Az Ubisoft hivatalosan is bejelentette a Rainbow Six: Vegas c. antiterrorista akciójátékát PC-re és következõ generációs konzolokra. A játékot a francia kiadó montreáli stúdiója fejleszti, a történet pedig Las Vegasba, a kaszinófellegvárba kalauzolja a játékosokat, ahol elit egységünkkel néhány pofátlan terroristátkell leszednünk határozott fellépéssel.
A Rainbow Six franchise eddig 13,5 milliós példányban boldogította a játékosokat, melyet tovább szeretnének tupírozni a 2006 õszi RS: Vegas megjelenésével. Íme az elsõ képek és koncepciótervek! - Hardwired.hu
Röviden: Semmi köze a zseniális Rainbow Six sorozathoz, aminek utolsó példánya a vérprofi Raven Shield volt. A Lockdown egy sima agyatlan FPS. Egyszerûen kiadtak egy gyenge FPS-t a régi sorozat neve alatt.
Tõlem lehet akármilyen szép, akármekkora gépigénnyel, ha nem hozza azt a színvonalat mint a régi R6-ek TAKTIKAI FPS akkor mehet ahová akar
hajjátok csak a Raven Shieldrõl 1 kérdés hogy a faszba lehet ezzel neten játszani?milyen peccs kell hozzá?Meg cuccok?:)Amugy a rainbow six 4 ez a swattos duma sztem nagyon el lett rontva nem értem miért nem maradt meg a normális kommandós szerelés elvégre nem rohamrendörök hanem kommandosok akik lopakodva lerohannyák az épületet nem?::D
Igazan megmaradhatna az eredeti rainbow six trylogai nem elcseszni ilyen swattos meg háborus beütésekkel pl a Ghost Recon nnek is semmi köze a rainbow sixhez
hajjátok mikor netre megcsináltam a Raven Shieldet és csatlakozni akartam cd key-t kért??Ez hogy lehet????Nekem full eredeti a játék és cd-key egy darab nincs benne most mi a baj?
azért a raven shield messze volt a zseniálistól az elõzõ r6okat figyelembe véve...
kérek házigazda jogot ide! Igaz még nem népszerû de elõbb utóbb jönnek majd a cuccok! meg össze dobok egy FAQ-t, hogy mit lehet tudni a játékról, képek, videók!
banner hogy tetszik?
Szupi! Már csak a játék hiányzik.
Megnéztem a videókat az IGN -en , nagyon durva lesz a játék. Remélem a TPS módot nem hagyják ki a PC-s válltozatból sem. Amilyen fos volt a Lockdown (mert az volt), olyan jónak tûnik ez a gém.
TPS mod egy Rainbow Six-be?! PC-n... tényleg! marha jó lesz! :/
Mé', Splinter Cellben is jó volt. Tudom, hogy az más setting, de én a célzásra gondoltam elsõsorban. Meg a falmászásra mondjuk. Az FPS nézetbõl nem nagy élmény. A szûk látókör meg a "hárdkór" gémerek sajátossága, akiknek a jó játék fogalma még mindig a Rainbow Six elsõ részében merül ki, csak sajnálni tudom õket.
A videókból ítélve talán nem lesz akkora szar mint a Lockdown. De ez még nem jelent semmit.
Remélem az AI mindkét oldalon jó lesz. A Lockdown meg a GRAW AI-ja nevetségesen sz@r volt ,említésre sem méltó. Reméljük most nem a Vérpistákat akarják kielégíteni.
A grafika szép de kérem optimalizálják rendesen!!
rendszerkovetelmenyrol tudtok valamit?
ma a pcgurun kiirták h demo lesz, részben igazuk volt, részben pedig nem. hogy miért?mert igen lett demo, de sajna nem pc-re...(de azért reméljük arra is kivágnak egyet sitysuty:P)
lockdown-t kihagytam rs-ig még játszottam vele, de az igazi az valóban a rogue spear (az a zene)... végre tetszik hogy a nagyított célzást (nemtudom hogy fogalmazza másképp), valóban a tus mögé emelt arcal végzõdik...
és mint harcászati, épület és utcaiharc-ot tanuló egyén kiváncsi vagyok, mennyire sikerül kihozni a szarból a játékot...
tps-t meg hagyjuk a fenébe
szerintetek ha ezt az arclefotózós dolgot, box-live-ba beleteszik, pc-be kihagyják, gondolom, kényltenek leszünk a textúrák után nyulni, pedig szerintem elég hangulatos dolog
általában a fotos cuccokt kihagyják. amugy ugy tom végre vissza térnek a "gyökerekhez", és rendes taktikai action game lesz belöle. a videok nagyon meggyözöek, ha minden jol megy, a mostani vasam élvezhetöen fogja futtatni a játékot, már nagyon várom, hogy tolhassam!(legalább egy demot dobnának nem csak a boxosoknak...)
tény hogy látványos ez a 3ps kamera pl a falaknál, de nemtudom mennyire jó az hogyha, elõer látom mi van bennt, és becélzom-kihajolok-lelövöm ennyi...
jobban tetszene hogyha, maradna fps, be és a csak kisspilázna piciket, lenne rá egy gomb, és akkor lehetne kikukkangatni, akár játszani azzal hogy kétszer ne ugyanott mert az ellen ugye oda figyel alapvetõen hogy ott jöttél ki akkor mostis ottfogsz... meglátjuk
sztem simán megcsinálhatnák azt h beleraknak fps nézöpontot is...(csak azért, mert ez már ugye ugyis UE3, szal itt nincs az mint régen h a tps az jol néz ki a de az fps meg mondjuk már randa mert nincs külön modell...) igy mindenki ugy játszhatna ahogy csak akar...
Nem teljesen azért, volt szerencsém R6 Raven Shield-el /Athena Sword-el is játszani és nem teljesen hasonlít azért. A Republic Commando nagyon pörgõs volt, ott minden taktikát pillanatok alatt kellett létrehozni, beállítani az embereket fedezékbe és kiadni az utasításokat. R6-ban volt egy elõre megírt útvonal ahol a másik 2-3 osztag végigment, bár átvehetted bármikor felettük az irányítást igazából csak supportnak voltak jók, pl amikor a snipereket pozícióba állítottad és zöld utat adtál nekik. Ténylegesen az R6-ban csak egyet irányítottál, a többi osztag ment az útvonalán a következõ waypointig és addig minden Tango-t lelõttek...
Ez az interaktív menü még a SWAT4-re hajaz nagyon, bár ott a játékmenet lassabb és jobban meg kell fontolni a következõ lépést mert könnyen mission failed lesz :)
a lehetõség megvan rá, de hát ez nem is arról szól, mint a SWAT... AirSoft-ozok versenyszinten épületharc-utcaharcot tanulok és van a csapatunkban 2ember akik hivatásos nevezzük mondjuk elfogóknak... szóval nemjó az hogyha azt szokod, meg többször szorultunk gyakorlás közben meg azért, mert a kilógó könyékre inkább felszólították az embert, mig én rutinból ellõttem volna...
a rainbow a terrorizmus ellen van, és ott nemnagyon van helye kíméletességnek.
Az ingame videók elég meggyõzõek. A Republic Commando-t pont azért szerettem mert ott a csapattársak nem agyatlan golyófogók voltak és a legkisebb kiálló tárgy mögé is megpróbáltak behúzódni az ellenséges tûz elõl illetve képesek voltak önálló cselekedetekre egy váratlan támadás esetén ,nem csak álltak és vártak a parancsomra. Lockdownban viszont a 3 méterre lévõ ellenséget sem vették észre ,ha háttal álltak neki teljesen láthatatlanná váltak számukra. Mondjuk az ilyen játék jó az olyan VérPistáknak akik ha a csapattárs elõbb lelövi a kiszemelt célt mint õ azonnal likvidálja szerencsétlen bajtársát "hogy merészel jobb lenni nálam" alapon. Pedig a csapatalapú FPS-nek pont arról kéne szólnia ,hogy nem kell állandóan azon aggódnod ,hogy lesz-e olyan hülye a csapattárs ,hogy kisétál a nyílt területre egy tank elé (lásd Advanced Warfighter) vagy éppen téged tol ki a fedezékbõl. A videókból hála az égnek az látszik ,hogy a csapattársak aktívak és jó túlélési esélyekkel inndulnak harcba.
ez igy van, alapvetõen nehéz megszokni a dolgot, és 100%os bizalmat táplálni a másik felé (valóságban is), mert fogtok 2 irányt, neked maximális bizalommal kell a társadhoz fordulni hogy aki onnan jön azt Õ lekeni nincs mese, ha elbukik akkor neked is véged, elvégre az szög neked kiesik a látóteredbõl, de ez igaz fordítva is...
de ilyen bizalmat egy olyan (jelent esetben) bot felé táplálni aki képes befutni elém ha lövök, és magaalá dobja a frag-et mert visszapattan az 1m-re lévõ korlátról... (RS) eléggé nehézkes...