Exelero-t asszem a Fulda gumigyár szponzorált. Már mint a kifejlesztését:) Olvastam egy egész jó cikket róla hogy a német iparmûvész diákok hogy rakták össze merci alkatrészekbõl :))
- egy második kulcs kell ahhoz, hogy a Veyron-t "speed" módba kapcsoljuk és elõcsalogassuk belõle mind az 1001 lóerõt - jó belegondolni, hogy hány másik autót kell összeadni ahhoz, hogy hasonló teljesítményt kapjunk - a motor teteje kilátszik, nincs motorháztetõ, de még egy üveg sem - azonnal a legjobb parkolóhelyet adják a világ bármelyik éttermében - a hifi 30.000 dollárba (bõ hatmillió forintba) kerül - ha kikapcsolod az elektronikát, négykerékkel pöröghetsz bárhol, harmadikban (!!) - 0-400 km/órára egy percen belül felgyorsulhatsz - 50 liter alatt nem képes fogyasztani - a második hátsó légterelõ felcsapódik nagy sebességrõl történõ intenzív fékezésnél - több, mint 70 millió forintos elõleget kell letenni ahhoz, hogy megrendelhesd
szted?... nem kérdés h mindenkit kiröhögnék:D ez már csak azért is jó autó mert a gyártó bukik az üzleten 4 milliót... 5 az elõállítási költség és 1 ért adják...
kinek nem:) azért egyébként veszélyes... ausztráliában a tesztelések közben azt írták meghalt egy tesztpilóta mikor 400nál eldurrant a kerék... who cares?:)
A Veyron ajtajának (belül) tervezésém dolgozott a keresztapukám, amikor még anno kint élt Németországban. A tervezést a Draexlemaier (remélem jól írtam le, aztán lehet h nem)nevû német cég végezte Vilsbiburgban (Münchentõl kb 30km-re).A keresztapám az egyik tervezõcsoportot vezette a cégnél. Lehet h nem érdekel senkit, de gondoltam h megosztom veletek.