiert hozott Genfbe a Volkswagen. A közeljövõt nem a villamos energia írja, sokkal inkább a takarékos dízelek terjednek majd.
Akiket a szuper teljesítmény tesz boldoggá, azoknak nem a Volkswagen standja volt a legjobb hely a Genfi Autószalonon, itt ugyanis rengeteg kék autó volt. Ha pedig Blue (kék), akkor nem teljesítmény, hanem az alacsony fogyasztás áll a középpontban a Volkswagennél. Beszámoltunk már a VW zártkörû rendezvényén bemutatott Polo BlueMotion Conceptrõl, de a kiállítási területén már számos szériamodell kellette magát.
A legfontosabb talán a Golf BlueMotion, amely szinte teljesen megegyezik a tavaly õsszel látott koncepcióval. Vagyis az orrába egy újfejlesztésû 1,6-ös közös nyomócsöves turbódízel lapul, 150 LE-s teljesítménnyel és 250 Nm-es nyomatékkal.
Ennél itt azonban fontosabb, hogy mindössze 3,8 liter gázolajat fogyaszt száz kilométerenként. Szén-dioxid-kibocsátása pedig 99 gramm/kilométer.
Persze ez a kiemelkedõ érték nem csak a motor érdeme, hiszen a Start&Stop rendszer maga 0,2 decivel járul hozzá, de a lassításkor energiát visszatápláló rendszer, a hosszabb váltófokozatok is segítenek a sikerben, miközben a karosszéria a normál golfokéhoz képest kisebb légellenállású, ahogy a kerekek is kevesebb veszteséggel gurulnak.
Ám azért mert jól fogyaszt, még teljesen használható a Golf BlueMotion, százra 11,3 másodperc alatt gyorsul, végsebessége pedig 190 km/óra.
Nemcsak a Golfba, de annak egyterûs változatába, a Plusba is beültették a fenti technikát. A nagyobb tömeg és homlokfelület miatt azonban a fogyasztás is magasabb: 4,3 liter átlagosan. Persze ez is figyelemre méltó. Ha sikerül tartani az átlagot, ezzel az autóval nagy túrákat lehet tenni, hiszen egy tankkal 1100 kilométert hajthat a sofõr.
A Passat hagyományos változatai után a négyajtós kupé, a CC is megkapta a BlueTDI csomagot. A világ legtisztább dízelében ún. SCR-katalizátor mérsékli a kibocsátott nitrogén-oxidok mennyiségét 80 mg/km alá, a szén-dioxid-kibocsátása pedig 137 g/km. A BlueTDI így már most megfelel a 2014-tõl életbe lépõ Euro6-os kipufogógáz-emissziós szabvány elõírásainak.
A Passat CC-ben szereplõ 2,0 literes dízelmotor 143 lóerõs, amivel a kocsi 5,2 literes átlagos fogyasztásra képes, de ha kell, 214 km/órával is haladhat. A duplakuplungos automata váltóval szerelt gép egyetlen tank üzemanyaggal 1300 kilométert tehet meg.
Ezenfelül láttuk még a szintén új, földgázüzemû Tourant, amely azonban nálunk nemigen használható még, kivéve persze, ha valaki nem benzinnel akarja használni, de akkor meg nem nyújt többet, mint a többi 1,4-es twincharger motorral szerelt testvére.
Nem tudja valaki, hogy RCD-510-es fejegységet honnan lehetne beszerezni?
Összehasonlító teszt: Ford Focus 1.6 16V Trend, Hyundai i30 1.6 16V Comfort, Renault Mégane 1.6 16V Expression, Volkswagen Golf 1.4 TSI Trendline - Középhullám
Eredmények: 121 pont - Volkswagen Golf 1.4 TSI Trendline 110 pont - Hyundai i30 1.6 16V Comfort 108 pont - Renault Mégane 1.6 16V Expression 101 pont - Ford Focus 1.6 16V Trend
Na hát? Ekkora bundát??!! :D Valakit biztos lefizettek, hogy a Golf nyert...Ezt a pofátlanságot :D:D:D
A Golf GTI a „minden idõk legjobb autója”
Nagy-Britannia legnagyobb autóslapjának, az Auto Express szakértõinek véleménye alapján a Golf GTI kapta a valaha készült legjobb autó címet.
A nagy neveket, márkákat felvonultató mezõnyben többek közt a BMC Mini-t és az elsõ szériás Land Rover-t utasította maga mögé.
A Golf GTI végzett az elsõ helyen a „Valaha volt 5 legjobb autó” kategóriában, de a VW más kategóriákban is jól szerepelt.
A VW Bogár lett a „Szeretetreméltó autó” kategória, ill. a wolfsburg-i gyár a „Legjobb gyár” kategória gyõztese.
Ezek mellett a 2002-ben bemutatott 1 literes erõforrás egyike lett a „Legmaradandóbb Koncepciók”-nak.
Az eredeti, 1976-os Golf GTI néhány megszállott gyári dolgozó saját, munkaidõ után készített munkája, melynek potenciálja hamarosan mindenki számára nyilvánvalóvá vált, így korlátozott darabszámban piacra is került. A kezdetben szerény várakozások hamar feledésbe merültek, miközben fanatikusok világszerte terjesztették a „GTI jelenséget”.
A jövõ hónapban, a Párizsi Motor Show-n debütál az ötödik generációs Golf GTI, és az ígéretek szerint a gyökerekhez visszanyúlva ismét a mezõny legjobbja lesz. A 200 lóerõs, 2 literes turbómotor, és a tökéletesített hátsó futómû igazodik az autó karakteréhez.
Na ezt így elfogadnám
TheSamba.com ?
jó oldal mi? :D nagyon jó gépek vannak ott nagyon jó áron
Azt hiszem csak elõnyére változott. A beltér nagyon szép lett, bár megnéznék egy alapváltozatot is, az hogy néz ki. Az 1.2 TSI nem tûnik rossznak, de szerintem az már 3 és fél millió körül fog kezdõdni:(.
pont azért mert jobban vakít, ha állítasz rajt. Szóval hátul megpakolod a kocsit, az orra picit feljebb lesz, és máris sokkal jobban vakít egy xenon. Mosó meg gondolom mert a kosz szétszórná a fényt, szintén vakítás miatt. Értelmét én sem látom, de valamivel azért még is csak kell szabályozni ezt is, mielõtt minden kocsiban otthoni 10ezres sufnixenon kerül...
Hát igen...EZ még csak a töredéke...A gépen több tízezer képem van :D De egyenlõre hagyom mára, mert ínyhüvely gyulladásom lesz a sok kép beszúrástól :D
Felnõttesebb lett a Polo: komolyabb, golfos formaterv, méretnövekedés, könnyebb karosszéria, jobb minõségû anyagok és számos mûszaki újdonság jellemzi a Volkswagen vadonatúj kisautóját.
A Walter de' Silva által vezetett formatervezõ csapat a Scirocco egyes részleteinek felhasználásával golfosította a Volkswagen kisautóját, amely nem csupán az új vonalaknak köszönhetõen lett felnõttesebb. A Polo új nemzedéke 36 milliméterrel hosszabb (3952 mm) és 32 milliméterrel szélesebb (1682 mm) elõdjénél, ennek ellenére karosszériája 7,5 százalékkal könnyebb. A méretnövekedés valószínûleg jótékonyan befolyásolta a váll- és a lábtér helykínálatát, de a tetõ 13 mm-rel alacsonyabban van, ami a fejtér csökkenéséhez vezethet. A csomagtér minimális ûrtartalma 280, maximális befogadó képessége pedig 952 liter, a hátsó ülések pozíciójától függõen.
Nyugat-Európában az alapfelszereltség része lett a négy légzsák, az ABS, a két elsõ aktív fejtámla, és a menetstabilizáló elektronika is, a magyarországi felszereltségek még nem ismertek. Nem csupán ezeken a részleteken, de a beltérben is tetten érhetõ a fejlõdés. A Golféra szinte megszólalásig hasonlító mûszerfal a sokat kritizált, kemény mûanyag burkolat helyett puhább, jobb minõségû anyagból készült borítást kapott, egyhangúságát pedig az alumíniumból készült betétek és peremek törik meg. Szintén új a háromküllõs kormány, az mp3-lejátszó csatlakozási lehetõség, valamint a színes navigációs rendszer, amely most elsõként elérhetõ a Polóhoz. Ugyancsak feláras extra lesz a statikus kanyarfény, a bi-xenon fényszóró, a bluetooth kihangosító, a függönylégzsák, és a panoráma üvegtetõ is.
A külsõ-belsõ megújulás új motorokat is hozott a modellnek, a teljesítményskála 60-tól 105 lóerõig terjed. A már meglévõ, 1,2-es és 1,4-es benzinmotorok mellé a vadonatúj, 105 lóerõs 1,2 literes, turbófeltöltõs TSI benzinmotor, valamint a szintén új fejlesztésû, 90 lóerõs 1,6 literes, közös nyomócsöves dízel csatlakozik. Motortól függõen öt-, illetve hatfokozatú manuális váltókat kap a Polo, és bizonyos modellváltozatokhoz - szintén most elõször - rendelhetõ lesz hétfokozatú DSG váltó is.
A tisztább autózás hívei minden bizonnyal üdvözölni fogják, hogy az új Polo-kínálat kétféle BlueMotion modellváltozattal bõvül, amelyeket fokozatosan, egymás után vezet be a Volkswagen a piacra. Az 1,6 literes, 90 lóerõs TDI BlueMotion nem sokkal a mostani bemutató után debütál és kedvezõ, 3,8 literes átlagfogyasztása mellett kilométerenként mindössze 96 gramm szén-dioxidot bocsát ki.
A második BlueMotion Polo 2010-ben érkezik, egy új fejlesztésû, 75 lóerõs, háromhengeres, 1,2 literes, közös nyomócsöves dízel erõforrással. A motor takarékos üzemelését olyan részletek segítik majd, mint az áramvonalasított padlólemez, a hosszabb váltó-áttételezés, a kisebb hasmagasság, az alacsony gördülési ellenállású gumik, és a regeneratív fékrendszerrel bõvített Stop-Start-rendszer. A BlueMotion modellek legújabb generációja csak 87 gramm szén-dioxidot termel majd kilométerenként. Lehet, hogy még idén megérkezik a GTI-verzió is, várhatóan a kettõs feltöltésû, 170 lóerõs, 1,4-es TSI-motorral.
Az új Volkswagen Polo sorozatgyártása már 2009 márciusában megkezdõdhet, az elsõ példányok pedig júliusban érkeznek a szalonokba.
Jó estét! Itt lehet bogarat irtani? Amúgy jó kis fórumnak ígérkezik, gratulálok hozzá. Eszméletlen, hogy mennyi fotót nyomtál fel ma. :-)