de elfert volna, de ez egy külön téma... itt csak a golf-rol van szo. Es ez sz.tem megerdemli a kulon temat. Nem egy tipust irtam be hogy minden tipusrol kulon forumot nyitogassak, hanem egy szeriat.
Nem tudom. Hasznaltan lehet legkonnyebben beszerezni, es lehet talalni nagyon jo allapotban. De az is lehet h. meg valahol meg lehet ujjan vasarolni...
Ja, én nem ültetném/ültetem az autómat, hanem próbálom minél jobban megemeltetni és minél durvább, magasabb, tömlõsebb gumikat rakatni rá vazeg! Még a kipufogót is felrakattam az égbe... Sazlé!
Regen 3db VW konszernes auto volt a csaladban es akartunk venni még kettot. Kerdeztuk a kereskedot van-e flottakedvezmeny. Mondta, hogy 10.000Ft-ot el tud engedni az autok arabol. Jo mi? Kirohogtuk. A Hondanal mar masodik autora ajanlottak rogton 300.000Ft kedvezmenyt!
Edesapam IV-es Golfjaban 60e kilometer van, az esetek 90%-aban nem megy az egyik henger. (Villog is a motorhiba jelzo.) Elvitte a markaszervizbe, a gari pont lejart, igyhat legomboltak rola 80.000Ft-ot es kicsereltek 2 kabelt. Masnap ugyanugy eljott a hiba, ismet elvitte a markaszervizbe. Kicsereltek rajta a masik ket gyujtas-kabelt (elektronikai hibara gyanakodtak), tettek bele motortisztito adalakot es elkertek tole 50.000Ft-ot. Kikanyarodott a szervizbol, de a hiba rogton elojott. Vissza a szervizbe, ahol kozloltek, hogy nem tudjak mi lehet a gond, 500.000Ft-ert darabjaira szedik a motort es biztosan kijavitjak.
Persze faterom mar akkor megbanta, hogy Golfot vett, amikor beült a Civicembe :) Motorikusan eg es fold a ketto. Na de mostmar egy eletre megutalta a VW-t es csak japan autot akar...
UI: Elotte nekem is volt VW Ventom, III-mas Golfom, Audi80-asom. Azok meg ossze voltak rakva. Persze motorikusan mar azokat is vertek a japanok, de megbizhatosagban es minosegerzetben 10-12 eves koruk ellenere is a topon voltak. De a negyedik szerival valami megvaltozott... :( Mostmar egyik 'népautó' se kellene. Szerintem sokan igy vannak ezzel, akiknek volt VW-juk, aztan beultek egy Honda, Toyota, Nissan vagy Mitsubishi volanja moge :)
S O S!!!Corrados vagyok(G60)és lenne egy fontos kérdésem.Raktam egy csippet és hatvanas rendszert a kocsiba,de érezhetöen rosszabbúl megy,mint azelött.Miért?Aki tud segitsen,KÖSZI!
Hi Talan ebbe a topicba illik a legjobban. Van 1 osregi, 27 eves 1-es golfom. Garazsban allt evekig, ill. fel lett ujitgatva, tehat amit 1 27 eves autotol varni lehet, azt teljesiti. Most az tortent vele, hogy leakadt a gazpedal a gazbovdenrol. Semmi gond, ami rogziti, kicsuszott, vissza kellett rogziteni, meg nem orult modon padlozni. Viszont amikor ez tortent, lefulladt, ra kellett inditani 1 joparat, es ugyis csak alapjaraton tudtam elmenni egy parkoloig. Ezutan nem indult be. Arra gyanakodtunk, hogy megszivta magat benzinnel, betoltuk, a vegen elindult. Hazagurultam vele (200 m), bealltam, semmi gaz. Masnap indulnek, kitalatok a parkolohelyrol, indul faszan, teszem 1esbe, gaz kiakad, rainditok 1et (!), tobbet nem akartam, nehogy ugy jarjak, mint elozo nap. Na.. azota nem indul az auto. Rainditok, kohog, gazt nyomok, nem reagal, amugy csak kohog, kohog, de nem indul, nem kapja el. Benzin van benne, olaj van benne, toltes van az aksiban. Gyertyak jok. Tanacstalan vagyok(vagyunk), tippek, otletek? Elore is koszonom
Hehh,nekem 1-es volt az elsõ autóm annó,imádtam :) Ugyanez volt vele 1x. 5letem az viszont nincs,mert visszaraktam a bowdent,aztán semmi gondom nem volt :o Nem lehet,hogy a szabályzókar,ahova a bowden megy esetleg eltört,és csak a "teteje" forog gázadásnál? Egyébként így elsõ hallásra olyan,mintha egymástól független lenne a 2 probléma.
biztos vagyok benne, hogy osszefugg a 2 problema, csakhat a megoldast nem vagom nem tort el a kar, megneztem mar, meg a gaztol fuggetlenul sem indul el az auto, alapjaraton is csak ugy indul most, hogyha folyamatosan rainditok, azmeg hat nem tul egeszseges a motornak :]
Sziasztok, nemtud valaki egy "jó" állapotban lévõ 1.6gti motort?
Gondolom, hogy csak motor kell, de talán érdemes lenne elgondolkodni pl.: ezen Lehet meg tudnád alkatrésznek venni, s ezért egy komplett kocsit kapsz, ami alkatrésznek jó lehet. Nem tudom, mennyi lenne külön a motor, de nem hiszem, hogy sokkal kevesebb lenne, mint ez...
Hmm,ahol pl. a hátsó lámpát vettem,ott van = 10K (gondolom /darab,mert annál nem írja,hogy "J+B" :) Mik az észrevételek? Világit úgy,mint a gyári,esetleg annál jobban ?
Én az Rs-tuning-nál vettem. Igazából ennek a lámpának a helyzetjelzõje az érdekes, de mivel maga a búra átlátszó így jobban világít mint a gyári. Én szeretnék bele valami jobb izzót is, de még nem nagyon nézelõdtem...
Ehh,ott is vettem már pár dolgot,itt van a melóhely mellet 3-4 utcára :) (mármint lehet máshol is van boltjuk,ez itt a 13.-kerben van) Izzó nekem már vagy 2 éve ugyanaz a kékes-fehér készlet van benne,és nem gyengült az ereje,nem égett ki stb....mondjuk nem is az 1000 ft-os teszkós izzó,de megérte az árát (talán 3K ha volt,szal nem egetverõ...de hogy milyen gyártmány,arra már nem emlékszem )
Hello! Egy '89-es 2-es golfom van, a mûszerfalba nincsen fordulatszámmérõ gyárilag, csak az a nagy mutatós óra. Ezt lehet utólag beszerelni az óra helyére? Ha igen, akkor ez kb mennyibe kerül?