amit az elején választasz, az hogy milyen + képességet kapjon lambert.
3 titán, earthquake = win :P
Nem rossz játék kicsit jobb mint az elõzõ része. A grafikája elmegy, egy ilyen jellegû stratégiához megfelel, a csata közben tetszenek a méretarányok a mozgások, de még szerintem lesz 1-2 képesség változtató patch. Egy apró bugot azt hiszem kiszúrtam, van olyan varázslat az embereknél amivel az ellenfél lényének a páncélzatát lehet lenullázni 3 körre és erre van 75% esély ütésenként. Nálam úgy 7-8 ütésbõl ha 2szer volt hatása, ami nem 75%.
Egyébként kicsit nehéznek tûnik, normál modban játszok és már viszonylag az elején megtámadott egy olyan elf csapat ami 3 elit íjászból és egy gyógyítóból áll. Mire oda érek a harcosaimmal hozzájuk, már leölték az én íjászomat és papmágusomat, nekik meg még nem volt semmi veszteségük, szóval nem érdemes elkapkodni a támadásokat hanem fel kell tápolni az embereket mindenképpen. Nem mûködnek azok a taktikák mint az elõzõ részekben.
Ami még tetszik a játékban, hogy itt nagyobb a vihetõ emberek végsõ limitje, a nagy lények pedig csak egy helynyit foglalnak és nem kettõt mint az elõzõ részben. A karakter fejlõdés a hõsnél jópofa ahogy a tárgyak is. A többi pedig nagyjából ugyan az mint volt, bár még csak 2 órát játszottam vele.
Én mindig két karival toltam, Lambert és egy mágus.
Ami gáz, hogy szintek végén általában van pénzért hõsképzõ lehetõség valahol szinte mindig, így az aktuális szintlimitig lehet úgyis tolni a hõst minden szinten, csak pénz kell, de sok. Ez így xar egy kicsit, mert akkor minek parádézol végig a csatatéren, mikor az egységeidet nem viszed tovább (így értelmetlen õket szénné tápolni), hanem õ állítja össze szint elején, hogy szerinte mid lehet ott éppen a sztori szerint. Aztán ez a ruszki verza, lehet javítottak ezen.
Nem vazeg. A sztoriban Lambertet fogod irányítani az embereknél, pont.
Amúgymeg vehetsz mellé egy mágust, nevesíted és képezheted is, majd minden szinten újra megveheted (a hõsöknél) és képezheted tovább ugyanazt a nevesített mágust, csak level 1-rõl (vagy valami röhejes szintrõl), viszont a képességei megmaradnak (skill). Így gyorsan képességekben a fõkarid fölé nõhet és az egy mágusnál igen szép dolgokat eredményez.
Úgy látom eléggé hasonló játékokkal játszunk mi, hogy mindig összefutunk. Na megnéztem énis a "próbaverziót" és vegyesek az érzelmeim. Azért írom ezt, mert amikor felraktam az oroszok által felújított king's bounty alapjátékot pár éve elõször úgy pofánvágott a hangulata, hogy hajnal 2kor fejeztem be(ugyanez volt a heroes of might and magic3 al is). Ilyet itt nem érzek egyelõre bár megmondom õszintén valami 2 órát játszottam még vele majd elválik mi lesz ebbõl. Igazából semmilyen negatívumot nem tudok mondani, egyszerûen nem érzem azt a késztetést(tudjátok mirõl beszélek remélem), hogy mikor indíthatom már el újra egy kicsit. Na sebaj majd jobban belemerülök lehet jobban fog tetszeni. Ez erõsen szubjektív vélemény ám, és lehet egy kicsit hablatyszerûre sikeredett .
Ja értem,...õõõ...varázsló választottam, de mégis az Empire -el kezdve Lambertet kapom harcos kasztként? Vagy azt gyorsan le kell cserélni? Venni a várba mágust?
Hot-Seat elvileg van sõt talán LAN is. De csak Patchekkel rakják be a végsõ multit és a sok-sok egy és több játékos pályát. A béta orosz verzióba még nem volt benne. A kiadási és költségvetési problémák és cserék okozták ezt szerintem. Szerencsére a Kalypso megoldotta és elvállalta nemrég a kiadást. Õsszel eljön a Undead népes kiegészítõ abban már tuti végleges multi lesz.
Remelem kozeleben van a mostani etalonnak a King's Bountynak es kiegeszitojenek, mert valljuk be a Heroes sorozat kipukkadt az utolso reszekkel, nem hozta a regen elvart minoseget.
Az nincs, land guardian van helyette. Also, the gamer will be able to make use of what used to be Rodplanters (they are called Land Guardian now) not only as a tool to expand the territory of the race’s influence on the map but also as individual units with their own peculiarities and upgrade system. Land Guardians are a kind of forts that can be used in tactical and strategic planning.
A hangulat teljesen rendben van, a pályák szerintem nagyon jól vannak összerakva. Megmaradt az a darkos fantasy fílingje, és az egységek dizájnja is egész jó. Szóval ezen a téren erõs a játék. Grafikát tekintve csak kicsit ver a heroes 5-re, azért azon picit látszik, hogy 2008-ban kellett volna megjelennie, de engem ez a része annyira nem izgat. Közelrõl sem rosszak a modellek, a látványvilág, dizájn ráadásul kárpótol. A látvány összességében tehát szép. Mondjuk annyi zavaró, hogy bár nagyon jók a várak belülrõl, nem lehet bennük szétnézni is felfedezni azokat az épületeket amiket megépítettél, mert kb. jelentéktelenül picik, és a kamera magától "utazik" bent. Tehát nem érezni a váron, hogy tényleg fejlõdik :| Maga a játék tele van újításokkal, kezdve attól, hogy attribútum pontokkal növelhetjük a hõs képességeit, és a skillrendszer, ami szerintem kurvajó. Bejön egy körülbelül 100 négyzetbõl álló tábla, mindegyik típusú négyzet más bónuszt ad, vannak pl. resistance, leadership, meg attributum bónuszok, és elindulunk a tábla alját, ahonnan négy irányba mehetünk, és mindig a szomszédosokat érhetjük el. Akkor vannak ilyen kontroll pontok, amiket ha elfoglalsz, akkor a saját földtípusod lesz alatta, ezek általában erõforrások mellett vannak, és ha elfoglaltad, egy erõs lény terem ott ami védi, tehát amolyan erõdökként is szolgálnak. Na és ami nagyon jó, hogy rengeteg féle cucc van, amulettek, páncéldarabok, fegyverek különbözõ bónuszokkal, és ami a legjobb, hogy látszanak a leaderen hogyha ráaggatod õket. A zenék tetszenek, nekem az elõzõ rész zenéi elég jellegtelenek voltak, ez viszont egész jó. De a narrátor hangja tényleg gagyi. Orrból beszél, teljesen amatõr, és nem is illik a játék hangulatába...
na közben emgitn összekevertem a quicksavet az autosavvel. Már megijjedtem, hogy autosave nincs a gameban.
Kandurex: Én csak a Tutorial-t próbáltam még ki, kellett is mivel sok a változás, fõleg a karakterünk skilljeit illetõen. Akkor a várban is vannak újítások, meg szinte az egész egy újítás a csatától kezdve csomó mindenig :D Egyébként e alapján a fél óra után egész hangulatosnak tûnik. A grafika szép, buggal nem találkoztam(!!!), igaz néhány töltésnél megakad a kép, de nem fagy ki a játék! Sztem eddig jó. Amit sajnálok, hogy Single map csak 2 van ami hát eléggé szegényes :| Zeneileg jó, de szvsz a 2 job volt iylen téren, meg a anrrátor faszi hangja sem illik annyira a játékhoz, ez rontja az élményt kissé számomra. De majd játék közben jön ki, hogy milyen is lesz ez igazából...
ejj mediumon nyomom, és be kell vallani, nem könnyû. vannak kemény mobok, az ellenfél is ügyes. A lehetõségek tárháza azért jóval szélesebb az elõzõ részhez képest. Kifejezetten buggal eddig nem találkoztam, bár van egy-két apróság, pl. esetenként megáll a kép rövid idõre, de végül ki nem fagy. Ami kifejezetten idegesít az az, hogy se quicksave nincs, se a scrollspeedet nem lehet állítani ahogy észrevettem, úgyhogy a minimapon közlekedek, mert a scrollozás rohadt lassú
na úgy tûnik ma semmi újat nem tudok már mondani, itt is megelõztetek :D
"remélem azért a statjaikat legalább nem változtatás nélkül mentették át :D"
Ahogy olvastam még nagyobb balance gondok vannak mint a 2-vel.Hiába no az Age of Wonderssel meg a Heroessel sosem tudott versenyezni a Disciples.Szépnek szép de minimális balance,egyértelmû legtöbbször az egységfaválasztás és stratégia sem sok...
na ezt most végignéztem, és kicsit csalódás, hogy gyakorlailag UGYANAZOK az egységek, és teljesen ugyanaz a fejlõdésük útja mint az elõzõ részben, annyit csináltak, hogy kicserélték a modelleket... remélem azért a statjaikat legalább nem változtatás nélkül mentették át :D Ami viszont pozitívum, hogy megvan a fílingje, nagyon szépnek tûnik, és úgy látom a hõsöket is végre rendesen fel lehet szerelni cuccokka, nem csak ilyen szarok lesznek, hogy banner, artifact, orb mint az elõzõben, amikhez ráadásul külön skillek is kellettek... Én várom egyre jobban. Viszont a démonok valami eszméletlen jellegtelenek, az egységük nagy része egy nagy vöröses kupacnak tûnik.
Csatlakozom az elõttem szólóhoz. Én már addig nem veszek meg játékot mielõtt kipróbálnám azt, ha nincs demója akkor torrent marad... Ha tetszik annyira, hogy pénzt is áldozzak érte akkor megveszem, de nem akarok 7000-11000 Ft kiadni mivel lehet, hogy csak 2 órát játszanék vele.
Ez az orosz verzió meg nagyon bugos és érthetetlen ez alapján nem tudom eldönteni.
A pcguru oldalán július 2.-ra van datálva egyébként szerintem addigra várható, hogy a torrenten is fent lesz, bár általában német, orosz, amerikai emberek szoktak oda feltölteni. Németül sem tudok, oroszt meg már ismerjük, Amerikába meg még úgy 1-2 hét mire megjelenik.
Nem értem én ezt a játékot, mikor lesz a megjelenés? Annyi dátumot mondanak már, UK-ban már kijött, de még egy sima torrentes feltöltés sincsen. Az orosz meg valami bûn rossz.
Lehet tudni nálunk mikor kerül a boltokba? Amúgy a fejlõdési rendszer a lényeknél elvileg ugyanaz, itt meg is lehet nézni (fenn van mind a három fajnak a skilltree-je vagy mi a szösz): http://d3.heroes-centrum.com/d3/units/jednotky.html
Szóval akkor ugyanaz a fejlõdés rendszer? A kis papok folyamatosan változnak át white wizard -á, meg ilyenek?
Ugyanúgy fejlõdnek a lények, ha a fejlesztéseket megveszed a várban és elég magas szinten vannak. Amúgy szépen kapják az exp-et, mint a hõseid és a fejlesztések nélkül is erõsödnek azért.
A nagyobb szörnyek meg látszanak a térképen is szépen (brutálisan nagyok is). Sõt néha script-ekben oda is jönnek, vagy körülvesznek stb. sztori szerint.
jah igen, és a lényeink is fejlõdnek? Ugyanúgy, mint az elõdben? Vagy itt is vásárolgatni kell, mint a Heroes -okba?
Akik már játszottak vele, kérdés, régebben láttam ilyen képeket, ahol nem a harc mezõn, hanem a térképen mutattak hatalmas sárkányokat, meg ilyesmi, ezek benne voltak?
"Bracknell, UK, 25th June, 2010 - Kalypso Media and Akella are proud to announce that Disciples III: Renaissance, the highly anticipated next chapter in the Disciples series has released today. The game, which features three unique factions squaring off in a quest to capture an ancient artifact of immense power, is now available on Windows PC across the UK"
én úgy tudom, hogy július 2. a hivatalos. de a fõoldalon nem is találtam errõl infót gyakorlatilag alig van valami a fõoldalon. csak húzzák az emberek agyát, meg elég szar a marketing eddig.
Oké, rendben. Írd meg a számlaszámod, és holnap elküldöm. Tudod úgy rendelni, hogy egyenesen az én címemre küldjék? Akkor a Disciples 3, és még kinéztem a Sacred 2 Goldot ha nem gond. 17.95£+13.95£ az 31.90£ ha jól számolom ami 6348+4933=11281Ft. Jól számoltam? Nagyon leköteleznél.
Jah, bocs, felcseréltem a linkeket, a Zavvi -ról van szó, és még olcsóbb is, posta költséggel együtt: 6348!!! Ft
Ebbe már beleszámoltam a posta költséget is, ami egyébként 1 font, azaz most olyan 330 Ft. Bankkártyával, azonnal fizetés, viszont jó hír, hogy a megjelenés napjára általában kiküldik.
Teljesen megbízhatóak, a Zavvi -nak Angliába legalább rengeteg üzlete van, olyan, mint nálunk az 576 vagy Galaxis csak kb. 10X akkora méretben :)
Sziasztok! Midjárt itt a megjeleés, de hiába keresem a magyar oldalakon, nem találok egy oldalt sem ahol elõ lehetne rendelni. Ki tudnátok segíteni valami címmel?
Hát igen ezt is már 2006 végén kellett volna hogy debütáljon, de hát eléggé elkésett sajnos.
Várós ugyan, de félek eljárt felette az idõ, nem játékmenetben, de megvalósításban... :/
Meglátjuk.
Európai megjelenés:június 25. Amerikai megjelenés: július 6. Ezek az adatok a kiadó honlapjáról származnak szóval ez a mérvadó nem a guru meg a wikipedia. Innen pedig postaköltséggel együtt kb. 6500 hufért megrendelhetõ. Ennél olcsóbbat nem találtam. Én már többször is rendeltem tõlük és semmi probléma nem volt. http://www.zavvi.com/games/platforms/pc/disciples-iii-3/10201868.html
A pc guru-nál 2.-ka van írva.
hello
légyszi irjátok már le hogy melyik verzioval toljátok ... egyszerüne nem találok müködö verziot , szivat a starforce... van sok találat a neten de nem müködnek /
köszi
Julius 6. http://disciples3.ru/forum/showthread.php?p=226172#post226172
Na most már atomdurva a seregem :D Jah van még pár Bug a játékba de azért el lehet lenni vele:) Július 6.? Én június 25.-rõl tudok. Mind1 várjuk türelmetlenül.
Az vmi bug lesz, sztem a legjobb, ha újra kezded a pályát. Nekem az elfeknél volt, hogy kb. elsõ szintû volt a csapatom, s utolsó szintû egységek támadtak, nem is egy csapattal. Aztán újrakezdtem és minden normális lett. Amúgy meg elméletileg július 6-án jön az angol release, szerintem nem rossz ötlet megvárni.
Nem értem hogy lehet számotokra könnyû a játék amikor már az elsõ pályán embereknél olyan van hogy rámjön kb a 4.körbe egy olyan elfsereg amiben 18-22. szintû lények vannak én meg vagyok 1. szintû. Kb esélytelenül nehéz...vagy ez vmi Bug?
Igen már rég van angol szöveg. Privátban küldtem egy direct linket.
Azt szeretném kérdezni hogy van-e angolosítás? Oroszul nem nagyon tudok de elég faja játéknak tûnik. Ha van angolosítás légyszíves írjátok már le a linket köszi elõre is.
Lejebb már összegeztem a véleményem. Reménykedem, de nagyon sokmindent és részleteiben kell átírni, javítani hogy ütõsebb (ne ilyen gyenge és könnyû legyen, ja és az arányok pl. egy black naga csak 310 és nagyon ütõs) legyen és hát kíváncsi leszek sikerül e. Ki fogom próbálni, de ha nem lesz változás akkor kuka mert hentelésre az akcio és nem a stratégia való.
Na végigvittem mind 3 fajjal. Nagyon jó kis game lesz ez,annak ellenére , hogy ez a verzió még tele van bugokkal és az MI is elég butácska.(ezen hibákon biztos csiszolni fognak alaposan)Tehát összeségében nem okozott csalódást, simán eléri a Heroes V szintjét, bár azt nem lépi túl. Nimretil, a pályaszerkesztõ használhatatlan amit belinkeltél, kódot kér, azt meg nemtom honnét szerezzek hozzá...
Nyugi ez még egy rakás szerencsétlenség még sok idõ van a kijavításáig, bõ két hónap.