a 160 lovas 2014-ig volt problémás, az olajpumpa tömítés hibája (megkeményedett és levegőt szívott) miatt fellépő elégtelen kenés miatt mennek tönkre a csapágyak, és egyébként sem elég jó a minőségük. Amikor már jelzi, hogy nincs olajnyomás, sok esetben már átfordultak a csapágyak és kuka. Ami a legnagyobb gond, az az Opel hozzáállása a problémához, nem nagyon kármentesítették a tulajokat. Az új tömítésekkel nincs ilyen gond.
Szia Én úgy tudom hogy 2013 ig volt jellmező probléma a főtengely csapágy hiba a facelift után jelentősen javult ha helyzett 2013 után már B kóddal kezdődő motorok jöttek.
Mi van az insigniákkal? Nézegettem iylen 2.0 cdti dízeleseket, de eddig azt mondják, hogy elég sokuknál volt motorhibás. Melyik típusnál?
A topik halott. Az utolsó csapja ki partvisnyéllel a villanykörtét a foglalatból :D
Kicsit leült a topik, dobok pár képet a gépről.
Szombaton cseréltünk első tárcsácskákat, betétet, fékolajat. Első az új, a dobozban a régi. Gyári fúrt Brembo, 355mm.
Nálunk a cégnél évek óta 1,6 benzines Astrák vannak kulcsos autóként. Volt G H J is A G és H 6,3 Körül evett ez hosszú távu átlag kevés várossal. Komoly bajuk nem volt. Az biztos hogy fiatalos vezetéssel 8-9,5 liter ki lehet hozni belőle városban klimával meg becsukott szemmel is.
A J-k 6,7- 7,3
A technikai problémákról az internet szélesen beszél, Korai modellekben ecu hibák, láncproblémák szivócsőproblémák egr hibák... Én személy szerint egy utolsó évjáratos még Antwerpeni összeszrelésű G Astrát vennék Z14XE VAgy Z16XEP vel ez mindekettő szijja motor.
Hello! Szeretnék véleményt kérni hogy melyiket lenne érdemes megvenni. Opel astra H Enjoy 1.4 ez láncos, ebből a típusból az 1.6 os benzines az szíjas. Mindegy, hogy milyen a vezérlése? Mindegyik 1.5 millió. az 1.4 es az szerintem túlárazott kicsit. Magánszemély, nem enged az árból. Néztem még 2004 es vectra C-t, de azért 150 kmert kellene menni. Van kettő is az egyik 1.8 as a másik 1.6 os benzines. Az 1.6 os németből behozott 140 000 km van benne, szerintem simán visszatekerték vagy nem? Nem lehet utána nézni. Az astra H 1.4 es és az 1.6 os-nak mennyi a valós fogyasztása? Használtautókon ugye van írva ilyen adat, városi 8 liter országúti 5liter. Ez mennyire valós?
Na még 1 utolsót.
Horvátország, Brac sziget. 1900km összesen, szépen szolgált az autó, kényelmes volt hosszabb távon is. :)
Azért az opc az opc. De nagyon szeretem. :) Igaz eredetileg insignia volt a vágy, de azt kicsit drágább lett volna megvenni is, meg fenntartani is, és ez is bőven megfelel, igazából nagyon kellemes csalódás ez az autó.
Köszi! Igen, elég gyorsan "odébb lehet állni vele" Imádom. Fenntartás néha "húzós" az igaz, de minden fillért megér az élmény. Nem volt gond vele eddig. Utoljára szerkesztette: blackcalibra, 2018.05.10. 20:27:44
Az igazat megvallva, nem a fogyasztás az elsődleges szempont, de nyilván számít. A mostani omega fogyasztgat rendesen, bár mentségére szolgáljon, hogy nem egy városi autó, tavaly nyáron Horvátország oda-vissza ~1200km 9l-es átlag, végig klímázva, és nem 110 tempómat. :) Viszont eljött a váltás ideje, és az említett j astra szimpatikus. Insigniát inkább az anyagi okok miatt nem szeretnék, tartok tőle, hogy túl sok lenne számomra a fenntartása. Köszönöm az infót, még nyomozok egy kicsit, egyelőre még van időm az utódig.
blackcalibra: Szép a vas nagyon, de az igazat megvallva az insignia kizárva, hát még az opc... :) De gyönyörű el kell ismerni! (gondolom kapar... :D)
Nekem is Insignia van, igaz OPC, de gondolom nem az a cél. :D Bár, ha kell róla infó, szívesen segítek. Utoljára szerkesztette: blackcalibra, 2018.05.10. 09:58:11
Szia
Nálunk csak Insigniák vannak/voltak ilyen motorral, azt is bitang jól vitte, bár a fogyasztásuk az egekben volt.
Én úgy gondolom a hogy az ős C16XE alapokon lévő motor megfújt(turbós) változata mellényúlni vele nem hiszem hogy lehet, viszont az 1,4t ből láttam már nem egy orrán szájján olajos turbót 60e 70e km körül.
Sziasztok! Elég kihalt a topik, de egy próbát megér... Lassan autócserére kerül a sor, a jelenleg 2003-as 2.6 Omegát cserélném le valószínűleg egy benzines J Astra kombira (2012 körül). A kérdésem viszont az lenne, hátha valakinek van ebben tapasztalata, hogy a fogyasztása hogyan alakul az 1.4t illetve az 1.6t-nek? Sajnos nem sok infót találok az 1.6t-ről spritmonitoron is nagy a szórás (6.5-10.5l között). Az 1.6t szimpatikusabb a 180 lóval, főleg hogy nem egy könnyű szerkezet az autó a maga 1500kg-jával. Annyit még hozzáteszek, hogy szerintem ha 1.6t akkor automata, bár nem hiszem hogy ez túl sokat dobna a fogyasztáson. Elkényelmesedtem, ez van. :) Egyébként többnyire városban illetve annak környékén használom az autót, időnként M0, vagy pálya, utóbbi ritkán. Utoljára szerkesztette: Norby646, 2018.05.09. 11:50:35
Köszi! Az az igazság, hogy nem tudok vele eleget menni. Amikor hazahoztam, kb. 300km volt mögöttem, de még haza se értem már azon gondolkoztam, merre kéne még elgurulni, mert egyszerűen nem lehet eleget menni vele. Utoljára szerkesztette: blackcalibra, 2017.07.30. 21:53:26
A Crossland X és Grandland X már PSA fejlesztésű járgányok. Egyik ugyebár a Meriva helyett,másik a Zafira helyett jön majd. Crossland X
Én nem fordulok el a márkától emiatt, de ezen házasság után nem lesz igazi Opel az Opel...még ha kinaiak vették volna meg, vagy urambocsá' Renault csport, bár az se lenne jobb mert azoknak is erős kunkurencia az Opel mint márka, a japánok koreaiak gondolom alapból kiestek a képből.
Én személy szerint a Isuzu ra gondoltam hogy indíthatna személyautó dívíziót az Opellel közösen..és szerintem nem olyan vad gondolat ez..
Igen, engem se boldogít el a tudat. Bár sztem ha az omegát lecserélem egyszer, akkor amúgy is valami más márkára váltok, ettől függetlenül elszomorít a dolog.
Szia engem anno lebeszéltek róla, mármint nem a típusról hanem az Opel féle dizelről(X/Y20/22/DTL/DTH), szép jó megy de ne legyen probléma vele...gondolom nem vadi új adagoló van rajta, gyári garival...turbo, lendkerék, annak hibájából főtengelytörés, de mint szokatam mondani mindenkinek más a hobbija..
Bizom benne nem igaz a hír, inkább lenne független.
Ez is sima 1.6 szívó benzin. Viszont könnyedebbén és ügyesebben mozog mint a BMW-m. Méretre egyformák,súlyban van köztük kb 200kg. Összességében jobb autó benyomását kelti számomra az E39-nél.
Tegnap befejeződött az Omegás pályafutásom. Elvitték a kék bálnát. Ma pedig remélhetőleg egy új kaland vár rám amire nagyon kiváncsi vagyok és sok reményt fűzök hozzá. Aludni is alig tudtam,folyton ez motoszkált bennem,mert ígéretesnek tűnik a kiszemelt jármű.
mostanában szemezek e39 530i-vel :)
Ha esetleg van tipped mire kell figyelni, akkor privátban megírhatnád, általában a típushibákkal és hasonlókkal képben vagy :)
Nos,páran biztos láttátok már - főleg akik facebook-on is ismerőseim,vagy Opel adok-veszek csoport tagok - ,de eladó lett a "szívem csücske". Ide felesleges leírnom mi történt az autón mióta nálam van,mert a legtöbb fontos mozzanatot megírtam róla,mióta hozzám került. Aki esetleg birtokolni akarja,az írjon nyugodtan. :)
Tegnap új tehén került a kormányra. :) Már nagyon ráfért a csere.
Ha lenne fölösleges fél millióm,már mennék is érte. A sárga Rekord
B Vectra X17DT motornál a vízpumpát vezérműszíj hajtja? Együtt kellene cserélni a vezérléssel? Sajna folyik a hűtővíz és a szíjaknál jön elő a víz (pontosan nem tudom hol van a vízpumpa, ezért tippelek erre).
Motorindításkor folyik, melegebb motornál 80-90 foknál már nem. Utoljára szerkesztette: Norbi1990, 2016.07.19. 11:10:04
Igen, mindenképpen az lesz, de addig is valami ötlet? Mi köze lehet a fékpedálnak az első lámpához? Szimplán valami zárlat? Úgy érzem, hogy egészen apró baja van a kocsinak, csak mégis elég jelentőssé teszi....