Tegnap a ringen a parkolóban sok fullos Audi volt. A7,A5,S5 stb Plusz volt egy cseh A8L ami nekiállt a szõlõsön keresztül elmenni mint a többiek viszont egy helyen leért az alja és szépen leszakította az alján lévõ mûanyag védõ egy részét. Nagyon nem zavarta a tulajt,csapatott tovább a földúton.
ez vlmi tuningolt, nem gyárilag ilyen.. melyik lehet ez ? évjárat stb
A túrbónak is van egy légtömegmérõje, érdemes az is kitisztítani, bár nálam pl a sima légtömegmérõ volt a ludas, amint kicseréltem repült is a kicsike :) Emellett a vákuumcsöveket is érdemes lehet átnézni, nem repedt, ereszt valamelyik esetleg.
Hello. Én nem rég vettem egy Audi A4-et 110 Ló AFN motorkód, és haza úton autópályán 130-nál nem ment többet , meg 2600 ford-nál nem forgott többet 5.-ben. Aztán 3.-ban próbálgattam , néha oda léptem neki, ment szépen aztán egyszer csak 3.-ban is olyan volt mint egy sima Dízel. Itt is hasonló lehet a probléma? Geometria vagy légtömeg mérõ esetleg EGR? Viszont most aránylag szépen megy 3.-ban is! Válaszokat elõre i köszi :) Üdv: Héder