A GS honlapjánolvasgatva találtam rá erre a rövid infóra:
Új fejlesztõ alatt a Disciples 3 [2006. január 12. @ 06:13 - Mantis] A Strategy First úgy döntött, hogy elveszi a Game Factory Interactivetól a Disciples III fejlesztési jogait. A csapat már nem dolgozik a sorozat harmadik részén, annak munkálatai egyelõre szünetelnek. A napokban kiderül, hogy a Strategy First kit szemelt ki új fejlesztõgárdának, akkor pedig gõzerõvel folytatódnak a fejlesztések is. Részletek itt olvashatóak.
Sajnos csak ennyi infót találtam... mindenesetre tõletek is várok minden infót :)
a keresõben kersetem de nem találtam ilyen topicot...
Hmm végre valami jó gém folytatódik :) izgatottan várom, de ha bukik.....
Egyesek szerint a fejlesztõknek nehéz dolguk lesz hogy ez a game felvegye a versenyt a Heroes M&M V.-el... de ez még korai hisz télleg csak elvétve vannak infók, képek még sehol... mindegy az a léyneg h folytatódi kez a game is
Vááá ezt én akartam megnyitni :D Eddigi legjobb stratégia ami létezik, a Disciples 2.
Szerintem nem lesz túl nehéz dolguk. a heroes 5 bétájával játszottam, hát annak elég ratyi egy hangulata van, ráadásul a hõs már megint csak varázslatokkal fogja tudni támogatni a csapatot és nem fog harcolni, ami sztem nagy negatívum. Ha a Disciples III hozni fogja a 2 hangulatát, akkor tarolni fog mindent =) Még manapság is játszok a Golddal.
Ha azt nezzuk hogy a hos nem harcol az oke, de ha meg azt nezzuk hoyg disciplesbe beallitott 6 hely van es harc kozben semmi taktika nincs a mozgassal akkormeg a heroes nyert. A masik ez a fejlodesi rendszer, hogy olsz, fejlodik, de venni mindig csak sajat egysegbol lehet lvl1-eset nem jott be, es menni is keveset lehet. Jatszottam enis ugyan a 2-vel, de velemenyem szerint azert a heroes sorozat (kiveve a 4et, de meg az is ) elegge veri.
ez mind így igaz... A 2 game erõsségeibõl kéne vmi nagyot alkotni... bár a Disciples 2 jóval késõbb jelent meg mint a Heroes 3 szal a grafika is szebb szörnyek kidolgozása is elég jól sikerült...
Goth: bár én nem játszottam a HOMM 5. bétájával, nem tok elég véleményt alkotni róla, de azt mondom h a béta az csak béta. Az csak egy kis alap a játék megismeréséhez, h nagyjábol majd mire lehet számítani... De most azokat a képeket elnézve sztem az év egyik legjobb játéka lesz a heroes 5. és ha majd megjelenik az a game is akkor sztem méltõ ellenfél lesz :) Én monnyuk mind2 gamet egyformán szeretem... mindenesetre ez a fejlesztõ csere nem véletlen volt sztem...
A disciples sacred land gold editionhoz létezik magyarosítás?
Erre csak annyit tudok mondani, hogy megyek Disciples 2-zni =) Heroes 1-2 még gyerekes volt, 3-4 már fasza volt, de disciples még annál is jobb. A hangulata az erõssége, engem az nagyon megfogott.
Nekem D2ben az Emberek nagyon bejöttek a pokol az már kevésbé :S, de még annak is megvan a hangulata, fõleg a varázslások nagyon tetszenek Éljen a D2 (HOMM4 elmegy... de sztem nem ennyire jo)
d2 birodalom rulz!! :) mindenki élõhalottakat, meg démonokat isteníti, pedig a emberekkel tök jól el lehet rakoncáskodni :] nem is hittem találkozok mással aki hasonlóképpen gondolkozhat =)
jaja, kicsi de nagyon erõs nép :D bár nekem az élõholtak jönnek be a legjobban, de ha úgy veszzük szinte mindegyiket egyformén szeretem... mind a 4 népnek megvan a maga sajátos elõyne, hátránya pont ez teszi a játékot élvezetesebbé...
mondjuk az kár hogy voltak 1es pályák ahol a várvédõ halhatatlan volt :S ezt az eggyet nagyon nem komáltam
én sajnos eddig csak az alappal játszottam.. :c
Nem csak egyes pályák, hanem minden pályán az ellennek a központi várát mindig egy 900 HP/ 250 (egyszerre 6 egységre) sebzéses lény védi, hogy ne lehessen õket legyõzni teljesen soha. Én azért szerettem ezt a dolgot mert nekem is van védõ a fõvárosomban, így nem kell attól tartanom hogy végem van :P
Voltak olyan pályák is ahol a fõ várat kellett elfoglalni, ha jól emléxem akkor a várvédõknek 95 HP-juk volt, sry de nem emléxem pontosan... akkor nem volt túl nehéz õket legyõzni...
Télleg... ezt elfelejtettem megkérdezni: én csak az alap Disciples 2 vel játszottam. A kiegészítõkben a nagy Dragonokat betették vmelyik néphez??? pl: elf?
nem. elfek egész jók lettek:) legalábbis ahogy bátyám játszott velük mindig tudott tarolni :P mindig elhappolta elõlem, így nekem 'csak' az empire jutott :D
Ingyenes vagy hol lehet megvenni? esetleg játék infók hivatalos honlap bármi
még semmi extra hír nincs a gameról, amit #1-ben látsz azt találtam róla... megjelenés majd max köv karácsonykor vagy még másfél év is lehet belõle szal iylen kérdéseket még véletlenül se tegyél fel... és ha lehet mások se...
Emberek ne mondjátok hogy olyan nehéz egy örzõt megölni??Ha már a 3-4 pályán vagy a hõssel akivel eddig minden alkalommal meglépted a pályánkéti 2 szintet akkor gyerekjáték egy örzõ kivégzése.
hát ez sztem téves én 15 szintesen sem tudtam kivégezni... persez ez csak attól függ h ha õ támad (védõ) akkor elcsesz iaz ütést vagy találat ér...
monnyuk az élõholtaknak nagy esélye van... mivel ha egy fejlett Shade-t teszel be az Paralyzál és elég nagy esélye van h a védõt is elkapja... szal nem mozog és nem tud majd támadni...
Egy védõt akkor biztos nem annyira nehéz leölni mint Demon Uther-t... Végülis kevesebb az élete, és nem paralyze-ol. Demon Uther is könnyû lett volna, csak a paralyze-ja miatt kínódtam vele egy ideig :P
látom kifujt a téma :)
Egyébként ti hogyan taktikáztatok? több csapattal vittétek a pályákat? nekem pl. egyetlen fõ csapatom volt,mindig azzal gyaktam mindent és kaptam minden expet, szal az az 1 nagyon brutál volt.
jah én is... egy csapat de az full tápos vót ^,^ aztán minden ami belefért írtottam a népet...
csak éppen akkor volt szívás amikor (hirtelen nem tom a pálya nevét) de egy Fullos Daemon volt a fõellenség... na azt mire kinyírtam beletelt jó néhány egységembe...
nekem volt 3-4 csapat :). Az eggyik volt a fõ csapat, full tápos volt, mindent aláztam vele, 1-el védtem a várat, 1-el vadásztam az ellen területszerzõit, és egy másikkal meg hóditottam :)))
az azért csak belekerült egy kis pénzbe :) emléxem amikor elõször toltam a gamet, azon filóztam h itt aztán jól kell spórolni a pénzzel mert nem tudok majd fejlesztgetni meg élettöltõt venni meg ezt azt... azután rájöttem az egységeim nem egybõl fejlõdnek... :D
a múltkor kerestem infókat, de mindenütt csak az új fejlesztõkrõl találtam infót... csak éppen másképp van leírva és más nyelveken... legalább örüjünk h egyáltalán dolgozik vki a gamen ;)
Azért kivcsi vagyok, hogy a 2. rész grafikája után mit tudnak még csinálni..
Már ok, az "csak" rajzolt volt, de akkoris gyönyörû. Most ha ezt át akarják ültetni egy modern 3D-s engine-re.. Nem tudom, hogy fog sikerülni, igen durva grafikai munka lehet pl. egy Tiamath-ot ábrázolni :)
igaz ahhoz képest mikori a game, elég fasza grafot vágtak alá... és garantálom hogy a 3 már csak jobb lehet... bízom benne h nem lesz annyira elrontva mint az AoE 3 :(
Szerintem egy vedõt nem nehéz megölni. Embereknél: A gyógyító mindenkit gyógyító ágát kell kifejleszteni (most a neve nem jut eszembe). Venni jó sok védelmet adó italt, benyomatni a gyógyítónak ,meg lehetõleg minél több másik embernek, azt kész.
Élõholtaknál: A shade találati esélyét kell minél magasabbra vinni, azt nem mozdul a játék végéig a védõ.
Démonoknál: Ezzel nem nagyon játszom. De ki kell fejleszteni az incubust, annak a találati esélyét jól föl kell vinni, és kész. Hogy az imp-pé változtatás hat-e a védõre nem tudom, de ha igen, az is jó megoldás lehet.
Törpöknél: Na náluk a legnehezebb. Mindenképp kell szerintem egy Son of Ymir, neki beadni egy csomó "pácélitalt", meg legalább az elsõ körig életben kéne maradnia az erõnövelõ törpnek, hogy fölvigye az erejét 300 közelére. A son of Ymir meg ugyebár fagyaszt is, ami a páncéltól függetlenül sebez, tehát az még körönként +20 vagy mennyi. Ez egyébként a mérgekre is igaz, tehát érdemes az élõholtaknál a death-et kifejleszteni.
Mellesleg pályákat hol lehet letölteni a II-höz?
a d2 oldaláról :) érdekes kis elemzés... bár nem hiszem, hogy impé tudja változtatni a védõt asszem védõje van az ellen(bár nem tuti, ha tévedek kövezzetek meg nyugodtan)
van benne igazság... :) bár most jutott eszembe h a varázsaltok se véletlenül lettek kitalálva, mielõtt megtámadnánk a várat akkor jól fel kell turbózni az egységünket... :)
Nekem az élõholtak és a démonok varázslataival csak az a bajom, hogy nincsen benne semmi védõ varázslat. Ha meg valami épületet akarok megtámadni, azokra nem lehet ártó varázslatot küldeni.
najah, én inkább várok :)
És kinek melyik hõstípus a kedvence?
ez tul. képpen teljesen jogos... ezzel az erõ elosztást tették egyenlõkké, vagyis senki sem legyen erõsebb, az esélyek hasonlók legyenek. Én legtöbbször az élõholtakkal tolom, mert azok jönnek be leginkább, és az egységeik is elég jóak... -.-
Inkább harcost szoktam kezdeni... bár az embereknél mind a három eléggé bejön a holtaknál harcos és az ijjász (bár itt csak az életet szívja el és 6 emberre sebez 10-et, ezért gyenge kicsit), mindenesetre jó törpöknél egyértelmû harcos... a démonoknál harcos és a varázsló sem rossz.
Nekem mindenhol az íjász jön be legjobban. Bár az élõholtaknál nem nagyon szoktam azzal lenni, mivel tényleg baromi gyenge (nekem van egy 10 szintû nosferatom, de kb egy 4. szintû harcos legyõzi). A Démonoknál meg taktikai okoból választom inkább a harcost.