eddig teljesen oké volt nálam, de most a 4. pályán kezdenek elõjönni a bugok... az egy dolog, hogy beadja az elf várat, de hiába töltök vissza, egy bizonyos kör után mindenképp megkapom a várát. Ezt orvosoltam azzal, hogy vettem egy hõst, akit csak arra használok, hogy bejárogatok vele... ha épp nem elf várat kapok, akkor egy neutral town-t ad be, háttér nélkül, és kiszürkült fejlesztésekkel... aztán most kezd eszméletlenül (és indokolatlanul) sokat tölteni és megállni a kép hosszabb idõkre minden alkalommal, ha történik valami.
Na meg elhasználtam csata közben egy feltámasztó spellt, és elég érdekes anomáliák történtek. Elõször is feltámasztotta a saját egységem helyett az ellenség egyik egységét. Aztán elnyomtam még egyet, sikerült a sajátomat feléleszteni, de az ezt követõ körben az egyik egységére rámászott egy másik egysége, azaz ketten voltak egy mezõn, egymásban.
Ja, és a végére a pláne: a 3. szintû gyógyító varázslat kifejlesztés 1500 life és 500 earth manába kerül, varázslása ugye fele ennyibe. Ezzel szemben a 4. szintû, 750et gyógyító varázslat kifejlesztése mindössze 800 life mana. Ezt így egy kicsit csalásnak érzem használni. Ja, és a varázslatok többsége továbbra is felesleges, használhatatlan. maximum gyógyítást és sebzést használok...
Hy! Jó lett a mentés!Létrehoztam a save mappát, belemásoltam a mentéseket és jó!faxa!Ja Virágbolti verzióm van!XD
Érdekes, hogy ennyi embernek gondja van a mentéssel nekem nem volt gond a kezdetektõl sem. Lehet, hogy ez csak a virágbolti verziót sújtja. :) Lammer: ha arra gondolsz, hogy néha ilyen zöldes lesz a terep az persze bug, de ha arra, hogy néha fekete a környék az napszak nem pedig hiba.
En is tudom, hogy vannak napszakok :)
az elszinsedesre azt ertem, mintha a videokartya hibas lenne :) pedig nem az, barmilyen mas jattekkal tokeletesen jo... ofkorsz magatol visszaal egy ido utan, szoval ez is bug lesz :|
en azert varom az "elso" patchet (tudom ez mar 1.6, de johetne egy 1.7 mondjuk)
Próbáltad valaha is betölteni a mentéseid? Mert telepítés után nekem se volt save mappám, és nem is tudtam menteni, illetve amikor rákattintottam a mentésre nem történt semmi. Csak miután manuálisan létrehoztam a save mappát a játék gyökérkönyvtárában, utána mûködött a mentés.
nem, elementalista area, white wizard meg all. igazából ez az, ami lehet, hogy használhatatlanná tenné az elét, hogyha nem tudna idézni. márpedig az idézést én nem használom, mert az AI nagyon buta. gépi ellenfél lenyomná a varázslómat, de á, õ hol már, támadja a végtelenségig idézett elementáljaimat. szóval inkább nem idézek.
Én mindkettõt próbáltam: sok különbség nincs a kettõ között, ha nehéznek tartod a játékot, akkor elementalista, aki tud lég elementált idézni, innentõl csak végigbattyogsz kihívás nélkül a térképen. Sebzést tekintve mindkettõ ugyanúgy mindenkit sebez az ellen tagjai közül.
Egyébként miben különbözik hard fokozaton a játék? Több HP, okosabb MI? Majd kipróbálom, összehasonlítom az ActI-ben, tegnap még csak a prológusban néztem a különbséget, de ott ugyanolyan erõsségünek tûntek az ellenfelek. Közben a mentett állásban is találtam egy változót (dlevel) a nehézségi fokozatra vonatkozóan, azt át is írtam, de nem tapasztaltam, hogy erõsebb lenne...
Elkezdtem normál fokozaton, de a második fejezetben már tényleg nagyon könnyû. Kár, hogy menet közben már nem lehet ezen változtatni, mert nincs kedvem elõröl kezdeni a hard fokozat miatt.
Valószínûleg a save mappába, ami a játék gyökérkönyvtárában van, ordibálás helyett kétszer is megtaláltad volna óránként... Írtátok azt a bugot, hogy lehet használni pl. a titán földtüskéit miközben támad. Nos, az angol verzióban nem lehet. Apropó angol verzió... vissza akartam pakolni a ruszki apó szövegeit a megfelelõ mappába, de nem wma-ként tárolja, így ugrott is ez a tervem... Akinek kellenek a zenék vagy hangok, másolja ki a ruszki verzióból! Pedig hatalmas lett volna orosz nyelven hallgatni, de hát ez van, pech...
Hová ment alapértelmezetten a játék?? Vissza akarom pakolni mentéseimet de nem találom a save mappát!
Lehet, hogy csak én néztem el valamit, de nincs a játék fõmenüjében olyan, hogy "Continue Game"...?!Mikor másnap folytatni akartam a kalandozást, nagyon meglepõdtem, hogy csak Load van, ráadásul a korábbi kimentéseket sem idõrendben tárolja, hanem ABC sorrendben.Remek...
Learn Magic. Ha megtanultad a varázslatot akkor megjelenik a rúnakészítés ikon a varázslat alatt. SaGa Jr-nek hála a várban lehet alkalmazni a hõsnél.
Húú ezt nem tudtam, köszi szépen! És azt hol lehet a városon belül, mert ugye van az építés fül, a toborzó fül, a bolt fül és a 4. most nem jut eszembe. Szóval hol tudok rúnát készíteni (harcosként indítottam a kampányt)?
A map elszínesedés alatt a kivilágosodást és elsötétedést érted? Az normális, ugyanis változnak a napszakok. Ez látszik a turn gombnál (annal színe és képe mutatja hogy most hajnalodik, esteledik, nappal van vagy éjszaka). Ha jól láttam 4 kör 1 napnak felel meg. Sok jelentõsége az nincs, de jól mutat (vagy legalábbis a démoni kampányon kívül, ahol gyakorta kellett sietni, nem fedeztem fel jelentõségét a dolognak, igaz ott sem volt komoly hatása). Ha nem erre gondoltál, akkor természetesen a fentebb leírtak tárgyatalannak tekinthetõek.
A várcserére sajna lesz még példa (kétszer a démon kampányban is belefutottam ebbe a hibába, az elf kampányban viszont még nem okozott gondot a dolog, igaz ott még csak a 3. fejezetnél tartok) és megoldást csak az említett bemegyek a hõssel dolog segít rajta, míg a kérdéses várost szét nem vered (bár démonoknál volt hogy visszaadta egy idõ után a saját város irányítását a gép).
ratgab: A térképet nem csak egérrel lehet mozgatni, de billentyûzettel is, ami már gyorsabb. A WSAD gombokkal mozog a térkép is. Minél tovább tartod lenyomva az egyik irányt, annál gyorsabban mozdul arra a kép.
Bárki készíthet rúnákat, aki benn áll a városodban (amit fejleszteni lehet). Ennyi az össze elõfeltétele a rúnakészítésnek. Valaki álljon benn a városban és õ készíti, így õ is kapja a rúnákat.
Tényleg olyan csúnya angol kifejezése ez a loot! Mi ennek a magyar megfelelõje? Zsákmány? (megjegyezném ez se sokkal szebb szó) Esetleg Hadizsákmány? (jó szöveg: "hadizsákmányoltam nagyon jó rúnákat"--> lol :-D )
Rúnákat hogy lehet csinálni? Csak egy fõmágus hõssel?
Igen úgy is jó. A gyógyítás nagyon hasznos. Aha akkor arra való a veterán fül. :) Eddig ezt nem tudtam. Egy jókis Mágus hõst szívesen továbbvinnék. Majd délután kipróbálom.
Nem tudom, lehet én játszom hülyén de én csak titánokkal mentem eddig meg a lovaggal aki az elején velem van.Most a 3. pályán vagyok van 3 titánom, a lovag, Lambert meg a csj de eddig nem volt gond.
Az én csapatom az emberekkel 3. fejezetben : 3 harcos (angyal fejlõdési irány) , Lambert + Inoel + 2 íjász (már bérgyilkos szinten állnak) + 1 mágus. És így is bárkit leverek: Inoel fejenként 1 körben 120 életerõt gyógyít. Egyedül a zöld sárkánnyal gyûlt meg a bajom, ennél a csatánál kellett elõször rúnát felhasználnom (-50 mágikus sebzés a sárkányra -- a fejenkénti területre ható támadás alapból 250 volt, ezután 5-8-ra csökkent, valamint egy 800-as levegõn keresztüli támadó rúnát nyomtam rá)
Állítólag tovább lehet vinni a többi hõst is (szintjeik lenullázódnak, statjaik megmaradnak, a tárgyaikról nem tudom maradnak-e-- fõvárosban a hõsök felfogadása képernyõn a veterán fülön lehet õket minden pályán újra felfogadni), de én nem sok értelmét látom, én csak Lambertet tápolom.
A játék amúgy elég könnyü az emberekkel. 2(+a fõhõs) harcos +3 mágus +2 nyógyitó(Meg a csaj hõs). Ezzel bárkit lelehet verni. A megvehetõ hõsöket tovább lehet vinni? Vagy csak a fõhõst?
Hát igen a spell animációk elég idegesítõek. Az item lista a hõsnél kritikán aluli. Átláthatatlan. Hogy más várat kaptam az elõfordult velem is. :) Amúgy elég jó lett. Azért kár hogy nem a king1s bounty irányába mennek. Hogy csak a csata legyen körökre osztott. A térképen jobb valós idõben mozogni.
Nah... Skacok a jatek tok hangulat a bugjai ellenere is^^
Megvo't az elso Ashkael gyilokom is :D Gyonyoru volt nezni amikor Lambertem beletrafalt 815-ot criticalba :D
ami bug es gaz: -neha elszinesedik a map, mintha dobott volna egy "diszkofeny" layert meg a mapra az engine :D -amikor treningezem a junitokat, akkor igy egymasba kollájdolnak(szep magyarosan) a unitok... kis animacios fazis keses es van 8 karja a paladinnak :D - Empire 4-es palyan varamat elveszi a gep es megkapom az elf varat :S visszatoltes segit vagy mint irtatok unit vasarlas es belepegetes -Detto idegesito a lassu cammogas a Lamberten kivuli hosoknek -Spell animaciokat allandoan ki kell varni... zZzZz nincs skip(?)
amugy allat :)
Nincs guglid ? beirod hogy Disciples III - Skidrow, és kapsz annyi linket amennyit csak akarsz...
Hiho! Tudom, csúnya dolog, de nem tudna valaki adni egy mûködõ "virágbolti" verzióhoz linket?
Innen pl: zavvi.com Kemény 19 fontot kérnek érte postaköltséggel együtt(kb 6500 forint). Alex: Én viszont szeretem õket te meg jót akarsz nekem látatlanban is ezért azért szurkolsz, hogy kiadják õket :D .Amúgy lehet tolnunk kéne egyet a 2. résszel és megmutatnám mennyire nem gyengék a törpék :P Néhány kép az unded kiegbõl: http://ru.akella.com/News.aspx?id=2476
Kérdésem, hogy hol lehet megvenni a játékot? Arra az esetre kérdezem, ha bejön a "virágbolti" verzió.
Annyira nem merülök bele, mivel a fele orosz... felpatcheltem 1.06-ig, és bizony a fontos dolgok egy része, pl. a hõs képesség fája vagy minek nevezzem, ahol egy fejlesztés melletti mezõt akkor fejleszthetsz, ha az elõzõ megvan. Azaz egymással érintkezõ, dominó szerû fejlõdés van. Értitek na. Na ott fingom nincs mi micsoda... Egy kis segítség nem lenne rossz, hogy hol van egy full angol verzió. Nem értem mi bajotok a gyorsasággal. Van olyan opció, hogy csata közbeni effektek gyorsasága vagy mi, na az ha nem normál hanem gyors, akkor már egyáltalán nem lassú, sõt van egy fokkal gyorsabb is. Az egér sebessége viszont iszonyat lassú, csak nem lehet gyorsabbra állítani, vagy nem értem melyik opció lenne az...
Disciples 2-vel +kiegekkel játszottam, így volt némi rálátásom a változásokra.
Grafika nagyon tetszetõs, színes, szagos, nekem úgy tûnik, hogy még mindig igencsak megõrizte a darkosságát.
Fejlõdési rendszer gyakorlatilag ugyanaz, kicsit a hõsnél megváltoztatták, de az alapok ugyanazok.
Harc más lett ugye a 2D-rõl a 3D-re állás miatt, nekem jobban bejön, hogy nem kell a közelharcos sort levernem, hogy hozzáférjek a távharcászokhoz (Pl. D2-be, ha volt az ellennek egy elementalistája, akkor az elhúzódó harcot jelentett). A sokak által említett bugot, hogy támadás közben képességet lehet használni, aki nem akar csalni az nem használja. Szükség úgysincsen rá, mivel az elsõ act után normál nehézségen már nem nagyon nehéz (azért, ha nem figyelsz be lehet szo...pódni). Például én trollnak csak egy támadó varázslat ellövése után megyek neki többnyire (apropó a troll az egy galád egy jószág ebben a játékban fõleg, ha rááll a sebzés növelõ körre)
Jó újítás az, hogyha egymás mellé sorba rakod a közelharci egységeidet, akkor egymás támadóját automatikusan megtámadják. Kombinálva ezt egy 2x közelharci sebzést adó körrel (ráállva) egész jó védõsort lehet alkotni. Apropó a bónuszt adó körök, terek, területek szerintem jól eltaláltak, jót tesz a játékmenetnek. Az ellenfél is elõszeretettel használja. Az ellenséges hõsök itókákat használnak, ha szükséges (elf tolvaj hõsnél tapasztaltam), zsoldosokat fogadnak föl a csapatuk tuningolására.
Egyébként nem tudom, hogy mit vártok többet az AI-tól. Az íjászok is mindig a számukra veszélyesebb ellent támadják (ha beidézel közéjük egy lényt azt kezdik el lõni. Az ellen agresszíven támad általában többen 1 egységedet.
Ami bugot én tapasztaltam az az automentésbõl játékállás betöltésnél jött elõ: a kalapács ikonra kattintva nem jött be a várad látképe és az épület építési ikonokat,valamint várvédõk képes sem. Ezt egy rendes mentés betöltése általában megoldja. Néha a csata közben mozgó kamera beáll a szikla mögé így nem látsz semmit. Ez utóbbit én apró kellemetlenségnek nevezném. Szintén ilyen kategória a térképen lassan mozgó hõs, a varázslatok véghezvitelét hosszú idõ kivárni, a lassú mozgás ( egérrel térkép mozgatása) a fõtérképen.
Néha viszont irreálisan nagy xp-t kapok (azthiszem ez az összsebzéssel függ össze, amit "bevittél" az ellennek) pl. 1 troll, 2 goblin, 1 ork király, 2 sámánnál néha kevesebb xp-t kapok, mint 2 elite bandita, 2 íjász, 1 gyógyító, 2 sima bandita leölésénél.
Ezek mind apró hibák, melyekkel együtt lehet élni szerintem.
Játékmenetet ellehetetlenítõ hibával én eddig nem találkoztam (Human Act 3)
Fejlesztési fát egy picit puritánnak éreztem én is (még csak ember kampány közepén: pl.: íjásznak az az 1 fejlesztési irány 1 pöppet kevés).
Történetbõl még sokat nem tudok, de eddig érdekes.
Így összességében szerintem jó lett ez a játék, amit kiegekkel még tovább lehet javítani. Ehhez még bejön a multi, a több skirmish pálya és eléri majd a 2. rész szintjét.
Elvileg jövõ év tavaszán jönnek a törpök. Idén pedig november fele, a halottak a multiban is megerõsített kiegekkel.
Ne az OROSZT szedjétek le hanem az ANGOLT ami már fel van patchelve 1.06-ra crackkel együtt megtalálható.!!!
én a törpöket soha sem szerettem alig játszottam velük, semmi hangulata nem volt, egységek szarok voltak, és gyengének is találtam õket nem törnék ki sírógörcsben, ha nem adnának ki róluk kieget -.-
ja, az ellenfél várát mutató bugot én úgy küszöböltem ki, hogy vettem egy kis hõst, amivel álltam a váram elött, és ha fejleszteni akartam csak bevittem a várba, így nem kellett állandóan visszatöltögetni
üdv kipróbáltam a játékot, tetszik, de azért a multi részét erõsíthették volna, van 3-4 map, nincs editor :( meg úgy összeségében szerintem túl könnyû lett a játék, elég béna az AI, alig használja a skilleket, meg azért az ütés közbeni skill használást kijavíthatták volna, kicsit olyan mintha nem is tesztelték volna a játékot :P
Jó kis játék ez, a postás hozta Albionból :D Nekem tetszik pedig hatalmas disciples fan vagyok nem newcomer :) Bug van de hát orosz játék bug nélkül nem is lenne az igazi :D A legtöbb hiba csak zavaró, a játékban nem akadályoz. A kampány tetszik, az egységek kidolgozása is jó bár van néhány kritikán aluli(az empire manga emo arcgmage hõse pl). Kiegeket várjuk, vesszük, köszönjük :) Ui: Azért a hegyi klánok kihagyásáért k*rva nagy irgum burgum
Tutoriallal végeztem, jelentem eddig még nem volt bug, a játék hatalmas, kifejezetten jót tett, hogy lehet futkosni csata közben. Mindenféle bizbaszt fel lehet szedni, ez egyelõre annyiban merül ki, hogy vegyél fel mindent, nem is fontos mire jó :X
Mma egy csúnya bugba beleszaladtam. Megtámadott egy elf csapat, a csatát megnyertem, viszont mikor visszarakott a térképre a hõsöm sehol nem volt. Csak a kék gyûrû világított körülötte és amikor léptem akkor pillanatok alatt ott volt a helyszínen. A portréja is eltünt a jobb oldalról. Másik bug csata közben volt, a gép megtámadta az egyik guardianomat. Az én guardianom és az õ egyik egysége nem volt a csatatéren.
huuuhhh!
Minden kör elején visszaadja az elf várat :( Az állandó visszatöltögetés, hogyha az ember akar valamit fejleszteni nagyon fárasztó :[ (addig nem is töltöm vissza)
Megoldottam, igaz félig orosz, de legalább jó. Piszok jónak tûnik, majd még kipróbáljuk :D
1.6-os patchez van crack? Vagy valami amivel tudok játszani amíg meg nem jelenik idehaza a játék?
Na mennyit írtatok :D Na most megy fel az 1.6-os patch, majd az angol szöveg, holnap már játszani is tudok ha minden igaz :D
Egy olyan orbitális hibába botlottam, hogy na még. Az egyik kör után, nem tudtam a saját váramat fejleszteni, mert állandóan az ellenség várát adta be. Hiába voltam az emberekkel, a kalapács ikonra kattintással az Elfek vára jön be, de vásárolni is csak ott lehet. A baj azonban az, hogy az én pénzem fogy, de persze én azokat az egységeket nem irányíthatom. Ezt még tudja fokozni azzal, hogy mivel az Elf várban nincs felépítve a Magic Tower, ezért én kint nem tudok varázsolni... Akkor a saját kontómra ugyan, de húzzam már fel az Elf várban a Magic Tower-t, vagy mégis mit kéne csinálni? Persze kipróbáltam, és nem engedett úgy varázsolni, de az ellenfél meg szórta úgy, hogy nincs is neki közben felépítve. Picit csalás hangulata van, na de mindegy. Itt jegyzem meg, hogy mindegy hányszor töltöm be a pályát, nem változik lényegesen a helyzet, talán csak olyan apróságok, hogy nem Elf vár, hanem Démon, vagy esetleg úgy érzékeli, hogy nincs is váram. Jah igen, majd elfelejtettem. Akkor tudom fejleszteni a váram, ha besétálok a fõhõsömmel, ezért gondoltam veszek bele hõsöket, hogy ne kelljen mindig visszasétálni a fenébõl, na de persze azt meg nem lehet, ha bent állok a fõnökkel. Király! Ööööö, hát így tényleg kurva nehéz a 4. pálya.
Szóval szimpatikus a játék (egy-két elbaszottság ellenére, mint pl. az ennél jellegtelenebb narrátort szerintem nehéz lett volna találni), de félek, hogy a fenti hiba nem kalózkodás elleni védelem...
én csak akkor tudtam megnézni a csapatban lévõ többi egység lapját, ha úgy állítottam a képernyõt, hogy az ellenség a bal alsó sarokban legyen, így amikor jobb gombbal ráklikkelek, az egér egybõl a csapatban lévõ adott egységen lesz, így annak mutatja a tulajdonságait :D remélem érthetõ. elég idegesítõ, hogy nem oldották ezt emg egyébként. vagy ha igen, akkor nem egyértelmû, mert még mindig nem jöttem rá hogyan kéne...
Sziasztok! Amikor a térképen nézem az ellent, akkor feljön a 'vezér' tulajdonságlapja, illetve látom, hogy milyen egységek vannak még a csapatában. A többi egység adatlapját meg lehet nézni? Vagy azokat nem?
Hát jó értem nem volt teljesen hasztalan(mint pl az elementalista) de a playerek többsége(90%) hanyagolta :D
Módomban állt kipróbálni a játékot és a hangulata meg is van a játéknak :)
Engem csak 2 dolog idegesít a játékban(de az nagyon): -Baromi lassú amíg a hõseim "lemozogják" a lépéseiket -Idegtépõ az is, hogy amikor varázsol az ember a térképen, akkor mindig végig kell malmozni az effekteket! Tök hasznos ugye a movement adó spell, de míg leeffektezi 2x(mert varázsló rulez), addigra elalszom :(((
Néztem, hogy van egy rakás ini, amit tuti lehet buherálni, de nem merek belenyúlni :)
Ha van valami jó ötletetek, akkor osszátok meg velem(ünk) :)
Én akkor fejlesztettem ki arra az ágra a harcosaimat amikor csak addig engedte a fejlõdést, mert a vele egy szintû paladinnál erõsebb olyan lények ellen akiknek nagy az armor értékük. Viszont néhány varázsló meg elementál ellen, amiknek van air magic védelmük nem sokat érnek.
Az angel arra jó, hogy ha gyorsan kell viszonylag nagyot sebzõ lény olcsón. Valamint jó képességük a teleportálás, mindig beküldtem õket a távolsági lények mögé.
na ez volt a szép csakta :] green dragon, hozzá 2 troll, ork meg ork king. de még ez sem izzasztott meg anynira, varázsolnom sem kellett, csak hosszadalma volt nagyon. Szóval továbbr ais az 1. fejezet a legnehezebb :D
sztetek is gyenge az angel? :| paladinnal többre mentem volna. meg úgy általában az air alapú támadás nem ér sokat, az egységek többségének elég komoly védelme van rá.
hali! ki tudjátok cseréni a hõsön a tárgyakat? mert nekem ez nem egy... :(
Tudom, de azért eléggé zavaró volt, plusz nem tudom miért, de nekem a játék amikor elindítottam elsõnek a játék ikonja mellé tette ki a save mappát az asztalra... így aztán nem is mentett, szóval ügyesen be kellett másolnom neki a saját mappájába:) Kis butaaaa xP
Ilyen nekem is volt egyszer kampány módban. Mentettem kiléptem visszatöltöttem és utána rendben volt megint.
Az orosz verzió elsõ kiadása óta 6 patch már van rajta. Szerintem jó a játék és ennél már csak jobb lehet a javításokkal.
A 4. pályán már vannak kihívások, de én ezt a kampány módot csak egyféle bevezetõnek tartom. A java majd csak a kiegek után jön szerintem meg a multi. Nem most kell várni tõle a maximimot.
Javítani lehetne, de az orosz verzió óta mit csináltak? A kieget erre aaz ai-ra, felesleges. Ne értsd félre én is nagyon szeretném ezt a játékot ha jól lenne megírva.
Na megy már a játék meg minden de HotSeat módban iszonyat.. mármint Bugos.. van mikor nem az én váramat jeleníti meg, van mikor támadás van a kurzor helyén a saját váramon stb.. ez másnál is jelentkezett már?
Már megoldottam.. rájöttem
Hali! Nem tudom miért, de nem ment a játék egyáltalán... Elmentem, és utána a Loadban semmi sincs.. Ez mitõl lehet?
Érdekes amit írsz. Nekem a legtöbb ismerõsöm pont azt hozza fel hibának, hogy túl erõs a gép(csal) és hardon szinte lehetetlen játszani, ezért nem tetszik nekik. Az AI hiányosságai persze kijönnek rendesen, de nem gondolom azt, hogy ezen ne lehetne javítani a kiegészítõkben. Az alap H5 olyan rakás hulladék volt, hogy arra szavakat sem tudtam találni mikor megkaptam. (elõrendeltem) A kiegészítõkkel viszont már abszolút játszható lett. Láthatóan ez a rész se akarta megváltani a világot, az meg hogy a D2 szintjét nem éri el, nem csodálom. A H3 mellett a D2 volt az a game, ami szinte tökéletes élményt adott