Már csak azt várom, hogy kereskedő elvigye Alfa-mat és megyek az M3-asért, hitel, papírok lerendezve, 2009es, 80ezer km-es DSG váltó, full service history bmw-nél, egy gond van vele, hogy fekete, így nem láttszodnak részletek, olyan mint egy sima 3as coupe, majd át kell fújatni fehérre, az áll jól neki :P Persze nem napfénytetős, kellett a carbon tető :) Volt 300-400ezerrel olcsóbban cabrio is, de az lassabb fél mp-el, és hiába kemény tetős, nincsenek olyan szép vonalai mint coupe-nak. Majd dobok fel képeket ha megvan, remélem héten lefut a csere.
Én azt mondom,hogy mentem olyan erös diesel-el mint egy M3as mégis csak egy jol huzo csörgökigyo:Pha beülsz utánna egy M3ba kb mintha egy teljesen más világban lennél(elfogult vagyok picit,mert bármennyire is erösek a mostani dieselek,én benzin párti vagyok,és azt mondom egy benzines auto feelinget soha nem tud adni egy diesel)aki meg ilyen kategoriában nézelödik,annak nem annyira tényezö a fogyasztás
rx8-asom volt 235 lovas motorral, most Alfa Mito 1.4 Turbo, ez csak 135lovas multiair. M3-ban nem jó manuális váltó, ezt több tesztben is írták, fél automata jobb, van hozzá kormány váltó, 335D-ben ez ugye alap, a 600nm-hez nem tudnak már manuális váltot csinálni, ott full automata. Más, V8-as az új generációban szánalmasan szól :) mintha folytogatnál egy nagymamát egy kád vízben :P Szóval a V8-asok 2012-ig jól szóltak. Nekem is M3 felé billen itt-ott a mérleg, kis városban lakom, nem ülök sokat dugóban, így megúszhatom 10-11literrel a hétköznapokat, munkábajárás, stb. Van még 1-1,5 hónapom, hogy eldöntsem, addig még informálódom.
Tuningolgatás nem tesz jót se a motornak se a váltónak. Dízel kevesebbet eszik és olcsóbb az adója is + nagyon megy. Nem tudom milyen verdákkal mászkáltál de 200 lótól egy átlagos autóra lehet mondani hogy ez igen ez rendesen lép tehát 285 bőven elég még jampiskodásra is. V8-nak viszont jobb a hangja és olcsóbb szervizelni. Gondolom akinek m3-asa van az rendesen fogyasztja a gumikat is ezeken nem 165 r14 van :D Ha hobbi autó lesz akkor m3 ha nincs mellette más akkor 35d. Ez az én véleményem... Persze az m3 manuálba kéne ne unatkozzak :D Utoljára szerkesztette: Stig95, 2015.01.16. 17:52:01
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy tudtok-e tanácsot adni vásárlással kapcsolatban. A közeljövőben szeretnék venni egy BMW E92.est (2006-2012 coupe) de nem csak casual használatra. 2 kiszemelt van, az M3-as és a 335D. Fogyasztást tekintetében persze 335D, teljesítmény M3 de viszont egy ECU remappal, sport légszűrövel a 335D is az M3-as teljesítményét adja, sőt, papíron jobbnak is kell lennie. M3-hoz remappal adhatsz 30 lovat és kb ennyi nyomatékot, így kapsz egy kb 440-450HP-s 420nm-es gépet, míg ugyanez 335D-nél 285-ről 360-400HP és 700+nm -re nő, ami már alacsony fordulaton eltöri gerinced. Futomű ugyan az, automata váltó kormény fityegőkkel 335D-ben talán jobb is mint kézi az M3-ban. Akkor most mégis melyik éri meg jobban? Fogyasztás tekintetében Diesel elmegy 7,5-13 liter között, M3 9,5-20liter közötti tartományban mozog. Tényleg bármi értelmes hozzászólásnaks örülök, már egy ideje megy a mérlegelés. UK-ban élek, azonos évjárat (2008-2009) kb azonos árban mozog. Utoljára szerkesztette: mgerihun, 2015.01.16. 13:10:27
BMW-hez gyenge az 1.6-os. Kicsi autó és mivel hátul hajt inkább 4 személyes mint 5. Totalcar.hu-n a húsz legrosszabb közé sorolták ezt a motort. Családinak mazda 6, passat, 3-as bmw stb.
Városi lóti-futi autó, városhoz méretezett motorral. Szerintem családi verdának kicsi és gyenge lesz. Amúgy sem egy erőgép, de ha beleülnek 4-en akkor elég csalódott leszel. Inkább keresnék valami 3-ast családinak.
BMW 116i-nek valóban szűk az utastere hátul? Használt autó után nézelődök, aztán egyik lehetséges jelöltek között van. Családi autónak használható? Mik a vélemények, érvek, ellenérvek?
2 percig gondolkodtam, hogy írjak-e valamit... azt hiszem nem kell. Ez így tökéletes, ahogy van. :)
Ha nem jár a motor akkor egyértelmû hogyha nyomogatod a féket az bekeményedik, (nincs rásegítõ) tehát a kettõ nem függ össze. A motor hibát meg próbáld meg mûszerrel kiolvasni valószínûnek tartom hogy apró hiba okozza a problémát. Remélem nem mondtam hülyeségeket..
A mûszerfalon a sárga motorjelzõ világít. Illetve a fék jelzõje, de az már jóideje, nemtudom összefügg-e.
A fékpedál fel van keményedve, és nem indul a kocsi. Nem is nagyon tekeri az önindító, csak épphogy és egybõl leáll. A mûszerfalon is az órák lenullázódnak (km), majd beáll újra.
Van valami ötlet? Mozdítani sem lehet, mert P-ben van...
Szerintem semmi rosszat nem írt. Csak annyit, hogy a dízelek lutrik, ami nagyjából igaz is. A 8-as átlag az 1.6-1.8-as motoroktól szintén közel áll a valósághoz. Nyilván a dízelek kevesebbet esznek. Mint ahogy neked is 6 liter volt a 2literes motorral. (mondjuk a 2200km-bõl kb. 400 volt Tirol, a többi meg autópálya . Persze lehet hogy tévedek) Az otthoni árakat már jó ideje nem figyelem, de az is tény, hogy (itt) ha valamit javítani kell, az húzósabb árban van egy Bmw-hez, mint pl.egy Astra-hoz
Ha õ E46-ot akar venni, amit a megadott évjáratból kikövetkeztettem, akkor nincs 1.6 és 1.8 benzines motor!, hanem van 1895ccm 4 henger és 1991ccm 6henger és felette. Persze biztos nem Compact-ot (316i/ti 1796ccm 4) nézett az egyszeri ürge
Aki bmw-t vesz szerintem ne a fogyasztásra menjen,sõt lehet/biztos elfog menni sok másra a pénz.Ezzel jár. 1.6 1.8 benzin nagyon megbízható motorok,8 at kajálnak átlagba,a dizelek nagyon lutrik vagy nagyon jó,vagy nagyon elhanyagolt állapotúak.
Szeretnek venni a BMW-t aminek a fogyasztasa lenne a lenyeg. Egy BMW3-as tipusu 2003 evjaratu korulire gondoltam. Melyik a legjobb fogyasztasu: 1.6, 1.8, 2.0 ? benzin vagy dizel?