Alfa Deawoo ütközés! "Budakalász és Szentendre között egy Alfa Romeo és egy Daewoo személygépkocsi ütközött össze. Az Alfa Romeo elöl ülõ utasa, egy középkorú nõ, és a Daewoo sofõrje, egy 30 év körüli férfi a helyszínen életét vesztette. A balesetben még öten, köztük többen életveszéyesen megsérültek. Az Alfa Romeóban három amerikai állampolgár ült. "
Az Alfa motorját kb 50mre találták meg a szántóföldön...
Ez nekem új "Maserati már az Alfáé, nem pedig a Ferrarié"... A Maserati,Ferrari,Alfa,Lancia a Fiat konszern része ergo a Fiat-é.... Akkor most hogy is van?
Apropo selespeed a totalcar-ról:) "...Mûködik automata üzemmódban, de kézzel is kapcsolgathatunk. Az ilyesmit sokan gyûlölik, ugyanakkor hálás vitatéma; ha késelésbe szeretnénk keveredni, alfás társaságban kezdjük bátran szidni a Selespeedet. Mert az alfások lelkesen védik, és általában tényleg idõ kell, hogy valaki megszeresse az ilyesmit..." Sokat röhögtem ezen :)))
8C Competizione :) Maserati (Ferrari) V8-as 400 pacis erõforrása lesz természetesen rwd hajtás Maserati (Ferrari) ból ismert váltóval amit lehet selespeednek hívnak majd:D Tavaly olvastam hogy az Alfa Romeo és a Maserati közös fejlesztésekbe kezd. Az meg ugye olyan mintha a Ferrarival kötne szorosabb barátságot konszernen belül:)
Az én gépembe 145000Km van semmi fõdarab nem lett cserélve csak apróságok pl.: légtömegmérõ, lamdaszonda, futómû szilentek, kuplungtárcsa. A motor még mindig kifogástalan és a 150 paci még mindig ott van benne, persze tényleg sokat számít ki hogyan használta!
Nagyon nagyon nagyon köszönöm! Örök hála! Az ilyen régebbi anyagok mind külön kics számomra, bár azokra az idõkre én nem igazán emlékszem még, csak azt tudom hogy alfás voltam :-)
én a ladára szavazokkibír mindent,kis ráfordításal persz!
ezen én sem vitázok. az h te nem vennél németet az a te bajod. biztos opeled volt a japcsi kocsoik is jók, de az más stílus. de mivé lenne a világ ha mindenki ugyanazt szeretné, nem?
Mind1 nem vitázok ezen. Nincsenek örökéletû gépek. Ez nem márkafüggõ. A másik meg ne hozzuk már fel példának a német autókat...elõbb vennék egy japán autót mint akármilyen németet. (persze most 100ezer km felettirõl beszélünk)
figy, aki megteheti az vegyen mindi 0-kmest, de pl.: ha neked tetszik egy e28-as bmw, vagy egy régi 155-ös alfa és imádod meg minden, akkor nem leszarod hogy 60e km-nál több van benne? egy német autó 160e kmnél még mindig jobban tartja magát mint egy olasz 60e-nél. persze ha vmi balfaszé volt a kocsi akkor az 20 km alatt tönkreteheti.
1. a "jók" az inkább szubjektív ténymegállapítás... kinek mi a jó 2. ezt azért fenntartásokkal kezelem minimum már volt komolyabb alakatrészek cserélye, és felújítás. DE csak akkor tudom elképzelni hogy van ilyen autó. És nem márkafüggõ!!
Semmilyen autót nem vennék 50-60e km felett! Lehet csak én vagyok túl finnyás. Olasz autónál szerintem nagyon fontos hogy mennyire foglalkoztak vele, tehát rendesen volt-e szervizben stb. Abból meg senki nem csinál titkot hogy az olasz autók nem tartoznak a legmebizhatóbb autók közé. Pláne ha már öregebb.
Én biztos hogy nem vennék 50-60ezer km felett Alfát, (írhattam volna hogy semmit) de errõl lehet egy szaki többet tudna mondani. Így képrõl: Nagyon szépen egybevan külsõleg és a belsõ is kifogástalan:) Jó vételnek tûnik. Ha tényleg tipp-topp mindenhogy akkor azonnal :D A V6-nak eszméletlen vadító hangja van :))
Mi a véleményetek? Nagyon gondolkodom rajta. Már vagy fél éve eladatlan a gépsárkány...Érdemes lenne megvenni?? http://www.peugeotfabian.hu/index_fv.php?page=used/query
Ha jól emlékszem pár éve valamelyik metro megállóban (vagy aluljáróban) is kiállítottak egy rommá tört 156-ost a gyorshajtás megfékezésére. Csak képen láttam, de valami magyar szöveg volt körülötte és nekem is nehezemre esett felismerni, hogy egy 56-os.
#103: Ez nekem speciel nem tetszik, az Autodelta 156GTA-é viszont nagyon bejön (ami szinte full ugyanez, csak króm helyett matt fekete háttérrel):
Ezt értem, csak biztos úgy voltak vele, hogy rájõttek, hogy valami különlegeset alkottak és rögtön minden modelljük elejét ilyenné változtatták, ami nem baj, csak ez olyan, mintha minden Audinak TT eleje lenne, s igy már maga a TT nem olyan különleges......de végülis tök mindegy, hogy milyen, ha szép, akkor...
Igen, ebben igazad van, hogy a 159, 159SW, Brera, Spider elölrõl szinte full ugyanaz, a 159-159SW, valamint a Brera-Spider párnál ez teljesen érthetõ, hiszen elõbbi esetben ugyanazon modell szedán és kombi verziójáról van szó, utóbbiban pedig adott modell kupé és a kabrió verziójáról és mind a 4 kocsi a Brera-projekt szüleménye.
Viszont az bejön, amikor a régi matt lámpákat kicserélik ilyenekre mondjuk a Golfokon.
Szerintem áll neki olyan jól mint a Lexusoknak... nekem legalábbis bejön, ha van még több kép amin jobban látszik, nyomd má' be lécci. Nekem az a matt piros csík nem nagyon tetszik, de a fekete+lexuslámpa ami ezen a képen van, jó.
Ja, egyébként rohadtul meguntam már ezeket a stílusú lámpákat, kb 1 évig poén volt, de ma már nagyon gagyi hatású.
Ohh ezt most találtam róla :) V6 Supercharged, 2959cc 400HP 330Km/h feletti max sebesség 0-100Km/h kevesebb mint 5,0s... (természetesen a Ferrari keze is benne volt;) )
Ja eszembe jutott a Need For Speed 3 Hot Pursuit :) Aki emlékszik volt benne egy "érdekesség" méghozzá az Italdesign Scighera :) Ami úgye más néven Alfa Romeo Scighera.
Ha már F1 örület van akkor "Mi" se maradjunk ki :)) Dicsõséges idõk...
Jó én is kiszúrom, bár nem vagyok rajongó. A Brera nevû anno tanulmánykocsit, ha jól tudom igy hivják, teljesen lemásolták az elejét, s én erre értettem, igy már nem olyan eredeti az a sportkocsi. A másik, hogy igen sok kocsimárkánál el lehet ezt mondani, pl: merci, bmw vagy lassan már az opelek is tök ugyanolyanok...