Sziasztok!Alfa 159,beépitett gps,nem érintõképernyõs.Melyik oldalról tudok hozzá CD-re letölteni programot?Elõre is köszi a segitséget!
Köszönöm a hozzászólásokat válaszokat!!Boldog Karácsonyt,Kellemes ünnepeket!!
De természetesen nem 100% hogy Nálad is ez lesz.És az elõttem szólóhoz hasonlóan csatlakozz hozzánk(alfaamore.hu).Ott sokan segítenek és egy jó kis közösség is.
szia, ezt topikot nem nézi a kutya sem. probáld meg az alfa amore fórumot. egyébként ezer oka lehet. elsõ kõrben légmennyiség mérõ
Sziasztok!Van egy 156-os 1.6 16V TS Alfám.Kérdésem:mitõl van az hogy alacsony fordulaton hidegen - melegen 1-2-3 -as fokozatban dadog a motor,kapkod,durrog erõtlen, nehezen pörög fel.Ha feltornázza magát 2000-es fordulat fölé már pörög, húz.Köszi a válaszokat!
sziasztok cartársak. azt kérdezném,hogy 156 1.6 ts-re chip tuningott használ e valaki? mik a tapasztalatok teljesitmény és nyomaték terén az alsó fordulatszám tartományban illetve fogyasztás merre változott. köszi
valamilyen szinten egyet értek veled, de lehet ez valami gyári cucc és néha lehet találni a gyáritól olcsóbb és akár még jobb minõségû dolgokat is szerintem ezért kérdezte. bár kétlem azóta nem lát ki már valszeg megoldotta :D
Ha jól sejtem, egy 159-es Alfa használtan sem olcsó mulatság. Fura alak lehetsz, ha 10e forintot sajnálsz egy ablaktörlõre. Egy nyavajás Fiestám van, mégsem az árcédulát nézem, hanem azt, hogy 1-2 évig ne kelljen lecserélnem, és kilássak a szélvédõn. No offense, de drága autót nem megvenni nehéz, hanem fenntartani.
Sziasztok! 159-es alfám van, az ablaktörlõ lapátokat szeretném csrélni rajta. Nem tudjátok, létezik ebbõl valami olcsóbb, mert én csak 10 ezer körülit láttam, erre a típusra.
igensajnos,emellett rohadtdrága egy emblémáért :D lehet vmi olasz bontot kellene megnézni :D
de érdekes ezeknél ilyen tipushibák vannak :D sok 156 ot látok kopott emblémával valamelyiknek már csak az aranyozás látszik :D
Sziasztok! A bátyámnak van egy 156 1,9 JTD-je,amin elég kopottak az emblémák,igy arra gondoltam hogy rendelek neki öntapadós 3D emblémát. Azt szeretném tõletek kérdezni,hogy ezen a típuson pontosan mekkora az elsõ és hátsó embléma átmérõi? Sajnos nem sûrûn találkozok vele és nem tudom lemérni.
Azt írja az oldalon, hogy azok is voltak cserélve. Nekem 155 2.0-án 60000 km alatt kétszer kellett, nem szilentet hanem komplett lengõkert cseréltem, annak 20000 darabja.
Ha mindaz úgy van ahogy leírták akkor tényleg nem kell hozzányúlnod sokáig. A TS-bõl adódóan a gyertyák valóban húzósak 8db kell 4 ilyen 4 olyan 4000-6000 ft darabár:( A 8 szelepesbe 8 egyforma kellet az volt 1200/db. A gyertyát ennél a típusnál 100000-nél kell cserélni, ha valóban karbantartott járgány akkor azt is kicserélték már. A kuplung semmivel nem drágább mint más hasonló autóba és ennyi km-nél nagyon balfasznak kell lenni, hogy szétrúgja valaki. A futómû sem drágább csak jobban kell vigyázni a gödrökre a sportos feszessége miatt.
sztem nyugodtan veheted. 50 ért már vezértlést cserélnek, vagy vezérlésmódosítót errefele... kuplungot sem kell még sztem, de érzed ha nagyon fent fog akkor hamarosan kell.
Hát mivel kereskedésben van és nem megbeszélt idõpontra mennék igy nem hiszem hogy elõmelegitenék a motort mégha baja is lenne neki.És mivel kereskedés igy birtos hogy keresni akarnak rajta és gondolom nem is keveset igy az alkú gondolom belefér a dologba de kérdés, hogy akkor miért ennyi az ára ha a haszon is rajt van .
Amit irtatok a kültségekre, hogy spec gyertya csere 40-50k körül van hozzá az nekem elég soknak tünik a bárdi websopban rákerestem és 1200ftért találtam hozzá gyertyákat akkor most hogy is van ez ? Az viszont igaz ha a kuplungot vagy a futómüvet cserélni kéne az súlyos 100asok. Bár nem tudom ezeket mennyire kell cserélni,mert a puntómba 180k van és még nem kellett kuplungot cserélni benne tárcsát sem. Tehát jó lenne ha valaki össze tudná szedni, hogy mi a lehetséges hibaforrások és a cseréjükre forditótt összeg,mert ha 1-2 éven belül 100-200 ezret rá kell költenem akkor inkább veszek most annyival többért egy fiatalabb autót és akkor 5-6 évig nem kell belenyulnom ha minden jól megy.
A kormány nem könnyû kérdés, fõleg, ha bõrös, újrahúzatták valamikor azt kész, váltógomb csere, fék, kuplungpedál gumi csere. Fúú nagyon nehéz, bármit is mondunk használt autót venni mindig lutri. Ezért jó amorés tagtól venni persze nem olyantól aki azért regisztrált, hogy eladja a szar vasát.
az igaz. de sokat elárulhat maga a kormány, váltó állapota is.
Az igaz, de egy rossz motorhangot, szar futómûvet, mint lentebb említették, hideg vagy meleg a motor egy laikus észre sem vesz egy hozzáértõ ember meg kiszúrja. Benzinesnél még a kipufogó gáz szaga is sokat elárul.
Sziasztok. Az elõttem szólóhoz csatlakozva a legjobb megoldás, ha hozzáértõ emberrel mész el autót vásárolni, ha alfát akkor alfához értõvel, mert, ha ennyire nem értesz hozzá akkor fenn áll az esély, hogy megvezetnek.
Használtautó vásárlás mindig kockázatos, de még így is megéri mint új autót venni ha nincs annyi pénz rá. Ha nem vagy biztos magadban akkor menj olyannal aki ért hozzá. Egy ilyen autóval azért jobban jársz mintha vennél egy új kalost vagy valami hasonló alsó kategóriás rettenetet, mennyivel több örömöd lesz ezzel, jó ránézni, már várod hogy vezethesd. Ezt a kockázatot pedig szerintem megérni vállalni, persze nagyobb az esélye hogy hamarabb kell cserélni benne valamit mint egy új autóban, de még így is jobban jössz ki anyagilag egy használttal.
ilyen kínai noname autókat ne vegyél! majd elõbb utóbb õk is belejönnek, majd lesz egy bizonyítási fázisuk amikor elpusztíthatatlan megbízható autókat csinálják, de az úgyis utólag fog kiderülni, aztán olyat mint a többi. de még rakás fosok.
ez az hogy mindent lehet hamisitani és szépiteni és én nem vagyok olyan szakértõ, hogy észrevegyem az árulkodó jeleket és lehet, hogy pár hét mulva jönnek elö vagy késöbb a gondok az autóval,de utánna már nem tudok reklamálni . Egyébként a használtautokra nincs valami jogszabály, hogy mennyi ideig kell garit válalni rá? mert az elektronikai cikkekre ha jól tudom 3 honap . Az a lutri az autóvásárlásba, hogy lehet hogy kifogja az ember a jót és nem kell rákölteni semmit,de lehet hogy havonta szervizbe jár vele. Mert ezek már nem olyanok hogy a garázsba megjavitom.
Az én 18 éves puntóm is tip top állapotu volt a kereskedésben 8 évesen vettem 86e km-el 10 éve van meg és a kötelezö cseréken kivül semmi mást nem kellett költenem rá most 181ekm van benne semmi baja,de ahoz képest, hogy akkor azt mondták, hogy sérülés mentes mára a szin fakulás miatt látszik, hogy az egész bal oldala ujra lett fujva.Igaz azt nem tudni, hogy törés vagy csak karcolások miatt. Ugyhogy nehéz a dontés. És mint irtam még vacilálok, hogy egy fiatal ugymond noname autóval vagy márkásabb,de idösebb autóval lenne kevesebb problémám hosszutávon .
10%-ot mindenhol lehet alkudni. Az a lényeg hogy alaposan vizsgáld át, szõnyegek alatt, motortérben nézd meg hogy van-e javítás nyoma. Kisebb törés még nem is gond ha szakszerûen volt javítva. A garantált km-t a magyar piacon mindig kétkedéssel fogadd, itt pl. a váltó nem azt tükrözi hogy ennyit futott, de lehet hogy csak egy gyûrû koptatta meg, ezt csak élõben lehet jobban megállapítani. Amikor megérkezel nézd meg hogy meleg-e a motor, ha igen az gyanúra adhat okot, de ha tényleg cserélve volt a vezérlésmódosító akkor nincs miért járatniuk, hidegen is normális hangja kell hogy legyen. A hirdetésbe bármit beleírhatnak, szervizkönyvet hamisítani is 2 perc, a lényeg az állapot, ha mindent rendben találsz akkor mehet a vásárlás.
5 év vagy 100 ezer km átlagban az újabb autókra a szíj, görgõk cserélye... ha széthajtották inkább hajtókat, dugattyúk, gyûrûk, hengerek, váltó, kuplung bánta. persze 100 ezernél már a kuplung csere se baj.
lehet, nekünk is beleírták a cd rádiót stb mikor mentünk venni, de nem volt... jó alkualap, meg emgy is usb rõl hallgatod a zenét sztem
Meg egy kicsit csusztatnak a kerskedõk, mert megnéztem a katalógust de ehhez a Distinctive felszereltséghez digit klima és elöl hátul elektromos ablak is járna ,viszont ez az egyel kisebb felszereltségre jobban hasonlit. manuál klima elsõ ablak. De abban meg még magnót irtak CD helyett, ugyhogy nem tudom pontosan belõni hogy ez most melyik is. És hogy ebbõl lehetne még alkudni vagy az átiratás költségét is belevenni, mert az is majd egy 100as föleg mert viszonlag sok a paci és nagy a suly .
csak a kérdés az hogy tényleg mindenképpen elõirja e a szerviz a vezérlés cserét vagy azért lett cserélve mert széthajtották a motort aztán nagygenerál kellett rá.
De mellette még 307es peugeot,meg grande puntó is esélyes , meg néztem corsa D-t is 2009est csak abba meg már beletettek 200000km-t az ugy már nekem sok egy 3éves autóba. Nincs semmi tipus megkötésem,de valami kis autót szeretnék amivel lecserélhetem a 18éves puntómat.A lényeg, hogy valami kis fogyasztásu kényelmes fiatal autó legyen amivel még vagy 10 évig elleszek minden nagyon ráköltés nélkül. A puntómba is csak a kopó alkatrészeket kellett cserélni ezalatt az idõ alatt.Nem is azért akarom eladni,mert nem jó hanem azért mert idõs és igy még talán kapok érte valami kis pénzt. Az uj autóra max 1.2-t tudnék forditani ugy hogy beszámitatom a kocsit az árba.
a gumi szilentek szoktak elöregedni és akkor hangos a futómû, és nem szokták csak a gumit, hanem az egész lengõkart cserélik :S
jah a faceliftesek drágábbak. sztem fogyasztás városon kívül megáll 6 max 7 liternél. városon belül is inkább láb függõ, valszeg akármennyit be lehet vele vetetni ha nyomod.
amire még figyelj az hogy a 120 lovas verzió vedd. majd szólj hogy hogy állsz. meg rakhatnál linken mit néztél
és a futómûben mi az ami elromlik? mire kell vigyázni, hogy ne legyen vele gond, nem tervezem csapatni vele,normál használatra kell hosszú távon. lenne egy 115k km-es 990 ért,most volt rajta vezérlés csere. a faceliftesek azok 2005 utáni kiadásuak,de azok még 1,5 misi körül vannak. fogyasztása mennyi neki?
én a facelift utánit venném, állítólag kevesebb velük az elektronikai baj, de jó vétel lehet amit te is írtál. bár sajna kevés az 5 ajtós.
fenntartási költségbe, talán a futómû a legkritikusabb ha nem vigyázol rá
Sziasztok.Tud valaki véleményt irni a 147es alfáról pro kontra dologban ? 2003-as 1,6 os TS motorral szerelt 5 ajtóst nézegetek. Mennyire számit jó vételnek ha hosszabb távra szeretném használni olyan 10-15k éves km használat mellett? Mennyi a fogyasztás és a fenntartási koltsége milyen tipus hibák fordulnak elõ vele stb...
az van igen, hogy nekiállnak "megcsinálni" aztán persze valami nem úgy jön ki, aztán te azt veszed meg és lehet szidni a vasat, hogy milyen rossz.
TS, boxerrel sincs sok gond, csak ahhoz kevesen értenek, van olyan szerelõ aki inkább hozzá se kezd, de ez még mindig jobb mint az aki még soha nem látott olyat és nekiáll szerelni.
Lentebb az #513 is vonatkozik ezekre. Annyi hogy olasz autóknál fokozottan igaz hogy állapotot veszel. Akik egy lerúgott autót vesznek azok persze hogy azt fogják hangoztatni hogy az olasz fos. Jobban igénylik a törõdést mint pl. egy honda, ez nem fog elmenni olajcsere nélkül 50k km-t. Vásárlásnál körültekintõnek kell lenni, ezek a gépek igénylik a törõdést, de élményben többszörösen visszaadják. Nekem is csak kopó alkatrészeket kellett cserélnem a 146-osomban. Alkatrész valamennyivel drágább mint pl. egy suzukihoz, de nem hiszem hogy pl. vw alkatrészek olcsóbban kijönnének. Ha jobban érdekelnek árak, itt utána tudsz nézni.
Mondd meg az ismerõsödnek hogy tudatlan!Még a legmegbízhatóbb autókkal is sok baj van ha olyan volt az elõzõ gazdája amilyen.Ki lehet fogni jó állapotut,de általában igénytelenek voltak a korábbi tulajok.Ha teheted alfaamorés vagy alfa fan tulajtól vegyél.Nekem 56-om van 1.6-os ts motorral.235ekm van benne és csak a kopó alkatrészeket kell cserélnem,semmi mást.Alkatrészekbõl vannak olcsóbbak is nem rossz minõségûek.Ts-es motorok nem rosszak,de kell a jó alkatrész hozzá(selenia olaj,habár majd biztos lehurrognak hogy minek selenia,én azt veszem hozzá..ennyi).Döntsd el mennyire kell erõs autó.Nekem bõven elég az 1.6 két utassal,ritkán 4-5-el,de persze a 120 ló nem fogja repíteni az 5 embert.
Megéri vásárolni Alfa Romeo-t? 156 vagy 147 érdekelne. Érdekelne az is hogy ezek mennyire szerviz igényesek [Drága az alkatrész?] Melyik motor érdemes õket megvásárolni?
Nekem eddig pár ismerõsöm azt mondta hogy "ne vegyek Alfát mert sok a baj vele".
a szelepfedél alatt egyértelmûen kiderül hogy szét kell-e szedni,ha minden rendben van csak az szedi szét aki biztos munkát és bevételt akar magának utólag úgyis belemagyarázhat bármit,és mahinálhat idegen alkatrészekkel is
korrekt szerelõ mielõtt szétszedi,megmutatja hogy mi a gond-pl.ha egy szelep lentmaradt az egyértelmûen bizonyítja hogy elgörbült
ismétlem- ehhez nem kell szétszedni,elég levenni a szelepfedelet ami 5 perc!
te hol laksz? ha minden igaz holnap kulcsra viszem a team velocehez. ök is telefonon azt mondták h szét kell szedni hogy lássák. és akkor elég a hézagokat ellenõrizni? mert ha azok nincsenek rendbe akkor kaptak a szelepek? és ha így van akkor hf. felújítás + új vezérlés és mehet vissza?
üdv! nemrég vettemm 1 alfa 156-os 2.5 v6 mocival. vásárlás után 3 nappal alapjáraton álló helyzetben alszakadt a vezérmûszíj! egyszerüen csak leállt, azt hittem lefuladt ezért ráindítottam (talán ezzel még nagyobb lett a baj) szerintetek valószínû h elgörbültek a szelepek? mennyire lehet költséges az ilyen javítás? köszi
Világos! Mindenképpen úgy tervezem,hogy szemügyre veszem a kiszemelt verdát helyszínen aztán pedig elviszem márka szervízbe, hogy nézzék át. Annyira nem vagyok tisztában ennek a költségeivel, hogy mennyibe kerül egy ilyen " átnézés" az átírást olyan 60-75 re saccolnám
Ilyen kérdésre neten keresztül nem lehet normális választ adni. Szerintem lehet ilyen áron jó kocsit venni, de helyszíni felméréseden sok minden múlik, persze ha akarnak így is átvágnak ha akarnak. Javaslom egy fiat-lancia-alfa szervíz meglátogatását a vásárlás elõtt, õk már több ilyen gépet láttak minden bizonnyal értenek is hozzá.
Ennyiért nehéz jó állapotút találni. Az átírás költségeire, és az elsõ kötelezõ szervizre mint minden használtautó vásárlásnál (vezérmûszíj, görgõk, vízpumpa csere - ha csak nem adnak valamilyen garanciát hogy ezek nemrég voltak cserélve) még számolj rá 150 ezret. Én is inkább az alfa vásárlását javaslom, sokkal exkluzívabb egy ilyet vezetni, és a márkatársak is rendesek. Ha tényleg alfát veszel, akkor feltétlenül csatlakozz az Alfa Amore-hez. Nekem egy 146-osom van, és eddig ha kérdeztem valamit, mindig próbáltak segíteni.
Kocsi vásárlás elõtt állok. Márciusban megyek szétnézni a piacon már megnéztem sok autot a magam kritériumainak ( 3ajtós max 2001es ) és olyan 900-950 ért szeretnék vásárolni valamit 4 kerekût és láttam az Alfának ezt a 147 es kocsiját. Azért a hasznaltauto-n vannak fent szépek belõle de szerintetek ennyiért lehet kapni olyat ami normálisan üzemel és nincs kihajtva a szar is belõle ?
Amúgy a másik kiszemelt kocsi az a fiat stilo 3 ajtósba de azért az Alfa véleményem szerint komolyabb kocsi.
Sziasztok! Akartok kocsit tuningolni? Nagyon jó játék!! :)Kattints ide :)
Már nem kell sikerült megcsinálni még a dísz a szélérõl hiányzik
Hellosztok!
Valaki nem tudna nekem segíteni? Ennek az emblémának a méretei kellenénk, szóval a kígyó és a kereszt méretei, meg a felirat nagysága, ja és körben a kis dísznek a mérete is kellene. Elõre is köszi a segítséget!
sziasztok nekem egy 2001,120 lovas,alfa romeo 147 van.És tönkre ment a váltom az a kérdésem hogy a ugyan ennek a szériának csak a 105 lovasnak a váltója rá megy a 120 lovasra?különbözik tõle?
Nekem nem ilyen típusú alfám van, de azt elmondhatom hogy ennyiért elég kockázatos venni egyet, de ha alaposan megnézed és tényleg rendben van akkor ki lehet fogni akár ennyiért is egy jót. Persze vásárlás után az alap cserélni való dolgok bele fognak kerülni még 100 ezerbe, legalábbis én nem szeretek kockáztatni használtautó vásárlásakor. Ki tudja hogy mikor volt olajcsere, cserélve a vezérmûszíj és a hozzátartozó dolgok.
Sziasztok Alfás barátaim! :-) ...kéne egy kis segítség! Turbócsövet keresek a 147-esemhez. 1.9JTD. 2001-es évjárat Ha valaki tudna segíteni az nagyon jó lenne! Vagy az is nagy segítség lenne ha valaki miskolc környékén tudna valami bontót ahol utána nézhetnék.
146-os 1.4 TS-re olajteknõ kb. mennyibe kerülne? Vagy lehet ilyesmit javítani? Letört belõle egy darab, de megvan a hiányzó rész is. (éljen sokáig a közútkezelõ!)
ha ilyen hangot ad indítás után akkor általában a vezérlésmódosítóval lehet probléma, az olajfogyasztást nem tudom
Két kérdésem lenne 147 1.6 TS (120Le)-sel kapcsolatban. Egy 90e km-es példányt (óra szerint) hajtok (ésszel -már amennyire ilyen hang mellett lehet-). Az érdekelne, hogy a többi tulajdonosnál mennyi olajat papizik be 1000km-en? És mitõl lehet az, hogy ha elindítom kb 2mp-ig olyan hangja van, mint egy '78-as zsigának, utána viszont beáll a szokásos kellemes frekvenciára? Elõre is thx!