A mai teszten ( Teszteredmények – Silverstone – Kedd ) is megállt mind2 Rb2-es konstrukció... Tavalyi évhez képest hihetetlen hogy mennyit zuhantak, versenyeken a sorozatos kiesés, teszteken a már-már állandó technikai probémák... Remélem összekapják magukat, mer eddig ez 0 amit nyujtottak.
Klassz a banner... Ahogy én láttam ez Jeffnek köszönhetõ: szóval grat. láttam próbáltad beindítani a totyikot hát nem jött össze. de végülis ha a témanyitót ennyire nem érdekli akkor nincs mit tenni. Mindenesetre grat a bannerhoz. nekem tetszik. nice job
Ahogy látom ez a topik is jól muzsikál!!! Most legalább már hárman irtunk bele!
meglepõ hír a fiokcsapat háza tájáról...
A V10-es motorok körülötti vita úgy tûnik a jövõ évben is folytatódni fog, miután a Red Bull ügyvezetõje, Dietrich Mateschitz kijelentette: nem tartja valószínûnek, hogy a Scuderia Toro Rosso versenyistálló a 2008-as idény elõtt V8-as motorokra váltana.
A Toro Rosso alakulatát már a téli tesztek óta komoly támadás éri, ugyanis a riválisok úgy gondolják, hogy a Red Bull fiókcsapata által használt V10-es motorok a megszorítások ellenére is erõsebbek, mint az idei évben bevezetésre került – a többi csapat által alkalmazott – nyolchengeres egységek.
Az Ausztrál Nagydíjat követõen nyilvánosságra került, hogy a Super Aguri és a Midland F1 istállók levelet intéztek a Nemzetközi Automobil Szövetséghez (FIA), melyben arra kérték a sport irányító testületét, hogy zárják ki a kiscsapatot az idei konstruktõrök bajnokságából –a motorhelyzet miatt.
Mateschitz azonban nem foglalkozik különösebben a riválisok támadásaival, különösen nem azzal, hogy egyesek szerint a Toro Rosso igenis megengedhetné magának, hogy azonnal V8-as motorokra váltson.
„Ez abszurd” – mondta Mateschitz, mikor arról kérdezték, mit szól ahhoz, hogy egyesek szerint a Red Bull kifizethetné a kiscsapatnak a V8-as motorokat. „Egyszerûen a Minardi istálló utóda vagyunk, másképpen nem is lehetett volna elérni azt, hogy a V10-es motorokat használjuk az idei esztendõben.”
„Én is amellett lennék, hogy minél elõbb térjünk át a V8-asokra, ám ez lehetetlen. Én úgy gondolom, hogy a légbeömlõ szûkítése és a fordulatszám szabályzása remekül mûködik. Azonban a többieknek hozzá kell szokniuk, hogy a Toro Rosso nem a Minardi. Senki nem várhatja el tõlünk, hogy világ életünkben mi legyünk a sereghajtók.”
Mikor arról kérdezték, hogy a Toro Rosso továbbra is a V10-es motorokat fogja majd használni a jövõben, az igazgató a következõket mondta: „Igen, szerzõdésünk van a 2007-es idény végéig. Ha viszont módosítjuk a szerzõdést és a V8-as motorokat választjuk, akkor meg kell bizonyosodnunk arról, hogy a Cosworth ugyanolyan feltéteket biztosít-e számunkra, mint a Williams számára.”
A San Marinoi Nagydíj elõtt megfogalmazott levél arra is kitért, hogy további megszorítások szükségesek a V10-es motorok elõnyének csökkentése érdekében, mely talán arra ösztönözhetné a kiscsapatot, hogy mielõbb váltson át a V8-as konstrukcióra.
Bár a FIA eddig nem nyilatkozott a levéllel kapcsolatban, mindig is utalt arra, hogy ha bármiféle csalást vagy problémát észlel, azonnal meghozza a szükséges lépéseket.
rendben akkor majd segítek. és sorry a #4es üziért de azt hittem nem érdekel a topic. :S egyébként bannert nem akarsz betenni??? találtam egy egész jót. mit szólsz hozzá?
érdekes ez a topic... eddig csak én szóltam hozzá. egyébként télleg jó csapat, csak azt nem értem hogy mért nyitottad ha nem érdekel? mind1, ha ennyire gondot jelent neked akkor átvehetem az irányítást tõled, ha te ehhez hozzájárulsz...
jah igen és Go Meki
ühm. mostanában jól mennek. :) itt egy érdekes hír a csapattal kapcsolatban, bár lehet h csak pletyka: itten