Kösz a választ, de azért lenne még kérdésem: gondolom, térkép módban is csak közvetlenül csata elõtt használod a potikat, nem akkor, amikor csak felderíted a map-ot?Mellesleg véleményem szerint épp csata közben lenne értelme a potik, buffok használatának, amikor már látom, mire van szükségem?A rúnák viszont csata közben is mûködnek.
Nemtudom bug e vagy ez igy van, bár nem hiszem, empire campaign 4. pálya, a 21edik kör után az történik nálam, mindig/többször visszatöltöttem/ érdekes modón a jobbfelsõ sarokba a város válsztónál átvált az elfek várára és bele is tudok menni, viszont az én városaimat nemtudom kiválasztani, csak úgy tudok bemenni a városaimba ha egy hössel odamegyek. Aztán amikor legyõztem az elf várost akkor megjavult minden. Másik dolog lehet csak álmegfigyelés, de a gépnek jóval többször van critical ütése és én többször is ütéshibát vétek ellenük, eddigi legjobb amikor a 18as hössel meg 2 defender of faithel 6ot hibáztam egymásután zsinorban egy heirophanton, pedig nem volt rajta semmi olyan ami ezt eredményezné. Azt is a 4. pályán tapasztaltam elõször, hogy eszméletlen sokat kell várni mire a gép lép, plussz egy csomót tölt utána meg akad a hang aztán egyszer csak megjavul. Amúgy tetszik a játék, engem megvett, jobb mint a 2. rész.
Harc közben én még nem alkalmaztam löttyöt, de térkép módban úgy kell használni, hogy seregnézetbe váltasz (ahol a hõsöd és a csapatában lévõk is látszanak bal oldalon, míg a jobb oldalon az inventory van), majd ráhúzod a lötyit a delikvens képére. Máshogy nincs is értelme a buff lötyik használatának.
Kérdésem: csata közben többször elõfordult, hogy mikor valamilyen potit szeretnék itatni valakivel a csapatomból(pl. Strenght-et vagy Defense-et növelõ italt fighter classba tartozó taggal, azt írja, ennek a célpontnak ezt nem adhatom és ráadásul tovább is lép a következõ harcosra.(arra már nem emlékszem, hogy mindezt a csatatéren vagy a portrékon próbáltam, de szerintem mindkettõnél írt már ki hibát) Mi ennek az oka, mert az italok leírásából nem igazán derül ki, hogy kinek adható, kinek nem?
Módosítás: a mellék küldit az északnyugati részen kaptam.
Köszi, közben megtaláltam a "tölgyfát", ami egy kunyhó volt... Azért az klassz, hogy a mellékküldit az északkeleti részen kaptam, a párbeszéd szerinti "közeli" fa pedig a világvégén, a délkeleti csücsökben volt.
Húú, erre már nem nagyon emlékszem! Az tuti, hogy ha szétnézel a pályán, akkor narancssárga kör jelzi a fõküldetéseket és azthiszem a mellékküldetéseket is, sõt oda is ugrik a kamera.
Egyébként elõfordul olyan eset is, hogy a nyersanyaghelyek elfoglalásával megnyílik az elõtte zárt út.
Azt tudom, hogy azon a pályán természetesen nem tudsz egyenes útvonalon eljutni a templomig, a térkép bal felsõ területe felé kell menni, utána jobbra.
Teleport enemy: a hõs mindig hátrateleportálja az ellent ( troll miegymás) az íjász meg szépen leaprítja. Vagy az ellenfél varázslója/íjásza/gyógyítója hirtelen a közelharcosok között találja magát.. Ami furcsa: Démon race -nél, varázsló: kõvéválltoztatás területi, transform nem?
Szeretnék egy kis segítséget kérni:
6.kampány Empire.Lambertnek el kellene jutnia a Ruined Temple-be.Másodlagos küldetése, hogy egy gyûrût átadjon valakinek, aki egy közeli tölgyfában él, a nem messze található szurdokban.Amíg nem adom át a gyûrût, ami már rég nálam van, addig nem tudok átjutni az északi területre. Na most, se a tölgyfát nem találom, se másik utat felfelé.A Legions Capitalt már legyõztem.Merre tovább?!
A Teleport enemy nem is erõs képesség. Az átalakító képességek azok valóban genyó dolgok, ahogy a lassító/bénító képességek is azok. Empire esetében a fõhõs paraszttá transzformáló képessége nem egyszer jól jött trollok vagy épp werewolf ellen (ha éppen nem volt támadó varázsló a csapatban).
Nem használtam egyszer sem tolvajt (minek fejlesszek másik hõst ha csak elveszi a XP mennyiséget a saját csaptom és hõsöm elõl?). A képességei használatához nem elég ha ki van fejlesztve a képesség neki, fel kell húzni a guild-ot is a városodban. Utána mûködnek a lopkodási és egyéb trükkjei.
Tutilevi: Nem bug a támadó elf csoportok jelenléte az elsõ Empire pályán. Bizonyos idõközönként felbukkannak. Ha sietsz akkor nem fogsz beléjük botlani, legfeljebb csak a guardian-jeidet fogja zaklatni a portyázó csapatuk.
wow, ez a titan tényleg kicsit felborítja az erõegyensúlyt :) így mindjárt más a helyzet. amúgy szerintem bug lehet ez a sok elf sereg elsõ pályán, ha nem mindenkinél jött elõ
Köszönöm! Nekem úgy tûnik hogy maga a hõs mint harcos / varázsló már közepes szinten leszakad a lényektõl, s csak pár képzettség használata miatt van szerepe a csatamezõn. A Teleport enemy képzettség rendkívül erõsnek tûnik. A tolvaj hõs hogyan tudja használnbi a képzettségét? Mitõl függ hogy meg tud-e lopni valakit? Mert eddig pl. tolvajlás helyett mindig megtámadta az adott lényt.
Bugokhoz csak annyit, hogy ami engem a legjobban idegesít az a vár cserélõ bug (ha nincs bent hõsöd a várban, vagy elõtte és a csak a kalapács ikonnal akarsz a várba belépni, akkor más frakció várát hozza be a játék). A démonok utolsó pályájának elsõ 10 köre után minden körben átdobott másik frakció várába. Kellett vennem egy hõst,akinek a belépésével nem jön már elõ a probléma (az a démoni 6. pálya amúgy is nagyon gané egy rész)
És hol vetted meg 6 ezerért? Mert annyit nekem is megérne. Bár ha ilyen sok a bug benne, mint ahogy alább olvastam pár hozzászólásban még várok vele kicsit. Régóta várom már, hogy megjelenjen, ez a pár hét már nem oszt nem szoroz
Hali! Végigvittem az Empire kampányt! :) Könnyü volt, meg elég unalmas is. :( Nekiáltam a Démon kampánynak. Hát igen, ezekkel máshogy kell játszani, bele kell jönni. Itt nincsennek gyógyítók. :(
Új javítás érkezik a ruszkiknak, az hogy ide mikor jön még nem tudom patch log 1.06.1(csak orosz log van szóval kellett a google translate):
* In the stores and inventory, items of a type now consist of a single cell to display count of add-wa (wish 7). * Fix № 2.57: sometimes a player, instead of his city, the city becomes available opponent. * Fixed № 1.47: sometimes the enemies are placed on the wrong side of the arena. * Fixed № 2.04: in runes "guardian angel" is not displayed price, and when you buy it, then it is worth 0 gold * Fix № 1.02: In the campaign missions in the Russian version of the game neutral city often called "Neutral town". * Fix № 1.46: in the description of skill "Change form" means that it operates 3 moves (although he should end the fight), but really he had acted only one move. * Fix: in the city could add soldiers in his unit, bypassing the restrictions on the initiative and the overall quantity, simply by dragging icons of urban warriors against each other. * Fix: sometimes the war in the city are "out of the interface" * The description of skill "Cannibalism" Fixed output of health. * Always zero to become "critical" in describing the hero is replaced by the value of the critical damage (Wish 17) * Fixed clipping of letters in the info-box'e arena * Fixed a bug in the script on the third mission of the Legion, because of which the mission itself starts immediately after loading. * Changed files: common to all sound localization (not requiring translation) moved to the folder Resources / Languages / English / * Fixed output resistors in the interface of hiring soldiers * Fixed: Background image in the transition to the choice of the campaign, at resolutions with aspect ratio of 16:10 is not stretched more than the whole screen. * Repaired playing sounds FX'ov * Added a plus sign to the increment of resources * Fixed: quite often in the training of the cursor is in the form of arrows * Removed unnecessary to achieve "Master Treasure * Fixed job accomplishments. * Fixed: in training could try to enter in another city does not belong to the player when the game fell.
Attól függõen hogy hol sütöd el (harcban vagy térképen) másként érvényesül a kör idõtartam. Ha rúnából nyomod harc közben akkor csak a harcra lesz érvényes, míg ha a térképen akkor nem csak egy harc idõtartamig tart ki a varázslat. Nincs ebben semmi bug, ez így mûködik. AHogy a többi buff spell is ami tulajdonságot/páncélt/ellenállást növel. Ha rúnából harc közben nyomod el, akkor csak azon harcon belül fix körszámig érvényesül, míg ha térképen (global varázslatként) akkor a térképen zajló körök lesznek a mérvadóak az idõtartam szempontjából.
Elfeknél a varázslat hogy "gógyulsz X HP/kör"-t elég erõs vagy bug-os, ugyanis harcban, harci körönként is gyógyít. Asszem 1. szintû a 75HP/kör -ös varázslat, és legalább egy napig kifejti hatását. Map Editor létezik? Mert elég kevéske hot-seat pálya került bele.
Szerintem nem! Mindig fix erõsségû ellent dobál a játék (adott pályán adott erõsségû ellenfél jön általában). Egyébként egy rövid idõ alatt fejlõdik a csapatod 3 szintet, utána már nem lesz kihívás, csak addig kell kihúzni!
Elsõ pályán taktika, hogy minél gyorsabban foglald el azt a pontot (falu veszi körül az adott részt), ahol nem tud átjönni, csak a guardian megtámadásával, még ha le is nyomja a guardiant, akkor már az alap egységeid kivégzik.
Az elsõ pálya volt nekem a legnehezebb, én is kifogtam a nagy elf seregeket. A 2. pályától viszont sétagalopp a játék.
Én úgy gondoltam, hardon nyomom a többi fajt, de rájöttem, annyi hosszúcsatát kinek van ideje megvívni, így is két körönként elõkerül valami elf kompánia
Tartalékoklj be pár Gólemet Tutilevi, úgy már nincs olyan nagy gond
már régóta vártam kijöjjön, mert elég nagy disciples 2 fan voltam. megjövök nyaralásból, nah fasza, lesz mivel elütni idõm két meló között gondoltam elkezdem empire-t. hardon, mert olvastam h így is túl könnyû. elsõ pálya, minden megy a maga rendje és módja szerint. amíg kb max a 10. kör környékén jön egy olyan elf sereg, amiben pl. lvl8as lovas is volt a lvl 5.s íjászokról nem beszélve. mondom WTF, eddig nemis jelezte hogy vannak elfek a pályán. irgalmatlan szenvedéssel, meg a határvédõkkel kiöltem õket. aztán mikor a 35. turn környékén jött a 6. ilyen sereg, hogy 6an voltak, és a leggyengébb is erõsebb volt a legerõsebb unitomnál, akkor kicsit bedurcultam :) újrakezdtem normalon is, ugyanez volt a helyzet most ez miez? :D
Help! Az Elf kampányt viszem és mikor az act 5 öt végigvittem és betölti a 6 -os kampánt nem jön be a kép:S Valakinek volt már ein Bug?:S
A döntés tényleg csak és kizárólag a tiéd, de én csak annyit mondhatok, hogy a sok hiba ellenére sem bántam meg, hogy megvettem. Nekem 6k forintot bõven megért.
Hát, erre mit monfjunk? Tényleg a tiéd a döntés joga. Nekem így elkpépzelésem sincs, hogy neked tetszene e a játék. Ha érdekel az én véleményem, akkor itt van: - grafika: abszolút a játék erõssége sztem, persze nem egy high-tech, de a modellek szépek, részletesek, visszaadják a játék hangulatát. A környezet nagyon szép, néhány csatatérkép meg egyszerûen gyönyörû. Ezen a téren sztem a heroes lebutított modelljeivel össze sem lehet hasonlítani. Az animációk is jók. - történet: mûfajhoz képest egész jó. Az embereknél még nem túlzottan izgalmas, de a démonoktól kezdve azért már akadnak meglepetések. Összességében tehát jól illeszkedik a játék hangulatához. (Nekem spec jobban bejött, mint pl. a heroes 5 története, de félreértés ne essék, nem azért hasonlítom a heroeshoz, mert sztem az rossz, ez meg sokkal jobb, hanem mert az van hasonló játék, amivit végigvittem) - zene, hangok: jó, hangulatos, folyamatosabb mint az elõzõ részbe, csak túl kevés van belõle. A narrátor hangja lehetne jobb is, az elf egységek hangját meg nagyon elcseszték sztem. - AI: eszméletlenül gáz. Gyakorlatilag nem létezik, ezért a játék lényegesen könyebb a kelleténél. Egyetlen reményünk, hogy a fejlesztõk ígérete szerint a következõ patch javítani fogja ezt a hiányosságot. - szabályok, balance: sokakkal ellentétben sztem a balance JAVULT az elõzõ részekhez képest. Pl. most már nem csinálhatod, hogy összegyûjtesz megszámlálhatatlan sok mannát, s aztán végigvarázsolod a varázskönyvedet. A tolvajoddal nem lophatod el a kereskedõ összes áruját, meg ilyesmik. Persze akadnak így is túl erõs cuccok, pl. a harc közben használható varázslatok, az idézések, a polimorf, meg ilyenek, a +50 agilitys bónuszt adó képességrõl már nem is beszélve. Viszont ezek minden fajnál megvannak, csak az a gond, hogy az AI nem használja õket. - egyéb: tele van buggal
Ha a helyedben lennék, azért venném meg, mert: - hangulatos, jó kis game - a fejlesztõk ígérete szerint minden bug, kiegyensúlyozatlan dolog javítva lesz. Sõt, a kalypso honlapján elpanaszolhatod, milyen sérelmek értek játék közben, s elvileg aztán majd továbbítják a fejlesztõknek.
Ha a helyedben lennék, azért nem venném meg, mert: - az, hogy a fejlesztõk mit ígérnek, egy dolog, tudja a fene, lesz e belõle vmi. Lehet jobb lenne megvárni. - fogalmam sincs, hogy mennyire szereted az ilyen játékokat. Ha nem vagy járatos tbs terén, akkor lehet elõször bepróbálkozhatnál az elõzõ résszel, a heroes-zal, vagy az age of wonders-szel. (Ha nagyon taktkázni akarsz, akkor az utolsót ajánlom.) Ha megszállott tbs rajongó vagy, akkor gyorsan vedd meg :)
Remélem azért tudtam segíteni. Ha kell valami, nyugodtan kérdezz, de a döntés joga tényleg a tiéd. Nem akarlak semmire rábeszélni. :)
heló mindenki! nos ezt a forumot meg még egy-két leírást, megjegyzést olvasva komolyan elbizonytalanodtam hogy érdemnes-e megvenni eztt a játékot vagy sem. A demot meg nem töltöm le, mert baromi sokáig tartana letölteni. a steamen már elérhetõ egyébként. Vagy várjak még egy pár tesztel? Mondjuk itt van már pár magyar nyelvû vélemény: http://www.ipon.hu/elemzesek/disciples_iii_renaissance_%E2%80%93_felemas_folytatas/791/1 http://echelon.web4.hu/cikk/disciples-iii-demopromo http://www.pc365.hu/cikk/Disciples_III_teszt#mainBlock Szóval?
Építsd fel a varázstornyot a kastélyodban ha eddig még nem tetted (utolsó épületcsoport), majd vegyél támadó varázslatot (kõtábla ikon). Ezt kell majd használni térkép módban (ékköves botra bökve varázslat kiválaszt és használ) a kultistán és majd meghalódik. Ha egy varázslattól nem pusztulna el (úgy emlékszem még a leggyengébb is kinyírja) akkor majd újra varázsolsz a célpontra a már említett módon.
Nem teljesen értem, segítsetek... Elsõ pálya meg kell ölni a CULTIS-s ott egy kõfal azt mondja üzenj a kastélyba mágikus segítségért. Visszamegyek a kastélyba de semmi... Hm ???
Tegnap átjutottam a démonok 5. pályájára, ami eddig az egyik legérdekesebb volt a játék során.
Nem lövök le egyetlen poént sem majd meglátjátok, ha eljuttok odáig. De ez itt nagyon tetszik, kár hogy nem ilyen színvonalú minden pálya.
Sziasztok. Elég sok bug volt eddig a játékban de most nem tudok tovább haladni emiatt. A démon kampány harmadik részében kb. a huszadik körben a váram használhatatlan lett. Vagy az elf várat adja be helyette vagy eltûnnek benne az egységeim és csak szürkeség van helyette. Ha elmentem és visszatöltöm az sem használ. Van vmi ötlet?
Pont ez a gond. Jobb lett vón némi kibõvített fejlõdési fa. Több ággal és több szinttel.
Jah, démonoknál baromi idegesítõ, hogy nincs kifejezett gyógyító (bár életerõt lehet azért szívni támadással bizonyos unitokkal). De reális is, mert ezek démonok, a gyógyító erõ nem reszortjuk, a szenvedés annál inkább.
Nem értem, miért csalódás a fejlõdési fa a 2 után. Akárhogy is nézem, a 2be is ugyanilyen volt :).
Hehe, látszik, hogy még nem próbáltad a démoni kampányt. Ott nem kapsz ám gyógyítókat, figyelni is kell, hogy halál nélkül megúszd (démonoknál alap egységek közül mágusnak nevetségesen kevés élete van, imp lassú, semmit nem sebez,de sok élete van, posessed-ek nagyon kevés élettel rendelkeznek, erõsen halandóak, egyedül akkor vagy biztonságban kicsit, ha a felfogadsz egy Fiendet (azt hiszem ez a neve, rózsaszínû, kardos hüllõfejû lény).
De sajnos az érdektelenségbe fullad a játék igen hamar. Miután 3. szintre felfejleszted az egységeidet,onnantól nincs kihívás (minek játszam végig az ugyanolyan 123. csatát, csak megy vele az idõm), ezért quick battle. Egyébként empire kampányt végigvittem, most a legions of the damned 4. pályáján tartok.
A 2. rész után nekem hatalmas csalódás, hogy ilyen karcsú a fejlesztési fa, gyakorlatilag népcsoportonkén 2 db irány van a fejlõdésre 2 egységnél. Legions, empire íjász kaszt 1 irány, 2 fejlesztés, legions katona kaszt 1 irány 3 fejlesztés, empire katona kaszt 2 fõ irány (én nagyjából ilyen fejlesztési fát képzeltem el minden nép, minden kasztjának), mágus kaszt legions sok, empire kevés fejlesztés, empire gyógyító 2 irány, kevés elágazás, demon, támogató kasztnál szintén jó sok fejlesztési irány.
Inkább haljon meg, vagy fel kelljen áldoznom egy-két emberemet egy nehéz csata megnyerésének a kedvéért, akiket késõbb a várban a kevés pénzbõl, vagy esetleg a csata során feltámasztok. Mint így, hogy minden csatát szinte full HP-vel nyerek meg (hála a 2 gyógyítónak, akiket szintén nem támadnak eléggé).
A gond inkább az, hogy nem halnak meg az embereim, annyira könnyû. Még az elsõ, talán második fejezetben volt valami kihívás, de aztán egyre könnyebbé válik. hiába "jönnek" az egyre nehezebb ellenfelek. Én ezért tettem parkolópályára egy kicsit. Pedig az orosz játékok inkább a másik végletbe szoktak kerülni a nehézség terén.
Látom nagyon szidjátok a játékot. :( Elõször nekem se nagyon tetszett, de játszottam vele és a 4. pálya végére megtetszett. Tényleg van benne pár bug, de melyik játékban nincs? Nálam olyan volt hogy akartam fejleszteni egy épületet és ott minden fekete lett, nem tudtam semmit csinálni, vagyis nem láttam. Újra betöltöttem a mentést és jó lett. Meg volt olyan is hogy várat kartam váltani és nem tudtam. A stratégiát meg mindenkinek ki kell találni mi jön be. Eleinte voltak gondok, hogy meghaltak embereim, de mostanra találtam olyan felállást hogy senki nem hal meg a csapatban.
Egyébként alapvetõen túl nagy baj nem lenne a játékkal, ha lett volna rendes szponzor aki pénzelte volna, akkor talán egy teljesen kész gamet kaptunk volna és nem lenne benne ennyi hiba. Remélem a 2 kieggel és sok javítással rendbeteszik, azután tuti vétel lesz
Most hogy többet sikerült játszanom a játékkal, engem is idegesít pár dolog. Pl. néhány ellenfél irreállisan nagyot sebez éss hamar leaprítja a fél egységemet. A Critical Hit meg az a Focus baromság 200+ sebzést ejt olykor. A Balance rendkívûl szar lett. Nem tom miért nem volt jó ha a 2. rész ezen elemeit meghagyták volna. A fejldõsi rendszerrel még barátkozok, bár az jó, hogy a magas XP szinthez kellõ XP-t is adnak a lények, és nem csak 10-20 Xp elenfelenként a jutalom.
Igen ez a helyzet. Egyébként az orosz verzió (angol szöveggel) még játszhatobb volt, nem voltak benne ilyen vár anomáliák. Ugyhogy hiába vártunk, valóban kár érte.
Sziasztok hat mennyire sajnalom ezt a jatekot :( :(
a 2 vel heteket toltam jobbrol balrol mindent kiprobalva ez meg .................. nem minosietem tele bugokal a gepi inteligencia mar mar idegesitoen bugyuta komolyan mondom en nem egyszer nekialltam jatszani vele de ez a 4. palya betette a kaput ! Nem eleg hogy ennyire elbasztak de hogy ugyeskedi kell ahoz hogy egyatalan jatszani tudjal ez mar vicc ha tud valaki valami jatvio csomagot szoljon plz !
fajdalmas a csalodas amit kaptunk ezzel a jatekkal nagyon kar erte
Ja hát bocsi nem akartalak én megbántani, csak pár helyen olvastam, hogy könnyûnek találja a játékot de a bugokat meg kihasználja. Igen sajnos elég könnyû a game és ezért nem értem miért kell még tovább könnyíteni(aki csinálja). Amúgy az elején nekem is voltak hullámvölgyeim, és a fenébe kívántam a gamet de aludtam rá egyet és másnap már megint vidáman játszottam :).
Nem szeretek csalni, nem tudom honnan jött a feltételezés. a játék lehetõségeit meg persze hogy kihasználom, nyilván az adandó legerõsebb egységekkel megyek, nem vagyok hülye :D Vagy szted ha egy játék nem elég nehéz, akkor fegyverhordozókból álló csapattal kéne nyomnom, hogy nehézzé tegyem magamnak? :| Ja, a kettõt annak ellenére, hogy picivel késõbb kaptam meg az új egységeket, nem untam meg ilyen hamar. A 2. rész hangulata összességében kicsit erõsebb volt, és ez jobban adta a motivációt. A 3. rész sem gyenge, nem azt mondom, de 20 óra játék után már elõjöttek dolgok amik kezdenek eléggé zavarni, szóval sokkal rövidebb életû. Amúgy korrekt játék, számomra ettõl eltekintve is megállja a helyét a mai felhozatalban...
Még jó, hogy 3x vittem végig a törpékkel,2x birodalommal és az élõholtak meg a kárhozottak is becsúsztak egyszer. :D Csak mondom én nem szerettem azt, hogy pl ice giant alapból ott figyel a seregemben majd én szépen kifejlesztem ha kell. a kettõben nem kaptál minden pályán új fejlesztést mégis szeretted?Az angyal meg a fõinkvizítor attól függetlenül, hogy szintben lejjebb van elég erõs tud lenni. Az meg vicces, hogy a kihívásra panaszkodsz(ami a buta ai miatt tényleg nem sok van) de közbe meg csak a legerõsebb egységeket használod. Gondolom a támadás alatt is lehet képességet használni bugot is használgattad. :)
Nem is vittem volna eddig a játékot, ha nem kaptam volna minden pályán új egységfejlesztést. Igen, ez a lényege, azért játszom, hogy lássam a harcosaimat fejlõdni. Ugyanakkor 100%ig ugyanazt az utat végigjárni az 5. fejezetben is, amit egyszer már a 4.-ben végigjártam kibaszott unalmas. Köztudott, hogy egyetlen fejlesztési irány van minden faj minden egységénél, amit megéri fejleszteni, innentõl kezdve a többi ág mindig felejtõs, mert nem annyira erõs. A kihívás gyakorlatilag nulla egyébként is, függetlenül attól, hogy elölrõl kell feltápolnom MEGINT UGYANÚGY az egységeket mint az elõzõ pályán, vagy már kapok esetleg néhány egységet, ami nem nulláról indul. A cél mindenképp ugyanaz. Ha elértem a maximális fejlesztési szintet, quick battle-el végigrohanjak a pályán. Ezek szerint te nagyon nem szeretted a 2. részt. Volt olyan pálya ugyanis, ahol megkaptál kapásból nagyon kemény egységeket,és komoly csaták voltak már a legelején. Lásd elfek kampánya pl.
Sziasztok. Nekem bejön a játék, igaz, én is normálon kezdtem a birodalommal. Hát, tényleg elég könnyyû, ha van pár gólem tartalékba semmi baj nem lehet Gondoltam, ha végeztem, megnézem a többi fajt hardon. Ott azért más a kampány?
LOL. Mond már meg nekem kérlek miért baj az, hogy elölrõl kell fejleszteni az egységeket minden mapon? Tudod pont az a lényege a játéknak, hogy fel kell fejleszteni õket. Ha olyan tbsel akarok játszani ahol nem kell akkor betöltöm a heroest. Egy-két egységet azért itt is szoktak adni. Ha egybõl palákkal kezdenél nem tudom mi vinne arra, hogy csatázz pl. Én a kettõben is a pálya eleji fejlettebb egységeket mindig betettem a várba vagy a wardos hõsnek adtam.Inkább az a gond, hogy míg a kettõben 2 pályánként adtak egy új fejlesztés itt a 4. pályára már mindent ki tudsz fejleszteni.
a 4. fejezetben Inoelt felhúztam 16-osra, erre az ötödikre átrakjak 3-as szintûként... na ez rendesen elbassza a játékélményt. Mondjuk gyógyított 111-et, na de nem mintha így, hogy visszabaszták nem lenne ugyanúgy sétagalopp az egész. meg ÖTÖDIK ALKALOMMAL IS húzzam az összes egységet elölrõl, a legalapabb szaros változatától? a 2. részben legalább a pályák elején kaptam néhány fejlettebb szintû egységet... ez most kicsit elbaszta a játékélményt nálam
Megnyugtatlak 1024x768-ban (tudom hogy az elég ósdi beállítás, de ezt szoktam meg ezen már nem változtatok) is ugyanez van annál a mentésnél.
Na tegnap belefutottam egy hibába egymás után többször is. Megtámadtam egy ork bandát, erre a 2. goblin lép 3-at megáll és nem adja át a lépés lehetõséget, így megakad a játék (nem fagy le, csak nem tud továbbhaladni a csata), megoldás kilépés battle save betölt. Ami szerintem okozhatja az a dupla csapás képesség alkalmazása az elsõ körben. Mindenesetre tegnap vagy 5-ször eljátszotta.
Hmm... pedig volt egy srác, aki lengyel verzióhoz készített pályát. Persze lehet, hogy õ az oroszt is megvette, vagy vett hozzá cd kulcsot. Amúgy ezen én is gondolkodtam, hogy hogy lehet, mert ugyebár az UK-s változatnak teljesen más a védelme, de gondoltam, akkor biztos van hozzá kulcs vagy valami. Hát akkor ezek szerint nincs.
Amúgy a játék sajna néhány helyen tényleg elég könnyû. Nekem sokszor volt, hogy már csak annyit csináltam, hogy odakattintottam a célállomásra, aztán végigdaráltam mindenkit. Mondjuk ez leginkább az idióta AI miatt van, aki valamiért mindenáron az idézéseket akarja támadni, meg azért vannak elég kiegyensúlyozatlan képességek. A polymorph pl. azért elég vad.
Én is azért remélem, hogy javítanak ezeken, mert a játék sztem még ezektõl függetlenül is jó. A hangulat megmaradt, a csatahelyszínek iszonyatosan szépek, a modellek is kidolgozottak. Sokkal látványosabb/hangulatosabb mint egy heroes vagy king's bounty szerintem. Szóval ha a programzók csak feleolyan jó munkát végeznének mint a grafikus részleg, akkor nekem az év játéka lenne. (Bár hogy melyiké, azt a releasek miatt elég nehéz eldönteni :) )
Lusta ember vagyok, eddig még egy játékban sem csináltam saját pályát :D A másik probléma pedig, hogy cd kulcs kell a használatához de az angol és német kiadáshoz nem járt cd kulcs.
Kipróbáltam, az amúgy is sajnos könnyû játék így aztán átmehet darálásba :). Remélem az az igért patch tényleg minél elõbb jön, kár lenne ezért a játékért. Azt már a 2. résznél is szerettem, hogy egy-egy ellenfélnek többször is neki kellett futni, hogy kevés veszteséggel legyõzzem. Máskor meg menekültem vissza egy várba az ellenség elõl.
Hát, lehet ez nem segít sokat, de ez sajnos ilyen. Célszerû átnevezni a mentéseket egy rövidebb névvel, amit aztán látsz is, meg el tudod olvasni. Amúgy sorrendbe rakja, csak az a gond, hogy mondjuk ha van egy 1. körös egy 2. körös meg egy 19. körös mentés, akkor a sorrend 1, 19, 2 lesz.
Jaja, csak gondolom, azért ha az oroszoknak kiadják a kieget, akkor legalább a patchet azért csak elküldik UK releasere is. Vagy ez hiú ábránd? Mert abban is igazad van, hogy késni fog, hát d3, hogy ne késne? Amúgy sztem is jó játék a képvilága rendesen odavág. De azért, ha lenne olyan díj, hogy Best Bugs of the year, azért én oda ítélném... Amúgy akinek eredeti a game, az tudja használni a map editort. Valahol adtam linket, de ha van rá igény, belinkelem még egyszer, vagy googlézzatok rá.
Bugok ide vagy oda megmondom õszintén nem bántam meg, hogy megvettem :) Azért remélem egy sima patchre nem kell õszig várni. õsszel amúgy a ruszkiknak jön ki a kieg arról még nincs infó, hogy a többi halandó mikor kaphatja kézhez. Az viszont valószínû, hogy nem kell megint fél évet várni...
az semmi, de pl. ACTII-ben nem látni a mentések nevét végig (1680*1050)és fingod sincs melyik mentés mikori. :DD röhej
Tényleg, hihetetlen mekkora bug, de a fõvárosvédõt ki lehet szedni a helyérõl, és be lehet rakni a csapatba! Ha valakit érdekel és ki akarja próbálni, leírhatom, hogyan is mûködik (illetve nem mûködik :) ) a dolog...
Elméletileg az õsszel érkezõ kieggel együtt megjelenõ patch fixálni fogja az eddig bejelentett bugokat, valamint (sokak örömére) továbbfejlesztik az eddig elég gyér AI-t. Továbbá igyekeznek bugmentesíteni a hot-seat-et (ami jelenleg elég játszhatatlan) és új multiplayer lehetõségek lesznek. A gyengébb idegzetûeknek, ha még nem kezdtek bele a játékba, javaslom a patch megvárását. :) Egyébiránt a kalypso fórumán a bugbejelentõs toppic egész népszerû lett, s ha minden igaz, akkor az ott jelzett problémákat a kalypso továbbítja a fejlesztõknek, legyen az akár bug, akár játék balancéval kapcsolatos.
Nálam nem sok külön save van hanem egy amit felülírok. De szerintem így is mintha már lassabb lenne a betöltés így az Emberek 4. pálya vége fele.
Egyszer a 3. pályánál nekem is volt egy szivárvány effektus bug, :) de csak itt ebben a játékban.
Attól függ mit értesz fejlesztés alatt. ;)
Amint felhúztad a varázslótornyot (nem amiben a mágiahasználókat képzed, hanem az utolsó épületkategóriában lévõt amiben a guild meg a templom is van), akkor onnantól tudsz venni (fejleszteni) varázslatokat. Egy körben csak egyszer tudsz venni varázslatot ha megvan a szükséges mana típusból a kellõ mennyiség. Ezt annál a kis kõtábla ikonnál teheted meg ami a képernyõ jobb alsó szélénél lévõ ikonhalom alsó sorában van.
Fbn Lx: Nekem pont ellenkezõ a tapasztalatom a varázslatokról, már ami a használhatóságukat illeti (kétségtelen hogy lehetne változatosabb a lista). Én pont a támadókat és a gyógyítókat nem használom. ;)
Empire esetén a lépésszám növelõ Lvl 2-es varázslatot (valami pegazusos) elég gyakorta, ahogy a magic resistance és armor növelõ varázslatokat is elõszeretettel használtam. Sõt a vége felé a tulajdonságok többségét megnövelõ áldást is gyakorta bevetettem hard fokozaton.
Démonoknál az Endurance növelés volt a kedvelt varázslatom. Mondjuk egyedül itt használtam ténylegesen támadó varázslatokat amikor nem nagyon akartam harcolni. Ráküldtem 2 erõsebb támadó varázslatot a célpontra (archmage specializáció) azt általában elpusztult.
Elfekkel a critical hit esélyét növelõ varázslatokat, meg a védelmieket használtam gyakorta. A támadót kipróbáltam de mivel a legtöbb ellenfél igen jó earth ellenállással rendelkezik és az earth sebzésû támadó varázslatok a leggyengébbek, így felejtõssé váltak.
Gyógyításra azért sem volt szükség, mert egyrészrõl többnyire volt gyógyító a csapatban, vagy kellõ mennyiségû lötyi vagy a közelben egy gyógyító forrás/szökõkút. Így a költséges gyógyító varázslatok feleslegessé váltak.
Lehet fejleszteni a varázslatokat?Hogyan, ezt nem is tudtam?
"aztán most kezd eszméletlenül (és indokolatlanul) sokat tölteni és megállni a kép hosszabb idõkre minden alkalommal, ha történik valami. "
Ezt én is megfigyeltem már több más játékban is, hogy ugye játék közben egyre több és több mentésed keletkezik, ami lassítja a játék betöltödését valamilyen módon (Nem értem a logikáját, de így van). Próbáljátok ki, hogyha van sok mentésetek pl. elsõ 2 pályáról, ha a harmadikon vagytok, akkor elõzõeket töröljétek ki vagy csak egyszerûen helyezzétek át a save mappából máshova.
Majdnem biztos vagyok benne, hogy nem fog sokáig tölteni.